| |  | | |
15.02.06, 12:44
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä kampaamo Turusta
Osaisiko kukaan suositella hyvää kampaamoa Turusta? Täällä palstalla on varmaan käyty aiemminkin keskusteluja ko. aiheesta, mutta en nyt löydä niitä. Olen kiitollinen vinkeistänne!
| |
| | |
15.02.06, 13:12
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Hyvä kampaamo Turusta
kampaamo ilme on hyvä.Osoite on muistaakseni yliopistonkatu 12.
| |
| | |
15.02.06, 16:37
|
#3 (linkki)
Ilme on loistava. Mutta niin kallis...
| |
| | |
15.02.06, 17:15
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Hyvä kampaamo
Mutta hyvästä kannatta maksaa! Kun että maksaa vähän ja tulos ei ole sitä mitä odotit!
| |
| | |
15.02.06, 18:54
|
#5 (linkki)
Ilme on varmaan hyvä ja kallis, mut sari on hyvä ja silti hurjasti halvempi (ei ole keskustassa) siis EL PICOON.
| |
| | |
16.02.06, 00:35
|
#6 (linkki)
Groovesta Liinu tekee loistavaa jälkeä. Kerrankin kampaaja, joka todella kuuntelee asiakasta ja antaa uusia vinkkejä! Uskaltaa antaa jopa ""lähes vapaat kädet"" ;)
| |
| | |
16.02.06, 00:47
|
#7 (linkki)
Avantgarde Humalistonkadulla. Ehdottomasti paras.
Niitä on siis muitakin avantgardeja, esim stokkalla, mutta ei ne!
Ehdottomasti kannattaa kokeilla. Suurin osa on miehiä, jotka on lisäksi Wellan kouluttajia. Kerrankin kampaajia (tai hiusmuotoilijoita...) joille uskaltaa ja haluaa antaa täysin vapaat kädet. Niin taitavia pojat on! Jonot kyllä sen mukaiset! Kaiken lisäksi hinnat ihan keskitasoa.
| |
| | |
16.02.06, 07:59
|
#8 (linkki)
Peppiina Yliopistonkadulla. Tosin itse en ole leikkauttanut siellä mitään ihmeempiä trendileikkauksia kun oma kuontalo on pitkä ja kerrostettu. Värjäämisen osaavat tosi hyvin ja omaan makuuni paikka on viihtyisä eli ei mummotyylinen muttei ultratrendikäs wannabepunkkaripaikkakaan. Hinnoiltaan myös kohtuullinen, tosin myös aika suosittu paikka eli aikoja ei ole tarjolla nyt ja heti-tyylillä-
| |
| | |
16.02.06, 16:24
|
#9 (linkki)
Kävin Peppiinassa. KERRAN! Enkä enää mene. Permanentti. Tukka pilalla.
| |
| | |
13.03.06, 13:59
|
#10 (linkki)
Suositelkaapa lisää!! | |
| | |
13.03.06, 15:38
|
#11 (linkki)
Haluaisin aivan PLATINAN värisen sävyn hiuksiini, siis aivan kylmän sävyn...kertokaapa missä kampaamossa on sellaset aineet että saa sen aikaseksi..kävin viimeksi kampaamo ritassa cityshopparin innoittamana mutta värin muutosta ei nähnyt KUKAAN...sävy saa olla jopa liilertävä, kunhan sävyn vaan saa..
| |
| | |
13.03.06, 16:48
|
#12 (linkki)
Mäkin liputan Humalistonkadun Avant Gardenin puolesta.
Tosi taitavat kampaajat, itse varaan aina aikani Pirkalle.
Jos hänellä ei ole haluamaani aikaa vapaana, niin sitten Markolle.
Hinnat eivät ole pahat.
Melkein joka Turkulaisessa on liikkeen mainos jossa on aina tarjouskuponki 69e. Lisäksi tulee tarpeen vaatiessa pitkien hiustenlisä 10e. | |
| | |
13.03.06, 16:55
|
#13 (linkki)
Jep, Avantgarde Humalistonkadulla.
Itse maantieblondi, ja olen siellä muutaman vuoden värjännyt ""tuhkanvaaleaksi"", eli inhoan kellertävää blondia. Muualla ei tähän pystytty, tuolla sain huipputuloksen. Sen jälkeen en ole muualla käynytkään.
Nyt haluan tummemman ""luonnollisen"" värisen tukan, ja Pirkka kerta kerralta värjää sitä tummemmaksi. Kun on vuosikausia blondannut, niin pikkuhiljaa tulee paras tulos. Olen tosi tyytyväinen Avantgardeen. Marko ja Mika on kans huippuhyviä!
| |
| | |
13.03.06, 18:57
|
#14 (linkki)
mites Avant Garden Mika? Kokemuksia? Kampaamon kotisivuilta löytyy ""vapaat kädet 69€"" -kuponki tulostettavassa muodossa. Ei paha hinta, jos ne parturit on yhtään mistään kotoisin.
| |
| | |
13.03.06, 22:15
|
#15 (linkki)
Grooven Hanna on mun suosikki. Uskaltaa antaa vapaat kädet. Hinnat nyt ovat hieman kalliimmat kuin jossain muualla mutta ei mielestäni pahat. Eikä todellakaan tarvi pettyä. Ja muutkin Grooven tytöt kyllä näyttävät osaavan hommansa!
| |
| | |
14.03.06, 10:51
|
#16 (linkki)
Ilme Yliopistonkadulla ja Heli. Ystävällinen palvelu ja aina hyvä lopputulos, kuuntelee asiakasta, mutta osaa myös ehdottaa kivoja juttuja. Vaihdoin Avantgarden tähän, kun kyllästyin niiden poikien ylimieliseen asenteeseen + joka kerta väittelemään siitä, mitä pitäisi tehdä. Avantgardessakin lopputulos oli aina hyvä, mutta niillä on kauhea tarve tehdä aina viimeisen trendin mukaisia virityksiä ja itse kaipaan enemmän sellaista perushyvää leikkausta ja luonnollista sävyä kuin mitään punaisia monisävyraitoja tms. Sieltä saattoi tulla aika tiukkaakin kommenttia, jos itse ehdotti jotain eli niiden pitää aina saada päättää ja asiakas on tietämätön juntti...Lisäksi Avantgardessa sai usein sitä väriä korvanlehdet ja niskan täyteen samalla hinnalla...
Ilmeessä puolipitkiin hiuksiin leikkaus + väri on noin 80 euroa eli musta ihan keskihintainen.
| |
| | |
14.03.06, 12:03
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Hyv¤ kampaamo Turusta
Ilmessä on eräs todellakin hommansa osaava kosmetologi myös.....
| |
| | |
14.03.06, 12:22
|
#18 (linkki)
Se on totta, että Avantgardessa voi saada tiukkaakin kommenttia, mutta aina syystä. Avantgarden ""pojat"" ovat myös kouluttajia, joten tietävät/näkevät selvästi miten kellekin mikä sopii. Matkustavat paljon koulutuksissa ja pitävät itse niitä, joten tietävät mitä tekevät.
Jos haluaa aina saman leikkauksen ja värin (siis näyttää aina samalta) ei kannat Avantgardessa käydä, vaan hyvin soi käydä sellasissa tätikampaamoissa, missä ovat tottuneet vuodesta toideen tekemään samaa.
Avantgardessa myös parhaimmat aineet, kaikissa paikoissa ei todellakaan ole tällaisia mahdollisuuksia. Ja hinnat he haluavat pitää alhaalla, vaikka monet maksaisivat paljon enemmän.
| |
| | |
14.03.06, 14:27
|
#19 (linkki)
Mites noi ILMEen värjäykset? haluaisin siis AIVAN platinan, hopean väriset hiukset, ei kellertävää lainkaan. Onnistuuko tuolla.? ainoa kampaamo josta olen saanut oikean värin päähäni on Clipp-huone Linnankadulla. mutta leikkauksista en sitten pitänyt, enkä hintatasosta. ILMEeseen ois cityshopparilla 68€ monisävyvärjäys ja leikkaus... antakaahan kommenttia!
| |
| | |
14.03.06, 15:38
|
#20 (linkki)
Avantgardesta on mielestäni tullut Turun seudulla lähes ""kulttikampaamo"", eli joskus täysin ansiosta tullut maine on tavallaan kasvattanut itse itseään, ja tällä hetkellä jokainen itseään kunnioittava nuori/nuori aikuinen käy siellä, koska Kaikki Muutkin käyvät ja Kaikki Muutkin ovat sitä mieltä, että kun se on Niin Kauhean Hyvä.
Ei ammattinimekkeen muutos parturi-kampaajasta hiusmuotoilijaksi tai peräti kouluttajaksi vielä kesää tee.
Saati se, että tällä perinteisesti lähes täysin naisvaltaisella alalla onkin nyt miltei koko avantgardellinen Poikia.
| |
| | |
14.03.06, 16:03
|
#21 (linkki)
Eiköhän Clippistä löydy Turun parhaimmat värjääjät. Petra ja Hesasta joskus pari vuotta saapunut kouluttaja (nimeä en muista) ovat varmasti kaupungin ammattitaitoisimmat. Petran käsittelyssä käy mm. PMMP ja onhan hän saanut arvotusta omalta ammattikunnaltaan. Voitokas ja kysytty kuvauskampaajakin.
| |
| | |
15.03.06, 15:35
|
#22 (linkki)
Reijalle:
Olet oikeassa, että nimike hiusmuotoilija ei tee vielä mitään. Mutta kertoo se jotain, jos kampaamossa panostavat koulutukseen ja päivittävät osaamistaan. Se on myös rahallisesti iso satsaus panostaa kampaajiensa ajan hermolla pysymiseen. Ei kaikki kampaajat tee näin. Eikä tarvitsekaan. Se riippuu siitä, mitä asiakkaat haluavat. Heillä käyvät asiakkaat, jotka arvostavat tätä.
Pointti oli myös siinä, että jos joku haluaa aina saman kampauksen, niin voida jatkossakin käydä siellä missä ennenkin. Jos taas haluaa jotain uutta, trendikästä, kannattaa mennä Avantgardeen. Jokainen tyylillään.
Ja vaikka onkin ehkä ""kulttimaineessa"", tuskin se on vahingossa tullut.
Itse kävin Aapolla jo vuosia sitten, kun hän opiskeli Aninkaisissa, oltiin kavereiden kanssa harjoituspäitä. Ja lieneekö sattumaa, että Aaposta tuli ainut tunnettu kampaaja luokaltaan. Lopputyötä tehdessään sai murska-arvostelut, kun opet eivät tajunneet aikaansa seuraavaa ja uusia tuulia jo silloin ymmärtävää Aapoa, eikä siis päässyt läpi lopputyössään!! Jossa oltaisiin arvostettu perinteistä lähiökampaajalinjaa. Tai olisi varmaan päässyt, jos olisi linjastaan luopunut, mutta hänelle oli tullut jo monia työtarjouksia, ja oli jo silloin osa-aikaisena Avantgardessa.
(Ja kyllä, ennenkuin kukaan alkaa tästä puhua, kyllä Aapo on se joka kuoli. sinänsä irrelevanttia eikä aloiteta aiheesta)
| |
| | |
15.03.06, 17:29
|
#23 (linkki)
Pakko kommentoida tuohon aikaisempaan. Eli, että koska Avantgarden pojat ovat kouluttajia, he tietävät parhaiten mikä kellekin sopii. Itselleni (ja kävin siellä monta vuotta) laitettiin aina mustanpuhuvan tumma väri, jossa yleensä jotain burgundin/lilan sävyistä monisävyosiota (vaikka olisin muuta ehdottanut) ja voin kyllä sanoa, että eipä se mulle sopinut lainkaan. Oli vain joku trendijuttu silloin ja siksi cool. Olen suomalaisen kalpea ja oma hiusväri on jotain vaaleanruskean ja maantienharmaan väliltä, lisäksi mulle sopivat lämpimät sävyt. Nyt laitatankin aina lämpimiä ruskeita ja näytän ehkä satakertaa terveemmältä ja naamassakin on jotain väriä kun liian dramaattinen hiusväri ei syö sitä pois. Ja se, että ei juokse hiustrendien perässä ei tarkoita sitä, että on automaattisesti mummotukka...muitakin vaihtoehtoja on. Enkä myöskään pidä oman tyylin löytämistä pahana asiana eli että tyyli ei aina muutu jokaisen trendin mukaan. Siitä huolimatta hiukset voivat olla nuorekkaat ja niiden tyyli vaihtua sen oman linja sisällä.
Avantgardella on liian suuri maine siihen nähden, että asiakasta ei kuunnella, palvelu on ylimieleistä ja joskus hutiloivaa ja kaikille pitäisi saada laittaa se persoonallinen supertrendikäs takatukka raitahässäkkä tai mikä nyt sattuu muodissa olemaan. Kaikki ovatkin sitten samasta muotista persoonallisia ja voivat olla iloisi omasta trendikkyydestään...
| |
| | |
15.03.06, 21:46
|
#24 (linkki)
Onko jollakin kokemuksia tuosta Clipp-huoneen Petrasta? Itse olen käynyt siellä Katjalla ja Anterolla, mutta en oikein ollut tyytyväinen...njäääh, vaadin liikaa....
Olen käynyt myös tuolla Avantgardessa, sekä stoccalla että humaliston kadulla...stoccan taso oli ihan järkyttävä.... humaliston kadulla oli jollakin pojalla, nimeä en muista..sellainen pitkä, silmälasipäinen...hih, heittivät Aapon kanssa kokoajan jotain homoläppää, ja tunnelma oli muutenkin iloinen, silloin oli juuri vapunaatto, ja sain kivan tukan illaksi:) Vaikka en Aapoa tuntenutkaan, oli todella järkyttävää kuulla hänen kohtalostaan..enkä nyt halua tähän sen enempää takertua, olen vain surullinen kun niin taitava, mukava ja pidetty nuorimies kuoli ennen aikojaan...
| |
| | |
16.03.06, 11:12
|
#25 (linkki)
Kuinkas kallis se Groove sitten on?
Mitä maksaa monisävyväri ja leikkaus esim.? Onko opiskelija-ale?
| |
| | | | |