| |  | |
02.01.12, 23:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | mutitietoista?
Jotenki tuntuu että nykyään on muodikasta kaikki. Minusta tuntuu että hampaatkin on oltava jopa luonnottoman valkoiset nykyään että kehtaa hymyillä. Kaikilla on kaikkee! Olen usean vuoden miettinyt hampaiden valkaisua ja kysellyt hammaslääkäreiltä valkaisusta, mutta ei minulla ole varaa sellaisiin poppaskonsteihin. (390€ - 520€) Nyt sitten löysin Yliopiston Apteekin nettisivuilta tuotteen jota tekisi mieli kokeilla. Ei ole pahan hintainen (49,50€) Eikä pitäisi olla humpuukia kun apteekissa myynnissä.. Onko kenelläkään tästä kokemuksia?? Tuotteet - Yliopiston Apteekki)
| |
| | |
02.01.12, 23:46
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias Jotenki tuntuu että nykyään on muodikasta kaikki. Minusta tuntuu että hampaatkin on oltava jopa luonnottoman valkoiset nykyään että kehtaa hymyillä. Kaikilla on kaikkee! Olen usean vuoden miettinyt hampaiden valkaisua ja kysellyt hammaslääkäreiltä valkaisusta, mutta ei minulla ole varaa sellaisiin poppaskonsteihin. (390€ - 520€) Nyt sitten löysin Yliopiston Apteekin nettisivuilta tuotteen jota tekisi mieli kokeilla. Ei ole pahan hintainen (49,50€) Eikä pitäisi olla humpuukia kun apteekissa myynnissä.. Onko kenelläkään tästä kokemuksia?? Tuotteet - Yliopiston Apteekki) |
Väärin. Luonnottoman täydellinen ja vitivalkoinen hymy ei nimenomaan ole enää muodikasta! Suuressa huudossa on jo jonkun aikaa ollut malleilla ja julkkiksilla esim rako hampaiden välissä sun muut pienet luonnolliset "viat". Ekä kyllä usko että vitivalkoinen amerikkalainen tekohampaisto on euroopassa koskaan kovin muodikasta ollutkaan. Tai no tähänkin asiaan voi vaan sanoa, että muoti muuttuu, mutta tyyli pysyy. OMat hampaani ovat kelvanneet minulle aina ja kelpaavat edelleen, ei tarvitse mennä ylilyönteihin.
| |
| | |
03.01.12, 11:23
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | matkalla Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härgåda Väärin. Luonnottoman täydellinen ja vitivalkoinen hymy ei nimenomaan ole enää muodikasta! Suuressa huudossa on jo jonkun aikaa ollut malleilla ja julkkiksilla esim rako hampaiden välissä sun muut pienet luonnolliset "viat". Ekä kyllä usko että vitivalkoinen amerikkalainen tekohampaisto on euroopassa koskaan kovin muodikasta ollutkaan. Tai no tähänkin asiaan voi vaan sanoa, että muoti muuttuu, mutta tyyli pysyy. OMat hampaani ovat kelvanneet minulle aina ja kelpaavat edelleen, ei tarvitse mennä ylilyönteihin. |
Kyllä Jenkeissä on edelleen in hymyillä säteilevällä hammaskalustolla! Kun käy siellä, niin huomaa sen tosi faktan. Kyllä eurooppalaiset tässä asiassa jäljessä on, mutta varmasti kovaa vauhtia takaa tulee. Onhan meillä kaikki muu kiva paitsi valkoiset hampaat, mut uskon että ei mene kuin muutama vuosi niin tilanne tulee olemaan valkaisemattomilla hampailla entistäkin tukalampi. Hienoa että Apteekit ovat mukana kehityksessä ja tarjoaa luotettavia tuotteita, ettei ihmisten tarvitse pilata hampaitaan ainakaan millään piraatti mössöillä.
| |
| | |
03.01.12, 12:00
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miksi avasit saman kyselyviestin sekä tänne että Sensuelleihin?
| |
| | |
03.01.12, 12:23
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä. Miksi avasit saman kyselyviestin sekä tänne että Sensuelleihin? | Niinpä. Sitä paitsi tässä kyseisessä aloituksessa ei edes ole mitään järkeä (kaikki on muodikasta, kaikilla on kaikkea... Jos KAIKKi olisi muodikasta niin kai sitten myös muutkin kuin ne vitivalkoiset hampaat. Ja eikös tällä palstalla ole tarkoitus keskustella vaatteista & asusteista eikä hampaiden valkaisusta?). Oliko tarkoitus vain mainostaa tuota apteekin tuotetta?
| |
| | |
03.01.12, 12:53
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niinpä! Lisäksi otsikko mutitietoista, tuota kannattaisiko kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen? :-DDDD
| |
| | |
13.01.12, 09:22
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja LadyGaga Kyllä Jenkeissä on edelleen in hymyillä säteilevällä hammaskalustolla! Kun käy siellä, niin huomaa sen tosi faktan. Kyllä eurooppalaiset tässä asiassa jäljessä on, mutta varmasti kovaa vauhtia takaa tulee. Onhan meillä kaikki muu kiva paitsi valkoiset hampaat, mut uskon että ei mene kuin muutama vuosi niin tilanne tulee olemaan valkaisemattomilla hampailla entistäkin tukalampi. Hienoa että Apteekit ovat mukana kehityksessä ja tarjoaa luotettavia tuotteita, ettei ihmisten tarvitse pilata hampaitaan ainakaan millään piraatti mössöillä. |
Onko se muodissa jäljessä olemista, ettei ole avaruuteen asti loistavia tekohampaita, kun ne kerta ei ole täällä muotia? Jenkkimuoti ja eurooppalainen muoti on 2 ihan eri asiaa. Perus jenkkiläistä feikkityyliä muovirintoineen, tekohampaineen ja valtavine kiharapehkoineen suosii euroopassa ehkä joku porukka(glamourmallit, tosi tv-tähdet???), mutta se ei ole koskaan kuulunut eurooppalaisen muotieliitin tyyliin saati ollut muodissa.
| |
| | |
13.01.12, 09:26
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Enkä tarkoita edellisellä, että keltaiset ja kierot hampaat olisi missään muotia, mutta ei niiden hampaiden tarvitse näyttää tehdyltä ja luonnottomalta, kuten monesti jenkeissä.
| |
| | |
14.01.12, 00:12
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tottakai jenkit hymyilee hampaat hohtavina sen takia kun niillä myydään kunnon aineita marketeissakin!
Jokainen ostaa valkaisuliuskat marketista ja käyttää niitä yhden tai kaksi kuuria vuodessa. Jopa hammaslääkärit suosittelevat niitä kotivalkaisuliuskoja siellä. Eli upean valkoisen hymyn saa alle 50 dollarilla. Täällä Suomessa joutuu maksaa useita satasia siitä että pääsee valkaisuun jossa aine vihloo ja lamput kuumentaa, ja lopulta ikenet ovat yhtä valkoiset kuin hampaat ja pysyvät valkoisina ja vihlovina, eli on suoraan sanottuna todella ällöttävä tunne kun sekä hampaita että ikeniä vihloo päivätolkulla.
Olen kokeillut klinikkavalkaisuja mutta lopulta Jenkeistä ostamiani Crestin valkaisuliuskoja ja niillä Cresteillä valkaisu pysyi toista vuotta, eikä jälkikäteen vihlonut, tai edes aine maistunut pahalle. Ikenet pysyivät oman värisinä myös. Aion ostaa niitä jatkossakin, ja niissä liuskoissa on eri tehoisia aineita ja versioita, eli tehokuurit, hellävaraiset kuurit ja normaalikuurit.
| |
| | |
14.01.12, 10:41
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voi teitä raukkoja. Onneksi minulla on vitivalkoiset hampaat, vaikka poltan tupakkaa ja juon kahvia. Miten te saatte hampaanne niin kamalaan kuntoon, että pitää myrkkyjä alkaa suuhun tunkemaan?
| |
| | |
14.01.12, 18:56
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mariaha Voi teitä raukkoja. Onneksi minulla on vitivalkoiset hampaat, vaikka poltan tupakkaa ja juon kahvia. Miten te saatte hampaanne niin kamalaan kuntoon, että pitää myrkkyjä alkaa suuhun tunkemaan? | usein käynti optikolla riittää.......
| |
| | |
15.01.12, 09:47
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ettekö tiedä, että jenkeissäkin alkaa olemaan muotia "European smile" eli epätäydelliset hampaat jotka nimenomaan EIVÄT ole vitivalkoiset??
Ja pitääkö kaikkeen villitykseen mennmä mukaan? So what, jos joillakin on valkaistut hampaat,pitääkö itselläsikin olla??
Ei tarvitse aina olla niin sopulilaumaa. On niin matalaotsaista touhua.
| |
| | |
15.01.12, 14:59
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ne jenkkien valkoistakin valkoisemmat hampaat ovat kuoria, ei valkaisujen lopputuloksia.
Tosin niiden kuorienkin kanssa tulee ongelmia ja ne irtoavat helposti, ainakin kolmella entisellä jenkkiopiskelukaverilla on ollut riesaa niistä joten kaikki ei ole välttämättä niin upeaa mikä hohtaa :-)
Varsinkin britit lähtevät aina hulluna mukaan kaikkiin jenkkivillityksiin (hiusjatkeet, solarium, valkaisut, hammaskuoret, silikonit) ja näin voi käydä Damaged nerves, chronic pain, sky-high bills: How a perfect smile can cause lifelong misery | Mail Online | |
| | |
17.01.12, 17:08
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Crest vs Xytol Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paska aineet täällä Tottakai jenkit hymyilee hampaat hohtavina sen takia kun niillä myydään kunnon aineita marketeissakin!
Jokainen ostaa valkaisuliuskat marketista ja käyttää niitä yhden tai kaksi kuuria vuodessa. Jopa hammaslääkärit suosittelevat niitä kotivalkaisuliuskoja siellä. Eli upean valkoisen hymyn saa alle 50 dollarilla. Täällä Suomessa joutuu maksaa useita satasia siitä että pääsee valkaisuun jossa aine vihloo ja lamput kuumentaa, ja lopulta ikenet ovat yhtä valkoiset kuin hampaat ja pysyvät valkoisina ja vihlovina, eli on suoraan sanottuna todella ällöttävä tunne kun sekä hampaita että ikeniä vihloo päivätolkulla.
Olen kokeillut klinikkavalkaisuja mutta lopulta Jenkeistä ostamiani Crestin valkaisuliuskoja ja niillä Cresteillä valkaisu pysyi toista vuotta, eikä jälkikäteen vihlonut, tai edes aine maistunut pahalle. Ikenet pysyivät oman värisinä myös. Aion ostaa niitä jatkossakin, ja niissä liuskoissa on eri tehoisia aineita ja versioita, eli tehokuurit, hellävaraiset kuurit ja normaalikuurit. |
Samaa kamaahan toi Xytol näyttää olevan kuin Crestin Stripit Jenkeissä, ainakin vaikuttava aine näkyy olevan sama.
| |
| | |
10.02.12, 10:35
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Onnitella voi itseäkin! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias Jotenki tuntuu että nykyään on muodikasta kaikki. Minusta tuntuu että hampaatkin on oltava jopa luonnottoman valkoiset nykyään että kehtaa hymyillä. Kaikilla on kaikkee! Olen usean vuoden miettinyt hampaiden valkaisua ja kysellyt hammaslääkäreiltä valkaisusta, mutta ei minulla ole varaa sellaisiin poppaskonsteihin. (390€ - 520€) Nyt sitten löysin Yliopiston Apteekin nettisivuilta tuotteen jota tekisi mieli kokeilla. Ei ole pahan hintainen (49,50€) Eikä pitäisi olla humpuukia kun apteekissa myynnissä.. Onko kenelläkään tästä kokemuksia?? Tuotteet - Yliopiston Apteekki) |
Onnittelen itseäni koska kuulun omasta mielestäni tohon "kaikilla on kaikkee" ryhmään. Minulla vain sattuu olemaan kaikkea ja olen kovin onnellinen!! :))
| |
| | |
10.02.12, 16:04
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mariaha Voi teitä raukkoja. Onneksi minulla on vitivalkoiset hampaat, vaikka poltan tupakkaa ja juon kahvia. Miten te saatte hampaanne niin kamalaan kuntoon, että pitää myrkkyjä alkaa suuhun tunkemaan? |
Onneks tupakka ei oo myrkkyä!
| |
| | | | |