| |  | | |
16.08.06, 12:26
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Trendi-lehti
Tänään sitten ilmestyi uusi Trendi-lehti.Odotin sitä hartaasti koska päätoimittaja vaihtui.
Lehti muuttuikin vielä huonompaan suuntaan.Uusi lehti oli ihan aneeminen,ei mitään mielenkiintoista luettavaa ja muotiosiot yliampuvia.
Kävin lopettamassa tilaukseni.
Mikäs olisi hyvä lehti tilalle?
| |
| | |
16.08.06, 12:51
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Trendi-lehti
Myös minä lopetin lehden tilauksen viime kuussa. Meillä lehteä lukivat lisäkseni tyttäreni. Enpä tainnut kuulua kohderymäänkään (40++v.), joten aiheet ja ote niihin tuntuivat pinnallisen typeriltä. Hömppää haluankin jnkv, mutta voihan hömppäkin olla älykästä.
Palasin vanhoihin hyviin naistenlehtiin (Anna, Me Naiset) niitä meillä osataan tehdä. Myös Kauneus ja Terveys on nykyään huippu.
| |
| | |
16.08.06, 12:55
|
#3 (linkki)
Trendilehti on H&M:n maksullinen mainos pisulissuille.
| |
| | |
16.08.06, 14:09
|
#4 (linkki)
Itse lopetin tilaukseni kesällä, tykkäsin erit. sisustussivuista sekä yleensä lehden mahtavista kuvista mutta koin muotisivut turhan trendikkään nuorekkaiksi itselleni. Tilaajaetuna tullutta City Shopparia en käytänyt kun pariin otteeseen eli se tilaajalahjana turha täky.
| |
| | |
16.08.06, 15:02
|
#5 (linkki)
Eipä tosiaan ollut lehti kummoinen. Itse käytän tuota cityshopparia ja niillä alennuksilla on tullut aina katettua se lehden tilausmaksu. En ole viitsinyt lopettaa sen vuoksi, että usein lehdissä on kuitenkin ihan hyviä meikkivinkkejä ja -uutuuksia ja ok kolumnit. Vaatetrendijutut täytyy lukea vain toisella silmällä, poimien pääpointit eikä kiinnittyä kikkailuihin kun ne eivät minulle sovi. Vaatekuvat ovat kyllä usein ärsyttävän epämääräisiä, kuvassa näkyy vain pieni osa vaatteesta ja enimmäkseen maisemaa tai mallin naamaa. Tai sitten malli on niin oudossa asennossa, ettei vaatteen kuosista saa selvää.
Mulle tulee myös Kauneus&Terveys, se on ihan monipuolinen ja asiallinen lehti. Täydellistä lehteä itselleni en ole valitettavasti vielä löytänyt, Annassa ja MeNaisissakin on enimmäkseen sellaista mikä ei kiinnosta.
| |
| | |
16.08.06, 15:19
|
#6 (linkki)
anna on hyvä!
| |
| | |
16.08.06, 16:08
|
#7 (linkki)
Eipä ollut paljon muutosta Trendissä tapahtunut päätoimittajan vaihtumisesta huolimatta. Odotin, että muutos olisi ollut hieman näkyvämpi. Tietty yhden numeron perusteella on vielä turha paljon sanoa, näkee sitten ajan kanssa mihin suuntaan muuttuu. Lehteen olen ihan tyytyväinen, jos siis vertaa muihin markkinoilla oleviin: anna ja menaiset ihan tyhjää täynnä, lukee puolessa tunnissa läpi, Gloria liian elitistinen ja Kauneus&Terveys käsittelee liikaa sitä terveyspuolta ja Cosmopolitanista ei viitsi edes pukua.
| |
| | |
16.08.06, 16:18
|
#8 (linkki)
Ostin eilen ja ajattelin samoin -että hukkaan meni nekin rahat, oli siis yhtä tyhjän kanssa!
| |
| | |
16.08.06, 17:29
|
#9 (linkki)
Olen aikas eri mieltä, Trendin näkökulma on moniin muihin lehtiin verrattuna kokeilevampi ja humoristisempi. Ja muotijutut ovat ainakin mielestäni hyviä, kolumnit loistavia. Muita suomalaisia lehtiä en viitsi edes ostaa (Image poikkeuksena). Mutta jokaisella on mielipiteensä :)
| |
| | |
16.08.06, 18:47
|
#10 (linkki)
Kolumnit ovat Trendissä olleet parasta luettavaa - ihan omaa luokkaansa muiden suomalaislehtien joukossa. Ja meikkijutut ovat kaikkea muuta kuin tätimäisiä ranskankeikkoja á la Anna.
Me Naisetkin on skarpannut linjaansa nuoremmaksi ja ironisemmaksi. Muita suomalaislehtiä kuin sitä ja Trendia ei paljon viitsi ostaa.
| |
| | |
16.08.06, 19:15
|
#11 (linkki)
Mä lopetin Trendin tilauksen pari kuukautta sitten vähän heikomman rahatilanteen vuoksi. Muuten kyllä aivan tykkäsin siitä. Cosmopolitan on liian teini mun makuun, Annat sun muut taas liian tätimäisiä. Trendissä oli hyviä kolumneja ja meikki- ja hiusvinkkejä, mutta niihin muotijuttuihin olen viime aikoina pettynyt. Totta, ettei niistä oikein saa mitään selvää. Onhan ne kuvat hienoja sinänsä, mutta nyt ei ollakaan kuvaustaidetta tekemässä, vaan vaatteet on ainakin mulle pääosassa.
Ajattelin, että jatkaisin taas pian tilausta, mutta jos on mennyt huonompaan suuntaan, niin taidanpa ensin ostaa pari irtistä ja sitten päättää tilaanko vai en...
| |
| | |
16.08.06, 20:13
|
#12 (linkki)
Miksi lehtien pitäisi muuttua nuoremmiksi ja ironisemmiksi? Olen huomannut saman nimenomaan Me naiset -lehden kohdalla, jossa mielestäni ironiaa ei kyllä oikein sujuvasti taideta. Lehden uudet listat, joissa "ironisesti" julkisuuden henkilöitä mollataan Hesarin Nyt:in ja City-lehden tyyliin ovat Me naiset -lehdessä jotenkin mauttomia.
Mutta kun en itse tästä enää nuorene, en kaipaa lehtiinkään nuorennusleikkauksia. Madameen tai ET-lehteen en silti vielä aio siirtyä. Ai niin, Madamekin uudistui, katsotaan millainen se on.
| |
| | |
16.08.06, 21:10
|
#13 (linkki)
Mun mielestä taas ne kolumnistit vasta huonoja ovatkin!
| |
| | |
16.08.06, 22:18
|
#14 (linkki)
Joo mäkin luin aina pitkin hampain ne kolumnit. Niissä ne puhuu melkein ainatyyliin "minäminäminä". Äh, ei jaksa kiinnostaa!
| |
| | |
17.08.06, 07:51
|
#15 (linkki)
Täällä myös yksi 40+ Trendin tilaaja.. Olen tykännyt Trendin hyvistä ja mielenkiintoisista artikkeleista, mutta musta ne ovat vähentyneet radikaalisti viimeisen vuoden aikana, on ollut numeroita joissa ei ole ollut oikeastaan mitään lukemista. Tilaus on katkolla nyt syksyllä ja kalenterissa lukee jo "peruuta Trendi".
| |
| | |
17.08.06, 07:53
|
#16 (linkki)
Ai juu, se piti vielä sanomani, että muista lehdistä pidän eniten Me Naisista. Naisten lehdestä haluan lukea hömppää, muotia, meikkiä, ehkä vähän sisustusta ja ruokaohjeita, en todellakaan ole kiinnostunut mistään turhien julkimoiden haastatteluista ja näitä on Annassa aivan liikaa.
| |
| | |
17.08.06, 08:54
|
#17 (linkki)
MInä taas tykkään lukea muodista, hiuksista ja sisustuksesta sekä myös julkkiksista sekä Suomesta että maailmalta. En innostu juuri ollenkaan meikkiohjeista enkä varsinkaan ruokaohjeista tai puutarha-/kukkajutuista! Minusta ruokaohjeet voisivat olla vain joissain ruokalehdissä.
Eli koska kaikkia lukijoita ei kuitenkaan voi lehden joka numerossa miellyttää, yksi haluaa yhtä toinen toista, on ymmärrettävää, että naistenlehdet ovat yleensä sellaisia "kultaisen keskitien kulkijoita" - ainakin Suomessa.
| |
| | |
17.08.06, 12:17
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006
| Re: Trendi-lehti
Trendi oli hyvä lehti silloin muutama vuosi sitten, ennen kuin päätoimittaja vaihtui. Sen jälkeen se muuttui todella epämiellyttäväksi lehdeksi, joten lopetin tilauksen. Eniten siinä järkytti ne vastaukset lukijakirjeisiin, ne olivat suorastaan törkeitä, tyyliin älä lue, jos ei miellytä.
Ikävää, että lehti on mennyt vielä huonompaan suuntaan, tosin en enää suomalaisia lehtiä haluaisikaan tilata, kun tilaan Jenkeistä suoraan Marie Clairea ja Harper's Bazaaria.
| |
| | |
17.08.06, 14:35
|
#19 (linkki)
juu, samoilla linjoilla. tykkäsin trendistä silloin kun hanna jensen oli päätoimittaja.
| |
| | |
17.08.06, 14:56
|
#20 (linkki)
Minäkin ole Hanna Jensen -fani, harmi kun lähti Trendistä.
Kannatan myös ulkomaisten lehtien tilaamista, jos kielitaitoa löytyy. Useat lehdet ovat suomalaisia edullisempia, vaikka mukaan lasketaan toimituskulut. Itse tilaan kerran kuussa ilmestyvää lehteä, joka maksaa vuodessa alle 20 euroa. Ja lehtivalikoima on todella hyvä!
| |
| | |
17.08.06, 20:59
|
#21 (linkki)
Hanna Jensenin aikaan lehti oli LOISTAVA!
| |
| | |
17.08.06, 21:33
|
#22 (linkki)
Jep, se Niina tai Nina tai mikä se nyt olikaan vei lehteä tosi lapselliseen suuntaan. Ja paras oli kun se veti herneet nenään huonosta lukijapalautteesta ja kiukutteli siitä seuraavassa pääkirjotuksessa. Siihen loppui mun tilaus.
| |
| | |
17.08.06, 21:49
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Trendi-lehti Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pola Trendi oli hyvä lehti silloin muutama vuosi sitten, ennen kuin päätoimittaja vaihtui. Sen jälkeen se muuttui todella epämiellyttäväksi lehdeksi, joten lopetin tilauksen. Eniten siinä järkytti ne vastaukset lukijakirjeisiin, ne olivat suorastaan törkeitä, tyyliin älä lue, jos ei miellytä. | Täsmälleen samaa mieltä. Ihmettelin just tuota miten oli niin tylyjä kommentteja. Ja muutenkaan lehdessä ei enää ollut mitään luettavaa, joten peruin tilauksen.
Joitain vuosia sitten oli sellainen lehti kun IN, se oli loistava, harmi kun lopetti.
| |
| | |
18.08.06, 08:44
|
#24 (linkki)
Nyt kun muistutitte, niin Jensen oli todellakin nainen paikallaan. Olen lukenut hänen kolumnejaan ja juttujaan nyt muualta ja hyviä ovat aina olleet.
Toisin on Trendin kolumnistien laita, ja kaikken vähiten todella kaipaan Kiti Kokkosta.
Nykyisestä Trendistä paistaa turhan näkyvästi läpi, että toimituksen tyttöjen kesken puuhastellaan kivaa omaa lehteä. Ei toimi lukijakuntaan. Voisivat tehdä tällaista vaikka omaan intranettiinsä ja palkkaisivat sitten oikeita toimittajia tekemään lukijoille tarkoitettua lehteä.
Ja vaikka en niuho olekaan, tuoreimman numeron pääkirjoituksen otsikointi on huonoa makua - vaikka uusi päätoimittaja sillä tietenkin juuri halusikin hätkähdyttää. | |
| | |
18.08.06, 09:36
|
#25 (linkki)
Asiasta viidenteen... Mihin se Hanna Jensen lähtikään? Hänen nimi tuli vastaan jonkun lehden yhteydessä, mutta en kuolemaksenikaan muista minkä...? Mä kans tykkäsin Jensenin linjasta!
| |
| | | | |