| |  | | |
18.10.06, 09:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kosmetologille
Hei!
Tarvis mennä kosmetologille ihonpuhdistukseen. Vinkkejä hyvästä hoitolasta otetaan vastaan! Onko paikoissa eroja? Alue: Hki
| |
| | |
18.10.06, 10:37
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | !!
Soitinkin jo yhteen paikkaan Hgin keskustassa. Varasin ajan ihonpuhdistukseen. Varausta tehdessäni teki kuitenkin jo mieli peruuttaa koko homma. Kosmetologi sanoi monta kertaa,että voisinko mä tulla mitenkään aikaisemmin,että kun on kiva lähteä perjantaina aikaisin kotiin. MITä??! Jos kosmetologi sanoo,että aikoja otetaan klo17 asti ja silti sanoo,että kiva jos tulisit klo15 niin pääsee nopeasti viikonlopun viettoon. Mulle tuli tästä se fiilis,että asiakas ei oo tärkein ja että sinä hetkenä kun meen sinne niin hän ajattelee vaan että koska tää loppuu. Ei edes kysynyt minkälaiseen ihonpuhdistukseen haluaisin. Jouduin itse kertomaan juuri ennen kuin puhelu olisi loppunut. Ehdottamani i.puhd. oli hänestä lastenleikki (huom: heidän oma "tuotteensa"), ja heti ehdotti tehokkaampaa hoitoa jos haluan saada jotain hyötyä käynnistä. Pitäskö peruuttaa aika? Tuli vaan semmonen fiilinki,että tällä taitaa olla jo ihan tarpeeksi rahaa taskussa, eikä enää kovinkaan kunnianhimoinen työläinen. Korotti heti itsensä ylimmälle korokkeelle, varsinaista asiakaspalvelua. Minun tulisi löytää paikka, jonne mielelläni sijoitan 350E vuodessa. Ensikontakteilla on suuri merkitys. Jos tää kosmetologi ei halua minua ASIAKKAAKSEEN (luen siihen kuuluvaksi asenteet, hoidot, vinkit) niin ei mun tarvi sinne mennä. Harmittaa kun yrittää ite tässä maailmassa hoitaa oman työnsä mahdollisimman hyvin, ja jotkut eivät sitten osaa edes niitä ensi askelia! Mielenkiintoista, miten suuri vaikutus puhelinkeskustelulla voi olla!
| |
| | |
18.10.06, 11:18
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kävin kerran kauneushoitola xantippassa, oli kiva ja rentouttava kokemus. lähdin hyvillä mielin. (tosi pieni paikka tosin)
| |
| | |
18.10.06, 12:38
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo peruuta ihmeessa! Ei tollaseen paikkaan viitsisi menna. Ma inhoan hoitoloita jossa kosmetologi tekee kauheella kiireella hoidon. Ma olen tullut sinne rentoutumaan ja haluan kosmetologin joka keskittyy tyohonsa ja asiakkaan hyvinvointiin.
Ma olen joskus kaynyt Aila Airolla ja tykkasin kovasti. Siella ainakaan hoitaja ei poistu tauoille kun esim. naamio vaikuttaa, vaan hieroo vaikuttamisajan esim. kasia tai jalkoja.
| |
| | |
18.10.06, 13:40
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Suosittelen
Monen vuoden kokemuksella voin suositella Meeri Turusta, pitää vastaanottoa Kauneushuone Neo:ssa Kansakoulukadulla :-)
Todella lämmin ja empaattinen ammattilainen, joka ottaa asiakkaan huomioon...
Sain muinoin akneen ison avun hänen kauttaan. Lämminsydäminen asialleen antautunut ihminen.
| |
| | |
18.10.06, 14:42
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Entäs Tampereella
Ketäs voisitte suositella Tampereella? Olen käynyt eräässä tietyssä paikassa, mutta siellä olikin kosmetologi vaihtunut, enkä oikein ollut tyytyväinen. Mm. hän näpsi kulmakarvani ohuiksi kaariksi, vaikka nimenomaan sanoin, ettei ottaisi kuin jonkun "irtokarvan". Olin tyrmistynyt, vaikka kasvavathan ne takaisin.
| |
| | |
18.10.06, 17:56
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos hyvistä vinkeistä =) Peruutan ajan, ja luotan teihin uudessa valinnassani!
| |
| | |
18.10.06, 18:48
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Kosmetologi
Tampereella on tosi mahtava tyyppi, Tanja Haapaniemi, Kauneushoitola Roosa Mamselli, Rautatienkatu 26. Tanja on muuten ollut aikaisemmassa viestissä mainitussa Aila Airon hoitolassa töissä!
Hesassa suosittelisin Keltaista Salonkia.
| |
| | |
18.10.06, 19:17
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Tampereen kosmetologikeskus
Tampereen Kosmetologikeskus on musta paras manselainen kosmetologi ja siellä palveleva Marika. Marikan tekemä Oxyclean, kemiallinen ihonpuhdistus, on aivan mahtava: puhdistaa hyvin rasvaisen ja näppyisen ihon. Muitakin hoitoja löytyy kyllä. Marika on keskuksessa paras kosmetologi. Suosittelen =)
| |
| | |
30.10.06, 09:47
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
menin tällä palstalla suositellulle kosmetologille. muuten hyvä, mutta: törkeen innokas myymään tuotteita! koko hoidon ajan päpätti minulle tuotteistaan ja hoidoistaan joita vois ajatella iholleni. Meni ihan koko maku hommaan! Mähän olin jo hänen hoidossa! Ei voinut rentoutua yhtään ja lopuksi oli tosi vaikeeta todeta etten oo nyt kiinnostunut uusista tuotteista, varsinkaan kun testereitä ei ollut saatavilla. (Oon aika tietoinen inceistä, eikä ne tuotteet kiinnostanut minua). Lopuksi hän vielä sanoi, että minulla on hyvät mahdollisuudet saada ihoni kuntoon JOS rupean käyttämään hänen suosittelemaa ihmevoidetta ja käymään hänen tehohoidoissa! Nyt kävin _vain_ ihonpuhdistuksessa, jota hänkään ei ottanut sellai tosissaan, vaan sanoi että onhan se ihan hyvä ihan peruspuhdistaakin. Maksoi 65€. Ihan kiva joo!
| |
| | |
30.10.06, 20:12
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suosittelen Keltaista Salonkia.
| |
| | |
30.10.06, 21:43
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
kenellä kävit?
| |
| | |
30.10.06, 21:57
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Se on Eteläisellä Hesperiankadulla (16 B) ja omistajan nimi on Hanne.
Tuotteet:
Dr.Baumann
GERnétic
Bion
St.Tropez | |
| | |
30.10.06, 23:25
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | SoulMates
Itse olen käynyt vuoden verran säännöllisesti Urho Kekkosen kadulla (Kampin keskuksen vieressä) SoulMates-hoitolassa ja ollut tosi tyytyväinen! http://www.soulmates.fi/ on nettisivu ja sieltä löytyy yhteystiedot. Olen käynyt sekä omistaja-Riikan että kosmetologi-Heidin hoidoissa eikä kummastakaan pahaa sanottavaa. Sijainti on myös hyvä ja hintataso sellainen, että pystyn käymään säännöllisesti, vaikka en todellakaan ole mikään kroisos.
| |
| | |
30.10.06, 23:25
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | SoulMates
Itse olen käynyt vuoden verran säännöllisesti Urho Kekkosen kadulla (Kampin keskuksen vieressä) SoulMates-hoitolassa ja ollut tosi tyytyväinen! http://www.soulmates.fi/ on nettisivu ja sieltä löytyy yhteystiedot. Olen käynyt sekä omistaja-Riikan että kosmetologi-Heidin hoidoissa eikä kummastakaan pahaa sanottavaa. Sijainti on myös hyvä ja hintataso sellainen, että pystyn käymään säännöllisesti, vaikka en todellakaan ole mikään kroisos.
| |
| | |
31.10.06, 00:02
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
ap: mielenkiintoista olisi kuulla missä olit... ;)
Tiedän muuten tuon Keltaisen Salongin, ja se oli reilun tuntuinen paikka.
Tuntuisi todella kurjalta kuunnella jatkuvaa tuotemainontaa kosmetologikäynnin ajan, eihän asiakas maksa saadakseen mitään mainosesitystä...
| |
| | |
31.10.06, 09:43
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
En halua mustamaalata ketään, mutta rehellisyyden ja tiedon välittämisen nimessä paljastan: kävin Kauneushuone Neo:ssa Helsingissä. Niin kuin sanoin, niin puhdistus sujui mallikkaasti, mutta käyntiä häiritsivät liiallinen mainonta tuotteista ja hoidoista, sekä se, että kesken hoidon sain pähkäillä ottaisinko vielä lisähoidon josta olisi kuulema ollut minulle suurempi hyöty kuin siitä mitä olin alunperin tilannut. Tuli semmoinen olo, että jos nyt en ota sitä lisähoitoa, niin kaikki menee hukkaan. Ja kiva, että asiakkaalta kysytään tuollaista KESKEN hoidon! Siinä sitten pähkäilin, ja sanoin että otan sen hoidon kiitos loppuun minkä tilasinkin, en halunnut olla myyntipuheiden orja. Kaikilla kosmetologeilla ei vaan oo sitä tilanne tajua. Haluavat vain kaikki rahat asiakkailta itselleen sen varjolla että lupailevat ihonsa kanssa kamppailevalle sitä oikeaa tietä onneen jonka saa VAIN heidän hoidoillaan ja tuotteilla. Se ei muhun pure! Seuraavaksi kokeilen taas jotain uutta paikkaa.
| |
| | |
31.10.06, 12:05
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huh, onpa ikävää kuulla, että sinulla oli Kauneushuone Neossa sellainen kokemus...!! Itse oli vuosien aikana saanut Meeristä aivan erilaisen kuvan... Mutta tuotteitaan hänkin tietysti myy, kuten kosmikset yleensä...
Itse kun kävin viimeksi, sain mukaani kassillisen näytteitä, mutta ei mitään tyrkytystä - hän kai tietää jo minut niin itsepäiseseksi, että käytän itse valitsemiani aineita... :-)
| |
| | |
31.10.06, 12:46
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Kauneushuone Neosta
Oli pakko myös kommentoida Meeri Turusta, jota täällä kehuttiin.. Kävin kerran meikkiopastuksessa hänen luonaan ja pettymys oli suuri. Kosmetologi näytti nopeasti, että tee näin ja lähti itse hoitamaan kirjanpitoa, vähän ajan päästä tuli katsomaan tuloksen ja näytti taas vähän miten tulee jatkaa ja lähti jälleen naputtamaan laskukonetta. Näin se tunti sitten eteni ja lopuksi hän sanoi, että huomaa, että olet itse meikannut aiemminkin. Luulin tosiaan saavani uusia vinkkejä ja vaikka kuinka kyselin, niin paremmat neuvot olen saanut Cosmon turhilta meikkipalstoilta. Siinä meni se viisi kymppiä ihan turhaan.
| |
| | |
31.10.06, 15:55
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja spiritkid Huh, onpa ikävää kuulla, että sinulla oli Kauneushuone Neossa sellainen kokemus...!! Itse oli vuosien aikana saanut Meeristä aivan erilaisen kuvan... Mutta tuotteitaan hänkin tietysti myy, kuten kosmikset yleensä...
Itse kun kävin viimeksi, sain mukaani kassillisen näytteitä, mutta ei mitään tyrkytystä - hän kai tietää jo minut niin itsepäiseseksi, että käytän itse valitsemiani aineita... :-) | Minä taas pyysin näytteitä, mutta sanoi ettei ole. OIi siis valmis myymään 30ml voidetta hintaan 54€ ilman testeriä! Sitten kysyin että mikä siitä yhdestä voiteesta tekee niin hyvän ja mitä se sisältää, niin ei osannut vastata. Sanoi vaan, ettei koskaan valituksia tuotteesta ole tullut. Ja tämäkö perustelu saisi minut ostamaan voiteen? No ei!
Ei kaikki kosmetologit tosiaan myy tuotteitaan samalla tavalla tuputtaen. Tää tyyli on mun mielestä asiakasta alentavaa, ottaen huomioon myös sen että nykyään ihmiset ovat tosi tietoisia kosmetiikan ainesosista ja vaikutuksista muutenkin, ja sitten vielä jaksetaan myydä ilman hyviä perusteluita!!--> Mikä tekee tuotteesta ainutlaatuisen ja korkeatasoisen etc. | |
| | |
31.10.06, 19:50
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
mun mielestä kosmetologit tekee virheen kun ne myy liian ärhäkästi tuotteitaan ja hoitojaan asiakkaalle joka on tullut sinne nauttimaan. Kyllä sitä loppuviimeksi kuitenkin ajattelee että tulipa kalliiksi tämä visiitti, enpä mene tuonne toista kertaa, jos tarkoituksena on vain nyhtää rahat pois... | |
| | |
01.11.06, 18:38
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on myös hyviä kokemuksia Keltaisesta Salongista. Myös Japonasta on saanut erinomaista palvelua.
| |
| | |
01.11.06, 20:23
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ap Minä taas pyysin näytteitä, mutta sanoi ettei ole. OIi siis valmis myymään 30ml voidetta hintaan 54€ ilman testeriä! Sitten kysyin että mikä siitä yhdestä voiteesta tekee niin hyvän ja mitä se sisältää, niin ei osannut vastata. Sanoi vaan, ettei koskaan valituksia tuotteesta ole tullut. Ja tämäkö perustelu saisi minut ostamaan voiteen? No ei!
| Huh, alan tässä epäillä onko asialla todella ollut Meeri itse, vai joku liikkeeseen palkattu, yli-innokas apulainen...Niin oudolta käytökseltä kuulostaa!
Pahoittelen todella, että olen suositellut paikkaa, jossa jouduit tuollaiseen kohteluun...vuosien aikana omat kokemukseni ovat olleet niin toisenlaisia.
Joskus on Meeri saattanut kehua jotain "ihanaa" Joe Blascon puuteria, mutta olen jättänyt sen tyynesti ostamatta ilman sen kummempia...
Kun silloin yli 10 vuotta sitten hakeuduin hoitoon todella pahaksi äityneen ihoni kanssa, hän tuntui taivaan lahjalta, ja ihossakin alkoi näkyä tulosta. En tietty silloin osannut arvioida hänen määräämiään tuotteita (Gernetic), mutta ne toimivat onneksi hyvin, ja kauppaan kuului aina palautusoikeus, mikäli tuote aiheuttaisi ongelmia.
Nyt, kun olen lukenut ja opiskellut kosmetiikka-alaa enemmän, niin esittäisin tietysti enemmän kysymyksiä tuotetta ostaessani - mutta näytteitä on aina herunut runsaasti pyytämättäkin...
| |
| | |
02.11.06, 20:22
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Suosikit
Omat suosikkini stadissa on Sothys salonki Kaisaniemenkadulla (tekevät käsin edelleen kaikki hoidot, ei siis koneilla). Ja Sothysin tuotteet on todella laadukkaita vaikka vähän kalliimman puoleisia.
| |
| | |
03.11.06, 18:47
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tänään kävin kosmetologilla, tarkoitus oli varata ihonpuhdistus ensi perjantaiksi. Vastaus:"En mielelläni kyllä tee ihonpuhdistuksia perjantaina." Olisi pitänyt sanoa että ei tarvi tehä sitten ollenkaan, mutta en viitsinyt koska olen käynyt kyseisellä kosmetologilla ennenkin ja hoito oli mielestäni hyvä.
p.s. Kyseinen kosmetologi ei sijaitse helsingissä.
| |
| | | | |