Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.02.12, 11:52   #151 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One for You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Nyt löysin kivan tuoksun:
Christina Aguilera
Royal Desiree EDP
! Joku vinkkas, että hiuksiin laittamalla tuoksu ei muutu, otin onkeen, paljon kiitoksia!
Yves Rocherin Vanille Noire on melko hyvä, mutta kuten kaikessa, saman tuotemerkin (YR) tuoksuissa on se sama pohjatuoksu. Että vaikka tehdään uusia tuoksuja, niissä on se tyypillinen YR:mainen pohjatuoksu. Tiedätte mitä tarkoitan.
Sitä vaan kysyn, että mikä näissä YR tuoksuissa maksaa???
Kun tuoksun perusteella ei voi parhaimmalla tahdollakaan sanoa, että on kallistuoksu...
  Vastaa viestiin
22.03.12, 16:36   #152 (linkki)
gerlixe
(Vierailija)

hihi, no karmein on ainakin..

....edelleenkin se sama minkä 12-vuotiaana kaadoin lavuaarista keinolla millä hyvänsä alas eli Chanel 5. Mikään ei maailmassa siis karmaise enemmän kuin jonkun "Cruellan" kestosuosikki, myös kammottaa se että venäjällä tämä on yksi top 10 listan hajuvesistä, ei sitten tiedä mikä heitä vaivaa.

mutta paras, on hento sipautus Emporio Diamondsia ja uloos!
  Vastaa viestiin
29.03.12, 15:41   #153 (linkki)
potilaana
(Vierailija)

Yksi toivomus

Älkää, kiltit vierailijat ja potilaat laittako vahvoja hajuvesiä, kun tulette sairaalaan!

Sairaalassa on pahoinvoivia ja sairaita ihmisiä - muitakin kuin minä - jotka todella kärsimme pienissä huoneissa vahvoista tuoksuista. Tuuletus ei aina ole mahdollista, kun joku palelee, joten tuoksut pysyvät ilmassa koko päivän. Huonetoverin Chanel 5 saa minut oksentamaan, ei voi mitään. Moni muukin tuoksu haittaa, kaikki eivät, mutta voimakas, kestävä tuoksu pysyy ja saa lääkkeistä pahoinovoivan oksentamaan. Pienikin määrä voi riittää, itse käyttäjä ei sitä huomaakaan, jos voi paremmin. Se ei kai ole tarkoitus etkä kai halua kuunnella oksentelevaa vierustoveria!
  Vastaa viestiin
29.03.12, 21:38   #154 (linkki)
Tuoksufriikki
(Vierailija)

Olen huomannut, että suosikki- ja inhokkituoksujen listaaminen noin yleisellä tasolla on aika turhaa. Riippuu niin paljon siitä mikä itsellä toimii. Esimerkiksi monien rakastamat raikkaan kukkaiset Kenzo Flower ja Ralph Laurenin Romance muuttuvat omalla ihollani kirpeän kitkeriksi ja hyvin alkoholisen tuoksuisiksi. Sen sijaan esim. monen haukkuma Shalimar on ihollani aivan ihana pehmeän vaniljainen ja aavistuksen patsulinen. Samoin Angel toimii kevyesti annosteltuna; ei ole lainkaan tunkkainen, vaan puuterinen ja lempeä. Ehkä "kemiani" sitten on sellainen, että minulla toimivat itämaiset ja raskaammat tuoksut, kun taas kevyet kukkaishajuvedet muuttuvat epämiellyttäviksi. Tuoksuani on usein kehuttu, ja kun olen paljastanut sen olevan esimerkiksi Shalimar, reaktiot ovat olleet tyyliin: "ai, mä luulin että se on se tosi kuvottava mummotuoksu".

Suosikkini ovatkin "rakasta tai vihaa tuoksut", kuten CK:n Euphoria, Chopardin hieman Angelia muistuttava Wish ja juurikin Guerlainin Shalimar. Oikeastaan ainut kevyt ja kukkainen joka minulla toimii on Chanelin Coco Mademoiselle.

Monen vanhan tuoksun reseptiä on myös vuosien varrella jostain ihmeen syystä muutettu, ja moni vanhaa Chanel 5:ta tai L'Air du Tempsia haistanut on sanonut nykyversioiden olevan paljon kehnompia.

Muuten inhoan tuoksuja, jotka on tehty halvoista aineksista niin että sen haistaa. En myöskään ymmärrä aikuisia naisia jotka haluavat tuoksua karkkikaupalta. Jotenkin tulee outo fiilis, jos tapaa vaikka jonkun 45-vuotiaan joka tuoksuu purkkapallolta. Mutta makunsa toki kullakin.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 13:31   #155 (linkki)
nainen 40v.
(Vierailija)

Parhaimmat hajuvedet Venice ja Ispahan(Yves Rocher).Tällä hetkellä käytössä myski ja bodyshopin vanilja hyvin hillitysti ja harkitusti.Olen itse haju-allergikko enkä voi mennä mihinkään hajuvesikauppoihin enkä parfyymissä-uineiden lähelle.Poisonia parjataan ihan turhaan,se on ok haju oikein käytettynä=haistaa vasta lähietäisyydeltä.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 15:17   #156 (linkki)
totta on
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja potilaana Näytä viesti
Älkää, kiltit vierailijat ja potilaat laittako vahvoja hajuvesiä, kun tulette sairaalaan!

Sairaalassa on pahoinvoivia ja sairaita ihmisiä - muitakin kuin minä - jotka todella kärsimme pienissä huoneissa vahvoista tuoksuista. Tuuletus ei aina ole mahdollista, kun joku palelee, joten tuoksut pysyvät ilmassa koko päivän. Huonetoverin Chanel 5 saa minut oksentamaan, ei voi mitään. Moni muukin tuoksu haittaa, kaikki eivät, mutta voimakas, kestävä tuoksu pysyy ja saa lääkkeistä pahoinovoivan oksentamaan. Pienikin määrä voi riittää, itse käyttäjä ei sitä huomaakaan, jos voi paremmin. Se ei kai ole tarkoitus etkä kai halua kuunnella oksentelevaa vierustoveria!

Totta, yhtä lailla kuin se että peskää itsenne ja vaatteenne ennenkuin tulette paskalta haisten ihmisten ilmoille.
  Vastaa viestiin
13.05.12, 19:53   #157 (linkki)
bgvfcdxs
(Vierailija)

Saisipa vielä jostain Rochas'n Femme-tuoksun. Sen aidon ja alkuperäisen. Ainutlaatuinen koostumus. Olkoon vaikka kuinka vanhanaikaista, minulle se on yksi kaikkien aikojen parhaita. Jossain vaiheessa ne pilasivat sen ihan hirveän pistäväksi ja tympeäksi, siis minun makuni mukaan. Jos jollain on tietoa, kertokaa.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 14:17   #158 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lilac Näytä viesti
Saako Yves Rocherilla osallistua tähän keskusteluun? No osallistun. Eli kaksi kautta aikojen hirvittävintä haistamaani "tuoksua" ovat olleet joskus muinoin Yves Rocherin "Venice" sellaisessa tummanpunaisessa putelissa ja saman merkin "Ispahan" tummansiniseen verhottuna. Molemmat aivan hirveän väkeviä, mausteisia, tunkkaisia ja tummia hajuja. Hyh, puistattaa varsinkin tuo Venice. En ymmärrä miten joku voisi haluta haista siltä. Pidän hieman sanotaanko kevyemmistä, hedelmäisemmistä ja raikkaammista tuoksuista.
Nämä todellakin muistetaan!
Kaverini mummo käytti näitä mökillä, puuceessä kärpästen tappamiseen.
  Vastaa viestiin
15.05.12, 01:18   #159 (linkki)
Vanhaa glamouria
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bgvfcdxs Näytä viesti
Saisipa vielä jostain Rochas'n Femme-tuoksun. Sen aidon ja alkuperäisen. Ainutlaatuinen koostumus. Olkoon vaikka kuinka vanhanaikaista, minulle se on yksi kaikkien aikojen parhaita. Jossain vaiheessa ne pilasivat sen ihan hirveän pistäväksi ja tympeäksi, siis minun makuni mukaan. Jos jollain on tietoa, kertokaa.
Eikös kurvitar Mae West ollut tuon pullon muodon esikuva? :)
  Vastaa viestiin
15.05.12, 01:20   #160 (linkki)
Poisonista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 40v. Näytä viesti
Poisonia parjataan ihan turhaan,se on ok haju oikein käytettynä=haistaa vasta lähietäisyydeltä.

Poison pitää suihkuttaa ilmaan ja kävellä siitä läpi, niin hiuksiin ja hartioille jää sellainen hieman myskinen ja tumma hyvä metsämarjainen tuoksu. Iholle suihkutettuna siitä tulee todella pistävä ja terävä.
  Vastaa viestiin
15.05.12, 01:22   #161 (linkki)
Chanel pilasi tuoksunsa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuoksufriikki Näytä viesti
Monen vanhan tuoksun reseptiä on myös vuosien varrella jostain ihmeen syystä muutettu, ja moni vanhaa Chanel 5:ta tai L'Air du Tempsia haistanut on sanonut nykyversioiden olevan paljon kehnompia.

Uusi Chanel 5 on ihan pyörryttävä "venäjähajupommi" verrattuna siihen alkuperäiseen valkoisten kukkien aldehydiversioon jonka haistoin ekaa kertaa äidilläni joskus vuonna 1977.
  Vastaa viestiin
18.05.12, 22:25   #162 (linkki)
Terveiset tehtaalta :)
(Vierailija)

Tämän hetken suosikit ovat Miss Dior Cherie Edp, Cliniquen Happy ja Dieselin Fuel for Life Unlimited. Kaikkien aikojen inhokki on juuri löytynyt: Yves Rocherin Monoï Edt. Minulla on ollut aikaisemmin Monoï-suihkugeeli, jonka tuoksusta pidin todella paljon. Tämä hajuvesikin tuoksuu ihollani aluksi ihanalta, mutta nopeasti tuoksu alkaa muistuttaa yhä enemmän ja enemmän sulfaattisellutehtaan löyhähdyksiä. Ja tuoksun kesto vaikuttaa kerrassaan erinomaiselta. Hyi olkoon!
  Vastaa viestiin
19.05.12, 16:58   #163 (linkki)
perfumista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveiset tehtaalta :) Näytä viesti
Tämän hetken suosikit ovat Miss Dior Cherie Edp, Cliniquen Happy ja Dieselin Fuel for Life Unlimited. Kaikkien aikojen inhokki on juuri löytynyt: Yves Rocherin Monoï Edt. Minulla on ollut aikaisemmin Monoï-suihkugeeli, jonka tuoksusta pidin todella paljon. Tämä hajuvesikin tuoksuu ihollani aluksi ihanalta, mutta nopeasti tuoksu alkaa muistuttaa yhä enemmän ja enemmän sulfaattisellutehtaan löyhähdyksiä. Ja tuoksun kesto vaikuttaa kerrassaan erinomaiselta. Hyi olkoon!
Tuo on muuten niin totta, että jotkut hajuvedet reagoivat tosi erikoisilla tavoilla oman ihon kemiaan, tuottaen aivan erilaisia tuoksu"elämyksiä" kuin on tarkoitettu :) Itselläni esim. JLon marjainen L.A. Glow ja Nina Riccin pullossa ah-niin-hyväntuoksuinen klassikkoparfyymi l'Air du Temps alkavat haiskahtaa aivan kamalilta alta aikayksikön, mikä on harmi. Jokin ei vain mätsää niiden koostumuksen kanssa.

Juuri nyt pidän Kenzon l'Eau par Kenzosta sen originaali- ja wild edition -versioina, O Oui de Lancomesta sekä Diorin Miss Cherie l'eausta. Cliniquen raikkaat Happy-tuoksut ovat myös kovassa käytössä joka vuosi keväästä syksyyn.

Tuoksut joita vierastan ovat CK:n Euphoria, Viktor & Rolfin Flowerbomb ja kaikki Cleanit; huuhteluainetta saa halvemmallakin :D
  Vastaa viestiin
19.05.12, 22:24   #164 (linkki)
annelie
(Vierailija)

- Hirvein kaikista testaamistani - ja niitä on paljon - on ylivoimaisesti Madonnan Truth or Dare.
Kun olin testannut sitä ranteeseeni, koko perhe kiljui, että pese pois. Siitä tuli ihan paha olo.

+ Suosikkini on tällä hetkellä Especially Escada. Ihana yhdistelmä ruusua, päärynää ja myskiä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku