Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.01.12, 13:23   #76 (linkki)
tuloksia?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu Näytä viesti
1cm/vko. Tosin vasta reilu 2 viikkoo käyttäny. Ja kaikki muutkin karvat kasvaa kohinalla,valitettavasti.
Ei sivuvaikutuksia ole ollut,siis esim päänsärkyä tms. Syön Biotiini Fortea 2 tabl/pv.

No huh! Eli melekonen on ero, jos mulla kahdessa kuussa kasvaa 2 cm ja sulla 8 cm! Harmi ettei mulla ole kasvatusaineet tehonneet... :(
  Vastaa viestiin
18.01.12, 22:02   #77 (linkki)
Satu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuloksia? Näytä viesti
No huh! Eli melekonen on ero, jos mulla kahdessa kuussa kasvaa 2 cm ja sulla 8 cm! Harmi ettei mulla ole kasvatusaineet tehonneet... :(
Siispä olen elänyt puutteessa...biotiinin puutteessa! ;) Todennnäköisesti tää on joku ohimenevä ilmiö. Mittavirheestäkään ei voi olla kyse,koska kun mistä tahansa kohtaa mittaa, niin 3 senttiä on lisää tullu. Ei kyllä yhtään haittaisi vaikka kasvuvauhti jatkuisi näinki nopeana.. :))
  Vastaa viestiin
20.01.12, 22:54   #78 (linkki)
Jane
(Vierailija)

Biotin Fortea nyt 2 vkoa

2 tablettia päivässä takana ja tämän kahden viikon aikana hiukset olivat kasvaneet 0,8 cm. Mittaan taas 2 viikon päästä ja ilmoitten.

Itsellä kasvatusprojekti kampaamokatastrofin jälkeen. Mutta ei siitä nyt tässä sen enempää.

Ilmoitelkaa onko teillä muilla ollut Biotiinilla vaikutusta kasvunopeuteen.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 09:49   #79 (linkki)
tuloksia?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Näytä viesti
2 tablettia päivässä takana ja tämän kahden viikon aikana hiukset olivat kasvaneet 0,8 cm. Mittaan taas 2 viikon päästä ja ilmoitten.

Itsellä kasvatusprojekti kampaamokatastrofin jälkeen. Mutta ei siitä nyt tässä sen enempää.

Ilmoitelkaa onko teillä muilla ollut Biotiinilla vaikutusta kasvunopeuteen.

Hei, vielä sitä utelen, että miten ja mistä kasvattajat mittaatte hiuksen kasvua?
  Vastaa viestiin
26.01.12, 19:54   #80 (linkki)
ellu
(Vierailija)

Ostin biotin fortea ja moni vitaa + syön c ja d - vitamiinii.
Tuun ilmottelee mitä saan näitte kaa aikaa :D
  Vastaa viestiin
26.01.12, 20:01   #81 (linkki)
morjens
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuloksia? Näytä viesti
Hei, vielä sitä utelen, että miten ja mistä kasvattajat mittaatte hiuksen kasvua?
Jos värjäät hiuksia niin juurikasvusta.Tai etuhiuksista, kun ne on niin lyhyet. Iha silmämääräsesti tai iha vaik viivottimella voi mitat :)
  Vastaa viestiin
19.03.12, 22:11   #82 (linkki)
lkjhb
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mayte Näytä viesti
Kyllä sitä uskaltaa syödä, itsekin söin sitä runsaan kuukauden ajan. En kylläkään huomannut siinä ajassa mitään vaikutusta. Olisin muuten ehkä jatkanut sen syömistä, mutta minulle alkoi tulla näppylöitä joiden arvelin saattavan johtua tuosta biotiinista. Siksi siis lopetin.

Mutta kaikkihan ovat yksilöllisiä, joten kokeile pois!

Ai niin, jokin aika sitten luin jonkun lehden terveyspalstalta, että eläinten biotiini on ihmisille ihan turvallista. Että ei huolta siitäkään.

kun ihoon tulee näppyjä se tarkoittaa että kehosi alkaa puhdistautumaan sisältä päin eli lopetit juuri ratkaisevalla hetkellä
  Vastaa viestiin
20.03.12, 09:06   #83 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2012
ravintolisa hiuksille

Moi,

Auttavatko MSM-kapselit hiuksia ( minulla on ohuet hiukset )?
Koodilla PIK438 saa 5$ alennuksen ( 10$ jos ostokset ylittaa 40$ ) ensimmaisesta IHERB tilauksesta.
  Vastaa viestiin
21.04.12, 07:46   #84 (linkki)
jjkk
(Vierailija)

Biotin - iHerb.com

iHerb tuotesivu
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>