Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.01.09, 19:18   #51 (linkki)
klklklk
(Vierailija)

Tilasin myös joskus strawberrynetistä ja mielestäni tilaamani hoitoaine tuoksui jotenkin omituiselta, mietin että onko vanhentunutta kamaa (ja jätin käyttämättä). Tämä keskustelu vahvisti sen tunteen, että se oli varmaan vanhentunutta tököttiä...
  Vastaa viestiin
17.01.09, 19:24   #52 (linkki)
voi nenä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Feelunique
http://www.feelunique.com/

Loistava palvelu, tilaukset tulee muutamassa päivässä (paitsi aerosoleissa menee muutama viikko...), ei postimaksuja, joten on helppo tilata aina alle 45 euron (ei ylimääräisiä maksuja. Myös punnan kurssi on tällä hetkellä ihanteellinen! :) Suosittelen!
Kestääkö todella aerosoleissa viikkoja? Voi kökkö.. lakka on nimittäin ihan finaalissa ja tilasin tuolta uutta tilalle... ;)
  Vastaa viestiin
18.01.09, 13:51   #53 (linkki)
bbbbbbbbbb
(Vierailija)

Ei kyllä kestä. Ainakin itselleni Feeluniquesta tavara kuin tavara tullut muutamassa päivässä, niin hajusteet kuin lakatkin.
  Vastaa viestiin
26.02.09, 23:07   #54 (linkki)
Onko?
(Vierailija)

Feelunique brittiläinen?

Eikös tuo feelunique ole ihan brittiläinen ja kuuluu EU:hun joten ei pitäisi tulla tulleja?
Vai olenko vallan erehtynyt nyt?
  Vastaa viestiin
27.02.09, 07:56   #55 (linkki)
B. Ei jaksa kirj.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko?
Eikös tuo feelunique ole ihan brittiläinen ja kuuluu EU:hun joten ei pitäisi tulla tulleja?
Vai olenko vallan erehtynyt nyt?
No tavallaan olet oikeassa ja tavallaan väärässä. Feelunique sijaitsee Jerseyn saarella joka kuuluu Iso-Britanniaan mutta nämä kanaalisaaret eivät kuulu EU-alueeseen eli tilatessa tuolta tuotteita kannattaa pitää mielessä se 45euron tulliraja. Aerosolitilauksissa kestää hyvin todennäköisesti tällä hetkellä n. 1kk enenkuin ne saapuvat sinulle, muut tuotteet tulevat kyllä nopeammin, n. 1-2 vkossa.
  Vastaa viestiin
27.02.09, 12:01   #56 (linkki)
hyvä kauppa
(Vierailija)

www.cheapsmells.com
  Vastaa viestiin
25.02.11, 11:07   #57 (linkki)
Edullisesti
(Vierailija)

täältä MIC Collection, edullista kosmetiikka verkossa
  Vastaa viestiin
15.07.11, 20:53   #58 (linkki)
Anne
(Vierailija)

listasin itse käyttämäni verkkokaupat

Tein itse listauksen sivuilleni kaupoista mitä itse käytän ostaessani meikkejä verkon kautta: Meikit netistä | Perhesivut.com, olen itse tilannut noista kaikista ja tilaukset ovat tulleet ulkomailtakin parhaimmillaan parissa viikossa. Tosin jos tilaa Kiinasta ja ylipäänsä Euroopan unionin ulkopuolelta niin joutuu käymään tullissa maksamassa verot eli 22% koko hinnasta(mukaanlukien postikulut joka on älytöntä), paitsi tilaa postikuluineen alle 40 eurolla. Lisäksi Strawberrynetistä kun olen tilannut niin pääosa tuotteista(etenkin Tigi) on ollut hyvää tavaraa, mutta joskus olen miettinyt että onko nämä aitoja tuotteita vai piraattikosmetiikkaa. Bränditavaroidenkin tuoksu on ollut hieman erilainen, voinen tietysti olla väärässäkin. Nykyään suosin kyllä kotimaisia verkkokauppoja. Onnea ostoksille!
  Vastaa viestiin
05.11.11, 16:12   #59 (linkki)
Meikkaaja
(Vierailija)

Sokokselta löytyy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne Näytä viesti
Tein itse listauksen sivuilleni kaupoista mitä itse käytän ostaessani meikkejä verkon kautta: Meikit netistä | Perhesivut.com, olen itse tilannut noista kaikista ja tilaukset ovat tulleet ulkomailtakin parhaimmillaan parissa viikossa. Tosin jos tilaa Kiinasta ja ylipäänsä Euroopan unionin ulkopuolelta niin joutuu käymään tullissa maksamassa verot eli 22% koko hinnasta(mukaanlukien postikulut joka on älytöntä), paitsi tilaa postikuluineen alle 40 eurolla. Lisäksi Strawberrynetistä kun olen tilannut niin pääosa tuotteista(etenkin Tigi) on ollut hyvää tavaraa, mutta joskus olen miettinyt että onko nämä aitoja tuotteita vai piraattikosmetiikkaa. Bränditavaroidenkin tuoksu on ollut hieman erilainen, voinen tietysti olla väärässäkin. Nykyään suosin kyllä kotimaisia verkkokauppoja. Onnea ostoksille!
Sokoksen kaneuden verkkokaupasta saa laadukkaita tuotteita. Olen tehnyt sieltä vaikka mitä löytöjä.

Lue lisää...
  Vastaa viestiin
25.01.12, 16:14   #60 (linkki)
Make-Up Girl
(Vierailija)

ADEN kosmetiikkaa alennuksessa

Hei kaikille!

Verkosta saa ADEN Cosmetics kosmetiikkaa nyt superhalvalla. Kaikista tuotteista saa alennusta 30% ja toimituskuluja ei tule lainkaan, jos tilaa vähintään 50 eurolla. Suosittelen. Olen tilannut muutaman kerran ja meikit ovat tulleet parin päivän päästä tilauksesta. Uskomattoman laadukasta tavaraa hintaansä nähden. En tiedä onko kyseessä peräti osittain samat meikit kuin mitä Lancome valmistaa. Ainakin ADENin nestemäinen huulipuna on täysi kopio Lancomen vastaavasta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku