Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.11.06, 19:35   #1 (linkki)
Sisko ja sen sisko
(Vierailija)

Hyvä kosmetologi Kaarinasta/Littoisista?

Hei,

haluaisin ilahduttaa siskoani jouluna lahjakortilla kosmetologille/kauneushoitolaan, mutta koska en itse asu Turun seudulla, ei ole mitään hajua kosmetologeista (erityisesti hyvistä) Kaarinassa tai Littoisissa.

En tiedä asuvatko Sensuellitkaan siellä päin, mutta olisin todella kiitollinen vinkeistä ja neuvoista. Netistä olen yrittänyt hakea, mutta millään hoitolalla ei tunnu olevan kotisivuja joten pelkän nimen perusteella on tosi vaikea päätellä mitään ja esim yhden löysin, joka on Piispanristin Prisman yhteydessä ja heti iski epäluulo, että onkohan kovin tasokas, jos on marketin yhteydessä...

Siskoni ei ikinä hemmottele itseään, vaikka ansaitsisi sen kyllä eli haluaisin antaa hänelle hieman rentoutusta joululahjaksi!
  Vastaa viestiin

18.11.06, 19:50   #2 (linkki)
Barfly
(Vierailija)

Sisko siis asuu Littoisissa? Littoisten vieressä Turun puolella Varissuolla on kauneustorni. Toiminut parikymmentä vuotta, ihan laadukas.
  Vastaa viestiin
18.11.06, 20:29   #3 (linkki)
Sisko ja sen sisko
(Vierailija)

Kiitos vinkistä! Joo, asuu siinä rajalla (tai onko Littoinen oikeastaan osa Kaarinaa, en tiedä), joten Varissuokin on varmaan tarpeeksi lähellä. :)
  Vastaa viestiin
21.11.06, 03:58   #4 (linkki)
jane
(Vierailija)

" Netistä olen yrittänyt hakea, mutta millään hoitolalla ei tunnu olevan kotisivuja joten pelkän nimen perusteella on tosi vaikea päätellä mitään ja esim yhden löysin, joka on Piispanristin Prisman yhteydessä ja heti iski epäluulo, että onkohan kovin tasokas, jos on marketin yhteydessä..."

Miksi marketin yhetydessä toimiva kauneushoitola olisi jotenkin huonompitasoinen kuin muissa tiloissa toimiva? Isojen markettien yhteydessä on aina ulkopuolisia yrityksiä vuokralla ja yrittäjälle se on varmasti hyvä paikka pyörittää bisnestä kun paljon ihmisiä liikkuu noissa marketeissa.

Mutta asiaan. Littoinen on osa Kaarinaa ja siellä toimii mm:
Hoitola Ruusu
Marika Välikangas
Oskarinaukio 5
20780 Kaarina
040-740 8964
Samoin edellä mainittu Kauneustorni Varissuon puolella on ihan ok.
Itse olen käyttänyt Itäharjun Prisman yhteydessä toimivan kauneushoitola Itähärjun Ihopalvelun palveluita ja olen ollut tyytyväinen. Sinne ei muuten ole Littoisistakaan pitkä matka.
  Vastaa viestiin
21.11.06, 07:31   #5 (linkki)
Barfly
(Vierailija)

Tosiaan, Itäharjun Ihopalvelu, OK paikka myös. Littoisista on helpompi tulla Itä-Turkuun kuin Kaarinan keskustaan. Vaikka kävellen.
  Vastaa viestiin
22.11.06, 08:35   #6 (linkki)
Sisko ja sen sisko
(Vierailija)

Kiitos vinkeistä, tuon Hoitola Ruusun nimen bongain netistä, mutta silläkään ei ollut nettisivuja eli pelkän nimen perusteella on tosiaan tosi vaikea päätellä yhtään mitään.

Marketista; en itse käy juurikaan marketeissa noin muutenkaan (asun onnekseni hyvien lähikauppojen lähettyvillä) ja omat kosmetologikeikat ovat minulle todellista hemmottelua eli siksi tuntui hassulta ajatella, että "menenpä Prismaan hoidettavaksi", vaikka tiedän toki, että ei se siellä Prismassa ole. :)

Kiitos näistä, tässähän on jo kolme paikkaa josta valita eli eiköhän saada sisko hoidettua ja rentoutumaan!
  Vastaa viestiin
15.06.11, 17:29   #7 (linkki)
Palveluun pettynyt
(Vierailija)

Marika Välikangas

Hei,
vaikka tämä viestiketju on vanha vastaan silti. Kävin Marika Välikankaan kosmetologihoidossa viime vuonna ja olin hyvin pettynyt.

Hän "palveli" minua hyvin välinpitämättömällä asenteella.En tiedä oliko hänellä paha päivä vai mitä, mutta hän kohteli minua tosi ylimielisesti. En odottanut tämänkaltaista palvelua siltä ainoalta "rentouttavalta hetkeltäni" lapsieni luota.

-Nim. Pettynyt.
  Vastaa viestiin
30.01.12, 23:17   #8 (linkki)
PN
(Vierailija)

Olen käynyt Hoitola Ruusussa useita kertoja ja voin suositella paikkaa kaikille. Palvelu ja hoidot ovat aina olleet todella laadukkaita. Minulle on jäänyt aina hyvä mieli:)
  Vastaa viestiin
20.02.12, 10:42   #9 (linkki)
Minttu
(Vierailija)

Ruusu

Samoin minä olen käynyt Ruusussa Marikalla monia kertoja ja sympaattisempaa hoitajaa saa hakea. Myös muutama ystäväni ja sukulaiseni on käynyt hänellä, eikä kukaan ole koskaan mitään negatiivista sanonut. Ainakin meillä juttu luistaa ja jos itse haluaa vaikka keskittyä lehteen, hän antaa siihenkin tilaa. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku