Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.01.12, 00:53   #26 (linkki)
Hävettää teidän puolesta
(Vierailija)

Jestas sentään ihmiset....oletteko todella noin kapeakatseisia, ahdasmielisiä ja yksinkertaisesti juntteja??!! Tiedossa kyllä on että tältä palstalta ei mitään kovin älyllistä löydä mutta tuo ylläoleva on jopa tänne liian ala- arvoista.... Ja oikeastiko ruotsin kielen taitonne on niin onneton ettette tuosta blogista saa selvää kuka on kuka ja missä mennään??!! Käykää peruskoulunne uudestaan ja tulkaa sitten esittämään typeriä mielipiteitänne kun tiedätte edes mistä puhutte!! Mielestäni 12- vuotiaan on ihan normaalia poseerata VELJENSÄ kanssa, katsokoon veli kameraan tai ei, se ei ole sama asia kuin olla kaatokännissä!! Komea mies vain yksinkertaisesti! Toinen kuvissa näkyvä mies on äidin mies joka sekin selviää blogista jos ruotsin taito on edes alkeiden tasolla, lisäksi kuvassa taitaa näkyä tytön kaveri josta myös on kirjoitettu enemmän. 19- vuotiaan (ja paljon vanhemmankin) on ihan normaalia reissata perheen kanssa ulkomaille joulunviettoon. Tätä tapahtuu paljonkin jos perheen sisällä välit on kunnossa ja yhdessä viihdytään (veikkaanpa että tämä eräs älypää joka tuotakin kommentoi omistaa itse vanhemmat jotka eivät käy missään, perhe vain ei kestä katsella toisiaan lomamatkan verran tai muuta yhtä "traagista"), blogissa on myös selvästi kerrottu mistä liike sai alkunsa ja kuinka se kasvoi nykyiseen kokoonsa joten lukekaa sieltä, nuoren tytön on myös ihan normaalia olla aikuisten juhlissa joissa tuskin vedetään viinaa kaksinkäsin niinkuin tällä palstalla pyörivät juntti- tantat omissa "kalaaseissaan"ilmeisesti tekevät (ettekö koskaan ole olleet hotellien järjestämillä illallisilla juhlapyhinä tms. Kyllä vain, niissä näkee paljonkin lapsia) ja voitteko rehellisesti sanoa ettette ostaisi omalle lapsellenne parasta mahdollista jos rahaa olisi (no nyt sitä ei selvästi ole, ainakaan perustyöllä ansaittua, koska koulut on selvästi käymättä ja järjenjuoksu muutenkin hidasta). Eri asia sitten on, onko se tarpeellista, opettaako se rahan arvoa yms., mutta eipä tuokaan tyttö ole ainoa rikkaan perheen lapsi maailmassa, joten jatkossa voitte varmasti arvostella Suri Cruisea tai jonkun öljysheikin jälkikasvua!! Huomaatteko, taas kun jollain on jotain vähän enemmän kuin niillä "Siwan kassan muksuilla" niin johan riittää haukuttavaa, arvosteltavaa ja moitittavaa lähes joka kommentissa!! Onko tuon tytön ja perheensä rahan käyttö teiltä pois? Tuskin!! Jollain nyt vain menee paremmin kuin tosilla, usein kovan työn tuloksena, joten tehkää perässä tai vaihtoehtoisesti pitäkää katkerat nyrppynaamanne kiinni ja keskittykään siihen mitä hyvää teillä on ettei muita tarvitsisi tuohon tyyliin arvostella!!Ja ihan oikeasti, ottakaa ihmeessä ensin selvää mistä puhutte ennen kuin tulette sanomaan jotain!!!
  Vastaa viestiin
11.01.12, 03:21   #27 (linkki)
XY
(Vierailija)

en ole kateellinen enkä Siwan kassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää teidän puolesta Näytä viesti
Jestas sentään ihmiset....oletteko todella noin kapeakatseisia, ahdasmielisiä ja yksinkertaisesti juntteja??!! Tiedossa kyllä on että tältä palstalta ei mitään kovin älyllistä löydä mutta tuo ylläoleva on jopa tänne liian ala- arvoista.... Ja oikeastiko ruotsin kielen taitonne on niin onneton ettette tuosta blogista saa selvää kuka on kuka ja missä mennään??!! Käykää peruskoulunne uudestaan ja tulkaa sitten esittämään typeriä mielipiteitänne kun tiedätte edes mistä puhutte!! Mielestäni 12- vuotiaan on ihan normaalia poseerata VELJENSÄ kanssa, katsokoon veli kameraan tai ei, se ei ole sama asia kuin olla kaatokännissä!! Komea mies vain yksinkertaisesti! Toinen kuvissa näkyvä mies on äidin mies joka sekin selviää blogista jos ruotsin taito on edes alkeiden tasolla, lisäksi kuvassa taitaa näkyä tytön kaveri josta myös on kirjoitettu enemmän. 19- vuotiaan (ja paljon vanhemmankin) on ihan normaalia reissata perheen kanssa ulkomaille joulunviettoon. Tätä tapahtuu paljonkin jos perheen sisällä välit on kunnossa ja yhdessä viihdytään (veikkaanpa että tämä eräs älypää joka tuotakin kommentoi omistaa itse vanhemmat jotka eivät käy missään, perhe vain ei kestä katsella toisiaan lomamatkan verran tai muuta yhtä "traagista"), blogissa on myös selvästi kerrottu mistä liike sai alkunsa ja kuinka se kasvoi nykyiseen kokoonsa joten lukekaa sieltä, nuoren tytön on myös ihan normaalia olla aikuisten juhlissa joissa tuskin vedetään viinaa kaksinkäsin niinkuin tällä palstalla pyörivät juntti- tantat omissa "kalaaseissaan"ilmeisesti tekevät (ettekö koskaan ole olleet hotellien järjestämillä illallisilla juhlapyhinä tms. Kyllä vain, niissä näkee paljonkin lapsia) ja voitteko rehellisesti sanoa ettette ostaisi omalle lapsellenne parasta mahdollista jos rahaa olisi (no nyt sitä ei selvästi ole, ainakaan perustyöllä ansaittua, koska koulut on selvästi käymättä ja järjenjuoksu muutenkin hidasta). Eri asia sitten on, onko se tarpeellista, opettaako se rahan arvoa yms., mutta eipä tuokaan tyttö ole ainoa rikkaan perheen lapsi maailmassa, joten jatkossa voitte varmasti arvostella Suri Cruisea tai jonkun öljysheikin jälkikasvua!! Huomaatteko, taas kun jollain on jotain vähän enemmän kuin niillä "Siwan kassan muksuilla" niin johan riittää haukuttavaa, arvosteltavaa ja moitittavaa lähes joka kommentissa!! Onko tuon tytön ja perheensä rahan käyttö teiltä pois? Tuskin!! Jollain nyt vain menee paremmin kuin tosilla, usein kovan työn tuloksena, joten tehkää perässä tai vaihtoehtoisesti pitäkää katkerat nyrppynaamanne kiinni ja keskittykään siihen mitä hyvää teillä on ettei muita tarvitsisi tuohon tyyliin arvostella!!Ja ihan oikeasti, ottakaa ihmeessä ensin selvää mistä puhutte ennen kuin tulette sanomaan jotain!!!
Vierailen tällä palstalla ekaa kertaa ja summamutikassa otin yhden viestiketjun ihan katsoakseni vain mitäs täällä kirjoitellaan. Mutta sitä samaa se on täälläkin kuin muilla palstoilla. Aina otetaan se pirun kateuskortti esiin, jos vähänkin jotain arvostelee ja "Siwan kassa" näyttää kans olevan vakio täälläkin. Mitä mollaamista on Siwan kassoissa, kysyn vain??? Onko ihminen silloin jotenkin arvokkaampi, kun keekoilee jotkut luxusrytkyt päällä?? Ja kuule, en jaksanut oikein edes lukea viestiäsi, kun kaikki oli kirjoitettu samaan pötköön. Opettele sinäkin ensin jäsentelemään viestisi paremmin, että jaksaa/viitsii lukea ennen kuin mollaat muita. Ja kyllä, ruotsia osataan, sekä myös saksaa ja englantia, ja vähän ranskaa ja venäjääkin, että se siitä. Onko se elämä silloin jotenkin parempaa kun on Diorin tai Vuittonin ym. käsilaukkuja, kenkiä jne. Ja mitä ihmettä ihminen ylipäänsä tekee koko huoneellisella kaikenmaailman vaatteita ym. Ostetaanko noilla luxusrytkyillä jotain itsetuntoa? Miehistähän usein sanotaan, että heille hieno auto on pippelin jatke? Ei elämä voi eikä saa olla pelkkää materiaa.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 17:24   #28 (linkki)
niinpäelli
(Vierailija)

Mullekin tuli vähän paha mieli siwan-kassojen ja siwan-kassojen muksujen takia :( Aina pitää sortua solvaamaan ja haukkumaan.
  Vastaa viestiin
12.01.12, 01:05   #29 (linkki)
jankutijankuti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää teidän puolesta Näytä viesti
Jestas sentään ihmiset....oletteko todella noin kapeakatseisia, ahdasmielisiä ja yksinkertaisesti juntteja??!!
katsos vaan itseäsi peiliin, ja mene nyt vaan rauhassa pukemaan ja asustamaan lapsiasi ja vielä koiraasi tyyliisi sopivaksi ennen kuin lähdet ulos ettei vaan kukaan katso kieroon.
  Vastaa viestiin
12.01.12, 15:51   #30 (linkki)
Hah
(Vierailija)

Hah hah.... taisi osua palsta- mammojen arkaan paikkaan tuo 2. sivun eka pitempi kommentti kun samantyylistä lässytystä tullut vastaukseksi!! Arvailenpa että sama kanttura siellä purkaa loukkaantuneena elämäntuskaansa monen kommentin verran...

Ihan asiaahan tuo kirjoittaja sanoi, peräkylien junttien asenne tässä nimenomaan on ongelmana. Ei ns. luksus- vaatteet kenestäkään parempaa tee, eikä tuo perhe edes käytä vaatteita joista se merkki johonkin kovin selvästi loistaa! Tuo "rumat ne vaatteilla koreilee" jne. on kertakaikkiaan niiiiiiiin menneiltä vuosikymmeniltä joten tervetuloa vaan tähän päivään! Jos joku arvostaa materiaa, kauniita ja kalliita vaatteita, hienoa autoa, hulppeaa asuntoa, parempaa ja kalliimpaa ruokaa jne. niin mitä sitten...omapa on asiansa mihin rahansa pistävät....Joku toinen taas voi käyttää kaiken ylimääräisen aikansa ja rahansa luonnossa samoiluun eikä ole yhtään sen parempi.

Siwan kassoissa ei ole mitään vikaa!! Tuossa taidettiin hakea vain sitä että tulotaso tuskin on kassatyöntekijöillä samaa sarjaa kuin menestyvällä yrittäjällä joten järki haloo....

Tämä on typerä ketju, annetaan pudota!
  Vastaa viestiin
12.01.12, 16:09   #31 (linkki)
Taasko tätä samaa?
(Vierailija)

Mitä ihmettä nämä anti- materialistit ja huippumuodin haukkujat edes tekevät muotipalstalla?!!! Kaunis tyttö tuo blogin pitäjä ja äitinsä on todella upea myös, ja selvästi tyylitajua kummallakin! Antaa niiden ostella kalliita vaatteita ja laukkuja jotka siitä tykkäävät ja pukeutua niinkuin haluavat ja jos jotakuta ei kiinnosta niin ei sitten, mutta ei tarvi tulla tänne keskusteluja pilaamaan ja moralisoimaan!

Vaikuttaa tosiaan siltä että yksi ja sama henkilö veti herneen nenään tuosta pitkästä kommentista....
  Vastaa viestiin
12.01.12, 17:15   #32 (linkki)
Tätä mieltä olen
(Vierailija)

Minun on jo vaikea pysyä perässä näissä viimeisimmissä kommenteissa, että kuka täällä haukkuu ketä...

No, oma mielipiteeni aloituksesta on se, että minusta on huolestuttavaa ja surullistakin, että blogin pitäjä (jos hän itse blogiaan edes varsinaisesti kirjoittaa) on vasta 12 -vuotias tyttö. Siis aivan lapsi vielä. Toki oikein nätti tyttö, mutta silti. Tuntuu omituiselta, että tuon ikäinen tyttö todella itse olisi kiinnostunut näistä aikuisten naisten merkeistä ja muodista, vaikka kuinka olisikin muodin ympärillä kasvanut ja liikkunut äitinsä mukana liikematkoilla. En tiedä, mikä tämän blogin kohderyhmä on. Vaikka tytöllä joissain kuvissa olikin ihan kivan näköisiä vaatteita ja asusteita, niin on silti vaikea uskoa, että ketään aikuista tosissaan kiinnostaisi seurata lapsen pitämää muotiblogia ja toisaalta taas blogi ei mielestäni ole suunnattu lapsillekaan.

Mietin myös, kuinka erilaisia vastauksia tähän ketjuun mahdollisesti olisi tullut, jos tämä sama aloitus olisi ollut esimerkiksi tuolla Ellien Vanhempana tai Kasvatus -palstalla...
  Vastaa viestiin
12.01.12, 18:30   #33 (linkki)
12-vuotias on lapsi
(Vierailija)

Siis tämä on pahempaa kuin jenkkimeininki jossa on oikeasti superhyperrikkaita ihmisiä, eikä pelkästään tuollaisia varakkaita, ja jossa ostetaan lapsille ihan mitä vaan (My Super Sweet Sixteen-ohjelmassa nähtyjä lapsia) eli autot, monen tonnin puvut. Toisaalta hekin ovat tätä tyttöä neljä vuotta vanhempia eli lähempänä aikuisikää.

Mitä järkeä on ensinnäkin ostaa ala-asteikäiselle tyttärelle monta kappaletta tuhannen euron arvoista laukkua? Varmaan jokaisella on ihan eri fiilis ostaa sellainen itse tienaamillaan rahoilla ja kokea se sillä tavoin arvokkaaksi saavutukseksi? Sitäpaitsi sopiihan se tyyliltään aikuiselle eikä lapselle. Onko tytär vanhempana sellainen että odottaa toisten ostavan ja hankkivan hänelle kaikkea kallista, kun on tottunut saamaan kaikean haluamansa?

Ihmettelin myös tätä kun 12v. tytär käyttää 40+ aikuisen naisen iholle sopivia kasvojenhoitotuotteita

Mina ansikts produkter | Chloé Schuterman

Olen itse 32-vuotias ja tuo La Merin seerumi oli jenkkiläisen asiantuntijan/myyjän mielestä aivan liian tujua minulle, ja sanoi että aikaisintaan 10 vuoden päästä voit alkaa käyttää sitä kerran päivässä tai mahdollisesti kuurina.
Eli jos se on äidin seerumi ja äiti on 45-vuotias, niin sen ymmärrän mutta ymmärtäisi sanoa lapselle että älä pilaa ihoasi tällä. Miten vaativa ihonsa lienee sitten jo parikymppisenä?
  Vastaa viestiin
12.01.12, 18:34   #34 (linkki)
Yhteen pötköön :D
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja XY Näytä viesti
Ja kuule, en jaksanut oikein edes lukea viestiäsi, kun kaikki oli kirjoitettu samaan pötköön. Opettele sinäkin ensin jäsentelemään viestisi paremmin, että jaksaa/viitsii lukea ennen kuin mollaat muita.
Ihan samaa mietin että millainen kouluttamaton ihminen kirjoittelee ja suorastaan vouhottaa yhteen pötköön tekstiä, enkä jaksanut todellakaan lukea kuin ekan rivin, joten se siitä :DDDD
  Vastaa viestiin
13.01.12, 00:16   #35 (linkki)
Hah
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yhteen pötköön :D Näytä viesti
Ihan samaa mietin että millainen kouluttamaton ihminen kirjoittelee ja suorastaan vouhottaa yhteen pötköön tekstiä, enkä jaksanut todellakaan lukea kuin ekan rivin, joten se siitä :DDDD
Hoh hoijaa... miten joiltakin aikuisilta ihmisiltä se lapsen tasolle taantuminen onnistuukin niin helposti??! Vai onko sieltä koskaan noustukaan.. Olihan tuo pitkä kommentti yhteen pötköön kirjoitettu, mutta ihan asiaa ja hyvin kirjoitettu. Toisin kuin tuo alempana oleva, joka sekin on suhteellisen pitkä, ei myöskään mitenkään jaoteltu jne. ja jossa selvästi vedetään herneet nenään jostain ylempänä olevasta. Joten jos tämä henkilö joka täälä nyt puolustelee itseään monella "eri kirjoittajan" kommentilla jättäisi tämän keskustelun niin hyvä olisi! Paljastat itsesi niin tökeröllä tavalla ja selvästi!!
  Vastaa viestiin
13.01.12, 01:28   #36 (linkki)
Eeeiih
(Vierailija)

^ taas sama avautuja heräsi kirjoittamaan pötkötekstiä.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 03:17   #37 (linkki)
XY
(Vierailija)

väärin arvattu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeiih Näytä viesti
^ taas sama avautuja heräsi kirjoittamaan pötkötekstiä.

Kuule, minä olen kirjoittanut tasan yhden viestin no. 26 ja nimimerkillä XY. Eli täällä jotkut muutkaan EIVÄT tykkää tästä "hävettää teidän puolesta"- kommentoijasta. Tämä on nyt toinen ja viimeinen viesti minulta tänne palstalle. Ja huom. kyllä minä tiedän mitä "Siwan kassa"-vertaus tarkoittaa, ei tartte mulle rautalangasta vääntää. Olen myös itse yrittäjä, ja mukavasti menestynytkin, että sen puoleen voisin ostella huoneellisen vaatteita, laukkuja, kenkiä jne. - ja olen ostellutkin, mutta en todellakaan tarvitse mitään kokoelmaa mistään, tarpeeseen ostan. Sitä olen miettinyt, että mitä ihmettä tekisin vanhana kiikkustuolissa istuessa jonkun perhanan kenkä/laukkukokoelman kanssa? Ja olen kyllä sitä mieltä, että kyllä 12-vuotias lapsi tarvitsee ihan jotain muuta vanhemmiltaan, kuin jonkun laukku/vaatekokoelman vaatehuoneineen. Jatkakaa mun puolesta vaan samaan malliin, ootte hukassa elämänne kanssa enemmin tai myöhemmin. Sen voin sanoa, että se laukku-tai kenkäkokoelma ei onnelliseksi teitä tee, jos sitä kuvittelette.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 03:24   #38 (linkki)
XY
(Vierailija)

Lainaus:
Kuule, minä olen kirjoittanut tasan yhden viestin no. 26 ja nimimerkillä XY. Eli täällä jotkut muutkaan EIVÄT tykkää tästä "hävettää teidän puolesta"- kommentoijasta. Tämä on nyt toinen ja viimeinen viesti minulta tänne palstalle. Ja huom. kyllä minä tiedän mitä "Siwan kassa"-vertaus tarkoittaa, ei tartte mulle rautalangasta vääntää. Olen myös itse yrittäjä, ja mukavasti menestynytkin, että sen puoleen voisin ostella huoneellisen vaatteita, laukkuja, kenkiä jne. - ja olen ostellutkin, mutta en todellakaan tarvitse mitään kokoelmaa mistään, tarpeeseen ostan. Sitä olen miettinyt, että mitä ihmettä tekisin vanhana kiikkustuolissa istuessa jonkun perhanan kenkä/laukkukokoelman kanssa? Ja olen kyllä sitä mieltä, että kyllä 12-vuotias lapsi tarvitsee ihan jotain muuta vanhemmiltaan, kuin jonkun laukku/vaatekokoelman vaatehuoneineen. Jatkakaa mun puolesta vaan samaan malliin, ootte hukassa elämänne kanssa enemmin tai myöhemmin. Sen voin sanoa, että se laukku-tai kenkäkokoelma ei onnelliseksi teitä tee, jos sitä kuvittelette.

Sori, viestini numero oli 27 ja tämän ihme vouhottojan viesti oli 26. Ihan näytti siltä, että vouhottaja oli sormet tulessa naputellut viestiä
  Vastaa viestiin
14.01.12, 03:49   #39 (linkki)
XY
(Vierailija)

Unohtui vielä mainita, että asun Helsingissä ja ihan pelipaikoilla enkä missään perähikiällä, joten en kulje missään tuulipuvussa :)
  Vastaa viestiin
14.01.12, 13:17   #40 (linkki)
Mitä hikeennyt???
(Vierailija)

Se sama "Hävettää teidän puolesta" on se pötkökirjoittaja johon viitatatan, ja jonka tekstiä kukaan ei jaksanut lukea läpi, joten mitä hikeennyt?

Minäkin ihmettelen että miksi 12-vuotias käyttää aikuisen naisen iholle tarkoitettuja voimakkaita ihonhoito tuotteita! Eikö äitinsä todellakaan ymmärrä mitä se saattaa aiheuttaa tytön nuorelle iholle????
  Vastaa viestiin
14.01.12, 16:48   #41 (linkki)
XY
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä hikeennyt??? Näytä viesti
Se sama "Hävettää teidän puolesta" on se pötkökirjoittaja johon viitatatan, ja jonka tekstiä kukaan ei jaksanut lukea läpi, joten mitä hikeennyt?

Minäkin ihmettelen että miksi 12-vuotias käyttää aikuisen naisen iholle tarkoitettuja voimakkaita ihonhoito tuotteita! Eikö äitinsä todellakaan ymmärrä mitä se saattaa aiheuttaa tytön nuorelle iholle????
Huomasin itsekin, että olin vastannut vissiin väärään viestiin, joten anteeksi siitä. Hikeennyin vain ja ainoastaan tähän pötkökirjoittajaan ja hänen puolustajiin (puhuivat kait jotain "perähikiän ämmät kateellisina täällä kirjoittaa" tai jotain sinne päin), ja siihen kun kirjoitettiin, että olin - eli siis yksi ja sama hlö - kirjoitellut eri nimimerkeillä, mikä ei pidä paikkaansa.

Olen edelleen sitä mieltä, että on ihan sairasta tuollainen lapsen kasvattaminen - tai no, ei tuota edes voi kasvattamiseksi sanoa. Mitähän tuosta lapsesta tulee aikuisena, kun koko ajan pitää vain saada lisää ja lisää ja mikään ei kohta enää riitä, ja vanhemmat täyttävät lapsensa joka ikisen toiveen. Mikään ei tunnu loppupeleissä enää miltään. Tuon lapsen vanhemmat tekevät todella karhunpalveluksen lapselleen. Ilmeisesti vanhemmilla ei ole aikaa/halua oikeasti olla läsnä lapsen elämässä ja arjessa, niin puuttuva aika korvataan sitten ns. "laatuajalla" (inhoan koko sanaa) ja tavaralla. Tuollaisen elämän ihannointi ja tuollaiset elämänarvot on hyvin vaarallinen yhtälö. varsinkin kun se aloitetaan jo pikkulapsena. Ei 12-vuotias kerta kaikkiaan tarvitse tuollaista vaatekaappia ja aikuisten ihmisten ihonhoitotuotteita. Se Chanelin laukkukin näyttää oikeasti irvokkaalta 12-vuotiaalla lapsella.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 18:50   #42 (linkki)
Saman huomannut
(Vierailija)

No just se mainitsemasi "Hävettää teidän puolesta" eli just tämä tyylillä "perähikiän ämmät kateellisina täällä kirjoittaa" pötkökirjoittaja on tuttu monelta palstalta, goolettaa luksusmerkkien nimiä, käy avautumassa pitköt pötkät rumista ja katkerista ja kielitaidottomista ja kouluttamattomista suomalaisista akoista, Siwan kassoista ja kateellisista kantturoista, ja sitten häipyy. Lieneekö se sama blogin kirjoittaja joka pisti joskus kauan sitten bloginsa kiinni yleisöltä kun "kaikki on niin kateellisia mun kalliille ostoksille"?
  Vastaa viestiin
14.01.12, 18:52   #43 (linkki)
Kristaaa
(Vierailija)

Lainaus:
Tuon lapsen vanhemmat tekevät todella karhunpalveluksen lapselleen. Ilmeisesti vanhemmilla ei ole aikaa/halua oikeasti olla läsnä lapsen elämässä ja arjessa, niin puuttuva aika korvataan sitten ns. "laatuajalla" (inhoan koko sanaa) ja tavaralla. Tuollaisen elämän ihannointi ja tuollaiset elämänarvot on hyvin vaarallinen yhtälö. varsinkin kun se aloitetaan jo pikkulapsena. Ei 12-vuotias kerta kaikkiaan tarvitse tuollaista vaatekaappia ja aikuisten ihmisten ihonhoitotuotteita. Se Chanelin laukkukin näyttää oikeasti irvokkaalta 12-vuotiaalla lapsella.

Vaikuttaa todellakin siltä että lapselle syydetään pelkkää keinotekoista materiaa, rakkauden ja ajan sijasta. Millä lie sitten lapsi aivopesty jos hänen mielestään Chanelin laukku upea ja hieno asia ja tavara. Minä en olisi ikimaailmassa pitänyt tuollaista laukkua hyvän näköisenä joskus 10-20 vuotiaana, nyt yli 30-vuotiaana se menettelee =D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku