| |  | |
06.10.05, 22:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | ripsipermanentti
haluaisin päästä aamuisin vähän vähemmällä meikkaamisella ja ajattelin ripsipermanenttiä, saako kosmetologit hyvän tuloksen ja miten kauan tämä tämä ripsissä kestää? tietysti sitten vielä ajattelin antaa värjätä ripseni. kokemuksia kaipaisin..
| |
| | |
07.10.05, 07:45
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: ripsipermanentti
Runsaan kuukauden kestää minulla.
Aivan ihanan kätevä. Suosittelen!
| |
| | |
07.10.05, 08:45
|
#3 (linkki)
mahtava juttu..pysyy minulla 7viikkoa...ei tarvi kääntäjiä enää
| |
| | |
07.10.05, 08:58
|
#4 (linkki)
Parin kuukauden välein otan ripsiin permanentin ja värin. Loppuaikana noin viikon verran joudun jo taivuttamaan ripsiä itsekin, mutta permiksen rippeilläkin ripset taipuvat helpommin kuin naturelleina. Ripsiväriä en käytä nykyään oikeastaan ollenkaan. Muita meikkejä poistaessa kannattaa pumpulilla ja -puikoilla putsata niin, ettei puhdistusaineella hankaa ripsiä turhaan, niin taivutus ja väri pysyvät pitempään.
Suosittelen; ilme on reippaampi ja silmät huolitellun näköiset kun ripsissä on väriä ja ne kaartuvat. Ja miten paljon helpommalla ja nopeammin ehostuksesta selviää aamuisin!
Ripsipermanenttiin kannattaa mennä aivan puhtailla ja taivuttamattomilla ripsillä, jotta kosmetologi heti näkee, miten ne hapsottavat tai sojottavat. Sitten hänelle kannattaa kertoa, millaiseen asentoon ripset haluaa taivutettavan, eli haluaako esim. sivulle kaartuvat vai enemmän ylöspäin ""osoittavat"" ; myös taivutusaste, eli kuinka ""kippurat"" haluaa, pitää mainita - silmien malli ratkaisee.
Ensimmäinen kerta ei välttämättä tuo vielä täysin haluttua lopputulosta, koska kosmetologin täytyy tuntea asiakkaan ripset vähän kuten kampaajankin pitää tuntea asiakkaan hiukset, jotta hän täysin tietää, miten niitä pitää käsitellä. Toisella kerralla ripsien käyttäytyminen on jo tiedossa.
Alussa tuntui tosi typerältä värkätä ripsien kanssa tällä tavoin. Siis nehän ovat vain ripset, eli melko vähäpätöinen asia tässä maailmassa. Mutta turhamaisuus on voittanut, eläköön nätit ja helpot ripset!
| |
| | |
07.10.05, 09:27
|
#5 (linkki)
mitä maksaa, kuka tekee
| |
| | |
07.10.05, 18:40
|
#6 (linkki)
Jos ripset ovat suorat tai alaspäin kaartuvat, permanentti kannattaa. Sen sijaan luonnostaan kaareville ripsille ei tapahdu suurta muutosta. Jotkut luonnostaan kaunisripsiset ovat suorastaan tyytymättömiä, kun permanentin jälkeen ripset ovat alussa liian kippuralla, ja kuukauden kuluttua ripset jo sojottavat vähän eri suuntaan, kun permanentti kasvaa ulos. Ripsipermanentti + värit maksaa noin 40 e.
| |
| | |
08.10.05, 03:02
|
#7 (linkki)
Kyllä sun elämä varmasti muuttuu, kun otat permiksen ripsiin. Miten kukaan on voinut elää ilman permistä kaikki nämä vuodet?
| |
| | |
08.10.05, 13:10
|
#8 (linkki)
Musta tuntuu ihan hassulta sijoittaa 40 euroo jokatoinen kk ripsiin ;) No sitten ku on ylimääräistä rahaa niin mäkin haluan kokeilla. Pelottaa että irtoaako sen jälkeen ripsiä enemmän?Ainaki kestovärjäyksen jälkeen on näin mulla välillä..
| |
| | |
29.05.11, 21:20
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | kannattaa!
Suosittelen ehdottomasti. Tikkurilassa Flow niminen kauneushoitola, joka sijaitsee Salon Josefinan tiloissa. Ihana kosmetologi ja tuli aivan ihanat ripset.
Miten mä olen selvinnyt ilman ripsipermistä?! Ei ole koko aikana ripsiä tarvinnut mitenkään meikata, kun tuli niin mustat ja nätisti kaarevat.
| |
| | |
30.05.11, 07:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itsekin olen menossa viikon päästä ottamaan klipseillä joiden on kehuttu olevan paremmat.
Turha sitä on vinoilla kuinka elämä muuttuu kun ottaa ripsipermiksen, mulla on ainakin tosi jäykät ripset jotka eivät pysy kuosissaan mitenkään koko päivää, joten jos nyt edes aamutohinoista pääsen hieman helpommalla, niin mitä vinoilemista siinä on?
Luonnollisemman näköiset kuin ripsipidennykset joita näkee joka kaupan kassalla ja niihin sitä rahaa saakin menemään jos aikoo pitää kauniin nälöisenä. Että kukin tavallaan.
| |
| | |
05.07.11, 23:01
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Ripsipermanentti Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako? haluaisin päästä aamuisin vähän vähemmällä meikkaamisella ja ajattelin ripsipermanenttiä, saako kosmetologit hyvän tuloksen ja miten kauan tämä tämä ripsissä kestää? tietysti sitten vielä ajattelin antaa värjätä ripseni. kokemuksia kaipaisin.. |
Olen pari kertaa ottanut kampaajalla ripsipermanentin, joka tehtiin klipseillä ja värjättiin sinisen mustalla. Tulos oli upea. Vähän kyllä vaan aine kirveli sen jälkeen. Minulla on luonnostaan tummat ripset, mutta väri antoi uutta ilmettä, tosin kyllä sekin haalistuu aika pian. Kesti n. 1,5 kuukautta.
Kolmannen kerran halusin kokeilla kosmetologin tekemää ripsipermistä, joka tehtiin rullilla. Rullakoko oli M. Sanoin, että haluan kaarevat ripset. Rullamenettely oli miellyttävämpi, mutta kosmetologi sanoi, että pitää väriä vain 2 minuuttia. Mielestäni väriä ei huomannut lainkaan. Minulla oli jo luonnostaan sen väriset ripset. Ripsipermanenttikaan ei ollut kovin hyvä, oikeastaan sitä ei juuri huomannut. Eli onko sitten klipsimenettely parempi tapa? Ihmettelin myös, kun kosmetologi kertoi, että taivuttaa ripsiään taivuttimella, vaikka on ripsipermis. Kysyi minultakin, että haluanko, että taivutetaan. En halunnut. Positiivista oli se, että hän huuhteli silmät ripsipermiksen teossa, joten kirvelyä ei ollut lainkaan.
| |
| | |
06.07.11, 15:04
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mutta entäs miltä ripset näyttävät, kun osa kaartuu kauniisti jaosa ei? Meinaan, että ripsiähän kuitenkin irtoaa silloin tällöin ja ne uudet on suorina.
| |
| | |
10.07.11, 11:16
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Ripsipermanentti Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta entäs Mutta entäs miltä ripset näyttävät, kun osa kaartuu kauniisti jaosa ei? Meinaan, että ripsiähän kuitenkin irtoaa silloin tällöin ja ne uudet on suorina. | Ainakin minulla ripsipermis näytti ihan hyvältä Klipseillä tehtynä n. 1,5 kuukautta. Uusien ripsien tuloa ei huomannut mitenkään ns. suorina.
| |
| | |
10.01.12, 19:51
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tervehdys!
Olette muut Irmeli 63:n lisäksi huomanneet käytännössä kummalla tavalla tehtynä kestää ripsipermis pidempään?
Vai onko kestossa eroa?
Tai muuten vaan mielekkäämpi toimenpide?
Eli haluaisin kuulla teiltä rullien ja klipsien plussat & miinukset.
| |
| | |
10.02.12, 11:33
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vipetsu Tervehdys!
Olette muut Irmeli 63:n lisäksi huomanneet käytännössä kummalla tavalla tehtynä kestää ripsipermis pidempään?
Vai onko kestossa eroa?
Tai muuten vaan mielekkäämpi toimenpide?
Eli haluaisin kuulla teiltä rullien ja klipsien plussat & miinukset. |
Itse olen menossa klipsi permanenttiin parin päivän päästä, klipsi on uudempi menetelmä ja sen vuoksi kuulemma parempi ja kestävämpi. Ja kesäksi sitten oikein räpsyripset eli pidennykset.
| |
| | |
10.02.12, 21:52
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen kokeillut sekä klipseillä, että rullilla tehtävää permistä.
Klipsejä kokeilin ensiksi kun en tiennyt kaikkia vaihtoehtoja. Ripsistä tuli sellaiset ripsien taivuttimella taivutetun näköiset. En ollut oikein tyytyväinen, koska taivuttimilla taivuttamalla näky olisi ollut sama.
Päätin kokeilla rullia. Kokeilin pari kertaa, koska ensimmäiset oli liian kiharat ja toiset oli oikein hyvät. Voinkin suositella rullilla tehtyä permanenttia.
| |
| | |
08.03.12, 16:15
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kertokaa lisää rullien ja klipsien paremmuudesta, kumpi on parempi
| |
| | |
03.04.12, 16:14
|
#18 (linkki)
| | T.L.K
Rekisteröitynyt: 01/2012 Sijainti: On The Earth
|
Olen monasti miettinyt tuota ripsipermanenttiä. Miten kukaan uskaltaa laitattaa sitä? Eikös siinäkin "avata" ripset, kuten tukkaankin laitetaan? Vaikutuksen jälkeen tietty suljetaan???
Varmaan antaa lisää voluumia ripsille!!!
| |
| | |
03.04.12, 19:10
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | ripsipermanentista
Periaatteessa tehään joo samalla menetelmällä kun tukkaan, eli kemikaalimaisesti permanenttiainetta käyttäen. Lisää infoo aiheesta esim. Ripsipermanentti | |
| | |
25.04.12, 15:59
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on pitkät, suorat ja jäykät ripset ja olen kokeillut ripsipermanenttia muutaman kerran, enkä ole ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen suhteessa hintatasoon. Ekan kerran laitettiin rullat, ja tulos menetteli. Olisin halunnut tosi kaarevat räpsyripset ja kosmetologikin oli sitä mieltä, että seuraavan kerran pitää kokeilla pienemmillä rullilla. Toisen kerran kävin eri paikassa, eikä pienemmillä rullilla tullut muuta kuin hieman ripsenpäät taipui. Kokeilimme perään klipseillä, jolloin toisen silmän ripset tuli ok, mutta toiset jäivät suoremmiksi, lisäksi alaripset saivat taivutusta myös...
Onko minulla maailman hankalimmat ripset vai onko minulla ollut huonoa tuuria tekijöiden suhteen? Lisäksi ongelmana tuntuu olevan se, ettei permanenttia saa tarpeeksi juureen, vaan ripset taipuminen alkaa vasta ripsen puolestavälistä. Siten perinteisillä ripsientaivuttajilla pääsee paremmin taivuttamaan omia ripsiä. En tiedä enää raaskinko mennä ottamaan ripsipermanenttia, todella olisi minulle tarpeen ja tykkäisin, jos lopputulos olisi hyvä.
| |
| | | | |