| |  | | |
03.08.07, 14:29
|
#51 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2007
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Orkidea82 Uppaajan kanssa samoilla linjoilla ollaan...eli "luonnollista" vaaleaa sävyä etsiskelen minäkin.
MINÄ se muuten taisin olla joka sanoin joskus täällä aiemmin että siellä Napsissa on sitä hulinaa...ja eikös joku myös sanonut täällä että juuri siellä ei tyttö erottanut vaaleita sävyjä toisistaan? Millainen on Klips? Entä tuo uus paikka Hiusfriikki tai Hairplay (aika uusi kai myös, myydään vissiin aika lailla tuotteitakin samassa)? Väinönkadulla ravintola Huviretken vieressä on myös kiinnostavan olonen paikka, nimeä en vaan muista. Saattaa olla kauneushoitolakin samassa...en millään vaan muista nimeä. | Kävin siellä Huviretken vieressä olevassa kampaamossa(nimeä en mäkään muista, siis siinä risteyksen nurkalla) aiemmin, mut kyllästyin kun sain muutaman kerran punertavat hiukset vaikka nimenomaan väänsin rautalangasta, että "ei punaisen sävyjä"... Lisäksi siellä käytetty väriaine kirveli ihan hirveesti (mulla on herkkä päänahka). Naps on osoittautunu mulle hyväksi paikaksi (värit ok ja rohkeampi hiusmalli). | |
| | |
13.08.07, 11:55
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Napsin hinnat?
Mitä tuolla Napsissa maksaa hiusten värjäys? Puolipitkään tukkaan ois tarotus väriä pistää, tai sitten raitoja. Ihan normi latvojen tasotuksella. Arvio paljo maksaa?
| |
| | |
13.08.07, 13:00
|
#53 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Staili
Kävin Stailissa Annella. Oli näkemystä myös siitä, mikä käy ihonväriini. Lopputulos oli niin luonnollinen, että moni ei huomannut edes muutosta...mieheni kyllä. Noin 15 cm pois latvasta ja (kahdesta vaaleasta sävystä sekoitettu) tuhkanvaalea yleissävy. Lisäksi halusin ohentaa hiuksiani, jotta eivät paina niin paljon ja osasi myös sen tehdä. Tyyristähän tuo oli - 90,90 e. Tyytyväinen olen.=) Nyt vaan olen ihmetellyt, että ilmeisesti aurinko tekee tepposiaan kun punapigmenttisenä hiukset taittuvat hieman punaiseen...kivat on.
| |
| | |
14.08.07, 11:40
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Kampaukset
Onko tietoa, missä tehdään kauneimmat, kestävimmät ja ehdottomasti kantajalleen sopivimmat kampaukset? Pitäisi varata morsiuskampaukseen aikaa, enkä tosiaan haluaisi perusnutturatötskää vaan sileän, kauniin ja trendikkäänkin kampauksen. Ursula ykkösiltä taitaa olla jyväskylän parhaita, mutta en tahtoisi ykkösille (sillä mulla on sellainen kuva, et siellä ei taida olla muita hyviä kampauksen tekijöitä ja mitä jos Ursula onkin vaikka yhtäkkiä kipeä tms. juuri hääpäivänä?? ;)) Oliskohan siellä stailissa hyviä?
| |
| | |
18.08.07, 19:39
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Huono kokemus
Studio Aki Korpiselle ei ainakaan kannata mennä. Kampaamo toiminta on pelkkää RAHASTUSTA. Kamalan kallista mutta ei laadukasta.
| |
| | |
18.08.07, 19:49
|
#56 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Annukkainen Onko tietoa, missä tehdään kauneimmat, kestävimmät ja ehdottomasti kantajalleen sopivimmat kampaukset? Pitäisi varata morsiuskampaukseen aikaa, enkä tosiaan haluaisi perusnutturatötskää vaan sileän, kauniin ja trendikkäänkin kampauksen. Ursula ykkösiltä taitaa olla jyväskylän parhaita, mutta en tahtoisi ykkösille (sillä mulla on sellainen kuva, et siellä ei taida olla muita hyviä kampauksen tekijöitä ja mitä jos Ursula onkin vaikka yhtäkkiä kipeä tms. juuri hääpäivänä?? ;)) Oliskohan siellä stailissa hyviä? | Luulisin, että muutkin on hyviä kuin se Anne jolla kävin Stailissa. Minna vaikutti tosi mukavalta ja ammattitaitoselta, mitä nyt sivusta seurasin. Katsopa sinne Stailin nettisivuille, siellä on ainakin jotain kuvia...esim. tällainen:
http://www.staili.net/images/g_tampere03.jpg
Toivottavasti linkki toimii. Näytti tuo ainakin aika vaativalta ja ilmeisesti juuri sen Minnan tekemä. Hinnastokin näyttäs olevan sivuilla. | |
| | |
19.08.07, 10:55
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | EI ainakaan staili!!!!!!!!!
Staili oli pettymys. Tositosi trendipaikka kai sitten joo, kampaajatytsät kikattelivat keskenään ja kertoilivat jotain idiootteja juttujaan ja asiakas sai istua hiljaa tuolissa.. just joo. Enpä mene toista kertaa. Lopputulos ei myöskään kovin kaksinen varsinkaan leikkauksen osalta. Minulla oli (huom, nimenomaan OLI) pitkät hiukset, joista halusin hieman latvoista pois, max 2 senttiä, lisäksi otin värin.
No, väri on suht hyvä, mutta leikkaus... voi luoja. Latvoista lähti valehtelematta joku kymmenen senttiä ja lisäksi ne on nyrsitty niin ettei voi enää edes ponnaria pitää, koska se näyttää lähinnä hiiren hännältä.
Ystäväni kävi äskettäin Hiusfriikissä ja hänen tukkansa on upea. Ehkä minäkin menen seuraavaksi sinne. Jahka tästä tämä hirvitys vähän kasvaisi...
| |
| | |
19.08.07, 14:47
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Korpisesta on kropan kohentajissa kirjoitettu aika ikävään sävyyn. Miespuoleinen kampaaja haukkunut suureen ääneen asiakkaan hiuksia yms.
| |
| | |
19.08.07, 17:11
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Kamalaa
Saa maksaa ittensä kipeeksi ja jälki ei todellakaan tyydytä.
| |
| | |
19.08.07, 19:33
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | Jyväskylän Naps
Tällä on monet kehuneet Jyväskylän Napsia. Olen itse käynyt siellä pari kertaa, enkä taida enää mennä uudestaan... Ensimmäisellä kerralla leikkasi Hanna L. Leikkaus oli muuten ok, mutta piti kasvattaa hiuksia yli kuukauden, että painopisteet asettuivat kohdalleen mallissa. Seuraavaksi menin Lauralle, ja hänen työhönsä olen todella pettynyt. Ei osannut ollenkaan keventää niin että hiukset asettuisivat hyvin, vaan teki yhteen kohtaan paksun "portaan". Pyysin korjaanaan asiaa, mutta tilanne meni entistä pahemmaksi ja tukkani on nyt ihan kauhea. Eli en voi ainakaan Napsin Lauraa suositella kenellekään. Nyt pohdin, mihin uskaltaisin mennä korjauttamaan tilannetta... Onko ehdotuksia?
| |
| | |
19.08.07, 20:50
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naps ei enää ole entisensä kun Miia K ja ***** ovat sieltä pois lähteneet. Valitettavasti näin, enkä osaa neuvoa tilalle hyvää paikkaa mutta laitan listan joihin itse en jalallani enää astu: Galleria, Sokos, Stop..
Kannattaisi varmaan kokeilla tuota Hiusfriikkiä, jos ****** kerran siellä vaikuttaa. Osaa meinaan leikata hyvin.
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.09.10 11:28.
| |
| | |
20.08.07, 09:35
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Näihin en enää mene! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sad but true laitan listan joihin itse en jalallani enää astu: Galleria, Sokos, Stop.. | Mä yhdyn edelliseen ja voisin jatkaa listaa ;)
Staili, Korpinen, Klips, Ykköset, Torikeskuksen Hairstore (muista storeista ei kokemusta), Sininen...
Eli HJELPPIÄ tarvisin minäkin, mihinkä sitä voisi mennä, ettei tulisi kovin pahasti petetyksi. Tuo Hiusfriikki saattaisi kai olla seuraava, mitä voisi kokeilla..
| |
| | |
20.08.07, 09:41
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja on kuin neulaa etsisi heinäsuovasta Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sad but true laitan listan joihin itse en jalallani enää astu: Galleria, Sokos, Stop.. | Mä yhdyn edelliseen ja voisin jatkaa listaa ;)
Staili, Korpinen, Klips, Ykköset, Torikeskuksen Hairstore (muista storeista ei kokemusta), Sininen...
Eli HJELPPIÄ tarvisin minäkin, mihinkä sitä voisi mennä, ettei tulisi kovin pahasti petetyksi. Tuo Hiusfriikki saattaisi kai olla seuraava, mitä voisi kokeilla.. | Mä unohdin tuon Sinisen listasta.. Stailista tykkäsin muuten, mutta kampaaja pesi hiukseni pelkällä hoitoaineella kun eivät muka olleet likaiset. Minulle hiusten pesu+hieronta on osa nautintoa kun kampaajalle menen.
| |
| | |
21.08.07, 19:05
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | Korpisen kampaajat?
Haluaisin kuulla tarkemmin kokemuksia Studio Aki Korpisen kampaajista. Monet ovat antaneet ko. paikasta täällä huonoa palautetta. Kenellä olette siellä käyneet? Oman tähänastisen kokemukseni mukaan missään kampaamossa ei ole kaikki kampaajat hyviä, työskentelytyyli (ja etenkin -taito!) tuntuvat olevan enemmän henkilöön kuin kampaamoon liittyviä ominaisuuksia.
Eräs tuttavani on käynyt vuosia Korpisella Ilkalla ja olen ihaillut hänen hiuksiaan. Mitä mieltä olette Ilkasta?
| |
| | |
22.08.07, 18:12
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla myös yksi ehdotus siitä, minne ei kannata mennä: keskustan Hairstore!
En aio käydä enää edes hiustuotteita sieltä ostamassa. Siellä oli erittäin huono palvelu, typerän oloiset kampaajat ja todella hätäisesti tehty leikkaus.
| |
| | |
22.08.07, 22:17
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla ei ole hajuakaan Aki Korpisen muista kampaajista, mutta Satulla käyn itse. Hänellä ainakin on minun lyhyisiin hiuksiini hyviä ideoita ja osaa hommansa. Muutkin tuttavani, jotka Satulla käyvät, kehuvat kyllä.
| |
| | |
23.08.07, 09:11
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Joo lyhyitä hiuksia monikin "osaa" leikata, kun saa nyrhiä. Mutta annas olla, kun pitäisi saada kiva malli pitkään tukkaan.. jo tulee monelle kampaajalle pulmia. Heillä kai on käsitys, ettei pitkiin hiuksiin voi leikata mitään mallia tai jos voi, niin se on sitten tyyliin takatukka.
Onko kukaan käynyt Marjaana Hautalahden kampaamossa? Ainakin kuvan perusteella kampaajalla itsellään on ihanat hiukset, josko osaisi tehdä sellaiset asiakkaallekin.... ;)
| |
| | |
28.08.07, 21:18
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) | stoppi
Stopissa ei ole ollu täs ketjussa puhutuista kampaajista kukaan moneen vuoteen..Kuulin et siel ei omistajalta saanu muuta ku haukkuja.Kävin ostaa sampoota nyt ja oli tosi huonoa palvelua.ELI JALOILLANI ÄÄNESTÄN MINÄKIN!Onneks näitä kampaamoja riittää.Omaani en viiti edes riepoteltavaksi tänne antaa:) | |
| | |
30.08.07, 00:00
|
#69 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sad but true Naps ei enää ole entisensä kun Miia K ja **** ovat sieltä pois lähteneet. Valitettavasti näin, enkä osaa neuvoa tilalle hyvää paikkaa mutta laitan listan joihin itse en jalallani enää astu: Galleria, Sokos, Stop..
Kannattaisi varmaan kokeilla tuota Hiusfriikkiä, jos ***** kerran siellä vaikuttaa. Osaa meinaan leikata hyvin. | Missäs Miia sitten on nykyään?
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.09.10 11:29.
| |
| | |
30.08.07, 09:25
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miia on muuttanut muualle eli ei työskentele Jkl kampaamoissa ollenkaan :(
| |
| | |
30.08.07, 13:16
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) | Hiusparkki ja Pulmuset!
Olen käynyt läpi aika monta Jyväskylän kampaamoa, kun halusin puhtaanvaaleat ja hyvin leikatut hiukset.
Ok: Naps, Korpinen (Kirsi)
Mutta vielä paremmin hommansa osaavat,
eli suosittelen seuraavia paikkoja:
Pulmuset, nimi hämää, ei mikään "tätipaikka", molemmat kampaajat nuoria ja päteviä. Mikä parasta hinnaltaan edullinen ja kampaajat paneutuivat siihen, minkälainen tukka juuri minulle sopii ja miten pärjään sen kanssa arjessa. Olen suositellut paikkaa kolmelle kaverille. Kaksi heistä käy edelleen siellä.
Hiusparkki, matkakeskusta vastapäätä, siellä olen käynyt Marja-Riitalla. Hän ottaa erittäin hyvin asiakkaan toiveet huomioon ja olen ollut aina lopputulokseen tyytyväinen, tekee huolellista työtä. Hiusparkki on kalliimpi kuin Pulmuset ja olen käynyt molemmissa vähän rahatilanteen ja fiiliksen mukaan. | |
| | |
30.08.07, 17:04
|
#72 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mirri-80 .ELI JALOILLANI ÄÄNESTÄN MINÄKIN!Onneks näitä kampaamoja riittää. | No riittää toki. Olisi vaan kiva joskus löytää se helmikin kaiken keskeltä. Alkaa jo kyllästyttää ainainen kokeileminen ja pettyminen. | |
| | |
05.09.07, 21:33
|
#73 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2007
| kokeile
yks hyvä ja edullinen uusi kampaaja tai mikäs se nykyään on .. hiusmuotoilija on myös seppälän prisman kampaamossa.. tekee erityisesti upeita värjäyksiä :)
| |
| | |
06.09.07, 22:35
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hiusparkkia absolutely!
| |
| | |
28.09.07, 08:57
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) |
kun kerran suositeltiin, niin kävin **** hiusfriikissä. aivan mahtava palvelu ja tämän tukka on aivan ihana. vihdoinkin!! löytyi se mun oma kampaaja!! ja täytyy vielä sanoa että onpa kaunis liike.
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.09.10 11:30.
| |
| | | | |