Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
22.06.05, 16:35   #1 (linkki)
Angel
(Vierailija)

Angelina Jolie

Todella kaunis nainen.Mielestäni kaunein maailmassa jopa ilman meikkiä kaunis.Olen fanittanut häntä jo kauan, hänen vaatteensakin ovat upeita.

tässä hieman kuvia
http://www.beautifulangelina.com/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=24&pos=1

http://www.beautifulangelina.com/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=24&pos=5
  Vastaa viestiin
22.06.05, 16:39   #2 (linkki)
Maikku
(Vierailija)

Re: Angelina Jolie

Voiko joku olla noin kaunis?
Pakko myöntää että kadettaa.
Tämä ei ole reilua
  Vastaa viestiin
22.06.05, 16:42   #3 (linkki)
Sara
(Vierailija)

Pah, kaikkiahan näyttelijöitä on meikattu ja laitettu AINA.
Minusta tuo ämmä ei ole kovin kummoinenkaan ja muutenkin liian laiha ja tisseissä selvästi täytettä.
Näytän itsekkin paremmalta meikattuna!
  Vastaa viestiin
22.06.05, 16:50   #4 (linkki)
narkomaani
(Vierailija)

Angelina Joliehan on julistanut jokin aika sitten kokeilleensa kaikkia mahdollisia huumeita ja vaikutti olevan siitä aika ylpeä. Makunsa kullakin, mutta itse en viitsisi sellaista tyyppiä nostaa jalustalle. Olisikohan taas aika palauttaa mieliin, että naisessa ulkonnäkö ei ole kaikista tärkein arvo.
  Vastaa viestiin
22.06.05, 16:50   #5 (linkki)
mia
(Vierailija)

tavallisten suomalaisnaisten kateutta! Et varmasti näytä yhtä tyrmäävältä edes meikin kanssa.
Voin avoimesti myöntää että nainen on kaunis vaikka hetero olenkin.
  Vastaa viestiin
22.06.05, 17:03   #6 (linkki)
Makuasia
(Vierailija)

Minun mielestani ehdottomasti kaunein on Jordanian Rania. Klassinen kauneus ilman ylilyonteja ja silikonihuulia. Hillitty pukeutuminen ja esiintyminen. Edustaa ihailemaani naiskauneutta ja on minulle esimerkkina tyylillaan.

Jolie on hanen rinnallaan segundatavaraa, mutta tama on vain minun mielipiteeni.
  Vastaa viestiin
22.06.05, 17:20   #7 (linkki)
tyttö
(Vierailija)

Mun mielestä kans ihan järjettömän kaunis nainen. Pääsee aika kärkisijoille mun ""maailman kauneimmat ihmiset"" -listalla. :) Olispa mullakin sellainen suu... Luonteensa vaikuttaa myös aika persoonalliselta.
  Vastaa viestiin
22.06.05, 19:12   #8 (linkki)
noh
(Vierailija)

Minä en ole kade, mutta mun mielestä Angelina taas ei todellakaan ole kaunis. Joissain kuvissa kyllä ihan nätti, mutta yleensä tosi blah. Mutta makuja on niin monia, varmasti mun kauneusihanteet on jonkun muun mielestä taas ihan järkyttäviä.
  Vastaa viestiin
22.06.05, 20:32   #9 (linkki)
Kervinen
(Vierailija)

Angelina on kaunis ja jo lapsuudenkuvissa on ollut samanlaiset mutruhuulet eli taitaa nekin perhana olla aidot.
  Vastaa viestiin
22.06.05, 20:46   #10 (linkki)
Makuasia
(Vierailija)

Huulia on jalkeenpain ""autettu"" mutta edelleen Jolien ulkonako on makuasia.;) Mina naen hanessa enempi massakauneutta kuin erityista huomiotaherattavaa yksilollista kauneutta. Liian paljon Hollywood keinotekoisuutta ja muotiin sujutettua ""tamanhetkista"". Johtuu kai siita kun olen tottunut arvoimaan jalompaa laatua ulkonakokysymyksissa.
  Vastaa viestiin

22.06.05, 21:48   #11 (linkki)
Sahara
(Vierailija)

Joliella on

-miesmäinen lantio
-miesmäinen litteä peppu
-miehekäs kävelytyyli
-miehekkäät leukaperät
-miehekäs suu (vertaa esim. hänen veljeensä)
-miehekäs kaula
-miesmäiset otteet

Joten ei ihme että naiset pitävät hänestä :-D
  Vastaa viestiin
22.06.05, 22:00   #12 (linkki)
Que
(Vierailija)

Angelinalla on toki karismaa jonkin verran enemmän kuin tavallisilla Hollywood tähtösillä, mutta hän ei ole ""naturelli"" vaikka kieltämättä onkin ihan hyvännäköinen. Nenää on kavennettu ja ylähuulta täytetty, samoin Angelinalla on ainakin ollut rintaimplantit (on itse kertonut haastattelussa).
  Vastaa viestiin
23.06.05, 00:58   #13 (linkki)
Ja vielä...
(Vierailija)

Se isänsä(ruma) suu! Leveä johon voi työntää kurkun poikittain.
  Vastaa viestiin
23.06.05, 01:01   #14 (linkki)
Ja vielä...
(Vierailija)

Toisinsanoen; keinotekoinen barbienukke niine karismoineen. Sekin on käsite jonka jokainen joko löytää yksilöllisesti tai ei. Mitään erikoista karismaa en hänessä näe. Sandra Bullock esim.on minulle siinä mielessä paremmalla sijoituksella.
  Vastaa viestiin
23.06.05, 01:29   #15 (linkki)
Angelina
(Vierailija)

http://www.theplace.ru/rating/voter.php

http://www.theplace.ru/rating/voter.php

Vastaa viestiin
23.06.05, 02:27   #16 (linkki)
What the hell?
(Vierailija)

Mitäs tuosta ryssän tekstistä nyt pitäis ymmärtää?
  Vastaa viestiin
23.06.05, 10:16   #17 (linkki)
bella
(Vierailija)

Aivan mieletön nainen! Uutuusleffan kun kävimme katsomassa, juttelimme kotimatkan vain Angelinan ulkonäöstä ; )
Minusta hänen ronskiutensa ja jollain tapaa maskuliinisuutensa yhdistettynä äärimmäiseen naiselliseen kauneuteen on ihan yliverto yhtälö. Heteronainen olen minäkin, mutta näin vaan jostain tekee mieli puhua : D
Huulet olisi varmasti kivemmat, jos niihin ei olisi lisätty botoxia tms. vaan olisi sellaiset luonnonmutrut, ei liian hyökkäävät.
Ihan mieletön on hänen tukkansa, se varsinkin pisti leffassa silmään. Ja hänen poikansa on huippusöpö:

http://www.beautifulangelina.com/image/angiepic13.jpg

http://www.hot.ee/devilishangel/maddox.jpg

http://i.esmas.com/image/0/000/003/056/Angelina_N.jpg

Vastaa viestiin
23.06.05, 12:08   #18 (linkki)
Foxxy
(Vierailija)

Mulla meni vähän maku häneen, kun luin että huulissa onkin täytettä eikä ne olekaan oikeat, niin kuin luulin.

Sen sijaan hänellä ei ole silikoneja. Yhdessä leffassa, muistaakseni Vuosi nuoruudestani, Angelinan rinnat näkyy kunnolla ja ne on kyllä ihan oikeat.

Hyvä näyttelijä ja kaunis nainen
  Vastaa viestiin
23.06.05, 12:14   #19 (linkki)
kikka
(Vierailija)

Täytyyhän hänen olla tosi hurmaava,kun lumosi naimisissa olevan ukkomiehenkin ja seurauksena ero.Mahtaa Jennifer tuntea itsensä vaikka ties miksi...
  Vastaa viestiin
23.06.05, 12:16   #20 (linkki)
miumau
(Vierailija)

Kyllä yhdessä leffassa (antonio banderas vastanäyttelijänä) angelina makasi alastomana sängyllä selällään ja tissit pullotti siihen malliin ylöspäin, että varmasti on silikonit. En muista leffan nimeä. Ei tavalliset rinnat täysin taivasta kohden näytä, kun selällään makaa ilman vaatteita...
  Vastaa viestiin

23.06.05, 13:35   #21 (linkki)
Huom!
(Vierailija)

Tiedät varmaan, että kaikilla Hollywood tähtösillä on hiuksiin lisätty lisukkeita. Tästä oli kerran reportaasi yhdessä ohjelmassa ja siinä näytettiin tarkasti miten se tehdään ja miten kukaan ei voisi sanoa, ettei hiukset olisi omat. Ne näyttää todella aidoilta kun hyvä ammattilainen sen on tehnyt. Angelina ei ole poikkeus, hän on käynyt kaikki Hollywoodin tehdasvaiheet läpi.
  Vastaa viestiin
23.06.05, 14:41   #22 (linkki)
tyttö
(Vierailija)

Ihan sama mulla. Mun mielestä Angelina on paljon kauniimpi ja hotimpi kuin Brad Pitt, ja paljon mieluummin Angelinaa katsoin valkokankaalla kuin Bradia. :) Ihan ältsin hot tsiksi!
  Vastaa viestiin
23.06.05, 17:40   #23 (linkki)
tins
(Vierailija)

Gia-leffassa Jolie teki parhaimman suorituksensa.Loput leffat evvk.Ulkonäkö no..jokaisesta saa jumalaisen upean Hollywoodin ammattilaisten käsissä.
  Vastaa viestiin
23.06.05, 17:43   #24 (linkki)
Kumipallot
(Vierailija)

Selvästi sillä kumit on tisseissä kun katsoo miten äkkipyöreät ne on. Sen pallon rajan näkee AINA!!!! Harmi kun ei paljon montaakaan naista enää näe luonnollisessa tilassa omana itsenään. Silikonia on kohta pillunhuulista lähtien takapuolessa ja säärissä( antamassa säären pyöreyttä pohkeessa), sellaisenkin leikkauksen jo olen nähnyt. Huulet naamassa on tuskin kellään tunnetulla enää alkuperäiset, ne on aina täytetty jollakin kumilla tai muulla mönjällä. Ihmettelen mitä miehet mahtaa tuntea kun puristelevat ja suutelevat kumisia naisia. Kohta heissä ei ole eroa seksikauppojen pumpattavien barbaroiden kanssa muuta kun se, että toiset hengittää itse. Jos miehillä olisi muoti vastaavaa, esim. munat ja huulet kumia niin en koskisi edes tikulla. Karmeaa jo pelkästään ajatus siitä, että mies johon olisin ihastunut olisikin hyvännäköinen vain koska on täytetty kumilla ja tukka päässä on taidolla laitettuja lisukkeita ja ilmeettömyys ei johdu dramaattisesta katseesta hetkittäin vaan botoksista joka on halvannut ilmeet. Miesten on kestettävä kuitenkin koska pimpalle pääsy on sen uhrauksen takana. Jää nähtäväksi mitä sitten tapahtuu kun kohotuksetkaan ei enää auta koska vuodet ja aika tekee tehtävänsä ja kumipallot ja silikonit alkaa virahtaa ihon alla ja roikkuvat sitten löysänä loppuunajetun ihon kantimissa. Senkin näyttivät jo muutaman amerikkalaisen ikäneidon kohdalla. Hyytävä näky.
  Vastaa viestiin
23.06.05, 19:34   #25 (linkki)
on HIRVIÖ?
(Vierailija)

Angelina adoptoi laittomasti ulkomailta koska hänen menneisyytensä on niin värikäs, eikä sen vuoksi saa lasta Jenkeistä.

Ei ihmekään kun ajattelee mitä hän on sekoillut vuosien varrella:

- Luuli tappaneensa jonkun ja kirjautui mielisairaalan suljetulle osastolle. Sitten hänelle selvisi että sekoitti oikean elämänsä leffaan, koska oli tappanut jonkun leffassa.
- Viilteli itseään ja partnereitaan seksin aikana.
- Keräili puukkoja ja viilteli itseään muuten vaan.
- Palkkasi palkkamurhaajan tappamaan itsensä salaa koska ei uskaltanut tehdä itsemurhaa. Palkkamurhaaja sai hänet tajuamaan mitä oli tekemässä ja lopettamaan annetun tehtävän.
- Harrasti (kieli?)suudelmia veljensä Jamesin kanssa.
- Eivät vaihtaneet sormuksia ex-miehensä Billy Bobin kanssa, vaan koeputket joissa toistensa verta.
- Meni ekan kerran naimisiin brittipojan kanssa ja tuhri hääpaitansa verellä, kirjoitti siihen tulevan miehensä nimen omalla verellään.
- Kehui kokeilleensa kaikkia mahdollisia huumeita mitä maa päällään kantaa.
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku