| |  | | |
28.10.07, 21:32
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | biotiinia hiuksille,vai
luin netistä että eläimille tarkoitettua biotiinia kannattais syödä jos hiukset ovat huonokuntoiset,lähtevät tai jotain.moni on kuulema syönyt apteekin esim. kissoille tarkoitettua brionia joka sisältää enemmän biotiinia kuin joku ihmisille tarkoittettu valmiste,,sitä vaan että onko tosi,uskallanko nyt mennä syömään niitä,,kun on tämä tukka alkanut harvenemaan huolestuttan paljon.olen kk. syönyt naisille tarkoitettua biotiini ladya ja silika tonic vai mitä se nyt oli,,kertokaa kokemuksista,varmaan löytyy muitakin harvahapsisia
| |
| | |
29.10.07, 09:07
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä sitä eläinten biotiinia uskaltaa nappailla ihan jopa 4-5 tablettia päivässä. Varaudu sitten siihen, että muutkin kuin hiukset innostuvat kasvamaan biotiinin vaikutuksesta, kuten säärikarvat, häpykarvat, mahdolliset viikset sun muut ;o)
| |
| | |
30.10.07, 11:18
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Onko tuo ihan turvallista? Onko biotiini vesiliukoinen vitamiini vai kerääntyykö se maksaan? Onko kenelläkään tietoa tai lisää kokemuksia?
| |
| | |
30.10.07, 12:09
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Biotiinin turvalliseksi saantitasoksi on määritelty 2,5 grammaa päivässä. Sillä ei ole mitään sivuvaikutuksia, eikä yliannostuksen vaaraa ole. Eläinten biotiinivalmisteissa on usein myös metioniinia ja sinkkiä: metioniini auttaa biotiinia imeytymään, sinkki taas pitää ihon kunnossa. Sinkkiähän suositellaan esim. aknesta kärsiville.
Mie otin tuon biotiinitabletin aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa, sillä jotkut eläinbiotiinin käyttäjät sanoivat sen aiheuttaneen pahoinvointia. Tuolla tavalla pahoinvointia ei esiintynyt ollenkaan. Tyhjään vatsaan ei kannattaisi kyllä ottaa muitakaan vitamiineja ja hivenainevalmisteita.
| |
| | |
30.10.07, 19:54
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2007
|
Kyllä sitä uskaltaa syödä, itsekin söin sitä runsaan kuukauden ajan. En kylläkään huomannut siinä ajassa mitään vaikutusta. Olisin muuten ehkä jatkanut sen syömistä, mutta minulle alkoi tulla näppylöitä joiden arvelin saattavan johtua tuosta biotiinista. Siksi siis lopetin.
Mutta kaikkihan ovat yksilöllisiä, joten kokeile pois!
Ai niin, jokin aika sitten luin jonkun lehden terveyspalstalta, että eläinten biotiini on ihmisille ihan turvallista. Että ei huolta siitäkään.
| |
| | |
01.11.07, 23:16
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oon käyttäny kohta jo vuoden verran biotiini-kalaproteiinivalmistetta. Mulla alkoi hiukset harventua tosi pahasti edestä ja "jakauksen kohdalta", niin että koko elämä tuntui olevan pilalla. Syötyäni jonkun aikaa tuota biotiinijuttua kävin kuvauttamassa päänahkani ja uutta hiusta oli silloin tosi paljon kasvamassa. Tuuheita hiuksia minulla ei ole vieläkään, mutta vähän vahvemmilta tuntuvat. Aluksi huomasin säärikarvaston kasvavan vauhdikkaammin, mutta enää en kiinnitä siihen mitään huomiota.
| |
| | |
10.08.08, 00:20
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2008
|
Millä nimellä tätä eläimille tarkoitettua biotiinia löytyy apteekista?
| |
| | |
10.08.08, 14:00
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2008
|
Oi, ihana ketju! Pitää ehdottomasti kokeilla, ja samalla täydentää aseistus säärikarvoja vastaan... Kiitos vinkistä!
(Puteleiden nimet olisivat toki plussaa...)
| |
| | |
10.08.08, 15:10
|
#9 (linkki)
|
|
Kokeilin kerran tuota eläinten biotiinia, en muista kauan sitä söin, ehkä kuukauden tai pari. En huomannut hiuksissani mitään muutosta. Sain sinä aikana näppylöitä ihan ihmeellisiin paikkoihin, kuten pakaroihini. Olen kuitenkin sitä mieltä, että kyllä sitä kannattaa kokeilla, sillä joillain se toimii, eikä siitä mitään kauheita haittojakaan tule, ellei mahdollisia näppylöitä ei lasketa.
| |
| | |
10.08.08, 15:11
|
#10 (linkki)
|
|
Ja tuote taisi olla Biorion, en kyllä mene ihan takuuseen muistanko oikein...
| |
| | |
10.08.08, 15:32
|
#11 (linkki)
|
|
Juu Biorionhan se oli :) N. 13e maksaa purkki missä on 60 tablettia
| |
| | |
10.08.08, 15:53
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2008
|
Kiitos nimestä ja kokemuksista, taidan ehkä odottaa että TVkuvaukset ovat ohi ennenkuin aloitan popsimaan:D Ei paljon naurattaisi jos ruudussa olisikin yhtäkkiä ihan näppyläinen:)
Mutta aion kyllä taatusti kokeilla.
| |
| | |
10.08.08, 16:30
|
#13 (linkki)
|
|
Itsellä alkoi kokeilu tänään :) Saa nähdä tapahtuuko mitään. En ole oikein löytänyt kokemuksia että missä ajassa muilla tuo on alkanut vaikuttaa jos on. Odotellaan tässä nyt sitten o.O
| |
| | |
10.08.08, 17:24
|
#14 (linkki)
|
|
Heh, huomasinpa vasta nyt, että tämä on vanha keskustelu ja olen vastannutkin tähän näköjään joskus. Enkä huomannut sitä, vaan laitoin uuden vastauksen. :D
| |
| | |
11.08.08, 13:26
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Aadelheid Itsellä alkoi kokeilu tänään :) Saa nähdä tapahtuuko mitään. En ole oikein löytänyt kokemuksia että missä ajassa muilla tuo on alkanut vaikuttaa jos on. Odotellaan tässä nyt sitten o.O | Tulehan sitten jonkin ajan päästä kertomaan oletko muuttunut karvatassuksi, näppylänaamaksi vai saanut upeat hiukset ;D! | |
| | |
11.08.08, 17:02
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | noo
Useita kuukausia syöty biorionia 2 tablettia päivässä, eikä vielä ole häntää kasvanut. Ei havaittavia muitakaan muutoksia. Vielä..
Sitä saa muuten halvimmalla usein nettikaupoista..
| |
| | |
11.08.08, 19:58
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikös sitä aina sanota, että jos hiusten kasvuun syö jotain pillereitä tai käyttää jotain hoitonesteitä yms., niin pitää kärsivällisesti odottaa _vähintään_ puoli vuotta, ennen kuin tuloksista voi sanoa yhtään mitään. Toisilla voi mennä kauemminkin.
Tulosten hidas näkyvilletulo johtuu siis hiusten hitaahkosta kasvusyklistä. Hiushan on kuollutta ja noiden pillereiden vaikutus näkyy vasta siinä uudessa hiuksessa, jonka kasvuun menee aikaa ja aikaa menee tosiaan siihen, että itse huomaa mitään eroa. Ne vanhat latvathan siellä kummittelee, kunnes uusi terveempi ja vahvempi hius on kasvanut niin pitkäksi, että eron todella näkee. Tarvitaan pitkäjänteisyyttä...:/ mutta sinnikkyys usein palkitaan! :) Tsemppiä!
| |
| | |
11.08.08, 20:54
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse kokeilin joskus Biorionia kun kynnet oli älyttömän huonossa kunnossa. En huomannu mitään erityistä vaikutusta hiuksiin, mutta kynnet vahvistuivat eivätkä enää liuskottuneet. Pitäis taas hakea yks purkki kynsille, olis varmaan syytä syödä ihan säännöllisesti.....
| |
| | |
12.08.08, 11:41
|
#19 (linkki)
|
|
^Biorion, missä ajassa sulla alkoi vaikuttaa?
| |
| | |
12.08.08, 13:08
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos nimenomaan biotiinin puutteesta kärsii, niin silloin biotiini auttaa, mut jos kysymyksessä on yleensä monien vitamiinien ja hivenaineiden puute, ei biotiini vaikuta niinkään. Vaikuttaa vain biotiinin puutteeseen. Kalkkia kannattaa myös syödä ja monivitamiineja.
Mulla stressas tosi paljon ja hiukset tippui tukkoina harjaan ja lattialle ja tyynyyn. Kokeilin kalkkia, monivitamineja ja biotiinia. Myös stressin loppuminen vaikutti, nyt tukka pysyy päässä, mut en osaa sanoa, mikä merkitys biotiinilla oli siihen.
| |
| | |
13.08.08, 22:27
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Biorion vaikuttaa kasvavaan kynteen eli uusi kasvava kynsi on vahvempi. Aikaa siis menee ennenkuin vaikutus näkyy :( mutta maltti on valttia. En nyt muista miten nopeasti kynnet kasvaa.
| |
| | |
14.08.08, 11:00
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | biorion
onko tämä biorion sitä eläimille tarkoitettua biotiiinia,vai.
itse olen syönyt luontaistuotekaupasta ost. biotiinia,maksoi n.7e kuukauden annos sekä lisäksi nyt syön proparin forte tabuja.ilm. samaa kuin priorin mutta halpis versio.itsellä kans edestä harvenee .
| |
| | |
14.08.08, 12:51
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
On just sitä eläimille apteekissa myytää tavaraa. Kannattaa verrata valmisteiden vahvuuksia. Aikanaa kun apteekkiin tuli myyntiin joku "ihmisten" biotiini valmiste hinta oli huomattavasti kalliimpi ja tuote oli "miedompi", siksi käytin ja todennäköisesti tulen käyttämään jatkossakin Biorionia. En ole aikoihin tehnyt tuotevertailua kun en ole noilta lapsukaisiltani kerennyt ja kynnetkin pysyivät ihmeen hyvinä raskausaikoina.
| |
| | |
26.10.08, 10:55
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | BIOTIINI FORTE
SIIS OOTTEKO KOKEILLUT TÄTÄ ELÄIMILLE TARKOITETTUA BIOTIINI FORTEA ? ei mitään brioria, vaa biotiini fortea ?!!!!
| |
| | |
11.11.08, 13:25
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Näppylät ja puhdistuminen
Näppylät kertovat sisäisen puhdistumisen alkaneen. Eli moni on ilmeisesti juuri ratkaisevassa vaiheessa lopettanut tuotteen käytön. Juuri, kun vaikutus on alkanut tekemään työtänsä ja parantamaan ihoa.
| |
| | | | |