| |  | | |
01.06.05, 18:52
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Oletteko huomanneet
Että nimim. n21 ei ole enää käynyt kirjoittelemassa tälle palstalle, ei sen jälkeen kun osallistui siihen messutyttö kilpailuun ja kävi salanimellä kyselemässä itsestään mielipiteitä...? Heh...mahtoikohan sijoittua ko. kilpailussa kyseinen hevosen turpa :D
| |
| | |
01.06.05, 21:57
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Oletteko huomanneet
En ole asiaa seurannut, mutta ehkä se vaan kyllästyi palstan ilmapiiriin, salanimiväitteisiin ja tämänkin keskustelun aloittaneen ihmisen kaltaisiin älypäihin.
| |
| | |
01.06.05, 22:08
|
#3 (linkki)
on mielenkiintoista.Täälläkinkö jo puhutaan ""seläntakana""kakkaa.
| |
| | |
01.06.05, 22:18
|
#4 (linkki)
On sulla ap kans murheet:D Olet säälittävä luuseri:(
| |
| | |
01.06.05, 23:15
|
#5 (linkki)
Eiköhän noita n21 nimimerkkejä ole varmaan aika monilla ihmisillä. Ei meinaan ole ihan persoonallisimmasta päästä. Niin ja oletko varma, ettei sama ihminen käy täällä jollain toisella nimellä, vaikkapa omaperäisesti ""n22"" käyttäen ;)
| |
| | |
01.06.05, 23:27
|
#6 (linkki)
Tällasia me naiset ollaan. Surullista.
| |
| | |
02.06.05, 01:23
|
#7 (linkki)
Mahtaa olla sinullakin, aloittaja, vilkas elämä, kun muistat tällaisillakin asioilla vaivata päätäsi. Eikö sinulla ole yhtään oikeaa kaveria tai kytättävää IRL?
Ja tämä kommentti oli henk. koht. pohjanoteeraukseni tällä palstalla. Oli vain pakko aukoa päätään näin typerille mielenkiinnon kohteille..
| |
| | |
02.06.05, 13:24
|
#8 (linkki)
Taisi joku jo osuakin naulan kantaan.
Harvassa ovat ne ihmiset, joilla on niin vähän muuta tekemistä, että on aikaa/halua/intressiä seurata tuollaisia asioita.
Oikeastaan aika pelottava juttu, sillä mitähän tuollainen ihminen tosielämässä tekee? Miettii kaupan kassalla kuumeisesti onko tuotaituotaituosejasejasejaoumaigoodseonvarmaanse! Huh.
Jos ihan rehellisiä ollaan niin toivon, että kohtalo opettaa kyseiselle ihmiselle asioita kantapään kautta. | |
| | |
02.06.05, 13:29
|
#9 (linkki)
Kyllä mä muistan nimimerkin n21, oli yksi niistä harvoista, joka uskalsi laittaa kuvansa tänne muiden haukuttavaksi (minun ja Emilia81:sen lisäksi...) En kyllä ole varsinaisesti huomannut hänen poissaoloaan, mutta nyt kun mainitsit, ei ole tosiaan kirjoitellut pitkään aikaan...Eikä se ole mikään ihme, tämä on yksi _ilkeimmistä_ foorumeista, joilla käyn. Mutta täältä saa kyllä asiantuntevia ja hyviä vinkkejä liittyen kosmetiikkaan ja vaatteisiin, ja se kai on tärkeintä.
| |
| | |
02.06.05, 13:30
|
#10 (linkki)
Just tollasten saakelin häiriintyneitten nimimerkittömien älypäitten takia täällä palstalla ei juuri kukaan esiinny samalla nimimerkillä kahta tai kolmea kertaa peräkkäin. Kaivat vaan itselles kuoppaa, tiedätkö miksi? Kohta kaikki kirjottaa ilman nimimerkkiä ja mihinkäs sä sitten tartut?!?! Sulta loppuu tekeminen! Tai noh, sun pääs varmaan hajoo kun yrität miettiä kuka kukakin on. Vaan kai se aika siinäkin menee. Sääliks käy. tsemppiä :D
ps. arvaa mitä nimimerkkiä mä käytin eilen?
| |
| | |
02.06.05, 16:18
|
#11 (linkki)
Täytynee sanoa kyllä tuosta anna86:sta vastaan suuntautuvasta hyökkäilystä, että saisitte hävetä... Joka keskuteluun pitää vetää joku vanha juttu tai sitten vääntää jotain ilkeää kuvasta. Todella reilua aikuisilta(?) ihmisiltä haukkua toisia kasvottomina. Olisitten edes kasvonne näyttäneet tai käyttäisitte samaa nikkiä, mutta ei taida olla kanttia. Grrrrhh... Ootte raivostuttavia!
| |
| | |
02.06.05, 16:20
|
#12 (linkki)
Ja vaikka n21/n22 olisi täällä käynyt kyselemässä salanimellä itsestään mielipiteistä, se ei kyllä oikeuta häntä sanomaan ""hevosen turvaksi"". Ihan tavallisen näköinen, nätti tyttö.
| |
| | |
02.06.05, 16:24
|
#13 (linkki)
Olen puoluueeton, mutta ihmettelen edelleen että miksi anna86 juttelee täällä kaikesta muusta kuin palstaan liittyvistä asioista. Poikaystävästään ja poikaystävänsä armeijakavereista ja ystävistä (siis ne kaikki 50 tyypiä jotka kehuvat häntä ja kuulemma saavat stondiksen hänet nähdessään), koulutodistuksistaan ja matikkakilpailupalkinnoista ja niin edelleen. Joten ei ihme että ne jutut ärsyttävät monia kosmetiikasta kiinnostuneita henkilöitä ja siksi he hyökkäävät häntä vastaan.
Siis mietin että eikö tuollaisia kirjoituksia varten ole omat palstansa tai osastonsa?
| |
| | |
02.06.05, 16:31
|
#14 (linkki)
Asioista voi asiallisestikin mainita... Ja jos ketjussa anna86 ei sano mitään mainitsemista asioista, ne kyllä vedetään jostain vanhasta ketjusta siihen. Jos mielestänne ihminen on kypsymätön, niin siihen vastataan yhtä epäkypsästi? Nerokasta. Varmasti toimiikin, kuten huomaatte...
| |
| | |
02.06.05, 17:45
|
#15 (linkki)
Se kateusketjuhan oli täysin asiaton, eivätkä anna86:n kommentit/ kirjoitukset todellakaan olleet sieltä asiattomimmasta päästä. Olisitte sivuuttaneet ko. hömpän, ihmettelen miksi niiden asioiden mainitseminen teitä niin suunnattomasti ärsytti? Ja ketjussahan puhuttiin naisten toisiin naisiin kohdistuvasta kateudesta, ja anna86 mainitsi, että hänen ulkonäkönsä ei ole ainoa syy ( ei siis ole _niin_kaunis) kateuteen, vaan myös koulumenestys ja muuten elämässä onnistaminen. Uskon, että monet 18-20 vuotiaat voivat olla kateellisia nätille tytölle, jolla kaikki näyttää menevän putkeen. Mielestäni anna86:n kirjoituksista on paistanut läpi huumorintaju, elämänilo ja välillä osuva ironiakin. Itseasiassa omalla luokallanikin oli aikoinaan muutama tälläinen tyttö, joita kaikki varmasti salaa mielessän kadehtivat enemmän tai vähemmän. En kuitenkaan vihannut heitä, vaikka toisten menestyminen/ oma epäonnistuminen välillä harmitti.
| |
| | |
02.06.05, 23:31
|
#16 (linkki)
JES IHANAA! En ole siis ainoa! Olen luullut, että olen ainoa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa tuntemattomien ihmisten mollaaminen. En edes ymmärrä viestiketjuja, joissa todetaan joku vaate tai väri rumaksi ja samalla haukutaan niitä käyttävät useimmiten tyhmiksi, maalaisiksi ja junteiksi. Olen luullut, että olen ainoa, joka ei kaupungilla olleessaan kyttää muita ja arvostele. En nähnyt annan jne. kuvia, mutten usko, että MIKÄÄN saisi minua kommentoimaan ketään ""undulaattinaamaksi"" tms. Jotkut kommentit ovat niin vihaa täynnä, etten voi käsittää, ja kaikki siksi, ettei pidä anna86:ta yhtä kauniina kuin hän itse pitää itseään?!
Olen monesti meinannut lopettaa täällä kirjoittelun, koska tuntuu, että puhun seinille. Ihmiset menevät asioista puhuttaessa henkilökohtaisuuksiin ja käyttäytyvät muutenkin kuin teini-ikäiset. Olen miettinyt, onko täällä ketään kypsää ja älykästä. Sitten välillä niitä putkahtelee.
Minä muuten vaihdan nimeni joka kerta. Ehkä kahdesti käytän samaa nimimerkkiä samassa viestiketjussa. En halua paljastaa itsestäni liikaa.
Tottakai ihmisen perusluontoon kuuluu pitää itseään älykkäämpäna ja parempana kuin muut, se on itseasiassa hyväksi mielenterveydelle. Mutta se ei estä keskustelemasta täällä fiksusti ja kypsästi.
| |
| | |
03.06.05, 11:21
|
#17 (linkki)
Nuo Annat ja muut Pissaliisat voisivat hakea itsetunnon pönkitystä jostain muualta kuin täältä. Niin heidän ei tarvitsisi kirjoittaa puolustustekstejä eri nimimerkeillä tai pyytää (taas) kavereitaan kirjoittamaan heistä jotain kivaa.
Minä vaihdan myös nimimerkkiä joka kerta. Ihan huvin vuoksi vaan.
| |
| | |
03.06.05, 13:26
|
#18 (linkki)
mielipide - et kai tosissasi väitä, että vaihdat nimimerkkiä huviksesi?!? Minäpä kerron sinulle miksi vaihdat nimimerkkiäsi; koska sinun kaltaisesi keskenkasvuiset ressukat tunnistaisivat muuten SINUT nimimerkkisi perusteella ja haukkuisivat SINUA samalla tavalla kuin _sinä haukut muita_. Oma raukkamaisuutesi estää sinua näkemästä asioiden todellista tilaa, mutta ehkä joskus elämä opettaa ja sinäkin kasvat aikuiseksi ja ymmärrät, että enemmän itsetuntoa ja pokkaa on niillä, jotka uskaltavat esiintyä omalla nimimerkillä sinunlaisistasi onnettomista tapauksista huolimatta. Taidat pelätä kaltaisiasi enemmän kuin uskallat myöntää kun joudut vaihtamaan nimimerkkiä _joka kerta_?
On varmasti kiva olla nimimerkitön ja persoonaton ja mennen tullen haukkua muita. Mutta muista, että ""aidan ali kömpivät löyvät aina päänsä ylälautaan"".
| |
| | |
03.06.05, 14:45
|
#19 (linkki)
Ei mullakaan mitään nimimerkkiä ole tänne kirjoitellessani, vaan oon mikä milloinkin. Mutta en mä kyllä ketään täällä ole haukkunutkaan.
t. nimimerkitön mutta ei persoonaton
| |
| | |
03.06.05, 15:30
|
#20 (linkki)
Nimim. ""Pah"", voi että sinun kosmetiikkavinkkisi oli niin ihana! Kerropas vielä että millä sait kielesi noin ruskeaksi?
| |
| | |
03.06.05, 18:17
|
#21 (linkki)
mitäs siitä vaikka joku haukkuu täällä palstalla tolloksi tai vastaavaksi.saman nikin käyttö ei paljasta henkilöllisyyttäsi tai asuinpaikkaasi.Et ole persoona netissä vaikka käytät samaa nikkiä,olet henkilö monien joukosta,eikä sinua voi kukaan tunnistaa.Sama henkilö voi kirjoitaa samaan viestiketjuun useita viestejä eri nikillä,onko siinä järkeä jos haluaa kommentteja omiin mielipiteisiin,oli ne sitten negatiiviä tai ei.ei kai sinua loukkaa jos joku netin välityksellä sanoo eriävän mielipiteen tai haukkuu,heikko on ihmismieli jos tästä sortuu.Pää pystyn terveesti ja olkaa omia rohkeita samalla nikillä!
| |
| | |
03.06.05, 18:56
|
#22 (linkki)
Anna-86 alkoi levittelemään täällä kuviaan jotta saisi kerjättyä positiivista huomiota. Sitten kun moni sanoi suoraan mielipiteensä että naama on kuvassa kuin undulaatilla, valtava otsa, tihrusilmät, possunenä ja tukka kuin leveä 80-luvun peruukki niin alkaa vaahtoamaan kaikista kateellisista akoista, hyvistä todistuksista, kuolaavista kundikaverin kamuista ja ihan kaikesta mahdollisesta. Eli sanomani on tämä: itse kerjäsi!
Onko tästä siis tullut huonoitsetuntoisten alle 20-vuotiaiden KRIISIPALSTA, mitä?
| |
| | |
03.06.05, 19:45
|
#23 (linkki)
Kyllä Totuudentorvi kuulostaa katkeralta. Kuolaisikohan miehet enemmän sinun perääsi, jos Anna86 saisi huonompia numeroita, kundikaverin kaverit ei pitäisi nättinä eikä elämässä tapahtuisi muutakaan kivaa? Joo, kyllä varmaan.
Kauneus on katsojan silmässä, ja katkerilla ihmisillä on silmät ilkeästi sirrillään, kun halveksuvasti tuijotellaan muita (nuorempia, hoikempia, menestyneempiä...) naisia ja keksitään epätoivoisesti huonoja puolia.
Mitähän tapahtuisi, jos kaikki katkerat naiset rupeaisivat urakalla hoitamaan ihoaan, laittamaan hiuksiaan, ja opiskelemaan ahkerammin? Toivottavasti ainakaan kukaan mies ei pitäisi heitä kauniina, eikä arvosanat nousisi, kun se on heti minulta pois.
(Tähän voi sitten vastata että Hui! on lihava ja ruma ja tyhmä:D )
| |
| | |
03.06.05, 19:54
|
#24 (linkki)
Tässä on taas yksi mielettömän fiksu ja hyödyllinen viestiketju. On se ihme ja kumma, miten jaksatte suoltaa tuollaista settiä keskustelupalstalla. Ihan kuin surffaisi juorulehden foorumilla; haukutaan tuntemattomia ja syynätään ventovieraiden kuvia pikselin tarkkuudella. Toivottavasti tunnette itsenne paremmiksi ihmisiksi.
En usko, että anna86 on enää pitkään aikaan jaksanut tätä sk**daa käydä lukemassa, mutta onpahan pakko ihmetellä, missä välissä hän on poikakavereidensa kuolaamisilla ja koulutodistuksilla täällä pätenyt? Tai yleensäkään millään? Eipä ole merkkilaukuillakaan lesonut, kuten monet alinomaan tuolla Muotifriikkien puolella. Alan kohta itkeä säälistä, jos vielä muistelette sitä yhtä ketjua, jossa alun perin oli tarkoitus kartoittaa, miltä ellit näyttävät, ja joka meni pidemmän päälle niin naurettavaksi kanojen nokitteluksi, ettei sitä täysjärkinen ihminen voinut enää lukea.
| |
| | |
03.06.05, 20:54
|
#25 (linkki)
Ketä
Jaksaa
Kiinnostaa
?
?
| |