| |  | |
08.01.12, 15:57
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Parhaat sukkahousut
Itse olen tilannut sukkahousut netistä , esim. näitä Nur Die Transparent Tights näissä on hinta ja laatu kohdallaan , helppo tilata ja tulevat muutamassa päivässä .
Nämä ovat parhaat sukkahousut mitä olen koskaan pitänyt Pantyhose :: Cleancut 15 Pantyhose - Shapings.com . Maksavat 10.57€ /kpl ja postikulut noin 5-6€ . itse tilasin kahdet ja tulivat parin viikon päästä suoraan postilaatikkoon, kätevää . ovat aivan ihanat päällä ja kiilto on loistava
T . Cleancut
| |
| | |
11.01.12, 22:09
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cleancut Itse olen tilannut sukkahousut netistä , esim. näitä Nur Die Transparent Tights näissä on hinta ja laatu kohdallaan , helppo tilata ja tulevat muutamassa päivässä .
Nämä ovat parhaat sukkahousut mitä olen koskaan pitänyt Pantyhose :: Cleancut 15 Pantyhose - Shapings.com . Maksavat 10.57€ /kpl ja postikulut noin 5-6€ . itse tilasin kahdet ja tulivat parin viikon päästä suoraan postilaatikkoon, kätevää . ovat aivan ihanat päällä ja kiilto on loistava
T . Cleancut | Wautsi että kätevää! Odotat pari-kolme päivää ja maksat 16 euroo??!! Kävele, hyvä ihminen, kauppaan. Valitse Voguen opaque brillant. 11,50 ei toimituskuluja. saat liikuntaa,sukkahousut heti mukaan! Ei odotusaikaa. Upea kiilto, ei hajoo helpolla! Näin on kätevää!!
| |
| | |
12.01.12, 01:33
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kellään vinkkejä hyvistä 60-100 den peittävistä (opaque) sukkahousuista jotka istuvat hyvin, antavat satiinipinnan ja ovat sen verran paksut että voi käyttää talvellakin? Nyt minulla on ollut käytössä paksumpia opaque-Wolfordeja, mutta eivät ole mielestäni ihan hintansa arvoisia kuitenkaan ja kulahtavat nopeasti pesussa ja niistä tulee karheita.
| |
| | |
12.01.12, 19:05
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
H&M:n 100:n denierin kiiltävät mustat sukkikset on ihan huiput. Kestävät käyttöä ja pesua kerta kerran jälkeen. Hintaa taitaa olla huimaavat 7,95.
| |
| | |
15.01.12, 12:14
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Wolfortia on kehuttu kestäväksi! Kuulin myös eräältä alusvaatemyyjältä, että sukkahousut kestävät paremmin, jos ne pesee ennen käyttöä ja näin poistaa niistä kuituja haurastuttavat lankojen viimeistelyaineet.
| |
| | |
15.01.12, 14:53
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkikset H&M:n 100:n denierin kiiltävät mustat sukkikset on ihan huiput. Kestävät käyttöä ja pesua kerta kerran jälkeen. Hintaa taitaa olla huimaavat 7,95. | Kiva kuulla koska tilasin juuri sellaiset kokeeksi, en ole vielä käyttänyt :)
| |
| | |
29.01.12, 23:07
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | sukkahousut
Itse käytän farkkujen alla ihan tavallisisia pirkka-sukkahousuj (20 sen), Hyvib toimii ja tarpeeksi iampivät. Hameen kanssa vähän laadukkaammat, Voguet 30 den ovat mielestäni ihan OK.
| |
| | |
08.02.12, 11:56
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | re: Parhaat sukkahousut
Sukkahousuissa (ja leggingseissä) on yllättävän paljon laatueroja. Tuoteselosteen lukeminenkaan ei anna oikeaa kuvaa laadusta. Ja jopa denier-luku ei tunnu olevan vakio.
Peittävistä ja kiiltävistä sukkahousuista mulla on kaksi esimerkkiä tältä talvelta: Sokoksen Icon "Shiny Opaque" 60 DEN (8,95 eur) ja Lindexin 100 DEN kiiltävät (14,95 eur). Eri denier-luvuista huolimatta tuotteet vaikuttavat lähes saman paksuisilta, lähinnä 80 DEN. Kumpaakin kannattaa mielestäni kokeilla. Istuvuus niissä on hieman eri. Kummankin vyötärö on sopivan alhaalla
Tämä Icon-malli on napakampaa materiaalia, mutta toisaalta Lindexin malli on liukkaampi (=parempi farkkujen alla). Molemmat peittävät mielestäni hyvin. Lindexin malli näyttää kaupassa tosi kiiltävältä, mutta pesujen myötä "tavanomaistuvat". Lindex on yleisesti ottaen aika kehno sukkatuotteissa, mutta tämä on heidän kalleimmasta päästään. (Seppälän sukkatuotteet ovat tosi surkeita. Changen sukkatuotteet eivät myöskään ole suosittelemisen arvoisia: todella kirjavaa laatua, eikä tuoteselosteiden perusteella voi päätellä oikein mitään.)
Pari vuotta sitten hankin H&M:n 80 DEN (7,95 eur) nylonit: ovat olleet ihan OK, joskin kyllä niissäkin käytön jäljet näkyvät. (Ainakin lämpimät ovat olleet.)
Ongelmana näissä kauppojen omissa merkeissä on se, että niissä ei ole jatkuvuutta! Em. H&M:n tuotteita ei saanut kuin syksyllä: kun olisin halunut niitä lisää kevättalvella, niin niitä ei enää ollut olemassa. Eikä samaa PERUStuotetta saanut enää seuraavinakaan vuosina! H&M:kin vaihtelee laatu: samaan aikaan ostin 100 DEN polvisukkia, jotka olivat tosi hyviä hetken aikaa, mutta sittemmin ne ovat suht vähäisellä käytöllä muuttuneet karkeiksi.
Jatkuvuusongelma pätee myös Sokoksen Icon-malliin: kaksi vuotta sitten oli eräs hyvä malli syksyllä, mutta ei enää seuraavana vuonna. Päin vastoin: lähes samoilla tuoteselostemerkinnöillä myytiin aivan surkeaa Icon-tuotetta!
Merkkituotteilla on ehkä enemmän jatkuvuutta mallistossa. Oma vinkkini on kokeilla Trasparenze-tuotteita (Stockalta). Trasparenze on ehkä tunnetumpi erikoisista kuoseista ym., mutta niiden perus-opaque on ihan kiinnostava.
Sen sijaan omiin mieltymyksiini Norlyn-Amar-Vogue (nyk. Nanso Group) ei ole koskaan sopinut. (Mielestäni hinta ja laatu eivät ole kohdanneet, eikä istuvuus.)
Voi kun löytyisikin jokin vakiomerkki ja -malli, johon voisi luottaa!
| |
| | |
09.02.12, 22:03
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Shiny Opaque -nylonit
Pieni kierros kaupungilla osoitti, että Shiny Opaque -sukkahousuja tai leggingssejä ei olekaan kovin paljon tarjolla. (Ne olisivat suosikkejani...)
Täsmennystä siihen Trasparenze-malliin. Nyt valikoimissa näytti olevan Trasparenze Sophie 70 DEN, joka mallikappaleen hypistelyn myötä vaikutti muuten hyvältä, mutta se onkin matta eikä kiiltävä/satiini. Muistelin toista mallia, Trasparenze Cortina 100 DEN, joka oli satiinisempi, mutta sitä ei nyt ollut.
Aika houkuttelvalta vaikutti Vogue Opaque Brillante 70 DEN, voi olla että kokeilen sitä!
Tämän talven suosikkini ovat em. Lindex 100 DEN ja ICON 60 DEN... Sekä sukkahousuina että leggings -versioina molemmat, ja väri musta. (Lindex koko M40/42 ja ICON koko 4/L.)
Onkos se H&M 100 DEN kestänyt käyttöä & pesua?
| |
| | |
10.02.12, 17:32
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | parhaat legginsit
Löysin Lindeksiltä tosi hyvät ja laadukkaat legginsit , Made in China 85% polyesteria 15% elastaania . vahvuus ehkä n. 80-100 den , miellyttävän jalassa (sopivan liukkaat ja kiiltävät) ostin niitä neljät jo syksyllä , hinta oli muistaakseni noin 9€ / kpl
T. Cleancut
| |
| | | | |