Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.01.12, 11:04   #1 (linkki)
Lilli
(Vierailija)

Paljonko hintaa pienellä Chanelilla?

Ajattelin kysäistä, josko joku tietää mitä alla oleva laukku maksaa Pariisissa, edes noin suurin piirtein?

I got my first Chanel! | Chloé Schuterman

One week with Marilyn | Chloé Schuterman
  Vastaa viestiin

15.01.12, 14:47   #2 (linkki)
Amanda
(Vierailija)

Kyseessä lienee tämä Mini/Small -kokoinen

Ystävä osti tuollaisen joulukuun alussa Pariisista eli sen hinta oli viime vuoden 2011 lopulla 1550€, mutta nousi todennäköisesti taas vuodenvaihteessa 2012 eli veikkaisin nyt olevan jotain 1650-1750€ välillä.
  Vastaa viestiin
27.01.12, 19:26   #3 (linkki)
Stina
(Vierailija)

Luulen että tuo on se mini, eli vielä pienempi classicista (myös reilusti halvempi). Olin vähällä ostaa tuon Pariisista viime marraskuussa mutta viime tipassa jätin sen ostamatta. Hinta oli 1350€.
  Vastaa viestiin
27.01.12, 21:20   #4 (linkki)
hinnat nousseet
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Stina Näytä viesti
Luulen että tuo on se mini, eli vielä pienempi classicista (myös reilusti halvempi). Olin vähällä ostaa tuon Pariisista viime marraskuussa mutta viime tipassa jätin sen ostamatta. Hinta oli 1350€.
Minusta sen Mini-koon hinta oli noussut 1550 egeen nyt, sillä työkaveri oli ostanut sellaisen viikko sitten Pariisista.

Mitä muuten noin pienellä "tätimallisella" laukulla oikeasti tekee johon ei mahdu kuin luottokortti, avaimet, huulipuna ja muutama kolikko? 1550 egellä saa ihan varmasti paljon käyttäjäystävällisemmän laukun.
  Vastaa viestiin
28.01.12, 13:16   #5 (linkki)
Sheikha ei kirj.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hinnat nousseet Näytä viesti
Mitä muuten noin pienellä "tätimallisella" laukulla oikeasti tekee johon ei mahdu kuin luottokortti, avaimet, huulipuna ja muutama kolikko? 1550 egellä saa ihan varmasti paljon käyttäjäystävällisemmän laukun.
Olettaisin, että ihmiset ostavat tuota Mini-kokoista laukkua iltalaukuksi, jolloin sinne ei paljon mitään tarvitse mahtuakaan huulipunan, luottokortin ja kotiavaimen lisäksi. Mini on minullakin ostoslistalla, sillä haluaisin kerrankin sijoittaa iltalaukkuun ja ostaa sellaisen mallin, jota voi käyttää vielä vuosien (ja vuosikymmenien) päästä.
  Vastaa viestiin
28.01.12, 15:25   #6 (linkki)
Kaksi pyörää
(Vierailija)

En tiedä Chanel-laukun

hinnoista, mutta muistan vieläkin lapsuudestani äitini käyttämän Chanel vitosen tuoksun ja hänen kaipuunsa kauneuteen. Hän olisi kaiketi ostanut Chanelin pienen laukun, jos hänellä olisi ollut aikoinaan siihen 1950-luvulla varaa.

Keskustelu nosti pintaan mukavan ja kaihoisan muiston. Ei sen enempää, joten keskustelu jatkukoon.
  Vastaa viestiin
29.01.12, 01:34   #7 (linkki)
Mummu haisi :(
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksi pyörää Näytä viesti
hinnoista, mutta muistan vieläkin lapsuudestani äitini käyttämän Chanel vitosen tuoksun
Minun mummu suorastaan uitti itsensä tuohon tuoksuun, joten silloin meinasin tukehtua (todettiin astma myöhemmin) ja nykyään saan siitä aina migreenikohtauksen. Muista tuoksuista ei onneksi hengenahdistusta tai päänsärkyä tule.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 09:36   #8 (linkki)
Pieni ja kallis!
(Vierailija)

Mitä noin pienellä laukulla tekee, sehän on tosi törkeän kallis kokoonsa nähden????
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku