Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.01.12, 16:00   #1 (linkki)
Cleancut
(Vierailija)

Ratkaisu , miten estät sukkahousujen valumisen

Leikkaa rikki menneistä sukkahousuista sukkaosa irti ja nämä pikkuhousut vedä sukkahousujen päälle , näin loppuu ikävältä tuntuva valuminen ja pysyvät napakasti päällä koko päivän .

T. Clencut
  Vastaa viestiin

08.01.12, 16:10   #2 (linkki)
hille2
(Vierailija)

"nämä pikkuhousut"?...minulle jäi vähän epäselväksi, miten niistä sukkaosista väsätään pikkuhousut.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 16:21   #3 (linkki)
Luggage
(Vierailija)

Sukkaosat siis jätetään varmaankin käyttämättä ja käytetään sitä jäljelle jäänyttä housuosaa. Kuullostaa ihan toimivalta ratkaisulta, mutta itseäni saattaisi ahdistaa kahden päällekäisen housuosan pukeminen, kun muutenkin saan jo ahdistusta sukkahousuista. ;)
  Vastaa viestiin
08.01.12, 17:09   #4 (linkki)
ihmettelijä
(Vierailija)

Käyttääkö joku muka sukkahousuja paljasta alapäätä vasten? Kyllä minä olen aina laittanut tavalliset alushousut alle! Johan se on hygienisempää, eikä haudu alapää nailonissa...
  Vastaa viestiin
08.01.12, 17:24   #5 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Ja eikö ole yksinkertaisempaa ostaa leggingsit kuin ostaa sukkahousut ja leikellä toisista teräosia pois...toki olen tehnyt joistakin terästään rikkimenneistä sukkahousuista leggingsit tuolla konstein.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 17:59   #6 (linkki)
Sheikha ei kirj.
(Vierailija)

Ihmettelijä: En usko, että kukaan puhui alushousujen poisjättämisestä... Vaan siitä, että ylimääräisellä (sukkisten päälle puettavalla) housuosalla saadaan alla olevat sukkahousut pysymään paremmin päällä.

Hille2: Itsekin liputan leggingsien puolesta, jos haen sukkiksilla/leggingseillä lämmikettä pitkien housujen alle. Eri asia on se, että työpaikalla tai esim. juhlissa sukkahousuja ei voi korvata millään, jos asuna on mekko tai hame ja jalassa pikkukengät. Jotkut sukkahousuahdistusta potevat ystäväni ovat kuulemma siirtyneet stay up-sukkisten käyttäjiksi kokonaan, mutta itse en oikein pidä silikoninauhan tunnusta ihollani, ainakaan päivittäisessä käytössä. Oma ratkaisuni on tähän mennessä ollut ostaa suurinta mahdollista kokoa olevia sukkahousuja, jotka ahdistavat hiukan vähemmän kuin omaa kokoani olevat. ;)
  Vastaa viestiin
08.01.12, 18:16   #7 (linkki)
näin sen teen
(Vierailija)

Jättämällä käyttämättä sukkahousuja. Jos tarvitsen lämmikettä talvella, vedän housujen päälle toppikset. Hätätapauksessa myös liukkaat urheiluleggarit housujen alla toimivat.

En ole muistaakseni käyttänyt kahteen vuoteen sukkahousuja ja asun Lapissa. Täällä on siis kylmä. Sukkahousut kutittaa eikä ne edes lämmitä.

Toppikset päällä on paras tapa, silloin ei tarvitse sisätiloissa olla paksuissa kerroksissa. Ottaa vaan toppikset pois ja panee ne kaappiin päiväksi. Tadaa. Ottakaa mallia etelän ihmiset ;)
  Vastaa viestiin
08.01.12, 19:29   #8 (linkki)
Pitkä
(Vierailija)

Minusta helpoin keino estää valumista on että ostaa riittävän isot sukkahousut. Itse olen kokoni puolelta tasan kahden koon välissä niissä sukkahousupakettien kokotaulukoissa, ja valitsen yksinkertaisesti aina niistä sen isomman koon. Ei ole ongelmia valumisen kanssa.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 23:03   #9 (linkki)
Cleacut
(Vierailija)

Ratkaisu , miten estät sukkahousujen valumisen Vastaa ketjuun

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä Näytä viesti
Käyttääkö joku muka sukkahousuja paljasta alapäätä vasten? Kyllä minä olen aina laittanut tavalliset alushousut alle! Johan se on hygienisempää, eikä haudu alapää nailonissa...
Hei , ei nyt kysymys ole siitä mitä alle laittaa . niissä sukkahousuissa mitä minä käytän on puuvillainen haara kappale ja silloin ei alapää ole nailonia vasten
  Vastaa viestiin
09.01.12, 00:04   #10 (linkki)
peppi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
"nämä pikkuhousut"?...minulle jäi vähän epäselväksi, miten niistä sukkaosista väsätään pikkuhousut.

kai tuo sukkahousujen oikea koko on tärkein.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku