Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.05.12, 12:52   #1 (linkki)
Tiina
(Vierailija)

Sukat

Hei,

Ostin juuri elämäni ensimmäiset sukkanauhaliivit koska ne näyttivät niin nätiltä ja naisellisilta. Koska olen aika isokokoinen (42-44) minulla on ollut vaikeata löytää oikean kokosia sukkia. Tahtoisin käyttää joskus näitä liivejä ja sukkia, mutta en tiedä mistä niitä saa. Viihdyn kyllä oikein hyvin sukkiksissa mutta olisi kiva joskus käyttää sukkanauhaliivejäni.
  Vastaa viestiin
03.05.12, 18:32   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2012
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina Näytä viesti
Hei,

Ostin juuri elämäni ensimmäiset sukkanauhaliivit koska ne näyttivät niin nätiltä ja naisellisilta. Koska olen aika isokokoinen (42-44) minulla on ollut vaikeata löytää oikean kokosia sukkia. Tahtoisin käyttää joskus näitä liivejä ja sukkia, mutta en tiedä mistä niitä saa. Viihdyn kyllä oikein hyvin sukkiksissa mutta olisi kiva joskus käyttää sukkanauhaliivejäni.
hei tiina sinä olet varmaa söpö sukkiksissa ja sukkaliivissa super söpö
  Vastaa viestiin
03.05.12, 20:15   #3 (linkki)
ribbi
(Vierailija)

sukat

sama ajatus mulla,miettinyt sukkanauhojen ostoa.antishopista löytyy aikas kivoja,samoin postimyynti virmoista.kannattaa tutustua onko yhdenkoon vai l-xl ..! sama kuin sukkahousuissa,oikea koko. yksi virma myy jopa aitoja nyyloneita netissä
  Vastaa viestiin
22.12.12, 14:54   #4 (linkki)
cornflake
(Vierailija)

Minulla on ollut haussa vähän paksummat liivisukat. Käytän ajoittain liivisukkia liivien tai sukkanauhallisten pikkuhousujen kanssa. Mutta ihan oikeita liivisukkia on tosiaankin aika vähän tarjolla, muutamat sentään olen löytänyt ihan vaateostosreissujen yhteydessä. Värivalikoimaakaan ei juuri ole. Musta, valkoinen ja ihonväri oikeastaan ainoat. Olisi mukava käyttää vähän useammin, vaikka sukkahousut ovatkin paljon helpommat ja tykkään käyttää sukkahousuja ihan arkiasuna. Ei vaan tunnu samalta kuin liivit ja sukat. Stay-upitkin on ihan kivoja, ja valikoima paljon parempi.

Olisipa liivisukkien skaala yhtä laaja kuin sukkahousujen. Nettikauppoja kannattaa varmaan katsastaa, jos ongelmana on liivisukkien pituus. Maailmaltahan tietysti löytyy valikoimaa. Kun nyt ensiksi löytyisi ne paksut vaikkapa puuvillaiset sukat. Väriksi kelpaisi esim. musta tai joku ruskean sävy. Ulkolaisissa nettikaupoissa värivalikoimaa näyttää olevan ihan kuin sukkahousuissa.
  Vastaa viestiin
27.12.12, 21:00   #5 (linkki)
swas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina Näytä viesti
Hei,

Stockings| Stockings and Suspenders | Free UK Delivery
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku