| |  | | |
18.01.12, 14:37
|
#401 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jaaha, Olli on lähtenyt Hiusfriikistä pois.
Huvittavaa tuolla friikin sivuilla, oikein päivitetty että leikkaushintaan sisältyy SUUNNITTELU. Hah, eipä sitä parin sentin tasausta nyt tarvinne liiemmin suunnitella :D :D :D
nimim. halusin mallinmuutosta, leikattiin pari senttiä latvoista
| |
| | |
25.01.12, 13:37
|
#402 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei, suositelkaas kampaajia, jotka taitavat hankalan jäykätkin hiukset. Ja plussaa olisi, jos hinta ei hipoisi pilviä, joku suositteli Step-In'iä, mutta minä en ala maksaa leikkauksesta 57 euroa!!!
| |
| | |
26.01.12, 11:54
|
#403 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helppiäää Hei, suositelkaas kampaajia, jotka taitavat hankalan jäykätkin hiukset. Ja plussaa olisi, jos hinta ei hipoisi pilviä, joku suositteli Step-In'iä, mutta minä en ala maksaa leikkauksesta 57 euroa!!! | Hei Helppiää, ihan vaan tarkennuksena että tuo 57 ekee on kaiketi mallinmuutosleikkaus (joka vissiin pitää sisällää perusteellisen suunnittelun) eli halvemmallakin siellä saa hiukset kuosiin. Itse olen käynyt siellä useasti ja aina ollut supertyytyväinen lopputulokseen ja palveluun enkä koskaan ole maksanut enempää kuin normileikkauksen :) Joten suositella voi ketä vaan, kaikki huipputyyppejä.
| |
| | |
26.01.12, 13:20
|
#404 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen asiakas Hei Helppiää, ihan vaan tarkennuksena että tuo 57 ekee on kaiketi mallinmuutosleikkaus (joka vissiin pitää sisällää perusteellisen suunnittelun) eli halvemmallakin siellä saa hiukset kuosiin. Itse olen käynyt siellä useasti ja aina ollut supertyytyväinen lopputulokseen ja palveluun enkä koskaan ole maksanut enempää kuin normileikkauksen :) Joten suositella voi ketä vaan, kaikki huipputyyppejä. |
No jos haluan hiuksiini uuden mallin, niin ymmärtäkseni se on mallinmuutosleikkaus?? ;)
| |
| | |
31.01.12, 13:13
|
#405 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pähkäilen tässä, mille kampaajalle menisin ja tätä viestiketjua luettuani kallistun Gaalan tai Rödin puoleen. Itselläni on pitkät vaaleat kerrostetut hiukset. Haluaisin viileän/kylmän sävyisen värin hiuksiin (minulla tahtoo aina kellastua väri helposti, vissiin jotain piilevää punapigmenttiä, vaikka luonnostaan maantienväriset hiukset). Onko teillä blondeilla kokemuksia värjäyksestä Gaalassa tai Rödissä?
| |
| | |
01.02.12, 12:33
|
#406 (linkki)
| | (Vierailija) | Gaalaa suosittelen...
...itsellä ainakin homma toimi!
| |
| | |
01.02.12, 23:45
|
#407 (linkki)
| | (Vierailija) | Tietääkö joku..
... mihin Katri lähti Gaalasta?
| |
| | |
02.02.12, 08:32
|
#408 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi 2.0 ...itsellä ainakin homma toimi! |
Kenellä olet Gaalassa käynyt? Varmasti kaikki siellä ovat ammattitaitoisia.
| |
| | |
03.02.12, 14:15
|
#409 (linkki)
| | (Vierailija) | Gaalasta
Minä olen käynyt Gaalassa kaksi kertaa,eka taisin käydä Johannalla ja seuraavaksi Essillä. Molemmista tykkäsin ja paikasta myös :) Kuka on Gaalan uusi työntekijä Laura?
| |
| | |
09.02.12, 10:10
|
#410 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=katsus-;11116253]... mihin Katri lähti Gaalasta?[/QUOTE
Kuulin huhua,että Katri olisi nykyään Hiusstudio Galleriassa,asemakadulla? Eiköhän tuo selvinne kun soittaa sinne :)
| |
| | |
09.02.12, 15:28
|
#411 (linkki)
| | (Vierailija) | Galleriassahan se Katri | |
| | |
19.02.12, 16:08
|
#412 (linkki)
| | (Vierailija) | pönkkötukka Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helppiäää No jos haluan hiuksiini uuden mallin, niin ymmärtäkseni se on mallinmuutosleikkaus?? ;) |
Iita ja röd <3 jos jönkkö tukkainen.
| |
| | |
19.02.12, 16:14
|
#413 (linkki)
| | (Vierailija) | aina hyvä vaalee Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi Pähkäilen tässä, mille kampaajalle menisin ja tätä viestiketjua luettuani kallistun Gaalan tai Rödin puoleen. Itselläni on pitkät vaaleat kerrostetut hiukset. Haluaisin viileän/kylmän sävyisen värin hiuksiin (minulla tahtoo aina kellastua väri helposti, vissiin jotain piilevää punapigmenttiä, vaikka luonnostaan maantienväriset hiukset). Onko teillä blondeilla kokemuksia värjäyksestä Gaalassa tai Rödissä? |
röd. Iita tai Emmi niin vaalee lopputulos on just sellanen ku halusit. Aina ja joka kerta. Aiemmin ihan onnenkauppaa lopputulos ja useassa liikkeessä kävinusean vuoden ennen kuin tämä löytyi.
Käyn rödissä Joutsasta asti..
| |
| | |
19.02.12, 16:18
|
#414 (linkki)
| | (Vierailija) | ei pal mittää Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankelika Virossa on huippuedulliset hinnat. |
Thaimaassa vasta onki halpaa. Ja varmaan Kiinassakin.
| |
| | |
06.03.12, 04:48
|
#415 (linkki)
| | (Vierailija) | AK-Emilia
Emilia pilasi mun tukkani täysin, leikkasin niin huonosti etten enää ikinä mene sitä lähellekään. Aki Korpisen rahastusta.. itkin monta päivää ja mitenkään ei hyvitä mokiaan. Aattelin eka että se osais mut peruukkia oon vailla. Ja siis ihan törkyhinnat tosiaan. Huonoin kampaaja ikinä.
| |
| | |
08.03.12, 01:17
|
#416 (linkki)
| | (Vierailija) | RÖD HINNAT
joku tuolla jo aikasemminkin kyseli hintatasosta, muttei vastausta tullut. kovastihan sitä täällä näytetään kehuvan, joten varmaan osattaisi hintaakin kertoa? esim. värjäys+leikkaus pitkät hiukset?
| |
| | |
08.03.12, 11:24
|
#417 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kellään kokemuksia Sokoksen kampaamoista? Kun sieltä saisi s-bonusta :D Aika suolaiset hinnat kyllä näyttäs olevan...
| |
| | |
09.03.12, 11:12
|
#418 (linkki)
| | (Vierailija) | - Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku77 Kellään kokemuksia Sokoksen kampaamoista? Kun sieltä saisi s-bonusta :D Aika suolaiset hinnat kyllä näyttäs olevan... | Joo, en välttämättä lähtis kampaajaa bonusten perässä etsimään... Bonukset ei siinä paljon lämmitä, jos työnjälki ei ole hyvä.
| |
| | |
09.03.12, 12:45
|
#419 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kikkis Joo, en välttämättä lähtis kampaajaa bonusten perässä etsimään... Bonukset ei siinä paljon lämmitä, jos työnjälki ei ole hyvä. |
No en kai nyt PELKÄSTÄÄN bonusten perässä menisikään, mutta jos jälki on hyvää, niin miksei ne bonuksetkin voisi ottaa ;)
Siksi kokemuksia kysyinkin :)
| |
| | |
12.03.12, 12:12
|
#420 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä kävin kerran siinä sokkarin alakerran kampaamossa (ylhäällä käsittäkseni on toinen). En tykännyt, jotenkin meluisa ilmapiiri kun ne tavaratalon kuulutukset melskas siinä. Lisäksi jotenkin hätäinen meininki kampaajalla, lopputulos aika pliisu. Tykkään että viimeistelläänkin, mut aikaa on varattu kai niin naftisti, että hyvä kun kuivalla tukalla saapi lähteä.
Ja hinta kallis. En mene uudestaan vaikka boonuksia saakin.
| |
| | |
20.03.12, 12:42
|
#421 (linkki)
| | (Vierailija) | hintoopukkoo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saxx joku tuolla jo aikasemminkin kyseli hintatasosta, muttei vastausta tullut. kovastihan sitä täällä näytetään kehuvan, joten varmaan osattaisi hintaakin kertoa? esim. värjäys+leikkaus pitkät hiukset? | Oisko jottain satasen pintaan. Mulla pitkät mutta yhellä värillä aina laitetaan. Lähes aina laitetaan myös ripsiä ja kulmia ja ostan jottain niin se hinta ei ihan varma.. ei se kalleimmasta päästä ole. Ja ainiii!! olen saanu bonuskortinki sinne, niitten oma. Että saa bonareita muualtaki ku sokkarilta(;
| |
| | |
20.03.12, 12:45
|
#422 (linkki)
| | (Vierailija) | mitäähhh Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja almira Emilia pilasi mun tukkani täysin, leikkasin niin huonosti etten enää ikinä mene sitä lähellekään. Aki Korpisen rahastusta.. itkin monta päivää ja mitenkään ei hyvitä mokiaan. Aattelin eka että se osais mut peruukkia oon vailla. Ja siis ihan törkyhinnat tosiaan. Huonoin kampaaja ikinä. |
Voi ei! Missä liikkeessä tapahtui? Miten voi leikata niin huonosti, oliko oppilas? Kyllä selvästä virheestä pitäisi hyvitystä saada!
| |
| | |
20.03.12, 12:55
|
#423 (linkki)
| | (Vierailija) | miksi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja v-anilla Vastailen aiemman kirjoittajan puolesta. Stailissa oli aikoinaan kaksi Annea töissä, tuo aiemmin mainittu Anne V tosiaan vaihtoi Rödiin kampaajaksi vuodenvaihteessa. Kävin hänellä kerran hiustenleikkuussa Stailissa työskennellessään ja noh, itse en mitenkään kummemmin hehkuttaisi, jouduin korjauttamaan mallia toisella kampaajalla (kerrostus puolipitkässä tukassani oli tehty vain taakse, vaikka hiukset oli tarkoitus leikata enemmän V-linjaisiksi). Mutta olen havainnut että ainakin itsellä pitää käydä saman kampaajan luona monesti useammin kuin kerran, ennen kuin alkaa tulla juuri mieleistä tukkaa. :) | No miksi sitten korjautit leikkauksen toisella?? Jos olet havainnut useamman kerran toimivan.. Mikähä tääki juttu oikeesti..
| |
| | |
22.03.12, 07:29
|
#424 (linkki)
| | (Vierailija) | -
Mukava viihdyttää itseeensä, ja käydä näitä juttuja lukemassa. Moneen päivään/viikkoon ei tule mitään uutta, ja sit yhtenä päivänä tulee muutaman minuutin sisällä monta kirjoitusta... -Herääkö kenenkään muun epäilys? :D HehHehHeh.
| |
| | |
22.03.12, 11:37
|
#425 (linkki)
| | (Vierailija) | Gaalan Laura Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäntyttö. Minä olen käynyt Gaalassa kaksi kertaa,eka taisin käydä Johannalla ja seuraavaksi Essillä. Molemmista tykkäsin ja paikasta myös :) Kuka on Gaalan uusi työntekijä Laura? | A. Korpselta siityi Laura W Gaalaan. Erittäin tyytyväinen olen häneen ollut. Suosittelen :)
| |
| | | | |