Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.08.05, 17:29   #1 (linkki)
Johkis
(Vierailija)

Täytettävä hajuvesipullo?

Moi,

Onko joku viime aikoina nähnyt jossakin kaupassa täytettäviä hajuvesipulloja pääkaupunkiseudulla? Aikoinaan ainakin oli pieni lasisia pulloja, joissa oli suihkesuutin.

Tipautin juuri ostetun hajuveden lattialle, joka säilyy ehjänä, mutta suutin meni rikki. Eli tuoksu on ja pysyy pullossa eikä tule ulos. Jos vaikka saisi kikkailtua sisällön vaihtopulloon, jos moisen jostain löytäisi...
  Vastaa viestiin

17.08.05, 21:10   #2 (linkki)
pullo
(Vierailija)

Re: Täytettävä hajuvesipullo?

Stockalla on kahdenkinlaisia, aivan minimini""pullo"" ja toinen vähän isompi, maksAVAT alle 2 euroa.
  Vastaa viestiin
18.08.05, 12:44   #3 (linkki)
:)
(Vierailija)

hyvä että lattia säilyi ehjänä
  Vastaa viestiin
18.08.05, 14:19   #4 (linkki)
ha
(Vierailija)

haaaah ;)
  Vastaa viestiin
19.08.05, 08:14   #5 (linkki)
tyyskä
(Vierailija)

Roomassa oli ihania muranolasisia täytettäviä hajuvesipulloja. No, onhan Rooma pääkaupunkiseutua italialaisille.
  Vastaa viestiin
19.08.05, 13:16   #6 (linkki)
Nea
(Vierailija)

Lasipullo?

Olen itse myös etsinyt täytettävää pulloa. Tietääkö joku mistä saisi juuri lasisia pieniä pulloja, mieluiten suihkesuuttimella? Kävin Stockalla ja siellä oli vain muovisia pulloja.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 16:24   #7 (linkki)
mir94
(Vierailija)

pullo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nea Näytä viesti
Olen itse myös etsinyt täytettävää pulloa. Tietääkö joku mistä saisi juuri lasisia pieniä pulloja, mieluiten suihkesuuttimella? Kävin Stockalla ja siellä oli vain muovisia pulloja.
Netistä löytyi huulipunan kokoinen täytettävä pullo ja pumppusuuttimella.
Lasinen sisus oli siinä....

Tuoksut ja antiperspirantit / IHONHOITO / Kauneudenmaailma.fi
  Vastaa viestiin
19.01.12, 23:19   #8 (linkki)
Travalo
(Vierailija)

Travalo-merkkinen täytettävä ja kestävä pikkuinen hajuvesipullo laukkuun ja reissuun on todella kätevä. Se on myös kestävä, ei hajoa. Jos hajuvesipullosi suuttimen "tikku" on tallella saat tämän pullon täytettyä helposti ja nopeasti. itse olen ostanut lentokentiltä ja laivalta, mutta saa myös netistä ja varmaan muutenkin kaupoista. Mulla on näitä kolme eri väristä kolmelle eri lempparihajuvedelle.

Kuva ja kuvaus löytyy esim. täältä:
Travalo Atomisaattori - Pulju.net Verkkokauppa
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku