Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.12.05, 10:50   #1 (linkki)
parhaat?
(Vierailija)

Oriflamen

Nyt minulla on vihdoin mahdollisuus tilata Oriflamelta, joten mitä suosittelette?

Entä mitä tuotteita kannattaa välttää?

Kiitos :)
  Vastaa viestiin
15.12.05, 11:25   #2 (linkki)
tassu
(Vierailija)

Re: Oriflamen

Kai ne tuotteet on ns. yves-tasoa eli että paremmanpuutteessa kelpaavat. joskus käytin, mutta mikään ei jäänyt mieleen erityisen hyvänä/huonona.
  Vastaa viestiin
15.12.05, 12:55   #3 (linkki)
puolukka
(Vierailija)

Tender care- voide on älyttömän hyvää rohtuneille huulille ja punoittavan nuhanenän hoitoon. Ei kirvellä vaikka nenä olisi kuinka ruvella.
  Vastaa viestiin
15.12.05, 16:41   #4 (linkki)
kosmetologi
(Vierailija)

Ihosi kannalta on parasta, jos unohdat koko sarjan.
  Vastaa viestiin
15.12.05, 17:03   #5 (linkki)
Hahaha
(Vierailija)

Voisko kosmetologi perustella väittämänsä ja missä on näyttö?
  Vastaa viestiin
15.12.05, 17:05   #6 (linkki)
Taina
(Vierailija)

Seeing is Believing silmänympärysvoide on tosi hyvä. En muuten ymmärrä nimimerkki kosmetologi, miksi hän väheksyy näitä tuotteita.Kosmetologi hän ei ainakaan ole ammatiltaan ,mut mitäpä hänestä jokainenhan saa sanoa mielipiteensä
  Vastaa viestiin
15.12.05, 17:14   #7 (linkki)
mari
(Vierailija)

Kosmetologi väheksyy tietysti tuotteita joita ei itsellään ole myynnissä älyttömällä katteella
  Vastaa viestiin
15.12.05, 18:00   #8 (linkki)
Leyla
(Vierailija)

Mulla on käytössä kolmas purkki Skin Quencher 24H Intensive Moisturiseria, josta siis tykkään tosi paljon. Samoin suosittelen lämpimästi jalkojenhoitotuotteita, itse käytän kuorintaa, jalkavoidetta ja -talkkia. Myös kasvojenkuorintaa (Hydrating Scrub for Dry Skin) on mennyt useampi tuubi. Aloe 80% Pure Gelin pakkaan mukaan kun lähdetään ensi viikolla aurinkoon, samoin after sun -suihkeen.

Meikkejäkin olen käyttänyt, mm. luomivärit tuntuvat levittyvän ja pysyvän tosi hyvin. Kynsilakoista (jotka ovat kyllä sittemmin muuttuneet) kokemukset eivät ole niin hyviä, kun taas siskontyttö kehuu niiden pysyvyyttä (varsinkin Retro Chic -värejä )kovasti.

Tuotteita, jotka eivät ole sopineet minulle, ovat mm. Milk& Honey -putsari ja Aloe-putsari. Myös Moisture Concentrate on toiminut paremmin käsi- kuin kasvovoiteena, vaikka äitini siitä kovasti tykkää.

Eilen muuten vietin tunnin kylvyssä Indulgence by Oriflame Shower Oil -vaahdon seassa, ja kyllä oli nautinto!
  Vastaa viestiin
15.12.05, 20:24   #9 (linkki)
kokeillut
(Vierailija)

Vältä kaikkia.
  Vastaa viestiin
15.12.05, 20:56   #10 (linkki)
siis
(Vierailija)

Jätä se mahdollisuus käyttämättä.
  Vastaa viestiin

15.12.05, 22:24   #11 (linkki)
J
(Vierailija)

Kertokaa nyt vastustajat oletteko edes kokeilleet mitään.

Olen itsekin kosmetologikoulutuksen saanut ja pidän seuraavista tuotteista;
-Seeing is Believing silmänympärysvoide
-Skin Quencher lip balm (ainoa huulivoide joka on tehonnut)
-Calm down anti-redness cream
-Light Radiance revitalising balm (aivan loistava naamiona)
-Smooth body exfoliating shower scrub ja saman sarjan kiinteyttävä vartalovoide

Meikeistä en ole pitänyt mitä olen kokeillut.
  Vastaa viestiin
15.12.05, 23:27   #12 (linkki)
Joopajoo
(Vierailija)

Yksi täällä näköjään aina periaatteesta vastustaa Oriflamea, nääs kun ei sais olla muita merkkejä kuin ne sokoksella ja stockalla myytävät.Mutta antaa urputtaa! Oriflamen tuotteista pidän eniten jalkojenhoitotuotteista, muita hyviä ovat mm.Seeing is believing, vartalovoiteet jotka on niis purkeis ja samaa sarjaa saa hajuveden. Visions-sarjan huulipunista pidän enemmän kuin niistä muista vaikka ovatkin paljon halvempia.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 01:08   #13 (linkki)
justiinsa juu
(Vierailija)

Täällä on useampi, joka ei pidä Oriflamen tuotteista. Aika lapsellista olettaa, että kaikki niistä pitäisivät vai mitä.

Mutta onko täällä useampi, joka pitää Oriflameista? Vai onko täällä taas joku edustaja mainostamassa, että saisi enemmän provikkaa itselleen(kin)? Ei olisi mitenkään ennenkuulumatonta.

Kaupustelu on vastenmielistä, eikä ainakaan lisää ostohaluja.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 07:06   #14 (linkki)
Joopajoo
(Vierailija)

Miten luulet jonkun saavan itselleen tilauksia tämän nettikeskustelun perusteella? Voi että ihmiset on kaikesta kateellisia!!!Sitä paitsi aloittaja kysyi, myyjät eivät ketjua aloittaneet. Oriflamen tuotteet ovat tunnetusti niin hyviä että ei niitä syyttä kehuta.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 12:39   #15 (linkki)
Nella
(Vierailija)

Mulle Royal Velvet silmänympärysvoide on ollut taivaanlahja! Ei ärsytä erittäin herkkiä silmiäni, kosteuttaa tehokkaasti kuivat silmänymärykseni, on tuoksuton ja imeytyy tosi nopeasti, sopii myös meikin alle. Tästä en luovu!!

Toinen tuote mikä on käytössäni on ripsihoide (en muista nimeä), väritön geeli, vahvistaa ripsini. Huomasin eron kun olin pari kuukautta ilman. KÄÄK! Milk&honey kylpytuotteet ja kosteusvoiteet on kanssa hyviä. Tykkään tuoksusta :)

Jotkut kosteusvoiteet(esim. Royal-velvet sarjan yövoide, on mielestäni liian hajustettuja, en tykkää. Mutta tuo silmänympärysvoide tosiaan ihan ykkönen.

Tilaan Oriflamea silloin tällöin erään ystäväni kautta.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 13:04   #16 (linkki)
neenu
(Vierailija)

Mulla on hyviä ja huonoja kokemuksia Oriflamesta. Kaikki kokeilemani huultenmeikkaustuotteet on olleet loistavia,samoin oon tykännyt uusista hedelmäisistä suihkugeeleistä.jotka on ihanan raikkaita.Silmämeikkituotteisiin olen järjestään ollut pettynyt,enkä enää niitä osta.
En käytä enää muuta huultenrajauskynää kuin Oriflamen Lip Defineria.Tämä tuote todellakin pysyy ja pysyy.Samoin olen ollut tyytyväinen Maxi Shine Lipstickiin,jossa on todellakin uskomaton kiilto ja pysyvyys.
Oriflame ripsivärit ovat levinneet pitkin poskia ensimmäisestä sadepisarasta.Silmienrajauskynät on materiaaliltaan aivan liian kova,ei levity pehmeästi,oikeastaan ei levity lainkaan.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 14:36   #17 (linkki)
justiinsa juu
(Vierailija)

""Miten luulet jonkun saavan itselleen tilauksia tämän nettikeskustelun perusteella?""

Käytä päätäs!!

Tunnetusti Oriflameista ei ole erityisemmin pidetty, ettäs tiedät. Ei niitä turhaan ole moitittu. Hyviä ne on jos ei paremmasta ole tietoa!
  Vastaa viestiin
16.12.05, 14:56   #18 (linkki)
Ter
(Vierailija)

Itselläni ei ole juurikaan kokemuksia Oriflamen tuotteista, vaikkakin vuosia sitten tykkäilin jalkojenhoitotuotteista. En ole enää yhteydessä tähän henkilöön, jonka kautta tilasin, joten en ole vuosiin päässyt enää kokeilemaan.

Se mikä minua kiinnostaa on, että miksi kyseisen tuotemerkin kehuminen on niin suuri synti? Miksi heti syytetään markkinoinnista? Jos Diorinkin kohdalla hyväksytään se, että toiset tykkää ja toiset ei, niin miksei Oriflamen kohdalla? Mikse tästä aiheesta voi edes keskustella ilman riitaa?

Jos jotkut eivät hyväksy Oriflamen myyntitapoja tai eivät muuten pidä tuotteista, niin se on toki heidän oikeutensa. Mutta eikö sama oikeus ole niilläkin, jotka kyseisistä tuotteista pitävät? Miksi ihmeessä positiivisten kokemusten kertominen herättää heti epäilyt jostain saakelin salajuonista ja myyntiedustajien markkinointikikoista? Eikö samasta voisi syyttää minkä tahansa muunkin tuotemerkin suosittelua? Herättäähän se ostohalukkuutta kuitenkin.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 16:16   #19 (linkki)
näin
(Vierailija)

Miksi tulkitset kaikki negatiiviset mielipiteet riitelyksi? Juurihan itsekin sanoit, että jokaisella on oikeus olla pitämättä.

Diorista ja Oriflamesta nyt ei voi puhuakaan samana päivänä. Ei laadun eikä markkinoinnin/myynnin suhteen. Ja se Oriflamen tuputtaminen ei todellakaan herätä ostohaluja! Päinvastoin.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 17:01   #20 (linkki)
Joopajoo
(Vierailija)

Oriflamen

Mikäs toisten puolestapuhuja sinä olet? Tunnetusti Oriflamen tuotteet ovat suosittuja, eivät muuten vuodesta toiseen menis niin hyvin kaupaksi! Jos ei kauppa käy niin ei ole myynnissä kauaa oli tuote mikä hyvänsä. Et voi asialle mitään, sori.
  Vastaa viestiin

16.12.05, 17:13   #21 (linkki)
just
(Vierailija)

Tunnetusti Oriflamet on halpiskamaa. Sille asialle sinä et voi mitään vaikka niin kovasti haluaisit. Mitenköhän sen myynninkin laita tosiasiassa on ;)
  Vastaa viestiin
16.12.05, 17:38   #22 (linkki)
Ter
(Vierailija)

Hyvä nimimerkki ""näin"",

Mitäpä jos luet äskeisen viestini uudestaan ja yrität tällä kertaa jopa ymmärtää lukemasi...

Missähän vaiheessa olen tulkinnut negatiiviset kommentit Oriflamen tuotteista riitelyksi? Omasta mielestäni kummastelin vain sitä, että heti epäillään jälleenmyyjien myynninedistämistä, jos joku kehuu jotain Oriflamen tuotteita. Kerropa minulle miksi on näin? Vai onko se sula mahdottomuus, että joku ihan oikeasti voisi pitääkin niistä ihan vaikkei omaa lehmää ojassa olisikaan?

Oli Diorin ja Oriflamen laatuero miten valtava hyvänsä, niin mitä ilmeisemmin molempien tuotteista jotkut pitävät. Miksi saa kertoa, mitkä Diorin tuotteista kokee hyväksi, ilman että saa epäilyttävän mainostajan leimaa niskaansa? Ap nyt kuitenkin kyseli ihmisten mielipiteitä Oriflamen tuotteista, niin positiivisia kuin negatiivisiakin. Miksi juuri niiden positiivisten kokemusten kertominen on sitten väärin?
  Vastaa viestiin
16.12.05, 20:17   #23 (linkki)
Näyte
(Vierailija)

Voit pyytää omalta myyjältäsi näytteitä tuotteista.

Minä ainkain olen saanut joka kerta pyytäessäni.

Vuosikaudet olen käyttänyt Oriflamen tuotteita ja olen niihin todella tyytyväinen.

Ihoni on erinomaisessa kunnosssa myös kosmetologini (koulutetun) mukaan.
  Vastaa viestiin
16.12.05, 20:49   #24 (linkki)
.U.
(Vierailija)

En koskisi pitkällä tikullakaan oriflameihin!
  Vastaa viestiin
16.12.05, 21:35   #25 (linkki)
Milada
(Vierailija)

Itse olen myynyt tuotteita liki 10 vuotta, mutta jouduin ajanpuutteen vuoksi lopettamaan.

Nimim. ""just"" miettii, mitenköhän sen myynnin laita on. Kokemuksesta voin sanoa, että menekki oli todella hyvä.

Monet, jotka olivat aiemmin käyttäneet kalliitakin kemikaliosarjoja, vaihtoivat Oriflamen tuotteisiin ja ovat edelleenkin käyttäjiä, sillä asiaakkani ohjasin uudelle ""myyjälle"".

Jos olet tuotteisiin tutustunut ja hintoja katsellut, et voi sanoa Oriflamen tuotteiden oevan ""halpiskamaa"". Mutta ideana onkin, että tuotteet ostetaan tarjouksesta, jolloin niit saa todella edullisesti.

Onneksi on kuitenkin valinnanvapaus: samoista raaka-aineista eri nimillä myytäviä tuotteita voi jokainen ostaa ihan mielensä mukaan mieleisellään hinnalla.

Minä ostan edelleen Oriflamen tuotteita tarjoushinnoilla ja olen tyytyväinen käyttäjä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku