Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.05.11, 10:32   #176 (linkki)
asiakas
(Vierailija)

potentiaalinen

"Löydät netistä sivun, etsi lähin konsultti. Googlaat Mary Kay ja ensimmäisestä ehdotuksesta pitäisi löytyä. :) Sieltä voit postinumeron perusteella etsiä lähimmän konsultin."

Niin tein, enkä koskaan saanut vastausta yhteydenottoon.

Mikäs olis seuraava vinkki?
  Vastaa viestiin
28.05.11, 23:02   #177 (linkki)
toisenlainen kokemus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas Näytä viesti
"Löydät netistä sivun, etsi lähin konsultti. Googlaat Mary Kay ja ensimmäisestä ehdotuksesta pitäisi löytyä. :) Sieltä voit postinumeron perusteella etsiä lähimmän konsultin."

Niin tein, enkä koskaan saanut vastausta yhteydenottoon.

Mikäs olis seuraava vinkki?

Mulla on taas just toisenlainen kokemus. Toimin samalla tavalla eli etsin lähimmän konsultin Mary Kayn nettisivuilta. Siinä yhteydenottolomakkeessa kun oli kysymys, että haluaako konsultin ottavan yhteyttä puhelimitse vai sähköpostitse, niin valitsin jälkimmäisen. Tämä konsultti olikin sitten niin innokas, että soitti heti useita kertoja (siitä huolimatta, että toivoin yhteydenottoa nimenomaan sähköpostitse reissuni takia) ja olisi tullut jo samana iltana esittelemään tuotteita. :o Tuli vähän liian tyrkky vaikutelma ja jäi Mary Kayt mun osalta kokeilematta ja ostamatta!
  Vastaa viestiin
14.06.11, 14:35   #178 (linkki)
elza
(Vierailija)

kokeilematta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toisenlainen kokemus Näytä viesti
Mulla on taas just toisenlainen kokemus. Toimin samalla tavalla eli etsin lähimmän konsultin Mary Kayn nettisivuilta. Siinä yhteydenottolomakkeessa kun oli kysymys, että haluaako konsultin ottavan yhteyttä puhelimitse vai sähköpostitse, niin valitsin jälkimmäisen. Tämä konsultti olikin sitten niin innokas, että soitti heti useita kertoja (siitä huolimatta, että toivoin yhteydenottoa nimenomaan sähköpostitse reissuni takia) ja olisi tullut jo samana iltana esittelemään tuotteita. :o Tuli vähän liian tyrkky vaikutelma ja jäi Mary Kayt mun osalta kokeilematta ja ostamatta!

harmi kun sinulla jäi kokeilematta, kun se ei maksa mitään (siis kokeileminen). Itse olen joskus kokeillut ja muiden merkkiin en vahda... [email moderoitu]

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 16.06.11 01:13.
  Vastaa viestiin
02.08.11, 08:59   #179 (linkki)
ex-käyttäjä
(Vierailija)

takavalotakuu

Mikä takuu se on kun tarvitsen lääkärintodistuksen
jotta voin palauttaa takuuna ihoni pilanneen tuotteen?

Todellinen ex-käyttäjä
  Vastaa viestiin
22.11.11, 21:39   #180 (linkki)
LiljaL
(Vierailija)

Hurahtanut täysin!

Olen 25 vuotias nainen ja minulla on rasvainen sekaiho ja kovin kuiva. Kokeilin kaupan puhdistusaineita sekä apteekista tuli ostettua muutama kallis purkki.. Kunnes sitten kaverin tädin luona pidettiin tälläinen Mary Kay ilta. Sieltä sitten ostin kosteusvoiteen ja puhdistus tökötin missä oli kasvovesi, kuorinta ja puhdistus samassa. Siis aivan IHANA! Syherö näppylät lähti ihosta kauttaltaan kuukauden säännöllisen käytön jälkeen. Iho on todella silkkisen pehmeä. Ja hinnaksi tuli vaan noin 45 euroa, eli erittäin halpa ottaen huomioon että aineet kestää useamman kuukauden. Olen nyt pikku hiljaa laajentanut sarjaa mm. silkkikädet ja -huulet on ihanat! Suosittelen kyllä tätä sarjaa. Meikit on myös tosi hyviä, mutta ripsiväristä on henkiläkohtaisesti tykkää. Esimerkiksi kynsilakat pysyy tosi hyvin.
  Vastaa viestiin

09.01.12, 21:53   #181 (linkki)
Vaimon mies
(Vierailija)

Vaimo kävi tänään Mary Kay kosmetiikka-istujaisissa. Kräämejä tursuteltiin ja leviteltiin. Lopussa sitten ilmoitettiin hinnat eli 212€ Timewise Miracle Set ja ilman seerumeita paketille hintaa jäi vain 104€. Jäi vaimolta ostamatta, mutta kaksi mammaa osti.

Myöhemmin illalla ruvettiin yhdessä penkomaan nettiä ja ebaystä sama setti oli postituksineen 85€.

Yllätyshän tämä ei ole, sillä myyjän täytyy todennäköisesti itse maksaa tuote-esittelyssä käyttämänsä aineet ja kivahan se olisi saada leivän päälle muutakin kuin ylähuuli.
  Vastaa viestiin
08.02.12, 08:20   #182 (linkki)
ajattelemisen aihetta
(Vierailija)

Saa katsoa omaa nenää pidemmälle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suomineitokainen Näytä viesti
Olen MK konsullti Yhdysvalloissa ja aivan kauhistuin kun näin Suomen hinnat! Jos kiinnostaa niin minulta voi tilata turvallisesti tyytyväisyystakuulla ja ilman postituskuluja: Mary Kay Beauty Consultants Locator: Find Mary Kay Cosmetics and Consultants Near You
Ihan kiva, että haluat kasvattaa myyntiäsi, mutta kun täällä Suomessa maksetaan Suomen veroja, joilla ylläpidetään kallista suomalaista terveydenhuoltoa, sosiaaliturvaa ja koulutusta. Kyllä se varmasti tuntuu omassa kukkarossa, kun joutuu maksamaan yhteisiä menoja, mutta varmaan kaikki arvostavat hyvinvointivaltion tarjoamia etuuksia, eikä toivoisi, että asiat ovat niin kuin USA:ssa. Se vaatii että veroja on maksettava kaikkien, vai onko se jonkun toisen tehtävä ylläpitää muiden etuuksia?
Suomalaisten Itsenäisten Ihonhoitokonsulttien kate on sama kuin muuallakin, ALV:ssä saattaa olla eroa, se kun on maakohtaista.
Sitä voi vain toivoa, että kaikki yrittäjät toimivat rehellisesti, maksavat veronsa, ja ne jotka eivät hyvinvointivaltion etuja kaipaa, voivat varmasti muuttaa maahan, missä veroja ei ole, eläminen on halpaa ja kukaan ei pidä sinusta huolta, jos sairastut.
  Vastaa viestiin
17.02.12, 13:09   #183 (linkki)
jeminavekiaris
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iibei Näytä viesti
... itse sarja on ihan jees, mutta suomen hinnat sikamaista riistoa. Postareineenkin suoraan jenkeistä (ebayssa satoja mary kay -myyjiä) tulee rajusti halvemmaksi kuin suomalaisilta jälleenmyyjiltä ostettaessa.

Esim. siskoni osti jonkun käsienhoitopakkauksen - hinta 90 eur. sama pakkaus ebaysta postareineen 28 euroa...

Sain kuulla, jotta Lesleyllä on ainoastaan oikeus myydä Marykayn tuotteita Pohjoismaissa.
Eli, ne, jotka ostavat tuotteita suoraan jenkeistä, osallistuvat suureen vääryyteen ja se on mitä suurinta veronkiertoa!
  Vastaa viestiin
18.03.12, 16:13   #184 (linkki)
Ansku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gogo x Näytä viesti
Haiskahtaa vähän siltä että täällä joku MK:n konsultti hehkuttaa noita tuotteita maasta taivaaseen. Uskon aina vasta kun näen ja koen itse. Lähtökohtaisesti epäilen kaikkia verkostomarkkinoituja tuotteita- jos ne nyt on niin pirun hyviä tuotteita, niin miksi niitä ei myydä normaaleissa kaupoissa? Sama koskee kaikkia kuponkiuutisia ja tv-shop kusetuksia.
Minä olen ollut itsenäisenä ihonhoitokonsulttina vuoden ja rakastan tätä työtä yli kaiken. Minulla on ollut asiakkaita jotka ovat sanoneet että ovatpa tuotteet kalliita... Itselläni oli sama reaktio kun ensimmäisen kerran kuulin hinnoista mutta heti kun kokeilin ihmesettiä kasvoilleni, unohdin hinnan koska tuotteet tuntuivat niin erilaisilta kuin muut aikaisemmin käytetyt tuotteet. Olen kokonaan saanut täyshoidon koko keholleni..en enään käy kauneushoitoloissa sillä yksi käynti kerta maksaa paljon ja Mary Kay tuotteet tarjoavat paljon parempia tuloksia varsinkin kun tuotteita muistaa käyttää säännöllisesti.. Jokainen asiakkaani on lähtenyt ihonhoitotilaisuudesta hymy korvilla ja kiitollisina ja olen saanut paljon positiivista palautetta tuotteista.

Lisäksi emäntä saa valita minkä vain yksittäisen tuotteen ilmaiseksi itselleen kiitokseksi kutsutuista vieraista.Järjestämme arvontoja joissa joka arpa voittaa ja muistamme vip asiakkaitamme esim.syntymäpäivinä. Ja haluamme täyttää jokaisen asiakkaan henk.koht tarpeet ja toiveet.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 21:49   #185 (linkki)
Kertokaas
(Vierailija)

vähän

jos nämä tuotteet ovat niin huippuja, miksi bisnestä ei tehdä tehokkaammin eli myydä kaupoissa. Miksi naisten pitää saada unelmiensa tuote (?) hankalaa väylää pitkin?
Miksi hinnastot eivät ole nähtävissä?
Kyllä tää tuntuu ihan psykologiselta tempulta. Vähän niinkuin laihdutuslääkkeet, jos ne olisivat totta, kannattaisi jokaiselle ylipainoiselle antaa ilmaiset lääkkeet ja silti yhteiskunta säästäisi.
  Vastaa viestiin
10.04.12, 22:13   #186 (linkki)
0,5v käyttäneensä
(Vierailija)

Olen tyytyväinen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaas Näytä viesti
jos nämä tuotteet ovat niin huippuja, miksi bisnestä ei tehdä tehokkaammin eli myydä kaupoissa. Miksi naisten pitää saada unelmiensa tuote (?) hankalaa väylää pitkin?
Miksi hinnastot eivät ole nähtävissä?
Kyllä tää tuntuu ihan psykologiselta tempulta. Vähän niinkuin laihdutuslääkkeet, jos ne olisivat totta, kannattaisi jokaiselle ylipainoiselle antaa ilmaiset lääkkeet ja silti yhteiskunta säästäisi.

Tuotteita ei myydä kauppojen hyllyillä, sillä siellä ei voi olla henkilökohtaista konsulttina aina paikanpäällä sinua auttamassa. Jos haluat lisää tuotteita, onko helpompaa tapaa kuin käydä tuntemasi konsultin web-shopissa tai soittaa/lähettää tekstari konsultille. Konsultti joko lähettää tuotteet sinulle tai tuo ne kotiovellesi.

Jokainen konsultti saa päättää tuotteista oman katteen, joten hintoja ei siis voikaan julkaista, mutta henk.kohtaisen konsultin web-shopissa on nähtävissä kyllä jokaisen tuotteen hinta.

Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli haluat kokeilla tuotteita.
  Vastaa viestiin
10.04.12, 23:42   #187 (linkki)
Kaunisiho
(Vierailija)

Erittäin tyytyväinen käyttäjä

Itse olen käyttänyt tuotteita kohta 7 vuotta ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Olen atoopikko ja ennen meni voidepurkki jos toinenkin eikä ikinä iho tuntunut näin hyvältä kuin nyt. Saatika miten ihanalta se nykyisin näyttää. Talvella ei enää ihoa kiristä, eikä hilseile ja ilolla meikkaan kasvoni, kun meikki näyttää hyvältä hoidetulla iholla.
Edullisia tuotteet eivät ole, mutta erittäin riittoisia ovat kun osaa annostella ne oikein. Ennen meni voidepurkki noin kuukaudessa ja kokeilin vaikka mitä voidetta. Nyt riittää voide ja muut tuotteet todella pitkään. Mielestäni tuotteet ovat jopa edullisia, kun vertaa kaupan laatu kosmetiikkaan.
  Vastaa viestiin
12.04.12, 23:21   #188 (linkki)
UusiElämä
(Vierailija)

aamuin illoin

pakko on kirjoittaa... olen käyttänyt MK tuotteita reilu puoli vuotta ja olen todellakin tyytyväinen :) Tosiaan, ennen MK -tuotteiden käyttöä, pesin meikit pois silloin kuin muistin ja millä aineella käteen sattui osumaan. Mutta kokeiltuani testikuukauden tuotteita, en ole enää halunut jättää ilta/aamupesuä väliin, sillä haluan että ihoni tuntuu (ja nyt myös näyttää) niin ihanalta ja hyvinvoivalta.
Tehkää itsellenne palvelus ja ottakaa yhteys lähimpään konsulttiinne, niin koette aivan jumalaisia tuloksia. Tämä on kaikki näiden eurojen arvoista ja oikeasti ostan tuotteeni varmasti ihanalta konsultiltani, jolta sain myös uudet niksit meikkaukseen.

Ja kaikille epäilyjöille tiedoksi, en ole itse konsultti.
  Vastaa viestiin
15.04.12, 16:14   #189 (linkki)
Nainen on hyvä
(Vierailija)

keksimään

syyn miksi tarvitsee kallista kosmetiikkaa. "Olen kauan etsinyt juuri oikeaa tuotetta", "mikään muu tuote ei ole näin ihana" jne.
Itse totean että kallis kosmetiikka ei välttämättä takaa että se on paras. En epäile MK:n laatua, rahanreikänsä kullakin :)
  Vastaa viestiin
27.06.12, 10:57   #190 (linkki)
Elluxxx
(Vierailija)

esite

Onko mk:lla esitettä? Kuinka useon sellainen ilmestyy?
  Vastaa viestiin

04.07.12, 07:38   #191 (linkki)
niina
(Vierailija)

huijauslahko

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimon mies Näytä viesti
Vaimo kävi tänään Mary Kay kosmetiikka-istujaisissa. Kräämejä tursuteltiin ja leviteltiin. Lopussa sitten ilmoitettiin hinnat eli 212€ Timewise Miracle Set ja ilman seerumeita paketille hintaa jäi vain 104€. Jäi vaimolta ostamatta, mutta kaksi mammaa osti.

Myöhemmin illalla ruvettiin yhdessä penkomaan nettiä ja ebaystä sama setti oli postituksineen 85€.

Yllätyshän tämä ei ole, sillä myyjän täytyy todennäköisesti itse maksaa tuote-esittelyssä käyttämänsä aineet ja kivahan se olisi saada leivän päälle muutakin kuin ylähuuli.

Totta, huijausta koko Mary Kay ! Ei minkäänlaista koulusta. Konsultti saa 50% tuotteen hinnasta, jos konsultti on ollut "ahkera" voi saada timanttisormuksen tai kaulakorun tai jotain muuta blingbling. Ruotsissa ja Suomessa on "aivan ihanat" 3-4 päivän juhlat . Shoppailureissujakin järjestetään Eurooppaan. Kukakohan maksaa koko lahko-lystin ? Te, hyvät huijatut, ihmiset ! Siksi ne tuotteet ovat niin kalliita.
  Vastaa viestiin
16.07.12, 20:02   #192 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2012
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elluxxx Näytä viesti
Onko mk:lla esitettä? Kuinka useon sellainen ilmestyy?

The Look 1207FI

:)
  Vastaa viestiin
16.07.12, 20:18   #193 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niina Näytä viesti
Totta, huijausta koko Mary Kay ! Ei minkäänlaista koulusta. Konsultti saa 50% tuotteen hinnasta, jos konsultti on ollut "ahkera" voi saada timanttisormuksen tai kaulakorun tai jotain muuta blingbling. Ruotsissa ja Suomessa on "aivan ihanat" 3-4 päivän juhlat . Shoppailureissujakin järjestetään Eurooppaan. Kukakohan maksaa koko lahko-lystin ? Te, hyvät huijatut, ihmiset ! Siksi ne tuotteet ovat niin kalliita.

nämä 3-4 päivän juhlat ovat maksullisia konsulteille ja timanttisormuksen saa vain hyvistä tuloksista. siinä olit oikeassa, konsultin pitää olla ollut ahkera, muttei mitään shoppailureissuja järjestetä. otathan selvää asioista ennen kuin kirjoittelet tänne :)
aurinkoista kesää

terveisin itsenäinen ihonhoitokonsultti
  Vastaa viestiin
16.07.12, 20:20   #194 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-käyttäjä Näytä viesti
Mikä takuu se on kun tarvitsen lääkärintodistuksen
jotta voin palauttaa takuuna ihoni pilanneen tuotteen?

Todellinen ex-käyttäjä
et olisi tarvinnut lääkärintodistusta, valitettavasti konsulttisi on ollut tässä asiassa väärässä :(

harmi että tuote ei sinulle sopinut :(
  Vastaa viestiin
19.07.12, 11:33   #195 (linkki)
Murmeliina
(Vierailija)

Käyttämättömiä tuotteita

Minulla olisi jotain tuotteita käyttämättöminä, ystävä oli vähän liian taidokas näitä myymään, mutta itsellä ei tule käytettyä. Jos jotain kiinnostaa voisin myydä pois halvalla, jotain meikkejä löytyy kuten ripsiväriä, huulipunaa ja luomiväriä. Ei vain tule itsellä käytettyä ja päiväyksetkin vielä löytyisi. Laita sähköpostiosoitteesi jos kiinnostaa, en viitsi omaani laittaa tähän jos sattuisi se konsulttini tätä lukemaan...
  Vastaa viestiin
14.08.12, 23:55   #196 (linkki)
minullakin
(Vierailija)

ylimääräisiä

Minultakin löytyy ylimääräisiä Timewise -sarjan tuotteita, joista olen valmis luopumaan pilkkahintaan. Päiväyksiä on vielä reilusti yli vuosi jäljellä.

Laita sähköpostiosoitteesi tähän, jos olet kiinnostunut :)
  Vastaa viestiin
26.08.12, 11:33   #197 (linkki)
Tsiirous
(Vierailija)

MaryKay - puolesta ja vastaan

Itse tutustuin ensimmäistä kertaa vuosi sitten MaryKay tuotteisiin. "Hemmotteluillassa" saatiin kokeilla tuotteita ja itse tykkäsin tuotteessa iholla. Mutta esittelijä - siinä oli vasta raiovtuttava hemmottelija. Lähdin kuitenkin esittelijäksi, koska tykkäsin tuotteista ja näin sain tuotteet itselleni ja mukana olleille kavereille halvemmalla. Kimpassa saadaan ostettua tarvittavat tuotteet halvemmalla.

MUTTA se, kun oli uuden konsultin koulutuksessa! Voi luoja! "Ammattitaitoinen ihonhoitokonsultti", siinä sana. Kuka vaan ojasta voi tämmöisen tittelin saada - tietämättä ihonhoidosta mitään. Tämä Uuden konsultin kouluts sisälsi 4 tuntia koulutusta MITEN marykayta myydään, mitä saat (autoja, sormuksia, rintalaattoja jne...) ja miten tahkot rahaa. Ei kannata esitellä ja myydä esim pikkumekkejä, koska kate niissä niin pieni. Nää sormukset on fantastisia, verotusarvo 1000 euroa. Ja minusta oli kuin kindermunan yllätykset!

Sitten kouluttaja hehkutti, miten tuotetta ei tarvitse myydä eikä konsultti tuputa... Oma konsulttini väkisin myi, soitti ja tuputti. Vaikka tämä oli sitä ns. jälkihuoltoa. Tämä konsultti lähestyi minua ja ystäviäni aina viesteillä, soitteli jne... Viestit oli aluksi mukavia ja tuli olo että välitetään. Mutta kun sain uuden konsultin koulutskirjan, niin jokainen tekstiviesti, lause ym.. oli kopioitu sieltä! Tuli sellainen olo, että sen ystävällisyys ja minun kuulumisien kysely oli vain myynti taktiikkaa, sitä ei ole oikeasti kiinnostanut minussa mikään!

Lisäksi fanaatiset kouluttajat hehkutatvat aina tapaamisissa miten myyt jne, vaikkakin itseäni kiinnostaisi tuotteet ja niiden vaikutukset mikä (JOS OLISIN) oikeasti ihonhoitokonsultti niin minun mielestäni tietää. Nyt ostelen tuotteet itseni ja kavereille, ja nautimme toimivista / kestävistä edullisista tuotteista.

Tässäkin vielä harmittaa se että minun "yläpuolella" oleva konsultti hätistää koko ajan viesteillään ja minun "pitäisi" tilata viesteillä, autanhan häntä näin jotenkin saamaan taas jonkun uuden tittelin tai sormuksen.
  Vastaa viestiin
29.08.12, 17:43   #198 (linkki)
eikiitos
(Vierailija)

Kiitos

reippaasta mielipiteestä. Näin minäkin tämän asian olen ymmärtänyt ja siksi pysytellyt niin kaukana kuin pippuri kasvaa. Ikävintä että kaveruussuhteet pilataan fyrkan/sormusten etc takia.
  Vastaa viestiin
20.09.12, 12:49   #199 (linkki)
Kielletty mielepide
(Vierailija)

Rehellisesti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eikiitos Näytä viesti
reippaasta mielipiteestä. Näin minäkin tämän asian olen ymmärtänyt ja siksi pysytellyt niin kaukana kuin pippuri kasvaa. Ikävintä että kaveruussuhteet pilataan fyrkan/sormusten etc takia.

Rehellisesti sanottuna itse hankkisin oikean työn ja hoitaisin sosiaalisen puolen
uusien harrastusten parissa. Antoisimman opin elämälleen varmaan saa onnistuessaan
luikertelemaan ihana-lahkosta ulos.
  Vastaa viestiin
14.01.13, 21:31   #200 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Mikä päiväys mahtaa olla 2H19 mary kay:ssa? Tietääkö kukaan?
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku