Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.05.07, 09:56   #1 (linkki)
Blondi48
(Vierailija)

Taas itseruskettavista...

Hei,

Minulla on sekä Nuxen Teint Prodieuxia, että Lumenen uutta Sun Magic itseruskettavaa voidetta kasvoille.

Lumenea en ole vielä kokeillut (ostin eilen), mutta olen pitkään miettinyt, että laitetaanko näitä voiteita myös silmänympärysiholle?
Jotenkin tuntuu, että tietysti, muutenhan siinä tulee tuo pandaefekti...mutta sittenkin, onko nämä tuotteet kuitenkaan tarkoitettu laitettavaksi herkälle silmänympärysiholle?

Miten te muut Ellit näitä levitätte kasvoillenne?

Kiitos, jos valistatte tietämätöntä!
  Vastaa viestiin
17.05.07, 19:52   #2 (linkki)
Blondi48
(Vierailija)

?

Vielä näistä? Eikö todellakaan kukaan tiedä...
  Vastaa viestiin
17.05.07, 19:59   #3 (linkki)
gia
(Vierailija)

Ei saa laittaa silmänympärys iholle. Ei sitä panda efektiä tule kun hävyttää rajat hyvin ja ei käytä liian tummaa itseruskettavaa. Itse levitän kasvoille tarkoitettua itseruskettavaa myös kaulalle ja dekolteelle. Näin ei jää rajoja. Tietysti kasvojen ihoa kannattaa hieman kuoria ennen itseruskettavan levittämistä että lopputulos olisi tasaisempi. Ja hyvä kosteutus pitää rusketuksen kauemmin. Toivottavasti oli jotain apua:)
  Vastaa viestiin
18.05.07, 13:11   #4 (linkki)
em

Käyttäjän em avatari

Rekisteröitynyt: 04/2007
Sijainti: Etelä-Suomi
Minä levitin kasvoille tarkoitettua Dovea topin rajojen mukaan. Eli pukeuduin (vanhaan huonoon) toppiin ja ryhdyin voitelemaan. Hyvä tuli, on meikäläiselle olmi-iholle sopivan vaalea lopputulos eikä laikkuja tullut.
  Vastaa viestiin
18.05.07, 14:54   #5 (linkki)
rajaton.
(Vierailija)

Minä kyllä olen aina laittanut itseruskettavaa myös silmänympärysiholle, eikä se ole aiheuttanut mitään ongelmia. Saan tasaisen rusketuksen, enkä valkoisia renkuloita silmien ympärille. Tuota em:n toppivinkkiä en oikein ymmärrä, itse kun levitän itseruskettavaa rajattomasti koko vartalolle. En halua mitään rajoja.
  Vastaa viestiin
18.05.07, 16:21   #6 (linkki)
gia
(Vierailija)

Minulla ainakin joissain itseruskettavissa lukee, että ei silmänympärys iholle, mutta tietenkin jos ei mitään oireita tule ja lopputulos on mieluinen niin voihan sitä varmaan sinnekkin levittää.
  Vastaa viestiin
05.05.12, 10:59   #7 (linkki)
14vee
(Vierailija)

itseruskettava

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rajaton. Näytä viesti
Minä kyllä olen aina laittanut itseruskettavaa myös silmänympärysiholle, eikä se ole aiheuttanut mitään ongelmia. Saan tasaisen rusketuksen, enkä valkoisia renkuloita silmien ympärille. Tuota em:n toppivinkkiä en oikein ymmärrä, itse kun levitän itseruskettavaa rajattomasti koko vartalolle. En halua mitään rajoja.
minä kun laitoin itseruskettavaa silmänympäryksiin niin mun ala ja yläluomet turpos ja niihin siis tuli nestettä lisää ja ei oo kauheen mukavaa eikä näytäkkään hirveen nätiltä.
  Vastaa viestiin
11.05.12, 15:48   #8 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One of You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi48 Näytä viesti
Hei,

Minulla on sekä Nuxen Teint Prodieuxia, että Lumenen uutta Sun Magic itseruskettavaa voidetta kasvoille.

Lumenea en ole vielä kokeillut (ostin eilen), mutta olen pitkään miettinyt, että laitetaanko näitä voiteita myös silmänympärysiholle?
Jotenkin tuntuu, että tietysti, muutenhan siinä tulee tuo pandaefekti...mutta sittenkin, onko nämä tuotteet kuitenkaan tarkoitettu laitettavaksi herkälle silmänympärysiholle?

Miten te muut Ellit näitä levitätte kasvoillenne?

Kiitos, jos valistatte tietämätöntä!

Normaali kosteusvoiteen tapaan, myös silmänympäryksille, sillä jos ne jättää sivelemättä, tulos on vaaleat laikut kasvoissa.
Kuori iho ensin -> kasvovesi -> Self Tan. Ota aluksi pieni määrä. Levitä ohuelti, jos tuntuu, että tarvitset enemmän, laitat enempi.
Parempi on aloittaa varoen pienellä määrällä, kuin kerralla ja paksulti.
Levittämisen jälkeen pese kätesi. Etteivät värjäänny, kun Self Tan tulee esiin.
  Vastaa viestiin
12.05.12, 20:31   #9 (linkki)
droooli
(Vierailija)

Laitan silmien ympärille, mutta en silmämuniin. Jos laitan silmämuniin niin se saattaa kirvellä ja ärsyttää, mutta kyllä silmämunien ympäryksille voi laittaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku