Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
23.02.06, 16:29   #1 (linkki)
PLS AUTTAKAA!
(Vierailija)

SÄVYTTÄVÄ PÄIVÄVOIDE

Hei, yritetäänpä uudestaan kun alempana kirjoitamani kysymys sävyllisestä päivävoiteesta ei tuottanut tulosta. Niin, meillä pieniä lapsia ja haluaisin olla kuitenkin päivisin jokseenkin naisen näköinen. Meikkivoidetta en endi joka päivä laittamaan niin ajattelin, että sävyllinen päivävoide tekisi kivan piristyksen kasvoille. Nivean tuota on tuubissa tosi tumma ja tänään sitä laitoin. Kuvittelin, että se levittyisi helpommin mutta tuntui värivoimaiselta. Hieroin kuintenkin käsiini ja levitin kuten päivävoiteen. Täytyisikö sitä levittää paremmin kun en oikein tiedä näenkö hippusen kirjavuutta nyt kasvoillani. Jos joku viitsisi opastaa tumpeloa niin kiva olisi.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 16:44   #2 (linkki)
vastaus
(Vierailija)

Re: SÄVYTTÄVÄ PÄIVÄVOIDE

Ei laiteta sitä sävytysainetta kätöselle vaan alle tavallinen päivävoide, jonka annat imeytyä ja sen päälle putelista sormilla sävytetty päivävoide. Näin minä olen aina tehnyt. en tiedä millainen Nivean tuote on, mutta en ole vielä tavannut sävyttävää päivävoidetta, joka olisi hyvä ilman alle pistettävää kosteusvoidetta. Sävyttävä päivävoide tarkoittaa ohuempaa ja vähemmän väripigmenttiä sisältävää voidetta ja kokeilemalla voit sitten itse todeta, mikä on paras tapa.
Olen käyttänyt ACON sävyttävää voidetta, mutta senkin alle tavallista kosteusvoidetta. Widmerillä on myös samantyyppinen valmiste ja monilla nk kalliilla merkeillä. Mulla on käytössä Elizabeth Ardenin Illumination-sävyttävä voide ja sama juttu - laitan alle tavallisen voiteen.

Jos laitat värin kämmeniin, niin tuhlaat sitä kamaa ihan suotta.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 16:59   #3 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Kiitos vastauksesta. Voide tuntuikin huonosti levittyvältä ja ajattelin, että jää jotenkin kuivaksi iho kun sitä joutui kunnolla levittämään ja tosiaan kädet aivan näynnä voidetta levityksen jälkeen.

Onko tuo tuote sitten yhtä tyhjän kanssa jos sekin täytyy huolella levittää - mistä löydän sellaisen vähän kasvoille hutaistavan voiteen ja hyvä tulee? Elämässä kun nyt ei tunnu löytyvän aikaa päivittäiseen meikkaussessioon :(
  Vastaa viestiin
23.02.06, 17:17   #4 (linkki)
hyvä
(Vierailija)

Dermalogican Sheer Tint Moisture (sävy Light toimii mulla kesälläkin, koska olen kalpea). Sitä voit sutia naamalle vaikka silmät kiinni, ja saat kosteutta, sävyä ja tasoitusta iholle. ei siis tarvitse muuta voidetta alleen.

Mulle ei sopinu mikään muu Dermalogican tuote (ne muut voiteet tuntui ärsyttävän ja tukkivan ihon) , mutta tätä ostin jo lisää. Netistä saa hqhairista.

Toinen hyvä on Nuxen sävyttävä päivävoide.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 18:25   #5 (linkki)
!!!
(Vierailija)

Parasta on Kanebon meikkipuuteri (Total Finish). Minä vetelen sitä naaman isolla sudilla ja näin meikin teko kestää tasan 5 sekuntia ja hyvä tulee! Kanebo on just tarjouksessa Sokoksella. Kannattaa ostaa astetta omaa ihoa tummempi sävy, niin ei tule puuterinen look...
  Vastaa viestiin
23.02.06, 18:40   #6 (linkki)
MarleneD
(Vierailija)

Dermalogican sävyttävää kosteusvoidetta olen käyttänyt ja se riittää ihan yksinään, ilman mitään alle laitettavaa kosteusvoidetta. Antaa kevyesti väriä ja sisältää myös aurinkosuojan eikä ole tukkinut huokosia.

Toinen hyvä on Shiseidon sävyttävä kosteusvoide. Hiukan peittävämpi mutta levittyy hyvin (levitän aina sormin), suojakerroin 15. Ei ikinä tulisi mieleen laittaa ensin kosteusvoidetta ja sitten päälle sävytettyä kosteusvoidetta! Eikö sävytetyn kosteusvoiteen koko idea ole juuri siinä, että se on 2-in-1 :) Mutta varmaan riippuu ihotyypistä, kuivalle iholle on kai täyteläisempiä koostumuksia myytyvänä.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 18:49   #7 (linkki)
Mirri
(Vierailija)

Meikkipuuteri voisi olla kätevin ratkaisu.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 19:30   #8 (linkki)
vivian
(Vierailija)

paljon tämä shiseidon säväyttävä kosteusvoide maksaa?
Riittääkö pitkäksikin aikaa?
  Vastaa viestiin
23.02.06, 19:42   #9 (linkki)
MarleneD
(Vierailija)

vivianille: Shiseidon ""säväyttävä"" :) on muistaakseni n. 38€, tuntuu riittoisalta kun sitä ei tarvitse kuin vähäsen kerrallaan. Vaikeaa arvioida riittoisuutta kun käytän eri päivinä eri tuotteita, ihon kunnon ja tilanteen mukaan. Ei kuitenkaan minusta ole kohtuuttoman kallis laatuun nähden. Ja siinä on kosteusvoide + sävy + aurinkosuoja samassa :) Kannattaa ehkä pyytää näyte kaupassa, eihän kaikille sovi sama aine.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 20:15   #10 (linkki)
Jenni
(Vierailija)

Mä suosittelen myös Shiseidon tuotetta. On riittoisa ja löytyy varmasti sopivan vaalea sävy myös sinulle.
  Vastaa viestiin

23.02.06, 22:14   #11 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Mikä kauppa myy Shiseidoa?

Tuosta meikkipuuterista vielä - minulta tuntuu ainakin tavallinen puuteri lähtevän päivän aikana veks, joten pysyisiköhän tuo ""paikallaan""? Jotenkin tuntuu mukavammalta ottaa purkista voidetta ja saada siitä juuri 2 in 1 :) Ja juuri tosi vaalea väri on pakollinen, koska olen tosi kalpea.

Miten muuten, ruskettuuko sävyttävän päivävoiteen kanssa lainkaan?

KIITOS kun niin moni vastaili. Lisääki saa antaa vinkkejä.
  Vastaa viestiin
24.02.06, 00:38   #12 (linkki)
jessie
(Vierailija)

Onko kukaan kokeillut sitä Lumenen uutta meikkivoidetta? Sitä jossa on sävyttävää emulsiota ja peitevoidetta ja niitä voi sitten sekoitella haluamassaan suhteessa.
  Vastaa viestiin
24.02.06, 09:18   #13 (linkki)
repliikki
(Vierailija)

Kyllä ruskettuu - vaikka useimmissa sävyttävissä päivävoiteissa on myös pieni suojakerroin.
Yksi hyvä tuote on Estee Lauderin Daywear Plus - voide, joka on putkilossa väritön neutraali, mutta iholla muuttuu ja toimii alla olevan ihon ehdoilla eli tasoittaa ja sävyttää kevyesti. En ole kokeillut, mutta monet ovat aivan ihastuksissaan tähän tuotteeseen.
  Vastaa viestiin
24.02.06, 12:22   #14 (linkki)
jada
(Vierailija)

Muistaakseni luin jostain naistenlehdestä, että tuo Lumenen uutuus saapuu kauppoihin vasta maaliskuussa. Eli saamme odotella sitä vielä jonkin aikaa :) Lupaavalta vaikuttava tuote ja kätevä, koska ei tarvitse (toivottavasti) enää investoida erikseen meikki- ja peitevoiteeseen. Itse aion mainoksen uhrina testata sen heti ensimmäisten joukossa...koska ""unelmien meikkivoide"" on vieläkin hakusessa. Josko tästä olisi sellaiseksi.
  Vastaa viestiin
24.02.06, 12:40   #15 (linkki)
Nina
(Vierailija)

Lumenen Mix It Up on ollut jo kaupoissa viime viikolla (esim. Stockman, Sokos)
  Vastaa viestiin
24.02.06, 15:15   #16 (linkki)
koko
(Vierailija)

oletko testannut aurinkopuuteria? Sillä saa kivan sävyn kasvoille nopeasti. Mutta tietenkin puuterin tulisi olla ilman hillittömiä helmiäis-/hileversioita (itsellä käytössä Lumenen muutaman vuoden vanha versio, ei sisällä helmiäistä tms. ollenkaan). Tai miksei säihkyväkin versio, jos haluaa vähän ""luksusta"" arkeen :)
  Vastaa viestiin
24.02.06, 15:24   #17 (linkki)
poika
(Vierailija)

Olin innostunut tuosta lumenen uutuudesta, mutta tuntui kädellä kokeiltuna ja sekoiteltuna sen verran huonolta että jäi kauppaan.

Ensivaikutelma on silikonista puuroa. Lisäksi ei ole kovin peittävän tuntuinen. Odotin että se peittävä emulsio olisi ollut todella peittävää, mutta ei se tuntunut sen peittävämmältä, kuin jotkut puolipeittävät meikkivoiteet. Varmaan peitto on sopiva ihmisille joilla on hyvä iho ja haluavat sekoitella vain aavistuksen peittävän pohjan noista kahdesta. Ehkä naamalle kokeillessa olisikin ehkä peittävää, en tiedä kun kokeilin vain kädelle. Vertasin sitä kuitenkin kädellä suosikkimeikkivoiteeseeni clarinsin true confortiin ja clarins tuntui paljon paremmalta jo kädellä peittonsa ja koostumuksensa ansiosta.
  Vastaa viestiin
24.02.06, 15:28   #18 (linkki)
niinpä
(Vierailija)

Clarins True Comfort rules täälläkin! mutta onkohan siinä paljon silikonia? anyone?
  Vastaa viestiin
24.02.06, 18:20   #19 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Aurinkopuuteri hyvin tuttu, meikatessa käytän aina. Mutta nyt etsin juuri voidetta joka tasottaisi ihon ja minkä jälkeen voisi olla ilman meikkiä, mutta olisi kuitenkin jotenkin ""puettu"" olo.

Tänään sekoitin tuota Nivean tuotetta ja kosteusvoidetta vaaleamman lopputuloksen toivossa, ei toimi. Näyttää ettei olisi mitään muuta kuin tavallista rasvaa kasvoilla.

Hyviä vinkkejä sain, täytyy käydä jossain muualla kuin Prisman hyllyllä :)
  Vastaa viestiin
24.02.06, 19:33   #20 (linkki)
kk
(Vierailija)

Jos niin kun kirjoitat ,""hutaiset"" sävyttävän voiteen kasvoille voit olla varma että näytät kirjavalta.
  Vastaa viestiin

24.02.06, 20:44   #21 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Joo, haluankin tietää voiko sävyttävää vain hutaista vai pitääkö tarkemmin levittää. Kyllä sen ihan levitän käsillä ihan suht tasaisesti, mutta en missään nimessä samoin kuin meikkivoiteen :)
  Vastaa viestiin
24.02.06, 21:27   #22 (linkki)
MarleneD:lle
(Vierailija)

Muistaakseni Shiseidolla on kaksi sävyä. Olen sitä kerran kokeillutkin, mutta en muista kumpaa sävyä.
Osaatko suositella kumpi sävy on parempi keskiväriselle suomalaiselle iholle.
  Vastaa viestiin
25.02.06, 16:34   #23 (linkki)
eL
(Vierailija)

Minulla erittäin hyvät kokemukset, jo täällä mainitusta Estee
Lauderin Daywear Plus -voiteesta. Eli se tosiaankin on putkilossa väriltään aivan neutraali, vaalea; mutta muuttuu sitten iholla antaen väriä ja tasoittaa muutenkin ihan mukavasti. Oma ihotyyppini on nykyään erittäin pintakuiva, joskin myös rasvainen. Ekan voiteen ostin kovastikin epäillen sen toimivuutta, mutta eipä ole ollut valittamista. Suht´hintava tuo vaan on, itse olen ostanut laivalta n. 30e.
  Vastaa viestiin
25.02.06, 18:00   #24 (linkki)
Leyla
(Vierailija)

niinpä:lle

Clarins True Comfort sisältää silikonia, en tosin tiedä kuinka paljon. Täältä löytyy jotain lisätietoja: http://www.escentual.co.uk/cgi-bin/Escentual.storefront/en/Product/200234?1083
  Vastaa viestiin
26.02.06, 11:57   #25 (linkki)
sävy
(Vierailija)

Tuosta Dermalogican sheer tint moisturesta vielä, onko suomalaiselle iholle parempi sävy light vai medium? En koe olevani mitenkään erityisen kalpea ihonväriltäni ja rusketun suht helposti.
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku