Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.01.12, 00:48   #1 (linkki)
High_fashion
(Vierailija)

Kenellakaan Couch-laukkuja?

Tuossa se kyssari olikin. Tunneetu Jenkeissa ja maailmalla, mutta ei Suomessa. Onko kenellakaan ko. laukkuja?
  Vastaa viestiin

19.01.12, 01:10   #2 (linkki)
reppureissaaja
(Vierailija)

Minulla on tuon merkin nahkainen reppu. Ihan ok kassi, ei millään lailla erotu huonossa eikä hyvässä tavallisesta repusta. Olen voittanut sen arpajaisissa ja silloin mukana tuli "hintalappu" jonka mukaan olisi hinta yli 200 jenkkilän taalaa. En tiedä mitä maksavat Suomessa mutta en kyllä maksaisi tuosta omastani 60,- enempää.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 09:28   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2009
Minulla on kaksikin tuon merkin (Coach) laukkua sekä yksi lompakko. Olen hommannut ne Jenkeistä. Ovat kyllä laadultaan hyviä.
Sitähän sä kysyit? ;)
  Vastaa viestiin
19.01.12, 18:40   #4 (linkki)
Kivoja laukkuja
(Vierailija)

Minun jenkki- ja japanikaverit ostelevat aika paljon Coachin laukkuja, lompakoita ja meikkipusseja. Kehuvat että niiden laatu on parempi kuin Gucceissa tai Vuittoneissa vaikka hinnat eivät ole ihan yhtä korkeita. Voisin harkita itsekin tällaista, ehkä seuraavalla matkalla

timeinc.net
  Vastaa viestiin
20.01.12, 15:09   #5 (linkki)
expat
(Vierailija)

Minulla on seka Couch kukkaro, etta laukku ja hyvin ovat kestaneet. Erityisesti kukkaro on ollut lahes paivittaisessa kaytossa yli kolme vuotta ja hyvassa kunnossa edelleen (ei rispaantunut, vetketjut toimii moitteettomasti etc). Omat versioni ovat canvas ja nahkareunat eli merkin halvempia versioita.
  Vastaa viestiin
20.01.12, 21:08   #6 (linkki)
jenkeissä asunut
(Vierailija)

USAssa Coachia näki paljon, tavarataloissa on Coach-osasto. Sehän on sen maan klassikkolaukku.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku