Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.01.12, 16:42   #1 (linkki)
Sheikha ei kirj.
(Vierailija)

Fendi Zucca canvas - kestävyys?

Hei!

Kaipailisin vinkkejä ja kokemuksia niiltä, joilla on kokemusta Fendin Zucca-kankaasta valmistetuista laukuista. Olen katsellut paria shopper-kokoista laukkua netistä, mutta kuulisin mielellään hiukan kommentteja materiaalin laadusta ennen tilaamista. Kuinkahan helposti materiaaliin jää tahroja, vai saako lian pyyhkäisemällä pois? Onko kangas yhtä liukasta (tai muovisen oloista) kuin LV:n canvas-materiaali? Laukku olisi tulossa vapaa-ajankäyttöön, joten se saisi kestää toisinaan pakolliset maahan laskemiset ja lentokenttien (toisinaan likaiset) läpivalaisuhihnat jne. Sen vaativampaa extreme-käyttöä ei tietenkään ole suunnitteilla. ;)

Tässä vielä linkki:

LUISAVIAROMA - LUXURY SHOPPING WORLDWIDE SHIPPING - FLORENCE

Kiitos jo etukäteen! :)
  Vastaa viestiin

28.01.12, 16:53   #2 (linkki)
Mulla
(Vierailija)

Mulla tää laukku toi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sheikha ei kirj. Näytä viesti
Hei!

Kaipailisin vinkkejä ja kokemuksia niiltä, joilla on kokemusta Fendin Zucca-kankaasta valmistetuista laukuista. Olen katsellut paria shopper-kokoista laukkua netistä, mutta kuulisin mielellään hiukan kommentteja materiaalin laadusta ennen tilaamista. Kuinkahan helposti materiaaliin jää tahroja, vai saako lian pyyhkäisemällä pois? Onko kangas yhtä liukasta (tai muovisen oloista) kuin LV:n canvas-materiaali? Laukku olisi tulossa vapaa-ajankäyttöön, joten se saisi kestää toisinaan pakolliset maahan laskemiset ja lentokenttien (toisinaan likaiset) läpivalaisuhihnat jne. Sen vaativampaa extreme-käyttöä ei tietenkään ole suunnitteilla. ;)

Tässä vielä linkki:

LUISAVIAROMA - LUXURY SHOPPING WORLDWIDE SHIPPING - FLORENCE

Kiitos jo etukäteen! :)
toi valitettavasti pettymyksen mullekin. Laatu ja mateliaali ei ollut sitä kuin halusin. Kaikki oli kuten tosiaan kuvasit. Koko laukku on pettymys, vaikka ostin sen viimeiseltä Pariisin matkalta. Miten osasitkin kirjoitaa tästä aiheesta, kun funtsin kirjoittavani..
  Vastaa viestiin
29.01.12, 01:29   #3 (linkki)
Kangaspinnoitelaukuista
(Vierailija)

Minun Fendin Zucca-kuosia oleva laukku on kyllä kestänyt huomattavasti paremmin kuin Guccin monogrammi, Vuittonin farkkukuosi ja Diorin logo-monogrammi.
  Vastaa viestiin
29.01.12, 18:52   #4 (linkki)
tyylialkemisti
(Vierailija)

Tuo linkkaamasi laukku on päällystettyä kangasta, joten kestää hurjan hyvin käyttöä eikä helpolla likaannu. Zucca -kankaasta on olemassa eri käsittelyillä viimeisteltyjä versioita, joten kankaan laatua ei sinänsä voi oikein yleistää.

Omassa Spy -laukussa on zucca kankainen vuori joka on kestänyt ihan mahtavasti kuosinsa, mutta ystävättäreni zucca canvaksinen (tosin ei päällystetty) fendin olkalaukku on mennyt aika siivottoman näköiseksi kulmista.

Jos sinulla ei ole hirveää kiirusta laukun ostoon ja jos asut Helsingin läheisyydessä, niin suosittelen käymään Luxbagissä, heille on tulossa Fendiä tässä keväällä. Näin voisit nähdä laukun luonnossa ennen tilausta (tai vaikka ostaa sen sieltä Luxbagistä).
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku