Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.01.12, 17:28   #26 (linkki)
eh33
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moi__ Näytä viesti
Mitä tarkoitat? Nainen ostaa kalliit klassiset vaatteet ja laittaa vaikka 8 euron leggarit koko komeuden päälle? :)))

No esim. halpaketjun paita ja kalliit farkut. Halpaketjun mekko ja birkinin veska käsipuoleen. Ymmärrätkö? Moni varakas vaan fiksu ostaa esim. perusmallin t-paitoja ym halpaversioina - ja niissäkin on muuten eroa, pitää osata arvioida kangas ja ompelu kun ostaa - ja käyttää niitä esim. kalliin puvun alla.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 21:48   #27 (linkki)
Stiina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen Näytä viesti
Haluaisin kuulla mistä kolmekymppisen tai vähän päälle olevan naisen kannattaisi ostaa vaatteita jotka ovat kuitenkin muodikkaita eikä mitään ylihintaisia merkkivaatteita.
jos asut pääkaupunkiseudulla kokeille Fredrikinkadulla olevaa Susannea. Sieltä löydät muodikkaita, ehkä ei niin brändättyjä mallistoja mutta pintamuotiakin. Osa hintavampaa mutta siellä on paljon edullisia ranskalaisia malleja jotka istuvat suomalaiselle vartalolle. Eivät todellakaan ole kovin kalliita! Siellä on tyyliä vähän laidata laitaan, anna myyjän valkata. Ovat tottuneet ehdottelemaan! Heillä on myös korjausompelupalvelu jota joku kaipailikin. Viimmeksi löysin ihanan jakun joka oli numeroa liian iso, oikea koko myyty, myyjä laittoi neulat ja kolmen päivän päästä hain. Oli kuin mulle tehty! suosittelen.
  Vastaa viestiin
21.02.12, 20:35   #28 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Kyllä halpamuoti on teineille. Nelikymppisten on pukeuduttava ikänsä mukaan eikä pistää mitään 8 euron leggareita, kulunut jalka tarvitsee, ja ansaitsee parempaa! Sinänsä leggarit voi nelikymppinenkin pukea jalkaan sa vaikkei yhtä lyhyyen tunikan kanssa kuin 18v.

Olen samaa mieltä kuin edellinen. Pikku puodeista löytyy edullisia trendikkäitä vaatteita eikä tarvitse olla samoissa kuin kummityttö!
  Vastaa viestiin
05.03.12, 21:53   #29 (linkki)
tuota noin
(Vierailija)

Tyylisilmää omaava löytää myös halpisketjuista. Olen design-alalla töissä, ja kuinka monesti olenkaan kehaissut kollegani asua, joka on paljastunut halpismerkiksi. Itse lasken varman päälle ja turvaudun kalliisiin merkkeihin. Kuitenkin, luulenpa että markkinointikoneisto on aivopessyt meidät epävarmemmat uskomaan että kallis on parempaa ja hienompaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku