Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.01.12, 14:37   #401 (linkki)
kampaajaa etsin
(Vierailija)

Jaaha, Olli on lähtenyt Hiusfriikistä pois.

Huvittavaa tuolla friikin sivuilla, oikein päivitetty että leikkaushintaan sisältyy SUUNNITTELU. Hah, eipä sitä parin sentin tasausta nyt tarvinne liiemmin suunnitella :D :D :D

nimim. halusin mallinmuutosta, leikattiin pari senttiä latvoista
  Vastaa viestiin
25.01.12, 13:37   #402 (linkki)
helppiäää
(Vierailija)

Hei, suositelkaas kampaajia, jotka taitavat hankalan jäykätkin hiukset. Ja plussaa olisi, jos hinta ei hipoisi pilviä, joku suositteli Step-In'iä, mutta minä en ala maksaa leikkauksesta 57 euroa!!!
  Vastaa viestiin
26.01.12, 11:54   #403 (linkki)
Tyytyväinen asiakas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helppiäää Näytä viesti
Hei, suositelkaas kampaajia, jotka taitavat hankalan jäykätkin hiukset. Ja plussaa olisi, jos hinta ei hipoisi pilviä, joku suositteli Step-In'iä, mutta minä en ala maksaa leikkauksesta 57 euroa!!!
Hei Helppiää, ihan vaan tarkennuksena että tuo 57 ekee on kaiketi mallinmuutosleikkaus (joka vissiin pitää sisällää perusteellisen suunnittelun) eli halvemmallakin siellä saa hiukset kuosiin. Itse olen käynyt siellä useasti ja aina ollut supertyytyväinen lopputulokseen ja palveluun enkä koskaan ole maksanut enempää kuin normileikkauksen :) Joten suositella voi ketä vaan, kaikki huipputyyppejä.
  Vastaa viestiin
26.01.12, 13:20   #404 (linkki)
helppiäää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen asiakas Näytä viesti
Hei Helppiää, ihan vaan tarkennuksena että tuo 57 ekee on kaiketi mallinmuutosleikkaus (joka vissiin pitää sisällää perusteellisen suunnittelun) eli halvemmallakin siellä saa hiukset kuosiin. Itse olen käynyt siellä useasti ja aina ollut supertyytyväinen lopputulokseen ja palveluun enkä koskaan ole maksanut enempää kuin normileikkauksen :) Joten suositella voi ketä vaan, kaikki huipputyyppejä.

No jos haluan hiuksiini uuden mallin, niin ymmärtäkseni se on mallinmuutosleikkaus?? ;)
  Vastaa viestiin
31.01.12, 13:13   #405 (linkki)
Blondi
(Vierailija)

Pähkäilen tässä, mille kampaajalle menisin ja tätä viestiketjua luettuani kallistun Gaalan tai Rödin puoleen. Itselläni on pitkät vaaleat kerrostetut hiukset. Haluaisin viileän/kylmän sävyisen värin hiuksiin (minulla tahtoo aina kellastua väri helposti, vissiin jotain piilevää punapigmenttiä, vaikka luonnostaan maantienväriset hiukset). Onko teillä blondeilla kokemuksia värjäyksestä Gaalassa tai Rödissä?
  Vastaa viestiin
01.02.12, 12:33   #406 (linkki)
Blondi 2.0
(Vierailija)

Gaalaa suosittelen...

...itsellä ainakin homma toimi!
  Vastaa viestiin
01.02.12, 23:45   #407 (linkki)
katsus-
(Vierailija)

Tietääkö joku..

... mihin Katri lähti Gaalasta?
  Vastaa viestiin
02.02.12, 08:32   #408 (linkki)
Blondi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi 2.0 Näytä viesti
...itsellä ainakin homma toimi!

Kenellä olet Gaalassa käynyt? Varmasti kaikki siellä ovat ammattitaitoisia.
  Vastaa viestiin
03.02.12, 14:15   #409 (linkki)
Kesäntyttö.
(Vierailija)

Gaalasta

Minä olen käynyt Gaalassa kaksi kertaa,eka taisin käydä Johannalla ja seuraavaksi Essillä. Molemmista tykkäsin ja paikasta myös :) Kuka on Gaalan uusi työntekijä Laura?
  Vastaa viestiin
09.02.12, 10:10   #410 (linkki)
Nuppukainen
(Vierailija)

[QUOTE=katsus-;11116253]... mihin Katri lähti Gaalasta?[/QUOTE

Kuulin huhua,että Katri olisi nykyään Hiusstudio Galleriassa,asemakadulla? Eiköhän tuo selvinne kun soittaa sinne :)
  Vastaa viestiin
09.02.12, 15:28   #411 (linkki)
marjattakyllikki
(Vierailija)

Galleriassahan se Katri

Hiusstudio Galleria on saanut uutta vahvistusta joukkoihinsa! | Parturi-kampaamo Jyväskylä, Hiusstudio Galleria
  Vastaa viestiin
19.02.12, 16:08   #412 (linkki)
paksupää
(Vierailija)

pönkkötukka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helppiäää Näytä viesti
No jos haluan hiuksiini uuden mallin, niin ymmärtäkseni se on mallinmuutosleikkaus?? ;)

Iita ja röd <3 jos jönkkö tukkainen.
  Vastaa viestiin
19.02.12, 16:14   #413 (linkki)
lonti
(Vierailija)

aina hyvä vaalee

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi Näytä viesti
Pähkäilen tässä, mille kampaajalle menisin ja tätä viestiketjua luettuani kallistun Gaalan tai Rödin puoleen. Itselläni on pitkät vaaleat kerrostetut hiukset. Haluaisin viileän/kylmän sävyisen värin hiuksiin (minulla tahtoo aina kellastua väri helposti, vissiin jotain piilevää punapigmenttiä, vaikka luonnostaan maantienväriset hiukset). Onko teillä blondeilla kokemuksia värjäyksestä Gaalassa tai Rödissä?

röd. Iita tai Emmi niin vaalee lopputulos on just sellanen ku halusit. Aina ja joka kerta. Aiemmin ihan onnenkauppaa lopputulos ja useassa liikkeessä kävinusean vuoden ennen kuin tämä löytyi.
Käyn rödissä Joutsasta asti..
  Vastaa viestiin
19.02.12, 16:18   #414 (linkki)
halappaa
(Vierailija)

ei pal mittää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankelika Näytä viesti
Virossa on huippuedulliset hinnat.

Thaimaassa vasta onki halpaa. Ja varmaan Kiinassakin.
  Vastaa viestiin
06.03.12, 04:48   #415 (linkki)
almira
(Vierailija)

AK-Emilia

Emilia pilasi mun tukkani täysin, leikkasin niin huonosti etten enää ikinä mene sitä lähellekään. Aki Korpisen rahastusta.. itkin monta päivää ja mitenkään ei hyvitä mokiaan. Aattelin eka että se osais mut peruukkia oon vailla. Ja siis ihan törkyhinnat tosiaan. Huonoin kampaaja ikinä.
  Vastaa viestiin
08.03.12, 01:17   #416 (linkki)
Saxx
(Vierailija)

RÖD HINNAT

joku tuolla jo aikasemminkin kyseli hintatasosta, muttei vastausta tullut. kovastihan sitä täällä näytetään kehuvan, joten varmaan osattaisi hintaakin kertoa? esim. värjäys+leikkaus pitkät hiukset?
  Vastaa viestiin
08.03.12, 11:24   #417 (linkki)
tuikku77
(Vierailija)

Kellään kokemuksia Sokoksen kampaamoista? Kun sieltä saisi s-bonusta :D Aika suolaiset hinnat kyllä näyttäs olevan...
  Vastaa viestiin
09.03.12, 11:12   #418 (linkki)
Kikkis
(Vierailija)

-

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku77 Näytä viesti
Kellään kokemuksia Sokoksen kampaamoista? Kun sieltä saisi s-bonusta :D Aika suolaiset hinnat kyllä näyttäs olevan...
Joo, en välttämättä lähtis kampaajaa bonusten perässä etsimään... Bonukset ei siinä paljon lämmitä, jos työnjälki ei ole hyvä.
  Vastaa viestiin
09.03.12, 12:45   #419 (linkki)
tuikku77
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kikkis Näytä viesti
Joo, en välttämättä lähtis kampaajaa bonusten perässä etsimään... Bonukset ei siinä paljon lämmitä, jos työnjälki ei ole hyvä.

No en kai nyt PELKÄSTÄÄN bonusten perässä menisikään, mutta jos jälki on hyvää, niin miksei ne bonuksetkin voisi ottaa ;)
Siksi kokemuksia kysyinkin :)
  Vastaa viestiin
12.03.12, 12:12   #420 (linkki)
koettu on Sokkari
(Vierailija)

Mä kävin kerran siinä sokkarin alakerran kampaamossa (ylhäällä käsittäkseni on toinen). En tykännyt, jotenkin meluisa ilmapiiri kun ne tavaratalon kuulutukset melskas siinä. Lisäksi jotenkin hätäinen meininki kampaajalla, lopputulos aika pliisu. Tykkään että viimeistelläänkin, mut aikaa on varattu kai niin naftisti, että hyvä kun kuivalla tukalla saapi lähteä.
Ja hinta kallis. En mene uudestaan vaikka boonuksia saakin.
  Vastaa viestiin
20.03.12, 12:42   #421 (linkki)
lillukka
(Vierailija)

hintoopukkoo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saxx Näytä viesti
joku tuolla jo aikasemminkin kyseli hintatasosta, muttei vastausta tullut. kovastihan sitä täällä näytetään kehuvan, joten varmaan osattaisi hintaakin kertoa? esim. värjäys+leikkaus pitkät hiukset?
Oisko jottain satasen pintaan. Mulla pitkät mutta yhellä värillä aina laitetaan. Lähes aina laitetaan myös ripsiä ja kulmia ja ostan jottain niin se hinta ei ihan varma.. ei se kalleimmasta päästä ole. Ja ainiii!! olen saanu bonuskortinki sinne, niitten oma. Että saa bonareita muualtaki ku sokkarilta(;
  Vastaa viestiin
20.03.12, 12:45   #422 (linkki)
ruusutar
(Vierailija)

mitäähhh

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja almira Näytä viesti
Emilia pilasi mun tukkani täysin, leikkasin niin huonosti etten enää ikinä mene sitä lähellekään. Aki Korpisen rahastusta.. itkin monta päivää ja mitenkään ei hyvitä mokiaan. Aattelin eka että se osais mut peruukkia oon vailla. Ja siis ihan törkyhinnat tosiaan. Huonoin kampaaja ikinä.

Voi ei! Missä liikkeessä tapahtui? Miten voi leikata niin huonosti, oliko oppilas? Kyllä selvästä virheestä pitäisi hyvitystä saada!
  Vastaa viestiin
20.03.12, 12:55   #423 (linkki)
niinpänii
(Vierailija)

miksi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja v-anilla Näytä viesti
Vastailen aiemman kirjoittajan puolesta. Stailissa oli aikoinaan kaksi Annea töissä, tuo aiemmin mainittu Anne V tosiaan vaihtoi Rödiin kampaajaksi vuodenvaihteessa. Kävin hänellä kerran hiustenleikkuussa Stailissa työskennellessään ja noh, itse en mitenkään kummemmin hehkuttaisi, jouduin korjauttamaan mallia toisella kampaajalla (kerrostus puolipitkässä tukassani oli tehty vain taakse, vaikka hiukset oli tarkoitus leikata enemmän V-linjaisiksi). Mutta olen havainnut että ainakin itsellä pitää käydä saman kampaajan luona monesti useammin kuin kerran, ennen kuin alkaa tulla juuri mieleistä tukkaa. :)
No miksi sitten korjautit leikkauksen toisella?? Jos olet havainnut useamman kerran toimivan.. Mikähä tääki juttu oikeesti..
  Vastaa viestiin
22.03.12, 07:29   #424 (linkki)
_seuraaja_
(Vierailija)

-

Mukava viihdyttää itseeensä, ja käydä näitä juttuja lukemassa. Moneen päivään/viikkoon ei tule mitään uutta, ja sit yhtenä päivänä tulee muutaman minuutin sisällä monta kirjoitusta... -Herääkö kenenkään muun epäilys? :D HehHehHeh.
  Vastaa viestiin
22.03.12, 11:37   #425 (linkki)
Vakioasiakas
(Vierailija)

Gaalan Laura

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäntyttö. Näytä viesti
Minä olen käynyt Gaalassa kaksi kertaa,eka taisin käydä Johannalla ja seuraavaksi Essillä. Molemmista tykkäsin ja paikasta myös :) Kuka on Gaalan uusi työntekijä Laura?
A. Korpselta siityi Laura W Gaalaan. Erittäin tyytyväinen olen häneen ollut. Suosittelen :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku