Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.06.06, 13:30   #1 (linkki)
Haidi
(Vierailija)

Kampaaja/Jyväskylä?

Hakua ei kai tällä uudella (huonosti toteutetulla!) sivustolla enää ole, joten tarvitsisin vinkkejä Jyväskylän kampaajista. Pitäisi mennä puolipitkiin hiuksiin jotain uutta ottamaan, mutta paikka on ihan hakusassa. Vinkkejä kehiin, kiitos! :)
  Vastaa viestiin

29.06.06, 13:48   #2 (linkki)
sara
(Vierailija)

Re: Kampaaja/Jyväskylä?

Pakko taas ehdottaa Napsia. Olen käynyt siellä Liisalla, Miialla, Hanna S:lla. Kaikki todella hyviä. Seuraavaksi ajattelin mennä Hanna S:lle.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.09.10 11:24.
  Vastaa viestiin
29.06.06, 17:30   #3 (linkki)
tietäjä
(Vierailija)

Stoppiin. Jaana, Mirella tai Laura.
  Vastaa viestiin
29.06.06, 17:59   #4 (linkki)
Annie
(Vierailija)

Nostalgia, Marko. Tosin jonto on sellaiset 1,5 kuukautta. Ehkä se kertoo taidoista.
  Vastaa viestiin
29.06.06, 19:57   #5 (linkki)
Katinka
(Vierailija)

Mä en taas voi mitenkään kehua stoppia. Hirveellä kiireellä tekevät hommansa, liukuhihnameininkiä, asiakkaan persoonaa ei katsota lainkaan.
Napsia ehkä ehdottaisin ja sieltä Miiaa.
  Vastaa viestiin
29.06.06, 20:23   #6 (linkki)
akilles
(Vierailija)

Ehdottomasti Naps ja sieltä Miia ja jos hänelle ei aikaa saa niin Reetta. Itseasiassa kuka tahansa Napsin tytöistä osaa leikata :) En suosittele Lumenen hoitolan kampaajaa, Galleriaa, Sokkarin mieskampaajaa, Stoppia.
  Vastaa viestiin
29.06.06, 20:57   #7 (linkki)
Haidi
(Vierailija)

Kiitoksia, onpa tullut jo kivasti vinkkejä.
Niin, jotain muutakin kuin vain leikkauksen tähän kuontalooni haluaisin, väriä tai ehkäpä jopa permiksen, jos löytyy kampaaja joka ei tee mummopermistä!! (kauhuskenaario)
  Vastaa viestiin
03.07.06, 09:28   #8 (linkki)
uusi
(Vierailija)

Millainen on Mari Jyväskylän Napsissa?Onko jollain kokemusta sillä hänelle ainakin on helppo saada aikoja....
  Vastaa viestiin
03.07.06, 17:25   #9 (linkki)
KK
(Vierailija)

Galleriassa tehtiin elämäni parhaimmat ja puhtaimmat vaaleat raidat ja kampaaja oli todella tarkka sekä ystävällinen. Hintakaan ei kirpaissut. samasta työstä maksoin Napsissa lähes puolta enemmän. Naps on ihan ok, mutta Emilia-niminen tyttö ei oikein tainnut ymmärtää, mikä ero on keltaisella ja puhtaanvaalealla...
  Vastaa viestiin
03.07.06, 22:35   #10 (linkki)
susanna5
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uusi
Millainen on Mari Jyväskylän Napsissa?Onko jollain kokemusta sillä hänelle ainakin on helppo saada aikoja....
Napsin nettisivujen ( http://www.naps.fi/naps-jyvaskyla.html ) mukaan siellä ei ketään Maria ole, olisko joku ihan uusi sitten ja sivuja ei ole ehditty vielä päivittää? Tai sitten joku kesäharjoittelija??

Vastaa viestiin
04.07.06, 06:38   #11 (linkki)
uusi
(Vierailija)

Niin sitäkin minä mietin kun en löytänyt nettisivulta nimeä....No ehkä uskaltaudun kuitenkin kun on itsellä joku käsitys millaista väriä haluan.Palaan sitten kertomaan miten kävi...
  Vastaa viestiin
04.07.06, 16:41   #12 (linkki)
sinikka
(Vierailija)

olen käynyt torihiuksessa ja p-k auringossa , ok paikkoja
  Vastaa viestiin
05.07.06, 11:18   #13 (linkki)
Katrin
(Vierailija)

No tuo Aurinko oli kyllä täys floppi, sitä kun tuli tässä kerran kokeiltua... Muutenkin jostain kumman syystä myös mulla on enemmän kerrottavana paikkoja, joita EN suosittele :p

Sokoksen mieskampaaja oli tosiaan järkky kokemus, sain kunnon takatukan!

Tässä kaupungissa on kyllä pilvin pimein kampaamoja, hyvän paikan löytäminen on silti kuin neulan etsimistä heinäsuovasta... ;)

-sitä neulaa edellen etsien-

Vastaa viestiin
28.07.06, 15:18   #14 (linkki)
Jii
(Vierailija)

Studio Aki Korpinen on kyllä ihan ylimainostettu paikka. Ja törkeän kallis. Ainakaan se mieskampaaja, jolla kävin, ei vakuuttanut...

Kellään kokemuksia Staili -nimisestä paikasta?
  Vastaa viestiin
29.07.06, 13:58   #15 (linkki)
Karpalo
(Vierailija)

Myös minä suosittelen Napsia. Sieltä Hanna L:ää, Reettaa ja Miiaa.
  Vastaa viestiin
31.07.06, 16:13   #16 (linkki)
sanon vaan
(Vierailija)

On kokemusta Stailista ja monella kaverillanikin on. Suosittelen ehdottomasti. Kaikki tytöt siellä on hyviä, itse käyn Annella.
  Vastaa viestiin
01.08.06, 19:22   #17 (linkki)
Lobelia
(Vierailija)

Pettymys oli tuo Studio Aki Korpinen mullekkin, oli ensimmäinen ja viimeinen kerta siellä vierailla. Ei todellakaan vakuuttavaa ja laadukasta työtä.
  Vastaa viestiin
27.08.06, 12:45   #18 (linkki)
vakio naps
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uusi
Kävin Marilla, iloinen ja pirteä tytteli oli. Hän on ollut aiemmin Lahden napsissa ja sieltä muuttanut tänne, siks varmaan ei oo nettisivuilla nimeä vielä. Oon käyny napsissa muillakin ja kaikki ovat työnsä hoitaneet niin hyvin että palaan sinne uudestaan. :)
  Vastaa viestiin
27.08.06, 22:56   #19 (linkki)
taalasmaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sanon vaan
On kokemusta Stailista ja monella kaverillanikin on. Suosittelen ehdottomasti. Kaikki tytöt siellä on hyviä, itse käyn Annella.
Tuo Staili on muuten sitten p*rkeleen kallis paikka, Korpinenkin taitaa jäädä kakkoseksi...
  Vastaa viestiin
28.08.06, 19:54   #20 (linkki)
inna
(Vierailija)

Mä olen käynyt Napsissa jo monta vuotta. Olen käynyt Miialla, Liisa Rytkösellä (siellä on nykyään kaksi Liisaa), molemmilla Hannoilla (Särkällä ja Lapilla). Oon tykännyt kaikista, tosi mukavia ja osaavia naisia kaikki.

Stopissa Marika(?) tökki hirmu pitkillä tekokynsillään päänahkaan vähän väliä. Ei ollu kauheen kiva kun sattu koko ajan. Ja leikkaus ei ollut kovin häävi, väri oli kyllä hyvä.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.09.10 11:25.
  Vastaa viestiin
25.12.06, 10:57   #21 (linkki)
monna
(Vierailija)

Staili

Mä voisin suositella Stailia. Löytyy nettisivutkin http://www.staili.net/
Käyttävät Tigin tuotteita! :)
  Vastaa viestiin
25.12.06, 13:46   #22 (linkki)
huhuhuhuuh
(Vierailija)

Joo, tuo Stopin Marika on järkky!!!!! EI jaksanut yhtään olla jaloillaan, huokaili kokoajan että kun on kuuma ja leikkaus oli todella epäonnistunut.. Taakse jäi pitkiä suortuvia joita joutui itse kotona leikkelemään.
  Vastaa viestiin
25.12.06, 15:17   #23 (linkki)
sinik
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taalasmaa
Tuo Staili on muuten sitten p*rkeleen kallis paikka, Korpinenkin taitaa jäädä kakkoseksi...
No ei se nyt ainakaan nettisivujen hinnaston perusteella mitenkään extra-kalliilta vaikuttaisi. Leikkaus 34 e, muissa saa maksaa useinkin enemmän. :)
  Vastaa viestiin
09.01.07, 19:53   #24 (linkki)
asiakas
(Vierailija)

STAILI pudottanut hintojaan hieman alv:n alentumisen myötä :)
  Vastaa viestiin
10.01.07, 19:43   #25 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2006
Minusta Nostalgia on ok, Aki Korpisella Ilkka on hyvä (muilla en ole käynyt), ja Napsissakin näyttäisi kavereiden hiukset kaunistuneen kovasti.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku