Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.08.05, 10:13   #1 (linkki)
Joku käyttänyt?
(Vierailija)

Avitcid

Kuulemma auttaa pieniin arpiin ja mustapäihin.. on reseptilääke. Onko kukaan käyttänyt tuloksekkaasti??
  Vastaa viestiin

11.08.05, 10:22   #2 (linkki)
E
(Vierailija)

Re: Avitcid

Minulla oli tuo tuote teininä. Akneni oli kuitenkin niin paha, että minun piti siirtyä vahvempiin lääkkeisiin pian sen aloittamisen jälkeen. Voimakkaasti tulehduksellisen aknen käyttöön se ei siis toimi. Veljelläni puolestaan, jonka akne ei ole paha, on tuo toiminut.
  Vastaa viestiin
11.08.05, 11:30   #3 (linkki)
näppy
(Vierailija)

mä saan pidettyä sellasen pikkunäppyröpelön tolla aisoissa.
  Vastaa viestiin
11.08.05, 11:35   #4 (linkki)
mimmoinen käyttää?
(Vierailija)

Aiheuttaako hilseilyä, punoitusta tai muuta meikin alla käytön vaikeuttavaa? Kuinka nopeasti tehoaa? Käytetäänkö sen kanssa kosteusvoidetta ihan normaalisti?
  Vastaa viestiin
11.08.05, 11:42   #5 (linkki)
mayah
(Vierailija)

Olen käyttänyt tummiin raskausarpiin. Vaalenivat paljon eli toimi.
  Vastaa viestiin
11.08.05, 11:46   #6 (linkki)
minttu
(Vierailija)

Kun olet jonkun aikaa käyttänyt, niin varmaankin ihosi alkaa hiukan hilseillä. Mulla alkoi iho hilseillä n. 4 päivän päästä, punotusta ei tullut. Toi on varmaan aika yksilöllistä.
Kannattaa kosteuttaa ihoa uutterasti, ehkä normaalia ennemmän juuri hilseilyn vuoksi. Itsellä kyllä ärsytti se kun iho hilseili vaikka kuinka kosteutti ja huomasin milloin missäkin naamalla kuivia länttejä.
  Vastaa viestiin
11.08.05, 13:17   #7 (linkki)
E
(Vierailija)

Vaikutusta sai muistaakseni odottaa n. kuukauden.
  Vastaa viestiin
15.08.05, 22:40   #8 (linkki)
finninaama
(Vierailija)

Olen kayttanyt Avitcidia noin puoli vuotta, ensin pienemmalla voimakkuudella noin kolme kuukautta ja nyt on kaytossa isompi voimakkuus. Iho hilseilee todella runsaasti, meikki ei pysy kasvoilla kun ihoriekaleet alkavat roikkua, pienemmat finnit lahtee mutta juoksevaa mataa sisaltaviin ontelofinneihin ei tehoa.
  Vastaa viestiin
16.08.05, 21:22   #9 (linkki)
pink
(Vierailija)

Siis ootko kuullut että auttaa myös mustapäihin? Mä en ollutkaan ajatellut asiaa niin; mietin vaan arpien kannalta. Mut hyvä jos auttaa mustapäihin. Oon nyt aloittanut taas 'säännöllisen' käytön (lopetin joskus kun kuivatti niin mutta jatkoin kun uskon -haluan uskoa- että pitkäaikaisessa käytössä auttaa arpiin). Muistakaa, että voidetta ei saa käyttää kesällä, koska se kuorii ihoa, ie ohentaa ja herkistää ihoa auringon valolle ja jos iho palaa voit tulla pigmenttihäiriöitä tai jotain. Niin mulla on kanssa käytössä se miedon ja kyllä se kuivattaa..:/ En osaa tällä hetkellä nyt ajatella että onko se sit auttanut vai ei... Pitää kohta taas jatkaa kesätauon jälkeen:)
  Vastaa viestiin
17.08.05, 09:46   #10 (linkki)
vm.82
(Vierailija)

Saako tuota tuotetta kuinka helposti lääkäriltä? Vai ainoastaan vaikean aknen hoitoon? Mulla on otsa tollanen katastrofivyöhyke joka pahenee stressistä, voimakkaista mausteista ym. Kiva olisi hillitä sitä jotenkin.
  Vastaa viestiin
17.08.05, 10:33   #11 (linkki)
kaisu_
(Vierailija)

Helposti saa. Vaikeaan akneen määrätään yleensä sisäinen lääkitys, eli näitä paikallisia käytetään yleensä juuri lievään akneen.
  Vastaa viestiin
16.06.11, 02:09   #12 (linkki)
bunna
(Vierailija)

tarviiko tähän siis lääkärinlupaa ja kuinka kauan kestää että voide vaikuttaa ?
  Vastaa viestiin
16.06.11, 17:04   #13 (linkki)
adfg
(Vierailija)

Toimisiko Avitcid kuoppa-arpiin?
  Vastaa viestiin
19.07.11, 18:16   #14 (linkki)
AAA
(Vierailija)

Tähän avitcidiin tarvitsee lääkärin reseptin.Hilseily, punoitus ja komedojen puhkeaminen finneiksi kuuluvat hoidon alkuvaiheeseen. Ne tasaantuvat 2–3 viikon kuluessa. Tulos alkoi näkyä selvemmin vasta noin kuukauden kuluttua ja kehittyi paremmaksi seuraavien kuukausien kuluessa. Avitcid auttoi myös vaalentamaan omia kuoppa-arpiani.
  Vastaa viestiin
10.09.11, 17:39   #15 (linkki)
suhthuoniho
(Vierailija)

avitcid

kuinka paljon maksaa tuo lääkärillä käyminen? ja se avitcid hoito tuote?.. auttaisiko joku , kiitos.
  Vastaa viestiin
10.09.11, 22:06   #16 (linkki)
aapu
(Vierailija)

Mulle Avitcid auttoi aika pahaan akneräjähdykseen. KÄytin ensin miedompaa ja siirryin sitten vahvempaan. Iho rupesi punoittamaan ja kuoriutumaan oikein olan takaa, joten olin varsinainen näky ilman meikkiä, mutta väitän, että kyseinen voide "paransi" pahimman akneni.
Minulla on edelleen finnejä, ja käytän Avitcidia tarvittaessa. Olen huomannut, että jos finni on tuloillaan eli ihon alla kipeä paise, niin Avitcid jotenkin lievittää tulehdusta ja lopulta tulehdus laskee ja paise surkastuu pois.
Joku kyseli mitä se maksaa ja mitä lääkärikäynti maksaa; voiteen hintaa en muista (sain tutulta lääkäriltä) mutta erikoislääkärikäynti (eli ihotautilääkäri) maksaa noin 60-80e.
  Vastaa viestiin
16.09.11, 03:30   #17 (linkki)
y tjyku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aapu Näytä viesti
Mulle Avitcid auttoi aika pahaan akneräjähdykseen. KÄytin ensin miedompaa ja siirryin sitten vahvempaan. Iho rupesi punoittamaan ja kuoriutumaan oikein olan takaa, joten olin varsinainen näky ilman meikkiä, mutta väitän, että kyseinen voide "paransi" pahimman akneni.
Minulla on edelleen finnejä, ja käytän Avitcidia tarvittaessa. Olen huomannut, että jos finni on tuloillaan eli ihon alla kipeä paise, niin Avitcid jotenkin lievittää tulehdusta ja lopulta tulehdus laskee ja paise surkastuu pois.
Joku kyseli mitä se maksaa ja mitä lääkärikäynti maksaa; voiteen hintaa en muista (sain tutulta lääkäriltä) mutta erikoislääkärikäynti (eli ihotautilääkäri) maksaa noin 60-80e.
Se maksaa parikymppia tuubi. Tehoaa myos ryppyihin, koska se uudistaa ihoa.
  Vastaa viestiin
27.09.11, 19:52   #18 (linkki)
mietityttää
(Vierailija)

Kauanko Avitcidia voi käyttää? Siis tyyliin vuosiakausiako, jos se pitää komedot poissa?
  Vastaa viestiin
27.09.11, 19:54   #19 (linkki)
vielä
(Vierailija)

^puhun siis mustapäistä, jotka yleensä palaavat heti kun lopettaa jonkin aineen käytön. Avitcidia en ole vielä käyttänyt kovin pitkään.
  Vastaa viestiin
27.09.11, 22:29   #20 (linkki)
Lääkäriin menossa
(Vierailija)

Sopisikohan Avitcid iholle, jossa hieman epäpuhtauksia, mutta rasvoittuu ja kiiltää todella paljon?
  Vastaa viestiin
27.09.11, 22:34   #21 (linkki)
Ei sopinut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäriin menossa Näytä viesti
Sopisikohan Avitcid iholle, jossa hieman epäpuhtauksia, mutta rasvoittuu ja kiiltää todella paljon?

mulle, teki ihon punakaksi ja kiristäväksi, vaikka ihoni oli juuri tuollainen.
  Vastaa viestiin
08.10.11, 11:27   #22 (linkki)
kokeilija
(Vierailija)

Tuo kiristävyys on kolmikymppiselle ihan mukavaa :) Kuoppa-arvet ja mustapäät tuntuvat jo hiukan madaltuneen, mutta iho hilseilee aamulla voimakkaasti. Ei kuitenkaan viitsisi käyttää kuorivaa putsaria, kun Avitcid jo itsessään kuorii. Toivottavasti se vähenee ajan kanssa, kuten joku sanoi ylempänä...
  Vastaa viestiin
05.02.12, 22:12   #23 (linkki)
'**'
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeilija Näytä viesti
Tuo kiristävyys on kolmikymppiselle ihan mukavaa :) Kuoppa-arvet ja mustapäät tuntuvat jo hiukan madaltuneen, mutta iho hilseilee aamulla voimakkaasti. Ei kuitenkaan viitsisi käyttää kuorivaa putsaria, kun Avitcid jo itsessään kuorii. Toivottavasti se vähenee ajan kanssa, kuten joku sanoi ylempänä...
Sama kokemus. Kuoppa-arvet ainakin näyttävät paremmilta, kun iho on pinkeämpi. Tosin jos pidän taukoa Avidcid-voiteen käytössä, näyttävät kuopat taas palautuvan... Olen käyttänyt voidetta lähinnä öisin ja laittanut samanaikaisesti myös koskeuttavaa voidetta.
  Vastaa viestiin
06.03.12, 22:14   #24 (linkki)
kokeillut
(Vierailija)

Tehokkain hoitovoide!

Olen kokeillut kaikkia voiteita myös noita a - vitamiini happoja... paras jatehokkain on : Clindoxyl® geeli. aiheutti minulle ihon punoitusta ja herkistymistä mutta toimi tosi tehokkaasti suosittelen...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku