| |  | | |
22.07.07, 13:36
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mary Kay?
Onko kellään kokemusta Mary Kay tuotteista, tarvisin aikuisen iholle hyviä tuotteita, puhdistus,tehotipat, silmänymp,kosteus,yms. kannattaako kokeilla niitä?
| |
| | |
22.07.07, 14:44
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Unohda koko juttu! Halpissarjatkin on tasoltaan parempia.
| |
| | |
22.07.07, 19:06
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen kerran ollut esittelyssä. Ainakin siellä tuotteet tuntuivat ihanilta. Ostamatta jäivät hinnan vuoksi.
| |
| | |
22.07.07, 21:43
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hinta/laatusuhde perseellään. Mieti kaksi kertaa ostatko vai et, päätöshän on sinun.
| |
| | |
28.07.07, 22:56
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihastuin
Suosittelen kokeilemaan! parhaimin itse pääsin "jyvälle" tuotteista kun käytän sarjan tuotteitta ainoastaan ilman muita merkkejä. silloin itse huomasin kuinka hyviä ne olivat. itse koen etteivät mene rahat hukkaan. | |
| | |
30.07.07, 19:31
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Huippuja!!
Minulla on ollut oikein hyvät kokemukset sarjasta, peittoaa kyllä monet muut mennen tullen ja mikä parasta, kaikkia tuotteita voi kokeilla kotona rauhassa konsultin opastuksella. Koettaa ainakin kannattaa, ei siinä mitään menetä :)
| |
| | |
31.07.07, 14:12
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Ehdottomasti parhaita!
Käytän mary kay "ihmesettiä", eli 3in1 puhdistus, kosteusvoide, yö- ja päiväseerumit sekä meikkivoidetta. Tuotteet tosi hellävaraisia mutta tehokkaita, eli tuloksia tulee. Se että ovat öljyttömiä eikä tuki huokosia ja hajusteettomia. Mun herkälle iholle sopivat hyvin. ja tosiaan saa kokeilla ennen ostoa. ja jos ne ei sovi, niin saa vaihtaa muuhun tai rahat takas. Kannattaa ainakin kokeilla. Ja hinnat ei ole sen kalliimpia kuin muutkaan laatumerkit. Purkkien koot paljon isommat... :)
| |
| | |
31.07.07, 15:18
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja avade Tuotteet tosi hellävaraisia mutta tehokkaita, eli tuloksia tulee. ) | Mitä konkreettisia tuloksia olet saanut? | |
| | |
16.08.07, 22:22
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Erittäin hyviä tuotteita
Mary Kayn tuotteet ovat parhaita mitä itse olen kokeillut, eli olen aivan "hurahtanut" niihin. Ovathan ne hinnakkaita (kuten muutkin laatumerkit), mutta toisaalta nautin siitä kun iho tuntuu hyvältä. Esim. TimeWise -kosteusvoide on ensimmäinen joka ei kirvele herkkää couperosa-ihoani (ei edes apteekin hajusteettomat ole kelvanneet). Vaikka tuo kosteusvoide on yli 40 euroa, niin toisaalta sen koko on 100 ml ja se on erittäin riittoisaa, niin hinta ei olekaan sen kalliimpi kuin markettien Anti-Aging tuotteiden, koska yleensä ne ovat 50 ml:n kokoisia. Tuloksista sen verran, että iho erittäin pehmeä, kimmoisa ja tasainen. Talvellakaan ei enää nenänpää hilseile meikkivoiteen alla niin kuin aina ennen on tehnyt. En voi muuta kuin suositella tuotteita. Kun kokeilet, niin varmasti ihastut! Harvoja tuotteita pääsee kokeilemaan ennen ostoa ja vielä senkin jälkeen on 100% tyytyväisyystakuu, jos tuote ei sovikaan iholle.
| |
| | |
08.09.07, 15:30
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja luuri Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja avade Tuotteet tosi hellävaraisia mutta tehokkaita, eli tuloksia tulee. ) | Mitä konkreettisia tuloksia olet saanut? |
Omia tuloksiani, iho kuulakkaampi, iho kuntoutunut niin, että VOIN meikata (en ole pystynyt aikaisemin erittäin herkän ihoni vuoksi), silmäpussit veks, ihon hilseily vähentynyt. Ystäväkin kilvan kehuvat, että ihosi on paljon parempi kuin aikaisemmin eli tulokset näkyvät muillekin ei ainoastaan oma kokemus.
| |
| | |
09.09.07, 12:55
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | ebaysta edullisesti
... itse sarja on ihan jees, mutta suomen hinnat sikamaista riistoa. Postareineenkin suoraan jenkeistä (ebayssa satoja mary kay -myyjiä) tulee rajusti halvemmaksi kuin suomalaisilta jälleenmyyjiltä ostettaessa.
Esim. siskoni osti jonkun käsienhoitopakkauksen - hinta 90 eur. sama pakkaus ebaysta postareineen 28 euroa...
| |
| | |
10.09.07, 16:31
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Valaiskaa hieman epätietoista tästä sarjasta. Itselläni on erittäin herkkä, atooppinen, couperosa-iho (oikein lottopotti siis) eli kaikki hellävaraiset ja hajusteettomat löydöt kiinnostavat. Käytän tällä hetkellä Dr. Baumann -sarjaa, onko vielä kalliimpi? (kasvovoide 40 euroa, tehotipat 120 e...) Mutta siis, hyvästä matkaa vaikka maltaita kun on tällainen moniongelmainen.
| |
| | |
14.09.07, 13:22
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Valaistusta sarjasta
Tuotteet ovat erittäin allergiatestattuja ja ammattitaitoinen konsultti osaa räätälöidä eri ihotyypeille oman ihonhoito-ohjelman, oli kyseessä sitten erittäin kuiva, atooppinen, couperosa, rasvainen tai pigmentti- ja maksaläiskäongelmainen iho. Sarjasta löytyy myös täsmähoitotuotteita. Ihonhoitotuotteiden lisäksi sarjan meikitkin soveltuvat useimmille, joille muista sarjoista aiheutuu oireilua esim. ripsivärin käytöstä. Ikävä kyllä joskus myyjä suosittelee väärää tuotetta, jos ei ole kauaa edustajana toiminut. Tällöin tulokset eivät ole toivotunlaisia, ja käyttäjälle syntyy täysin väärä mielikuva. Tuotteissa on aina kuitenkin palautus-ja vaihto-oikeus. Itse olen käyttänyt näitä tuotteita pitkään ja hyvin ovat toimineet. Ihoni on parantunut sen verran, että olen voinut siirtyä rasvaisen ihon tuotesarjasta vuoden käytön jälkeen normaali-ihoisten sarjaan. Sen verran on rasvaiset alueet ja ihomato-ongelmat hävineet:) Makuasioitahan nämä, mutta on ollut itselläni tapana ennen tätä käyttää mm. Cliniquea, Dioria ja meikeissä Max Factoriakin. Ei ole nämä yhtään sen kalliimpia (eikä tarvitse arpoa kaupassa). Tietty, jos on tottunut kauppaketjujen halpatuotemerkkejä käyttään niin nämähän tuntuvat kalliilta...Mutta maalaisjärkikin sen sanoo: tappiolla ei tässä maailmassa kukaan bisnestä tee joten ladan hinnalla saa ladan ja mersun hinnalla mersun. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
| |
| | |
18.09.07, 23:41
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Minä onneton
kauan, eli noin 30 vuotta ihonhoitosarjaa, joka sopisi tosi onnettomalle iholleni. Sitten nuori poika (17-v.)suositteli tätä sarjaa.
Kärsin aknesta, vaikein muoto, ei auta roacuttanit, mutta nyt kehtaan liikkua ihmisten ilmoilla ilman 3 cm pakkelikerrosta. Ehei, ei ihoni ole persikkainen,eikä koskaan tule sellaiseksi. Olen vain nyt tyytyväinen.
Huom. Apua ovat saaneet myös murrosikäiset poikani (ovat todella hankalia verrattuina tyttöihin).
| |
| | |
31.10.07, 10:40
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Mary Kay tuotteet ovat laadukkaita
Mary Kay tuotteet ovat allergiatestattuja, hajusteettomia sopivat erittäin monille atooppiselle iholle, akneihoille sekä myös kuivaihoisille, normaalille iholle ja rasvaiselle iholle. Mary Kay tuotteet kokeillaan aina ensin iholle joko ihonhoitotilaisuudessa tai konsultin luona. Mitään tuotteita ei myydä kuvastojen perusteella summassa. Ammattitaitoinen ihonhoitokonsultti kokeilee tuotteet asiakkaalle ja neuvoo oikeat tuotteet hänelle.
Time Wise sarja on erittäin helppo ja nopea tapa hoitaa ihoa, päivä ja yötipat ovat erittäin tehokkaasti hoitavia.
Jos et tiedä missä olisi sinua lähellä oleva ihonhoitokonsultti, mene sivuille www.marykay.fi
sivuilta löytyy linkki, löydä ihonhoitokonsultti, linkeistä pääsee konsulttien omille sivuille
mistä löydät e-mail osoitteet ja puhelinnumerot.
Mary Kay tarjoaa sinulle aivan uusia mahdollisuuksia sekä kaunista ulkonäköä.
Ota yhteys ihonhoitokonsulttiisi, niin saat lisätietoja Mary Kaysta ja tuotteista.
| |
| | |
31.10.07, 14:30
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | varoitus
ainakin ennen konsultiksi ryhtymistä kannattaa vilkaista tätä sivustoa: www.pinktruth.com
| |
| | |
31.10.07, 18:26
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin?
| |
| | |
01.11.07, 13:02
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haiskahtaa vähän siltä että täällä joku MK:n konsultti hehkuttaa noita tuotteita maasta taivaaseen. Uskon aina vasta kun näen ja koen itse. Lähtökohtaisesti epäilen kaikkia verkostomarkkinoituja tuotteita- jos ne nyt on niin pirun hyviä tuotteita, niin miksi niitä ei myydä normaaleissa kaupoissa? Sama koskee kaikkia kuponkiuutisia ja tv-shop kusetuksia.
| |
| | |
01.11.07, 23:55
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | varoitus
Gogo: aivan ;). Saattaa jollain"itsenäisellä konsultilla", joksi mk konsulttejaan kutsuu, olla oma lehmä ojassa. Eikös pyramidifirmat ole laissa kiellettyjä?
| |
| | |
02.11.07, 11:06
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Varoitus hanki tietoa,älä esitä luuloja
Mary Kay on yksi maailman johtavista suoramyyntiä harjoittavista kosmetiikkayrityksistä. Toimii 38 maassa, viidessä maanosassa.
Mary Kay ei liity mitenkään verkostoihin eikä pyramideihin.
| |
| | |
02.11.07, 20:28
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | SUOSITTELEN
Aloitin tuotteiden käytön 2viikkoa sitten. Olen erittäin tyytyväinen ja suosittelen.
Olen 39v ja monia tuotteita testanneena, jään ehdottomasti tämän sarjan käyttäjäksi.
Jo kahdessa viikossa näkyy tuloksia SUOSITTELEN.
En ole konsultti, vaan erittäin tyytyväinen asikas.
Sarjaa käyttää myös mieheni ja murkkuikäiset lapseni.
| |
| | |
09.11.07, 11:34
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Käytän
Olen itse käyttänyt Mary Kay:n tuotteita nyt vuoden ja olen aloittanut myös konsulttina. Mielestäni tuottett ovat loistavia ja vaikka en olisi konsultti, käyttäisin tuotteita silti. Tällaisen 50-kymppisen iho tarvitsee hyviä aineita. En halua arvostella enkä moittia muita merkkejä, koska uskon, että jokaisen naisen iho on yksilöllinen ja tarpeet ovat erilaisia.
Jokin muu merkki voi palvella erinomaisesti, vaikka aineosatkin olisivat samat. Me ihmiset vain haluamme tehdä valintamme itse ja siihen meillä on toki oikeus. | |
| | |
09.11.07, 14:25
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitoksia pinktruth.com-sivustosta vinkanneelle!
Sieltä löytyy mielenkiintoista asiaa paitsi tästä firmasta, myös verkostomarkkinoinnista yleensä sekä muista MLM-firmoista. Ilmaisu "pink fog" on näemmä aika osuva ilmaisu kuvaamaan MK-firman ajattelutapaa.
Firma täyttää kaikki lahkon tunnusmerkit, valheellisista ja harhaanjohtavista lupauksista aina epäeettisiin toimintamalleihin. Ajattelu ja kriittisyys on kielletty, kysymyksiä ei suvaita, sillä ne uhkaavat pinkkiä kuplaa.
Suosittelen lukemaan ko. sivustoa, siellä puhuu moni vuosia MK-usvassa mukana ollut.
| |
| | |
14.11.07, 11:09
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | yleensä myös epäilevä...
Itse olin ensimmäisillä mk kutsuilla viime keväänä, viimeksi kesän loputtua ja itse pidän kutsut 2 viikon kuluttua. Itse en ole konsultti ja enkä sellaiseksi haluaisi ruveta.
Tuotteet ovat olleet mielestäni todella hyvin vaikkei ongelmaihoa minulla olekkaan, toivottavasti ei tulekkaan. Myös minua hinnat hieman ahdistavat ja huomasin niiden huomattavasti halvemmat hinnat mm. e bayssaja ihan suoraan mary kayltä itseltään jos tilaa. Mutta työtä ne konsultitkin tekevät, joten ymmärrän tämän välistä vedon. itsekin vetäisin jos tuota työtä tekisin, niinkuin kaikki muutkin.
Joten meinaan omilta kutsuiltani tuotteita tilata, vaikkakin ne kalleimmat ajattelin tilata ison meren takaa...
jokainen taplaa tyylillään ja kukaan ei ole toista parempi, muuta kuin omasta mielestään...
| |
| | |
14.11.07, 11:11
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | tässä esimerkillinen nettikauppa meren takaa...
http://www.touchofpinkcosmetics.com/servlet/the-Classic-Basic-Skin-Care/Categories
| |
| | | | |