Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.10.05, 20:21   #1 (linkki)
Onko kokemuksia
(Vierailija)

lookfantastic.com

Löytyykö ketään, joka on tilannut tuotteita kyseisestä firmasta?Onko tavara laadukasta? Hintataso on puolet halvempaa kuin Suomessa.
  Vastaa viestiin

06.10.05, 20:45   #2 (linkki)
Heidi
(Vierailija)

Re: lookfantastic.com

Pari kertaa olen tilannut, Tigin tuotteita lähinnä. Kaikki on toiminut ilman ongelmia. Toimitus nopeaa ainakin minun kohdallani, tilasin tiistai-iltana ja paketti oli saman viikon perjantaina minulla. Tilaamani tuotteet ainakin vaikuttivat ihan aidoilta ja ovat laadukkaita.
  Vastaa viestiin
07.10.05, 09:44   #3 (linkki)
MarleneD
(Vierailija)

Olen tilannut dermalogican ja tigin tuotteita, aitoja ovat. Kun tilasin perjantaina, tuotteet tuotiin tiistaina aamulla kotiin. Jos ei ole viikonloppua välissä, tavarat saa vielä nopeammin kotiin. Ei ole ollut mitään ongelmia eikä tarvitse huolehtia mistään tullimaksuista.
  Vastaa viestiin
07.10.05, 11:36   #4 (linkki)
adrian79
(Vierailija)

Mä voin myös suositella ko. nettikauppaa. Toimitukset toimivat todella hyvin, eivät ole vielä ikinä jääneet tulliin ja tavarat on perillä nopeasti. Myös hinnat ovat mielestäni kohdallaan! Niin ja tuotteet ihan yhtä laadukkaita kun täältä Suomestakin ostettaesa, ainoastaan erona että ne ovat Englannissa puolet halvempia
  Vastaa viestiin
07.10.05, 12:05   #5 (linkki)
MarleneD
(Vierailija)

Kun tilaa EU-alueella sijaitsevasta nettikaupasta, ei tarvitse maksaa tulleja. Lookfantastic on EU-alueella, meidän onneksi ja iloksi.
  Vastaa viestiin
07.10.05, 12:24   #6 (linkki)
ananas
(Vierailija)

Komppaan edellisiä kirjoittajia: toimitus nopeaa, kaupankäynti luotettavaa ja tuotteet edullisia. Olen jo aika monta kertaa tilannut, kimpassa ja omiin tarpeisiin. Useimmiten on toimitus tullut kolmen päivän sisällä, joskus on mennyt se viisi arkipäivää. Paketista ovat löytyneet aina tismalleen juuri ne purnukat ja putelit jotka olen tilannut. Ainoa asia mitä voisin enää toivoa, olisi tilauksen seurantakoodi.
  Vastaa viestiin
20.05.07, 14:38   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Postikulut

Olen tilaamassa Lookfantastic.com:sta 1. kertaa, ja mietin postikuluja. Verkkosivuillahan lukee postikuluista Eurooppaan "£2.20 plus £1.55 per Item". Sanokaapa te tuolta tilanneet, että tarkoittaako tuo, että postikulut ovat yht. £3.75/tuote vai koko tilaus yht. £2.20 ja siihen lisätään £1.55/tuote? Joillekin pitää vääntää rautalangasta... ;)
  Vastaa viestiin
20.05.07, 17:40   #8 (linkki)
Spiritkid
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ms.Nice
Sanokaapa te tuolta tilanneet, että tarkoittaako tuo, että postikulut ovat yht. £2.20 ja siihen lisätään £1.55/tuote? Joillekin pitää vääntää rautalangasta... ;)
Juuri näin :)

Vastaa viestiin
21.05.07, 10:45   #9 (linkki)
saturnus'
(Vierailija)

Olen tilannut, eikä ole ollut ongelmia. Toimitus on ollut tosi nopeaa ja tuotteet on olleet oikeita.

Enää ei viitsi ostaa mitään kampaamotuotteita Suomesta, kun tuolta saa niin paljon halvemmalla.
  Vastaa viestiin
21.05.07, 11:02   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Olen myös tilannut ja toimi moitteettomasti. Sitä vain muistelin että olikohan juuri tämä se firma joka toimittaa suoraan kotiin ? Kannattaa siis laittaa työpaikan osoite jos et halua hakea sitä pakettia jostain.
  Vastaa viestiin
21.05.07, 11:34   #11 (linkki)
MN45
(Vierailija)

Olen tilannut lukemattomia kertoja ja yhtään kertaa en ole joutunut pettymään. Varsinkin paul Mitchellin ja Dermalogican tuotteet todella (puolet) halvempia kuin Suomesta hankittuna. Toinen hyvä nettikauppa ostaa Dermalogicaa on www.beautyflash.com (tämäkin uk:ssa eli ei tarvitse pelätä tullimaksuja).
  Vastaa viestiin
21.05.07, 11:35   #12 (linkki)
mn54
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76
Olen myös tilannut ja toimi moitteettomasti. Sitä vain muistelin että olikohan juuri tämä se firma joka toimittaa suoraan kotiin ? Kannattaa siis laittaa työpaikan osoite jos et halua hakea sitä pakettia jostain.
Sehän taas on kiinni Suomen postista. Jos asut alueella jossa postilaatikoita ja paketti mahtuu laatikkoon, niin jättävät ja jos paketti isompi, niin tulee kortti, jotta on noudettavissa postista.

Vastaa viestiin
21.05.07, 13:28   #13 (linkki)
Lookfantastic
(Vierailija)

LF:sta kannattaa tilata tuotepaketteja, sillä ne katsotaan yhdeksi tuotteeksi, eli tilaukseen lisätään yhden tuotteen postikulut per tuotepaketti *vääntää rautalangasta ;)*. Netistä kantsii etsiä myös aina voimassa olevia voucher codeja, joilla saa yleensä vielä £ 1-2 alennusta.

Joo ja komppaan edellisiä vastaajia. En ole enää piiiitkään aikaan ostanut mitään Suomesta, vaan olen tilannut kaikki hiustuotteet tuolta Lookfantasticista. Kaikki paketit on saapuneet aina muutamassa päivässä perille, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia tilausten kanssa. LF on nettikauppojen aatelia!
  Vastaa viestiin
21.05.07, 15:48   #14 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lookfantastic
LF:sta kannattaa tilata tuotepaketteja, sillä ne katsotaan yhdeksi tuotteeksi, eli tilaukseen lisätään yhden tuotteen postikulut per tuotepaketti *vääntää rautalangasta ;)*. Netistä kantsii etsiä myös aina voimassa olevia voucher codeja, joilla saa yleensä vielä £ 1-2 alennusta.
Ahaa, kiitos hyvästä vinkistä! Pitääpä heti iskeä kiinni Tigin tuotepaketteihin, ovat kyllä aika huimasti edullisempia kuin täällä Suomessa. Kiitos "rautalangasta vääntämisestä" muillekin vastaajille! ;)
  Vastaa viestiin
07.09.08, 17:54   #15 (linkki)
Maii*
(Vierailija)

Pettynyt

Olen nyt odotellut tilaustani kolme viikkoa, jospa tulisi ensi viikolla. Osoitetiedot yms. ovat kunnossa. Olen jo kaksi kertaa kysellyt tilaukseni perään ja nyt ovat luvanneet lähettää tilaukseni uudelleen. Turhauttavaa. Saamaani palveluun olen erittäin tyytyväinen, mutta olen erittäin pettynyt siihen, ettei toimitus ole toiminut.
  Vastaa viestiin
07.09.08, 20:53   #16 (linkki)

Ehkä se johtuu nykyisistä säädöksistä mitä aineita voidaan lentokoneessa kuljettaa.
  Vastaa viestiin
08.09.08, 14:31   #17 (linkki)
jepu jepu
(Vierailija)

Maii*, tilasitko aerosoleja? Mä oon just tekemässä tilausta, ja suosittelevat näköjään että aerosolit tilattais erikseen.. Kestää siis varmaan huomattavasti pidempään. Mulla tökkii noi sivut, heittää timeout expired koko ajan kun yritän tilata..
  Vastaa viestiin
11.09.08, 14:48   #18 (linkki)
Tig
(Vierailija)

En ole koskaan käyttänyt Tigin tuotteita. Mitkä niistä ovat hyviä?
Voisin ko. sivustolta niitä tilata.
  Vastaa viestiin
01.10.08, 12:18   #19 (linkki)
titk
(Vierailija)

Eilen tuli viikko, kun tilasin Tigin tuotteita täältä. Toimitus ei näy olevan kovin nopeaa, kun ei ole paketti vieläkään tullut. Sähköpostiin tuli heti tilauksen tehtyäni tilausvahvistus. Aerosoleja en tilannut, Maxxed-Out- kiinne on pumppupullossa eikä tuotekuvauksessakaan ollut sen kohdalla mainintaa hitaammasta toimituksesta, kuten aerosolituotteissa näytti olevan. Milloinkahan pitäisi alkaa kysellä tuotteiden perään?
  Vastaa viestiin
01.10.08, 12:31   #20 (linkki)
Etanapostia tulossa......
(Vierailija)

Minulla kaksi lakkapulloa tilauksessa ja huomenna tulee kuukausi täyteen siitä kun tilasin.
  Vastaa viestiin
01.10.08, 12:47   #21 (linkki)

Taitaa noi tiukentuneet säädökset lentokonekuljetuksissa vaikuttaa.
  Vastaa viestiin
01.10.08, 13:51   #22 (linkki)
jepu jepu
(Vierailija)

Mulla kesti loppujen lopuksi hiukka reilu viikko tuotteiden saapumiseen, en tilannut mäkään aerosoleja. Mainitsevat sivuillaan jonkun määrän päiviä, jotka tilauksen saapuminen saisi max. kestää, ja pyytävät ottamaan yhteyttä jos nämä päivät ylittyvät. Ootkos Etanapostia tulossa kysellyt asiakaspalvelusta sieltä että missä mahtavat lakkapullot olla? Noistahan (jos ovat aerosoleja) tosiaan varoiteltiin jo etukäteen että voivat kestää kauan. Mutta loppujen lopuksi oon tosi tyytyväinen palveluun, tuotteet tuli kotiovelle saakka, hyvin pakattuina ja hyvässä kunnossa! Ja hiukset tykkää Tigin Dumb Blonde-tuotteista.. =)
  Vastaa viestiin
12.01.09, 10:11   #23 (linkki)
Mariya
(Vierailija)

Hyvin toimii :)

Tilasin ghd-suoristusraudan ja Kerastasen shampoon & hoitoaineen vuoden vaihteessa. 10 päivää meni, mutta välissä oli 2 arkipyhää.

Punnan kurssin vuoksi ostokset olivat oikein edullisia.

Muita hyviksi havaittuja kauppoja ovat HB Hairshop ja HQ Hair. Kannattaa vertailla KOKO tilauksen hintaa, sillä eri kauppojen hinnat + postikulut + valuuttakurssit vaikuttavat ainakin omissa tilauksissani niin, ettei sama kauppa aina ole halvin.

Yhdistelmäpackit säästävät tosiaan postikuluja, ja niissä on usein joku mukava extra (hyvä pussi tai harja).
  Vastaa viestiin
12.01.09, 14:33   #24 (linkki)
PKL
(Vierailija)

Ole käyttänyt jo ainakin pair vuotta

tilaan lähes kaikki hiustenhoitotuotteet (Redken ja KMS) tuolta ja nykyään myös Darphinin ihonhoitotuoteet. Tulevat mukavasti vielä työpöydälleni. Ainut miinus on se, että tosiaan aerosoli-tuotteissa toimitus kestää viikkotolkulla ja mielestäni tiedotus siitä oli todella heikkoa. Mutta suosittelen.
  Vastaa viestiin
12.01.09, 16:16   #25 (linkki)
Vertailua:
(Vierailija)

Lookfantastic on muuten halvempi mitä HQ hair.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku