Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.10, 00:25   #76 (linkki)
+.+
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja adora Näytä viesti
Karmein: Kasarituoksu Angel.
Angel on vuodelta 1992.

Omia inhokkejani ovat Ardenin Blue Grass, Sarah Jessica Parkerin Lovely, Paloma Picasso ja Versacen Crystal Noir. Ikävimmät muistot ovat kuitenkin jääneet Revlonin Charlie-tuoksusta. Siitä perusversiosta, mutta eipä niissä muissakaan kehumista ole.

Parasta on mahdoton valita, mutta tällä hetkellä eniten käytössä ovat Hanae Morin Butterfly ja Philosophyn Amazing Grace.
  Vastaa viestiin
03.02.10, 03:24   #77 (linkki)
herra paratkoon
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JaynaLee Näytä viesti
Itse pidän tuoksuista ja niitä myös "keräilen"
Uusin tuttavuus on JILL , Jill Sanderin uusin tuoksu,
aivan ihana, sekä myös Jill Sanderin no 4 aivan ihana.
Tuoksuja ei saa Suomesta, joten uusia minulle, ja hommasin ne nyt itselleni Berliinin
reissulta.
(Yök -),tuoksuja ei minulla oikeastaan olekkaan, mutta Red Doorista (EA) minulta turposi
huulet (allergia reaktio ?) ja piti kyseisetä tuoksusta luopua aikoinaan.
Minulle tuoksut ovat olleet harrastus jo nuoresta pitäen ,jHajuvesistä pidän ja tulen pitämään aina (en tarkoita sumuttelua hullunlailla ,vaan suihkuttelen hajuja ihan normaalisti)
Tässä on jo tehty olan takaa töitä, että on onnistuttu sisällyttämään tekstiin mahdollisimman paljon virheitä ja kömmähdyksiä. :D
  Vastaa viestiin
03.02.10, 03:26   #78 (linkki)
sasae ささえ
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja siskon tuoksut Näytä viesti
Jaabati.. mikähän siinä on että ne siskojen tuoksut on aina niitä laatta-lentää tason tuoksuja.... olen tämän ilmiön huomannut tsiljoona kertaa.

Suo siellä...
Tämä oli kyllä hauska huomio. Ei tosin totta omalla kohdallani, koska kumpikaan siskoistani ei juuri hajuvesiä harrasta. Toinen on yliherkkä tuoksuille, toinen hoitaja, joten ei voi ammattinsa takia juuri käyttää.
  Vastaa viestiin
04.02.10, 00:58   #79 (linkki)
Paras löytöni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja +.+ Näytä viesti
Parasta on mahdoton valita, mutta tällä hetkellä eniten käytössä ovat Hanae Morin Butterfly ja Philosophyn Amazing Grace.
Olen omistanut molemmat em. tuoksut mutta noiden kahden täydellinen sekoitus on Philosophyn Falling in Love =)

Minusta Butterfly oli vähän liian keinotekoisen ja lapsellisen mehumakea eli petyin kun olisin toivonut sellaista aikuismaisempaa mutta puhdasta makeutta siihen, ja Amazing Grace liian "Bodyshopwhitemyskinen" eli pelkistetty ja siitä tuoksusta puuttuu jokin olennainen tyylikäs (kukkais)kerros jota jäin tosiaan kaipaamaan.

Tuo Falling in Love täytti toiveet molemmista eli täydellinen risteytys =D Siinä on Butterflyn keinotekoisen mansikan tilalla pehmeää mustikkaisuutta ja vaniljaisuutta ja silti Philosophyn tuoksujen tunnusomainen puhtaus ja selkeys alusta loppuun mieleenpainuvilla kukilla höystettynä.
Suosittelen lämpimästi.
  Vastaa viestiin
04.02.10, 15:44   #80 (linkki)
+.+
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paras löytöni Näytä viesti
Olen omistanut molemmat em. tuoksut mutta noiden kahden täydellinen sekoitus on Philosophyn Falling in Love =)
Kiitoksia suosituksesta. Minulta itse asiassa löytyy myös Falling in Love, tosin vain 15 millin minipullo. Ei ikävä kyllä ole lempituoksujani, ja onkin tällä hetkellä piilossa hyllyn perimmäisessä nurkassa odottamassa josko mieli jossain vaiheessa muuttuisi. Vanilja-karhunvatukkasuhde on mielestäni liikaa kallellaan karhunvatukkaan päin, ja tuoksu on siten makuuni liian marjainen. Mieluisampi karhunvatukka/vanilja -sekoitus on Trish McEvoyn 9, joka on ihollani vähän syvempi ja pehmeämpi.
  Vastaa viestiin

06.02.10, 00:28   #81 (linkki)
hanna
(Vierailija)

+ Lacoste pour femme ja Esprit connect her.

- Kaikki Escadan tuoksut tuoksuu härskiintyneelle, eltaantuneelle ja pistävälle, hyi.
  Vastaa viestiin
06.02.10, 12:37   #82 (linkki)
Flirttituoksu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja +.+ Näytä viesti
Kiitoksia suosituksesta. Minulta itse asiassa löytyy myös Falling in Love, tosin vain 15 millin minipullo. Ei ikävä kyllä ole lempituoksujani, ja onkin tällä hetkellä piilossa hyllyn perimmäisessä nurkassa odottamassa josko mieli jossain vaiheessa muuttuisi. Vanilja-karhunvatukkasuhde on mielestäni liikaa kallellaan karhunvatukkaan päin, ja tuoksu on siten makuuni liian marjainen. Mieluisampi karhunvatukka/vanilja -sekoitus on Trish McEvoyn 9, joka on ihollani vähän syvempi ja pehmeämpi.

Musta Betsey Johnsonin nimikkotuoksu on just sellanen ihanan herkullinen tuoksu, muttei liian imelä. Greippiä, päärynää, mustaherukkaa, mandariinia ja praliinia.

Mäkään en muuten tykänny siitä muovisen makeasta Hanae Morista, se oli eau de parfum mutta oliskohan pitänyt sitten ottaa eau de toilette?
  Vastaa viestiin
08.02.10, 10:08   #83 (linkki)
fragr
(Vierailija)

Olen nyt viikon verran käynyt testailemassa erilaisia tuoksuja, joita täällä on suositeltu. Chanelin Chance ja etenkin 19 on kyllä aika kauheita. Chance on hiukan parempi, mutta tuo 19 tuoksuu ihan kompostille. Mikä siinä voi ketään kiehtoa?

Estee Lauderin uudet tuoksut on ihan luiruja tuoksuja, vetisiä, alkoholisen pistäviä ja tunkkaisia.

Yksi Givenchy jota ei täällä ole näkynyt oli melko siedettävä, mutta kummallisen saippuainen, nimeltään Irresistibe.

Paras täällä suositelluista tuoksuista (Suomessa myytävistä) on Guerlainin My Insolence. Sen tavallinenkin versio on hyvä, eli jompi kumpi niistä tulee hankittua näillä näkymin. Kiitos vinkistä!
  Vastaa viestiin
15.02.10, 20:40   #84 (linkki)
Maijah
(Vierailija)

Paras!!!

Ihan paras tuoksu IKINÄ on Calvin Kleinin Contradiction! Ihanan naisellinen, mutta nuorekas ja raikas tuoksu. Monta vuotta ollut jo tuoksuni ja sitä on muutama pullo mennyt -- niin arkena kuin juhlana.
  Vastaa viestiin
16.02.10, 22:43   #85 (linkki)
Kemioista kiinni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fragr Näytä viesti
mutta tuo 19 tuoksuu ihan kompostille. Mikä siinä voi ketään kiehtoa?
Se tuoksuu aivan mielettömän hyvältä sellaisella ihmisellä jolla kohtaa ihon kemiat (ph-arvot) sen kanssa.

Esimerkiksi minulla YSLn Rive Gauche on aivan kamala kompostikukkaispommi mutta ystävättärellä se tuoksuu tosi mahtavalta.
  Vastaa viestiin
16.02.10, 23:38   #86 (linkki)
carrie
(Vierailija)

Sama kokemus mulla tuosta Rive Gauchesta. Itse en sitä voisi käyttää, mutta työtoverille se sopii hyvin. Se on muuten jännä tuoksu, yksi erikoisimmista mitä olen haistanut. Pullon design on myös jännä. Ei minun tyyliä, mutta upea tuote silti. En osaisi yhtään arvailla, mistä tuoksu koostuu, täytyy käydä lunttaamassa..
  Vastaa viestiin
17.02.10, 12:20   #87 (linkki)
phka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maijah Näytä viesti
Ihan paras tuoksu IKINÄ on Calvin Kleinin Contradiction! Ihanan naisellinen, mutta nuorekas ja raikas tuoksu. Monta vuotta ollut jo tuoksuni ja sitä on muutama pullo mennyt -- niin arkena kuin juhlana.
Niin ne maut vaihtelee, itse ostin samaista tuoksua muutama vuosi sitten ja käyttämättä jäi. Vähän aikaa sitten heitin täyden pullon pois.
  Vastaa viestiin
17.02.10, 16:38   #88 (linkki)
roosa
(Vierailija)

Estee Lauder'in Sensuous on persoonallinen vaihtoehto. Tuoksuu kuitenkin ihan erilaiselta eri ihmisillä, mitä ihmettelin
  Vastaa viestiin
24.02.10, 19:41   #89 (linkki)
eleanoora
(Vierailija)

jänniä valintoja..

ja toisaalta, ymmärrän monen inhokit.

Olen käyttänyt n 15v paljon ERILAISIA tuoksuja, ja esim Tresor tai DK:N Cashmere Mist eivät ole nuoren parikymppisen tuoksuja. Se on ihan selvää.

On kuitenkin jokunen tuoksukokemus, joista nyt vaan ei tykkää.

Omia inhokkejani (ja varmaan nyt unohtuu montakin):

Cliniquen Aromatics Elixir (pistävä,epämiellyttävä)
Klein One (yliannostus), Obsession, Escape (raskaita, migreenille altistavia:))
Kenzo Flower (aika outo, synteettinen),
Guelainin L'Instant Magic (imelän raskas); muuten arvostan Guerlainia, hienoja juttuja..
Yves Rocher Neonatura (yök!en vaan käsitä tuota tuoksua)
YSL Paris (imelä, yksiulotteinen, vanhanaikainen), Rive Gauche (vanhentunut, ei toimi enää)
Rochasin tuoksut yleisesti

..lemppari? no just nyt vaikka EL White Linen ja elizabeth A. Sunflowers, joka on niin MELONINEN:)
  Vastaa viestiin
25.04.10, 02:23   #90 (linkki)
lollotilol
(Vierailija)

paras hajuvesi

Jotkut jaksaa valittaa. Kestosuosikkini on Angel ja muut Thierry Muglerin hajuvedet. Tuoksut ovat erittäin yksilöllisiä ja muuntuvat jokaisen iholla. Itselleni sopivat vain erittäin makeat hajuvedet. Kaikki muut tuoksut muuttuvat pistäviksi ja epämiellyttäviksi. En vihaa mitään hajuvettä joka minulle ei sovi, sillä jollakulla samainen tuoksu saattaa olla erittäin ihana. :)

"Earn your happiness. It's too easy to be evil. I need challenges."
  Vastaa viestiin

26.04.10, 01:41   #91 (linkki)
Muutama tuttu käytti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lollotilol Näytä viesti
Jotkut jaksaa valittaa. Kestosuosikkini on Angel ja muut Thierry Muglerin hajuvedet.
Älä ihmettele jos ihmiset valittavat koska tuo kyseinen tuoksu on todella voimakas, ja haisee kaikilla lähes samalta eli miesten partaveden ja turkiskuoriaismyrkyn sekoitukselle jossa aavistus vaniljasokeria.
Angel on uskomattoman tehokas astman ja migreenin laukaisija. Jopa niille jotka eivät normaalisti kärsi hengenahdistuksesta tai päänsärystä.
  Vastaa viestiin
26.04.10, 09:35   #92 (linkki)
ei ahdista
(Vierailija)

Angel tuoksuu näin ulkopuolisen mielestä todella ihanalta! Sain sitä itselleni aikoinaan näytteen ja astmaatikkona ja migreeniin taipuvaisena en huomannut sen käytössä mitään ongelmia. Joku täällä taitaa vähän liioitella...
  Vastaa viestiin
26.04.10, 22:52   #93 (linkki)
lilac
(Vierailija)

Saako Yves Rocherilla osallistua tähän keskusteluun? No osallistun. Eli kaksi kautta aikojen hirvittävintä haistamaani "tuoksua" ovat olleet joskus muinoin Yves Rocherin "Venice" sellaisessa tummanpunaisessa putelissa ja saman merkin "Ispahan" tummansiniseen verhottuna. Molemmat aivan hirveän väkeviä, mausteisia, tunkkaisia ja tummia hajuja. Hyh, puistattaa varsinkin tuo Venice. En ymmärrä miten joku voisi haluta haista siltä. Pidän hieman sanotaanko kevyemmistä, hedelmäisemmistä ja raikkaammista tuoksuista.
  Vastaa viestiin
26.04.10, 23:29   #94 (linkki)
Taidat valehdella
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ahdista Näytä viesti
Angel tuoksuu näin ulkopuolisen mielestä todella ihanalta! Sain sitä itselleni aikoinaan näytteen ja astmaatikkona ja migreeniin taipuvaisena en huomannut sen käytössä mitään ongelmia. Joku täällä taitaa vähän liioitella...

Minulla on oikeasti astma ja olen kärsinyt migreenikohtauksista teinarista saakka, ja haistan tuon karsean hajun jo korttelin päähän!
  Vastaa viestiin
26.04.10, 23:30   #95 (linkki)
myrkkyparaati
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lilac Näytä viesti
Saako Yves Rocherilla osallistua tähän keskusteluun? No osallistun. Eli kaksi kautta aikojen hirvittävintä haistamaani "tuoksua" ovat olleet joskus muinoin Yves Rocherin "Venice" sellaisessa tummanpunaisessa putelissa ja saman merkin "Ispahan" tummansiniseen verhottuna. Molemmat aivan hirveän väkeviä, mausteisia, tunkkaisia ja tummia hajuja. Hyh, puistattaa varsinkin tuo Venice. En ymmärrä miten joku voisi haluta haista siltä. Pidän hieman sanotaanko kevyemmistä, hedelmäisemmistä ja raikkaammista tuoksuista.

nää on just sellasia venäläisten suosimia tuoksuja, ja samaa kategoriaa ku jotkut angeli, gaultieri tai poeme.
  Vastaa viestiin
27.04.10, 08:38   #96 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ahdista Näytä viesti
En usko että vain "joku" liioittelee, koska Angel on aina näiden hajuvesi-inhokkikeskustelujen mainituin merkki, eli moni ei pidä siitä. Itsekään en voi sietää sitä, siinä on tosiaan joku kesämökin kärpäspaperin omituinen haju.
  Vastaa viestiin
27.04.10, 09:56   #97 (linkki)
Valitan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
En usko että vain "joku" liioittelee, koska Angel on aina näiden hajuvesi-inhokkikeskustelujen mainituin merkki, eli moni ei pidä siitä. Itsekään en voi sietää sitä, siinä on tosiaan joku kesämökin kärpäspaperin omituinen haju.

Aivan! Sen tuoksun tunnistan AINA, oli käyttäjä kuka tahansa. Ja aina vaikutelma on sama: Miksi ihmeessä joku käyttää kärpäsmyrkkyä tuoksunaan?
  Vastaa viestiin
27.04.10, 10:22   #98 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lilac Näytä viesti
Tässä olen ehdottomasti samaa mieltä! Hajut ovat todella voimakkaita ja halvan oloisia.

Muuten hajuvesistä ei juuri kannata kiistellä, ihmisten ph:t ovat niin erilaisia että yksi tuoksu voi toisella olla nappiin, ja toisella haista myrkyltä. Ja nokka haistaa tuoksut eri tavalla :D

Joskus pullossa oleva tuoksu on ihana, mutta iholla ollessa muuttuu huonoksi. Mutta täältä saa kyllä hyviä kokeilemisen arvoisia vinkkejä!
  Vastaa viestiin
27.04.10, 14:47   #99 (linkki)
herkku.
(Vierailija)

Kaikki B Never Too Busy To Be Beautifulin tuoksut on ihania! Harmi että lopetettiin.
Inhoan kaikkia kukkaistuoksuja tyyliin Laura Biagotin Laura jne. Ne saa kuvotuksen aikaan.
  Vastaa viestiin
27.04.10, 20:41   #100 (linkki)
sekoilin, sorry
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
Sorry, sanoin tuosta Angelista, ettei ahdista astmaatikkoa, mutta sekoilin tuotteiden kanssa. Oikeasti en edes tiedä miltä se tuoksuu, ja tuo kärpäspaperin tuoksu kuulosti tosi kummalliselta vertaukselta. Piti siis kaivaa se vanha näyte esiin, ja katsoa mikä se tuoksu oikeasti on. Se mitä tarkoitin olikin Alien. Tuoksu on mennyt jo vähän vanhaksi, mutta se kyllä tuoksuu ihan hyvälle, aika pehmeälle, eikä ahdista. Vähän jo vanhanaikainen tuoksu tosin, mutta sopii ehkä jollekin täti-ihmiselle ihan ok.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku