Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.01.10, 20:33   #51 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Heh, vanha ketju johon olenkin näköjään jo kommentoinut. Yksi karmeus on Opium, sain joskus lahjaksi ison pullon ja se jäi vessan kaappiin lojumaan käyttämättömänä. Tyttäreni onnistui pudottamaan sen lattialle, pullo hajosi ja löyhkä oli sanoinkuvaamaton viikkokausia vaikka vessaa pestiin ja pestiin..
Kovin paljon hajusteita en edes käytä kun on noita allergikkoja. Tällä hetkellä hyvä tuoksuni on Laura Biagiotti.
  Vastaa viestiin
30.01.10, 23:09   #52 (linkki)
tinsku-78
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä66 Näytä viesti
Heh, vanha ketju johon olenkin näköjään jo kommentoinut. Yksi karmeus on Opium, sain joskus lahjaksi ison pullon ja se jäi vessan kaappiin lojumaan käyttämättömänä. Tyttäreni onnistui pudottamaan sen lattialle, pullo hajosi ja löyhkä oli sanoinkuvaamaton viikkokausia vaikka vessaa pestiin ja pestiin..
Kovin paljon hajusteita en edes käytä kun on noita allergikkoja. Tällä hetkellä hyvä tuoksuni on Laura Biagiotti.

Pissisten tuoksuja noi Biagiotit.

Mun lemppari on Tresor.
  Vastaa viestiin
31.01.10, 00:34   #53 (linkki)
Mariage
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tinsku-78 Näytä viesti
Pissisten tuoksuja noi Biagiotit.

Mun lemppari on Tresor.

Klassiset Biagiottit olivat jo tosi IN 80 ja 90-luvulla, joten pissishajuiksi en sanoisi, mielestäni Escadat ja J.Lot on pissishajuja.

Trendikäs 73-vuotias tätini käyttää Tresoria, onko se sitten aikuispissismummotuoksu? :-D
  Vastaa viestiin
31.01.10, 00:35   #54 (linkki)
yhteenveto
(Vierailija)

Angel, Poison ja Chanel#5 näyttävät johtavan kestoinhokkitilastoa.
  Vastaa viestiin
31.01.10, 10:13   #55 (linkki)
pikkuhukka__
(Vierailija)

.........

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yhteenveto Näytä viesti
Angel, Poison ja Chanel#5 näyttävät johtavan kestoinhokkitilastoa.
^ Varmaan siksi, että harva osaa käyttää noin vahvoja tuoksuja:

Oma lempparini on tällä hetkellä Escadan Incredible Me ja inhokki Morganin Love de toi
  Vastaa viestiin
31.01.10, 11:15   #56 (linkki)
carrie
(Vierailija)

Ihan älytöntä luokitella jotkut tuoksut pissisten tuoksuiksi.
Ihmisen iho reagoi eri tavalla. Ystäväni käyttää Kenzon Floweria, ja se sopii hänelle hyvin. Yhdistän tuoksun häneen. Itse en voisi kuvitella sitä käyttäväni!

Merkillistä, että Shalimar ja Whiten Linen tuoksuvat vanhoilta, vaikka ovat uusia. Käytin White Linen-tuoksua 80-luvulla ja se oli silloin olevinaan kevyt ja tyylikäs. Sain siitä paljon kehuja. Kun nyt kokeilin sitä ranteeseen, jouduin jynssäämään saippuan kanssa tunkkaista hajua pois!

Käytän vain kevyitä, raikkaita tuoksuja. Makeista alan voida pahoin, siis jos ovat omalla ihollani.
  Vastaa viestiin
31.01.10, 11:22   #57 (linkki)
crax ei kirj.
(Vierailija)

Tällä hetkellä omat suosikkituoksut ovat Lancômen Hypnôse Senses ja Versacen eau de parfum (se millä ei ole erikseen nimeä ainakaan minun tietääkseni).

Inhokkeja ovat kaikki vanilijaiset ja muut makeat tuoksut. Vahva sitruskaan ei miellyttä, mutta ei ole niin paha.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja carrie Näytä viesti
Ihmisen iho reagoi eri tavalla. Ystäväni käyttää Kenzon Floweria, ja se sopii hänelle hyvin. Yhdistän tuoksun häneen. Itse en voisi kuvitella sitä käyttäväni!

Merkillistä, että Shalimar ja Whiten Linen tuoksuvat vanhoilta, vaikka ovat uusia. Käytin White Linen-tuoksua 80-luvulla ja se oli silloin olevinaan kevyt ja tyylikäs. Sain siitä paljon kehuja. Kun nyt kokeilin sitä ranteeseen, jouduin jynssäämään saippuan kanssa tunkkaista hajua pois!

Käytän vain kevyitä, raikkaita tuoksuja. Makeista alan voida pahoin, siis jos ovat omalla ihollani.
  Vastaa viestiin
31.01.10, 20:26   #58 (linkki)
Klafira
(Vierailija)

PARAS: Aquolina Pink Sugar. Simply the best.

KARMEIN: Armanin Diamonds. Mielestäni kamalan tunkkainen ja omituinen tuoksu.
  Vastaa viestiin
01.02.10, 00:35   #59 (linkki)
ne on VANHOJA!
(Vierailija)

Lainaus:
Merkillistä, että Shalimar ja Whiten Linen tuoksuvat vanhoilta, vaikka ovat uusia.
Shalimar uusi? :-DDD
Guerlainin Shalimar kun tuli markkinoille jo vuonna 1925! Kohta lähemmäs satavuotias.

White Linen on vuodelta 1978. Eli vuotta vanhempi kuin minä.
  Vastaa viestiin
01.02.10, 00:56   #60 (linkki)
nix
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja crax ei kirj. Näytä viesti
Tällä hetkellä omat suosikkituoksut ovat Lancômen Hypnôse Senses ja Versacen eau de parfum (se millä ei ole erikseen nimeä ainakaan minun tietääkseni).
Mä taas en tykkää tuosta Lancomesta. Se on niin tunkkainen tuoksu, vanhanaikainen jo syntyessään.

Yhdestäkään Estee Lauderin tuoksusta en ole pitänyt koskaan, tuoksuvat ullakolta. Nyt on ilmeisesti tullut jotain uutta, joten pitääpä tsekata.

Mun yksi vanha suosikki oli Nikos. Oli ihan uniikkituoksu ja katosi sitten. Harmi, siinä oli sitä jotakin, todella.
  Vastaa viestiin

01.02.10, 13:39   #61 (linkki)
crax ei kirj
(Vierailija)

Ai molemmat, siis Hypnôse ja Hypnôse Senses? Siksi vana kysyn kun minäkään en pitänyt siitä ekasta, mutta tämä uudempi olikin yllätyksekseni mieluisa :) Makuja on tietysti monia, kaikki eivät tykkää samoista hajuista, kaikkien kosmetiikkatyyppien iloksi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nix Näytä viesti
Mä taas en tykkää tuosta Lancomesta. Se on niin tunkkainen tuoksu, vanhanaikainen jo syntyessään..
  Vastaa viestiin
01.02.10, 14:06   #62 (linkki)

Käyttäjän Neitopeikko avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Tampere
Itselläni on suosikkina Calvin Klein: Truth.
Pidän siitä tuoksusta. Tulee kevät aina mieleen. Monet hajuvedet tuovatkin juuri muistoja mieleen.
  Vastaa viestiin
01.02.10, 16:22   #63 (linkki)
carrie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ne on VANHOJA! Näytä viesti
Shalimar uusi? :-DDD
Guerlainin Shalimar kun tuli markkinoille jo vuonna 1925! Kohta lähemmäs satavuotias.

White Linen on vuodelta 1978. Eli vuotta vanhempi kuin minä.
Ymmärsitkö tahallasi väärin?
Tarkoitin, että uutena (juuri avattuina) tuoksuvat kuin olisivat mummon piirongin laatikossa vuosikymmeniä lojuneita.. eli vanhoja. :/
  Vastaa viestiin
01.02.10, 19:48   #64 (linkki)
Niuniu
(Vierailija)

Nyt löyty uusi inhokki: Escadan Desire Me. Siis hyi ällötys! Samanlainen pistävä vaniljamainen katku kuin Shalimarissa, ja lisäksi myös jotenkin pilallisen hajuinen... Huhhuhhuh! En yleensä ole kovin herkkä hajuille, mutta tästä tuli kauhea päänsärky.
  Vastaa viestiin
02.02.10, 02:53   #65 (linkki)
sasae ささえ
(Vierailija)

Lainaus:
Ymmärsitkö tahallasi väärin?
Tarkoitin, että uutena (juuri avattuina) tuoksuvat kuin olisivat mummon piirongin laatikossa vuosikymmeniä lojuneita.. eli vanhoja. :/
Minäkin ymmärsin viestisi kuten edellinen, eli ihmettelin luettuani, että eikös Shalimaria ole ollut olemassa jo paljon ennen syntymääni. Eli tahallaan väärinymmärtämisestä ei liene kyse. Kannattaa kirjoittaa täsmällisesti mitä tarkoittaa.
  Vastaa viestiin
02.02.10, 14:27   #66 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Espoo
poison

Poison taitaa olla se kammotus 80-luvulta ja enkä kyllä L´airdeTempsiäkään kovasti mielelläni muistele. Kölnin vesi 4711 on myös lähinnä spurgukamaa ja sitämyyttistä vihrukkapulloa ruskeine sisältöineen on vaikea unohtaa.
Täällä joku mainitsi Shalimarin - aivan ja sitten AnaisAnais oli myös niitä mageita 80-luvun tököttejä.
Aika jännää että perusmieltymys tuoksuissa säilyy koko elämän.
Tykkäsin aikanaan White Linen tuoksusta ja tykkään edelleenkin - tosin edelleen hieman modifioituna. Biagiottin Romaa käytin myös 80-luvulla ja nyt siitä on miedompi AquadiRoma - ihan kelvollinen tuoksu.
J´adore on kyllä yksi suuri suosikkini, sellainen filmitähti-gaalatuoksu, jonka laittaa suuriin häätilaisuuksiin ja pukujuhlin. Siitä on myös modifioitu pehmeitä kesäversioita ja tykkään niistä todella paljon.
Chanelin Chance on hieno tuoksu ja samoin Pradan Infusion Iris, josta on muitakin kukkaversioita.
  Vastaa viestiin
02.02.10, 17:31   #67 (linkki)
carrie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sasae ささえ Näytä viesti
Minäkin ymmärsin viestisi kuten edellinen, eli ihmettelin luettuani, että eikös Shalimaria ole ollut olemassa jo paljon ennen syntymääni. Eli tahallaan väärinymmärtämisestä ei liene kyse. Kannattaa kirjoittaa täsmällisesti mitä tarkoittaa.
Mainitsin käyttäneeni White Linen-tuoksua 80-luvulla, joten en todellakaan antanut ymmärtää,että pitäisin näitä tuoksuja uutuuksina.

Sinänsä jännää, että tykkäsin 20+ iässä White Linen ja Dune-tuoksuista, mutta enää en voisi kuvitelleakaan käyttävän niitä. Dune oli suuri suosikkini 90-luvun alussa.
  Vastaa viestiin
02.02.10, 19:12   #68 (linkki)
jousimies-67
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariage Näytä viesti
Klassiset Biagiottit olivat jo tosi IN 80 ja 90-luvulla, joten pissishajuiksi en sanoisi, mielestäni Escadat ja J.Lot on pissishajuja.

Trendikäs 73-vuotias tätini käyttää Tresoria, onko se sitten aikuispissismummotuoksu? :-D

Ot mutta mun 17v tytär käyttää Tresor tuoksua, pyytää mua aina tuomaan lentoasemalta jos menen työmatkalle. On trendejä ja muoteja seuraava likka, ei mikään "mummopissis" :)

Itse suosin mitä milloinkin...
  Vastaa viestiin
02.02.10, 19:13   #69 (linkki)
jossukka
(Vierailija)

Lainaus:

Miten joku tuoksu voi haista jonain hetkenä sun iholla tunkkaiselta ja toisena hetkenä raikkaalta? Onko ollut puhdas iho, entä vanha pullo?
  Vastaa viestiin
02.02.10, 19:16   #70 (linkki)
Lauras
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nallepuh52 Näytä viesti
J´adore on kyllä yksi suuri suosikkini, sellainen filmitähti-gaalatuoksu, jonka laittaa suuriin häätilaisuuksiin ja pukujuhlin. Siitä on myös modifioitu pehmeitä kesäversioita ja tykkään niistä todella paljon.
Chanelin Chance on hieno tuoksu ja samoin Pradan Infusion Iris, josta on muitakin kukkaversioita.

Minä käytän taas arkituoksuna toimistossa tuota J adorea. (ja kyllä, ofisissamme SAA käyttää tuoksuja, ennenkuin joku allerginen repeää palstalla), ja juhlissa Poisonia ym vanvempia tuoksuja. Olen 33v.
  Vastaa viestiin

02.02.10, 19:51   #71 (linkki)
adora
(Vierailija)

Paras ja karmein tuoksu

Paras: Guerlainin Champs Elysées tai Pradan Infusion d'Iris. Ihania molemmat, Guerlain on mielestäni perinaisellinen korkokenkätuoksu, joka saa aina ihastuneita kommentteja miehiltä :)

Karmein: Kasarituoksu Angel. Chloe, siskoni lempituoksu, aiheutti helvetillisen päänsäryn. Joku Loulou (?), lähes kaikki Armanin tuoksut (en tiedä mikä niissä mättää), Obsession, Diorissimo jne.

Tätä ketjua on ilo seurata, tarinat herättää hauskoja muistoja varmaan monessa ellissä :)
  Vastaa viestiin
02.02.10, 20:17   #72 (linkki)
carrie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jossukka Näytä viesti
Miten joku tuoksu voi haista jonain hetkenä sun iholla tunkkaiselta ja toisena hetkenä raikkaalta? Onko ollut puhdas iho, entä vanha pullo?

Kylläpä täällä vinoillaan!
Se, mikä tuntui 25 vuotta sitten ihanalta ja raikkaalta, tuntuu nyt tunkkaiselta tuoksulta, VAIKKA OLISI IHAN UUSI, VASTA AVATTU PULLO. Näin se maku muuttuu. Tämä oli se pointti.
Monille ikäisilleni 80-luvun suosikkituoksuissa on liikaa jotain.
  Vastaa viestiin
02.02.10, 21:38   #73 (linkki)
JaynaLee
(Vierailija)

Ihania!!!!

Itse pidän tuoksuista ja niitä myös "keräilen"
Uusin tuttavuus on JILL , Jill Sanderin uusin tuoksu,
aivan ihana, sekä myös Jill Sanderin no 4 aivan ihana.
Tuoksuja ei saa Suomesta, joten uusia minulle, ja hommasin ne nyt itselleni Berliinin
reissulta.
(Yök -),tuoksuja ei minulla oikeastaan olekkaan, mutta Red Doorista (EA) minulta turposi
huulet (allergia reaktio ?) ja piti kyseisetä tuoksusta luopua aikoinaan.
Minulle tuoksut ovat olleet harrastus jo nuoresta pitäen ,jHajuvesistä pidän ja tulen pitämään aina (en tarkoita sumuttelua hullunlailla ,vaan suihkuttelen hajuja ihan normaalisti)
  Vastaa viestiin
02.02.10, 21:45   #74 (linkki)
siskon tuoksut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja adora Näytä viesti
Paras: Guerlainin Champs Elysées tai Pradan Infusion d'Iris. Ihania molemmat, Guerlain on mielestäni perinaisellinen korkokenkätuoksu, joka saa aina ihastuneita kommentteja miehiltä :)

Karmein: Kasarituoksu Angel. Chloe, siskoni lempituoksu, aiheutti helvetillisen päänsäryn. Joku Loulou (?), lähes kaikki Armanin tuoksut (en tiedä mikä niissä mättää), Obsession, Diorissimo jne.

Tätä ketjua on ilo seurata, tarinat herättää hauskoja muistoja varmaan monessa ellissä :)

Jaabati.. mikähän siinä on että ne siskojen tuoksut on aina niitä laatta-lentää tason tuoksuja.... olen tämän ilmiön huomannut tsiljoona kertaa.

Suo siellä...
  Vastaa viestiin
02.02.10, 21:46   #75 (linkki)
tyylilyyli71
(Vierailija)

Lainaus:
Kylläpä täällä vinoillaan!
Se, mikä tuntui 25 vuotta sitten ihanalta ja raikkaalta, tuntuu nyt tunkkaiselta tuoksulta, VAIKKA OLISI IHAN UUSI, VASTA AVATTU PULLO. Näin se maku muuttuu. Tämä oli se pointti.
Monille ikäisilleni 80-luvun suosikkituoksuissa on liikaa jotain.

Niin oli kyllä. Se oli sitä tuoksua.

Nyt pitää olla sporttista kusenkevyttä miehentuoksuista hajustetta, ei kiitos!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku