Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.12.06, 16:21   #76 (linkki)
empsu
(Vierailija)

elle-tilaaja: Tilasin samaiselta kustantajalta For Me -lehden. Yhtään numeroa en saanut, kun postiluukusta tuli lappu, että lehti on lopetettu ja että tilaus vaihtuu automaattisesti Woman's Day lehteen. Jos en haluaisi kyseistä lehteä, oli asiasta ilmoitettava tiettyyn päivään mennessä. Laitoin sitten meiliä, että voinko saada Ellen Woman's Dayn sijaan, kun en taida kuulua kyseisen julkaisun kohderyhmään. Vastausta ei koskaan kuulunut ja laitoin sitten uudestaan meiliä kuukauden kuluttua. Sit tuli vastaus, että ovat vastaanottaneet tilaukseni. Ja kas, kuukauden kuluttua mulle tuli Woman's Day. Laitoin asiasta meiliä reilu kaksi viikkoa sitten, enkä ole tähän päivään mennessä saanut vastausta :(
  Vastaa viestiin
17.01.07, 14:44   #77 (linkki)
Ulkosuomalainen
(Vierailija)

Suomal. naisten lehdet

Mielestäni kaikki suomal. naisten lehdet ovat tylsiä ja yleensä täynnä juttuja julkkiksista ja niiden pippaloista. Ei tarvitse mennä kauemmaksi kuin Ruotsiin ja Tanskaan niin lehtien sisältö on jo ihan eri luokkaa. Julkkis-juorulehdet ja naisten lehdet ovat erikseen. Katsokaapa joskus vaikka Ameliaa tai Taraa, tyyli suomalaisiin lehtiin on huomattava. Mielenkiintoisia artikkeleita, muoti on normaalin hintaista, värikäs iloinen ulkoasu.
  Vastaa viestiin
18.01.07, 15:39   #78 (linkki)
Foxxy
(Vierailija)

Ihmellinen Trendin mollauskamppanja vaan jatkuu täällä. Trendi on minusta hyvä lehti ja tullut mulle joku 9-10 vuotta. Ehkä taso jonkin verran laskenut, mutta en mä ajattele asioita tolla tavalla. Luen lehteä viihtyäkseni, rentoutuakseni, enkä arvostele joka numeroa kuin saisin siitä kritiikistä palkkaa itselleni.

Ylipäätään kaikki lehdet ovat huonontuneet, koska aiheita ei yksinkertaisesti ole. Lehtiä on niin paljon, että ihan kaikesta on jo kirjoitettu. Jossain City-lehdessä on aina sadatta miljoonatta kertaa SUURI Seksikysely jossa kaikki jauhaa samoja asioita, hohhoijaa.

Tää uusin Trendin numero oli aivan paras, siinä oli kerrankin budjetti-vinkkejä ja halpiskamaa :) Kolumnit on aina olleet aivan parhaita.

Mulle tulee Anna, Kauneus ja Terveys, MeNaiset, Trendi, Koti ja Keittiö, Avotakka, Rumba, Soundi ja SwedenRock.
  Vastaa viestiin
21.01.12, 20:01   #79 (linkki)
miia
(Vierailija)

Muoti ja kauneus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt Näytä viesti
Tänään sitten ilmestyi uusi Trendi-lehti.Odotin sitä hartaasti koska päätoimittaja vaihtui.
Lehti muuttuikin vielä huonompaan suuntaan.Uusi lehti oli ihan aneeminen,ei mitään mielenkiintoista luettavaa ja muotiosiot yliampuvia.
Kävin lopettamassa tilaukseni.
Mikäs olisi hyvä lehti tilalle?
Joskus luen Cosmopolitan lehteä, vaikka olenkin uskova :)
Kun se tulee perheeseeni, ei juuri minulle, mutta aina joskus tulee selailtua sitä.
Itselleni tulee Hyvä Sanoma ja Askel lehti. :)

Mukavia lukuhetkiä aloittajalle, päädyitpä mihin lehteen tahansa.
Ja puolestani toivotan Siunausta....kun se on tapa meillä uskiksilla.
  Vastaa viestiin
28.02.12, 14:15   #80 (linkki)
Miia
(Vierailija)

Tarkoitus elämään

Olen näistä hyötynyt todella paljon, laitan ne tähän jos joku muukin saisi kokea samaa iloa kuin itse olen kokenut näitä tsekatessani.

Suosittelen luettavaksi ilman ennakkoluuloja.

Katso, kuuntele ja lue stooreja | Mahdollisuus Muutokseen

Uskoontulo: Uskoontulo.net

Ja seuraavista ohjelmista olen paljon saanut "rakennustarvikkeita" omaan elämääni.

TV7 Polvijärven pastori - Profeetallisuuskoulutus. Osa 11

Toivon kaikkea hyvää, iloista ja elämänmakuista elämää juuri Sinulle.
  Vastaa viestiin
02.05.12, 13:36   #81 (linkki)
anonyymi
(Vierailija)

Rukoiletteko koskaan?

Kysyn yhden kysymyksen. :)
Oletteko koskaan rukoilleet Jumalaa?
Itse rukoilen ja olen saanut selkeitä rukousvastauksia.

En uskaltaisi elää ilman Jumalaa.
Elämä kun voi katketa ihan yllättäen.
Olen nähnyt monen nuoren kuolevan joko vakavaan, vaikeaan sairauteen tai vaikkapa liikenteessä.
Vaikka itse käyttäytyisi liikennesääntöjen puitteissa silti joku muu voi kämmäillä.

Luen myös silloin tällöin Raamattua ja käyn seurakunnassa.
Siellä voi jakaa elämän kysymyksiä myös toisten kanssa ja pyytää muistamaan esirukouksin.

Hyvää ja siunattua kesää, nythän se on jo melkein käsillä. :)
  Vastaa viestiin
15.05.12, 16:13   #82 (linkki)
anonyymi
(Vierailija)

Elämän tärkein sisältö

Elämälle tärkein sisältö niin ajallista kuin iankaikkistakin elämää varten löytyy Raamatun pienoisevankeliumista joka on Johanneksen evankeliumi 3: 16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Erittäin hyvää opetusta löytyy netistäkin.
Monistakin osoitteista mutta mainitsen yhden tässä mikä on aika suosittu sivusto.

Netmission, helluntaiherätyksen evankelioiva portaali

Netmission sisältää laajan ja suositun keskustelupalstan, paljon opetusta kristinuskosta sekä esim. streaming-palvelun jonka kautta voi seurata Jumalanpalveluksia, ohjelmia kuin myös erityisen suosion saavuttaneita keskiviikon lähetyksiä Seinäjoelta Helluntaiseurakunnasta, joita on jo lähetetty yli 10 vuotta. Siis "Sateet lähetä"-tilaisuuksia.

Keskustelupalsta toimii hyvin aktiivisesti ja on ollut internetissä jo yli 10 vuotta.

Siunausta ja todellista elämäniloa elämääsi. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku