| |  | |
15.01.12, 18:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Raffaello-Network.com & Giglio.com - Mielipiteitä?
Onko kukaan tilannut näistä? Ovatko tuotteet aitoja (hinnat ainakin ovat korkeat) ja toimiiko palvelu?
Kiitokset mielipiteistänne etukäteen!
| |
| | |
15.01.12, 20:30
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei!
Itsekin nettikaupoista kiinnostuneena kuulisin mielelläni ihan ensikäden tietoa, jos joku ko. kauppoja on ehtinyt kokeilla. Minulla ei valitettavasti ole omakohtaista kokemusta, mutta jonkun verran olen varsinkin Raffaellosta lukenut Purse Forumilta. Raffaellon tuotteet ovat kuulemma varmasti aitoja, mutta joillain käyttäjillä päänvaivaa on aiheutunut valuutoista ja lopullisen hinnan määräytymisestä. Muistan jonkun vinkanneen, että tuote kannattaa siirtää ostoskoriin, ja vasta siinä vaiheessa, kun kuljetuksen kohdemaa on jo valittu, lopullinen hinta tulee esille. Nettisivujen ohjeista tulee kylläkin esille sama asia, mutta harvemmin kukaan niitä ohjeita nyt niin tarkkaan lukee. ;)
Giglio.com on minulle ihan uusi tuttavuus, mutta ainakin firmasta annettujen tietojen perusteella (yhteystiedot jne.) kyseessä vaikuttaisi olevan luotettava nettikauppa. Ylipäätään uskoisin, että EU:n alueella rekisteröityjä liikkeitä voi kyllä pitää luotettavina.
Toivottavati tästä oli edes jotain hyötyä! Voi että, nyt aloin itse kuolaamaan Fendin Peek-a-boota tuolta Giglio.com:ista...
| |
| | |
15.01.12, 21:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Katja, Raffaello on jo kauan ollut mukana kuvioissa luksusmerkkinettikauppana, mutta heidän hinnat ovat törkeän kalliit liikkeisiin verrattuna. Esimerkiksi ollessani Italiassa vertasin heidän ja Guccin sekä Fendin liikkeiden laukkujen hintoja, ja muutama laukku oli jopa satasen tai kaksi kalliimpi Rafaellossa kuin merkkien omissa liikkeissä. Eli kannattaa olla tarkkana ellei halua polttaa ylimääräistä rahaa.
Sheikha, harmittaa kun minun large Peek-a-boo on Fendillä korjattavana, siitä hajosi kahvan toinen kiinnike muutaman käyttökerran jälkeen viime joulukuun alussa, kaiken lisäksi lentokentällä turvatarkastuksessa kun olin ottamassa sieltä matkalippua näytettäväksi :( En ole edes kantanut siinä mitään painavaa.
Suomesta saa kuulemma Fendiä vuodenvaihteesta saakka, siitä Kämp Gallerian merkkilaukkuliikkeestä.
| |
| | |
16.01.12, 01:05
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Laukkufriikki, voi harmi, miten Fendillesi kävi! Toivottavasti vika saadaan korjattua joutuisasti. Haluaisin kysyä paria kysymystä Peek-a-boo:hon liittyen (anteeksi, alkuperäinen, toivottavasti et pahastu off topic menevästä viestistäni!). Mainitsit, että et kantanut laukussa mitään kovin painavaa, mutta ylipäätään vaikuttaako sinusta siltä, että laukku kuitenkin kestäisi myös jonkun verran painoa? Lähinnä olen huolissani siitä, että kun laukku suljetaan laukun etu- ja takaosioiden keskelle sijoitetulla klipsisysteemillä (joka siis kannattelee sekä etu- että takaosiota), niin alkaakohan laukku repsottaa sivuilta tai nahka venyä klipsisysteemin vierestä, jos laukkuun laittaa jotain vähän painavampaa? En tietenkään ole ostamassa laukkua mihinkään heavy duty -käyttöön, mutta mukavaa olisi, että esim. työpapereita uskaltaisi kanniskella tarpeen tullen mukana. Toiseksi, kuinka vahvaa nahka suunnilleen on? Osaisitko sanoa, onko se suunnilleen samaa luokkaa kuin vaikkapa Mulberryn Bayswaterista tuttu Natural Leather? Balenciaga-kokemukseni jälkeen kammoksun nimittäin liian pehmeää nahkaa, sillä laukun kulmien kuluminen käytössä harmittaa.
Kiitos oikein paljon jo etukäteen!
| |
| | |
16.01.12, 18:53
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Large Peek-a-boo on aika painava laukku itsessään ilman sisältöä, ja monissa esittelykuvissa se näyttää kulmikkaammalta ja "hermeskellymäisemmältä" kuin oikeasti on, eli laukun reunat pussittavat vähän, ja se menee kasaan kun sen laskee maahan kuten alimmaisessa kuvassa.
Ensimmäisen kuvan laukku vaikuttaa olevan täyteen sullottu ja sama laukku osittain täynnä viidennessä ja kuudennessa kuvassa, mutta voin vaan kuvitella ja kauhistella paljonko painaa täytenä, ja neljännen kuvan laukku lienee jokin pitkänmallinen muotinäytöksestä peräisin oleva erikoiskappale :) http://2.bp.blogspot.com/-p2wfy3Hp_O...I/s1600/k2.jpg http://i51.tinypic.com/2mngjfn.jpg
Medium-kokoinen perusnahkainen vaikuttaa hieman ryhdikkäämmältä luonnossa mutta se olisi ollut hieman liian pieni työmatkakäsilaukuksi.
Peek-a-boon perusnahka ole läheskään yhtä kestävää ja ryhdikästä nahkaa kuin Mulberryn perus-Bayswaterien nahka. Sanoisin että sen rakenne on lähempänä Chloen ja Marc Jacbsin laukkujen nahkoja, joita omistan myös ja jotka ovat pysyneet uudenveroisina viitisen vuotta.
| |
| | |
17.01.12, 14:13
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuhannet kiitokset, Laukkufriikki, kattavasta vastauksesta! Jään vielä miettimään Peek-a-boon hankkimista ainakin siihen asti, että onnistun näkemään laukun ensin livenä joko kotimaassa tai ulkomaanreissussa. Mieleni kun tekisi jotain vähän strukturoidumpaa tai (kuten osuvasti sanoit) "hermeskellymäistä" laukkua ja olen tähän mennessä ollut siinä harhaluulossa, että Peek-a-boo voisi sopia tarkoitukseen. Pidän kyllä Peek-a-boosta hurjasti, mutta kaapistani alkaa löytyä vähän turhan monta "pehmeää" laukkua.
Pahoittelut asiasta poikkeamisesta ja toivottavsti paikalle osuu lisää Raffaellosta ja Giglio.comista tietäviä!
| |
| | | | |