Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.12.06, 11:27   #1 (linkki)
Kynnetön
(Vierailija)

Rakennekynnet Tampereella..

Hei! Missä Tampereella kannattaa asioida kun haluaa kauniit ja laadukkaat kynnet? Olisin kiinnostunut siis geelikynsistä..Vinkkejä?Edullinen hintakaan ei olisi pahitteeksi..:)
  Vastaa viestiin

05.12.06, 13:05   #2 (linkki)
suosittelen
(Vierailija)

Siinä anttilaa vastapäätä nutrisportin tiloissa on semmoinen kuin kynsimuotoilija ksenia kostet. Sieltä saa rakennekynnet vielä tämän kuun ajan muistaakseni 55 eurolla. Mitä muualta olen kysellyt, niin aina maksavat jotain yhdeksänkymppiä.
Ja lopputulos on ainakin mun mielestä oikeasti hyvä ja luonnollinen! Olen nähnyt sen verran kauheita tököstyksiä muilla ihmisillä, että vähän pelotti mennä ottamaan, mutta tuolta sain kyllä aivan ihanat kynnet :)

Voin muuten antaa puhelinnumeron tai s.postiosoitteen, jos tahdot. Sähköpostilla sieltä saa hinnaston ja esimerkiksi kuvia tehdyistä kynsistä.
  Vastaa viestiin
05.12.06, 14:30   #3 (linkki)
Kynnetön
(Vierailija)

Rakennekynnet Tampereella..

Kiitoksia,olisin kovin kiinnostunut jos viitsisit sen s-postin ja puh nron antaa. Ja kiitos pikaisesta vastauksesta :)
  Vastaa viestiin
05.12.06, 16:25   #4 (linkki)
suosittelen
(Vierailija)

Sähköposti on ksenia@nutrisport.fi ja puh.numero on 0408336953.

Toivottavasti saat uudet hienot kynnet jouluksi :)
  Vastaa viestiin
31.10.07, 09:13   #5 (linkki)
nef
(Vierailija)

Aleksanterinkadulla on myös hyvä ammattilainen laittamassa rakennekynnet, itse ainakin tykkäsin lopputuloksesta. Suosittelen

http://www.7taivas.com/
  Vastaa viestiin
22.01.12, 22:31   #6 (linkki)
Sa10
(Vierailija)

Rakenne-/Geelikynnet

Teetkö sinä lapsillekin?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta