Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.11.07, 11:43   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2007
Kampaamot Helsingissä

Oisko kellään suositella hyviä kampaamoita Hesassa? Vähän on liikaa, mistä arpoa.. Joku kiva paikka nuorten makuun ja jossa osaisivat katsoo juuri sulle sopivan hiustyylin. Kiitti ehdotuksista! =)
  Vastaa viestiin

07.11.07, 12:09   #2 (linkki)
Hiustaivas
(Vierailija)

Hiustaivaasta on itellä positiivista palautetta. Olivat ennen Espalla Strinbergin yläpuolella, tällä hetkellä Ruoholahdessa.
  Vastaa viestiin
17.11.07, 10:16   #3 (linkki)
kiharapää.
(Vierailija)

Juuri avattu Kampissa

Salon Choice. Trendimestan näköinen paikka Kampin E-tasolla, Espoon bussien vastapäätä. Aina kun menen ohi, liike on täynnä asiakkaita. Eli taitaa olla aika hyvä mesta...
  Vastaa viestiin
03.10.08, 14:50   #4 (linkki)
Kampaamo
(Vierailija)

Kalliossa

Kallioon on avattu uus kivannäköinen paikka Femme Fatale
www.femmefatale.fi,
suosittelen.
  Vastaa viestiin
08.11.08, 18:31   #5 (linkki)
neiti kuu
(Vierailija)

Kampissa

Kampissa on tosi hyvä kampaamo Prof Helsinki =) itse olen käynyt siellä puolivuotta ja joka kerta ehdotetaan/tehdään jotain uutta, suosittelen kampaajista ainakin Sannia ja Lindaa =)
  Vastaa viestiin
19.11.08, 14:56   #6 (linkki)
Joanna A
(Vierailija)

Kampaamo Prof

Olen kiinnostunut kyseisestä kampaamosta Kampissa ja kysyisin, että onko siellä hyviä lyhyen tukan leikkaajia/värjääjiä?:)
  Vastaa viestiin
11.12.08, 01:02   #7 (linkki)
kokeille
(Vierailija)

Kokeile

www.qhair.fi
  Vastaa viestiin
26.02.09, 23:03   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Kävin Profissa ja tykkäsin. Tosin valitsinkin senior stylistin joten maksoin hinnassa enemmän osaamisesta.
  Vastaa viestiin
27.02.09, 14:56   #9 (linkki)
wowwo
(Vierailija)

Haluaisin kasvatusvaiheessa olevaan tukkaani moniväriraidat ja siistimisleikkauksen. Tuo Prof kuulosti hyvältä... Entäpä Point Aleksi? Muitakin paikkoja saa suositella. Hinta ei ole este, käyn kampaajalla n. 3-4 kertaa vuodessa, joten voin siihen vähän panostaakin :)
  Vastaa viestiin
27.02.09, 14:57   #10 (linkki)
wowwo
(Vierailija)

Haluaisin kasvatusvaiheessa olevaan tukkaani moniväriraidat ja siistimisleikkauksen. Tuo Prof kuulosti hyvältä... Entäpä Point Aleksi? Muitakin paikkoja saa suositella. Hinta ei ole este, käyn kampaajalla n. 3-4 kertaa vuodessa, joten voin siihen vähän panostaakin :)
  Vastaa viestiin
27.02.09, 15:13   #11 (linkki)
wowwo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76
Kävin Profissa ja tykkäsin. Tosin valitsinkin senior stylistin joten maksoin hinnassa enemmän osaamisesta.
Kenellä kävit?

Sorry edellinen tuplaviesti sekä tämän kysymyksen unohtaminen...
  Vastaa viestiin
27.02.09, 15:41   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wowwo
Kenellä kävit?
Liisalla.
  Vastaa viestiin
27.02.09, 20:26   #13 (linkki)
elinaa
(Vierailija)

Itse kävin Pointissa ja Peilissä ennen kuin Prof Helsinki avattiin, mutta pidän eniten kyllä Pfoffista. Tunnelma on hyvä ja kampaajat osaavia. Kokeilemalla löytyy se oma paikka.
  Vastaa viestiin
28.02.09, 17:06   #14 (linkki)
wowwo
(Vierailija)

No, päätin testata Prof Helsingin ja varasin ajan Millalle väriin ja leikkaukseen. Katsotaan miten käy :) Onneksi en ole kamalan kiintynyt hiuksiini, eli jos saan jotain mistä en pidä, voin surutta leikata ja värjätä päätäni uudelleen vaikka teoriassa kasvatusprojekti onkin käynnissä.
  Vastaa viestiin
01.03.09, 21:18   #15 (linkki)
kammattava
(Vierailija)

Kävin Profin sivuilla ja jotenkin nauratti ne "stylist", "senior stylist" ja muut luokittelut :D Mutta en tiedä, ehkä ne sitten kertovat ammattitaidosta?

Itse olen käynyt Point Aleksilla ja suunnilleen joka kerta eri kampaajalla. Kaikkiin olen ollut tyytyväinen ja osaan tyytyväisempi. Ainoastana hinta vähän kirpaisee, esim. väri pitkiin hiuksiin on 145 euroa. Sitä ei mielellään maksa 6-7 viikon välein...
  Vastaa viestiin
21.10.09, 15:38   #16 (linkki)
Tukkani
(Vierailija)

Nainen -35

on kokenut yhtä jos toista monissa paikoissa,et ois tehny mieli paperipussikin
päähän pistää.
Pirkko Jaakkola Fredalla osaa trendit ja tyylit ja sinne mä aina meen ulkonäköni
palauttamaan,hintaa on, mutta hiukset on mulle käyntikortti kun edustavakin
pitää olla.
  Vastaa viestiin
20.12.09, 15:32   #17 (linkki)
Suosittelija
(Vierailija)

HIUSTRENDI, Humalistonkatu 3, löytyy myös nettivaraus googlesta! Ette pety :)
  Vastaa viestiin
22.12.09, 10:34   #18 (linkki)
Modesty*
(Vierailija)

Pepe Å Pasila

Suosittelen Pepe Åhmanin kampaamoa Pasilan asemalla ja sieltä nuorta ja näppärää kampaajaa Petraa!! Ihan huippu, nuoresta iästään huolimatta.
Vaikka ei taida olla ihan viisasta mainostaa, koska sitten itse ei kohta enää saa aikoja..=)
  Vastaa viestiin
29.03.10, 18:09   #19 (linkki)
Sano EI Point aleksille
(Vierailija)

Ainakaan Point Aleksille ei missään nimessä kannata mennä!!! minulla oli aivan uskomattoman kauniit ja pitkät hiukset ja pyysin pientä tasoitusta ja edestä kerroksittain. he päättivät leikata KAIKKI hiukset kerroksittain ja nyt näytän aivan ohut hiuksiselta klonkulta
  Vastaa viestiin
29.03.10, 23:30   #20 (linkki)
pitkät hiukset pilataan
(Vierailija)

Tuosta pitkien hiusten pilaamisesta kuulee niin usein, että jos on kasvatusvaihe päällä, kannattaa latvat siistiä itse tai pyytää ystävää avuksi. Etuhiusten kerrostaminenkin on helppoa, kun sen kerran opettelee. Säästyy hermoja, hiuksia ja rahaa :)
  Vastaa viestiin
13.04.10, 10:03   #21 (linkki)
fani
(Vierailija)

Prof

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti kuu Näytä viesti
Kampissa on tosi hyvä kampaamo Prof Helsinki =) itse olen käynyt siellä puolivuotta ja joka kerta ehdotetaan/tehdään jotain uutta, suosittelen kampaajista ainakin Sannia ja Lindaa =)
Suosittelen myös lämpimästi Kalevia!
  Vastaa viestiin
26.05.10, 10:23   #22 (linkki)
Lilli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sano EI Point aleksille Näytä viesti
Ainakaan Point Aleksille ei missään nimessä kannata mennä!!! minulla oli aivan uskomattoman kauniit ja pitkät hiukset ja pyysin pientä tasoitusta ja edestä kerroksittain. he päättivät leikata KAIKKI hiukset kerroksittain ja nyt näytän aivan ohut hiuksiselta klonkulta
Auts! Kenellä kävit Aleksin POintissa??? Itse olen menossa ensi maanantaina...
  Vastaa viestiin
22.08.11, 12:13   #23 (linkki)
Huiputettu
(Vierailija)

Salon Doa

Hei! Itse voin kertoa, minne ei ainakaan kannata mennä: SALON DOA Helsingissä. Ostin paikkaan lahjakortin Citydealista ja olen yrittänyt varata aikaa puhelimitse soittamalla paikkaan useita kymmeniä kertoja. Olen lähettänyt yhteydenottopyynnön tekstiviestitse ja yrittänyt varata aikaa Salon Doan kotisivujen kautta, mutta yllätys yllätys varausärjestelmä ei toimi. Kerran soitettuani tuntemattomasta numerosta herra Huseyin Ankay Salon Doasta vastasi, ja kertoi varausjärjestelmän ongelmista heti mainittuani Citydeal-lahjakortin. Hän lupasi soittaa takaisin seuraavana päivänä, mutta puhelua ei koskaan kuulunut.

Lahjakortti umpeutuu joulukuussa, katsotaan josko sitä ennen saan aikaa varattua... Eli varoituksen sanana kaikille kyseisestä "kampaamosta"!
  Vastaa viestiin
24.08.11, 13:54   #24 (linkki)
pinna kireellä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huiputettu Näytä viesti
Hei! Itse voin kertoa, minne ei ainakaan kannata mennä: SALON DOA Helsingissä. Ostin paikkaan lahjakortin Citydealista ja olen yrittänyt varata aikaa puhelimitse soittamalla paikkaan useita kymmeniä kertoja. Olen lähettänyt yhteydenottopyynnön tekstiviestitse ja yrittänyt varata aikaa Salon Doan kotisivujen kautta, mutta yllätys yllätys varausärjestelmä ei toimi. Kerran soitettuani tuntemattomasta numerosta herra Huseyin Ankay Salon Doasta vastasi, ja kertoi varausjärjestelmän ongelmista heti mainittuani Citydeal-lahjakortin. Hän lupasi soittaa takaisin seuraavana päivänä, mutta puhelua ei koskaan kuulunut.

Lahjakortti umpeutuu joulukuussa, katsotaan josko sitä ennen saan aikaa varattua... Eli varoituksen sanana kaikille kyseisestä "kampaamosta"!
Itse ostin myös kyseisen lahjakortin viime viikolla eikä oo puheluihin myöskään vastattu. Soitin City Dealin asiakaspalveluun ja sanoivat että kampaajat on vaan niin kiireisiä kun Dealista kun kulunut noin lyhyt aika... Vähän epäilyttää kyllä, sillä edellisen kerran ostettuani eri kampaamosta samankaltaisen diilin vastasivat melkein heti.. Muuten, City Dealilta saa kyllä rahat takas jos ei ala kampaamosta kuulua!
  Vastaa viestiin
18.11.11, 14:50   #25 (linkki)
Petros
(Vierailija)

huonoa palvelua

Sain elämäni traumaattisimman parturi kokomuksen.
Jälki oli ala-arvoista ja palvelu sen mukaista.

Partutri kysyi minulta koska ja miten hiukset oli leikattu.
- Sanoi, että viimekerrasta oli kyllä 7 viikkoa aikaa. Niskasta vaan lyhyeksi ja päältä jätetään pidemmäksi. Koska hiukseni kammataan taakse.
- Samalla parturi oli ajanut 3 mm koneella niskasta ensimmäiset ”vedot”. Asiakkaana minä oli shokissa. Tämä shokki jatkui monta tuntia.
- Päältä sitten otetiin tavan mukaan myös tosin lyhyeksi. Olo oli kuin alokas aikana 25 vuotta sitten.
- Tähän pystytukkaan vedettiin muutama raita geeliä, niin että juuri ja juuri pysyivät hiukset taakse päin ulos asti.
- Kampaaja totesi, tulipa lyhyt saako sinulle olla jotain hiusten hoitotuotteita. Eihäm minulla ole enää hiuksia.
- Tämä teurastus kesti ehkä 10 minuuttia.

Parturi oli pukeutunut kuin 15 vuotias tyttö. Kireät pöksyt ja vaalean punainen roikku paita. Hänen ikänsä oli valitettavasti lähempänä 40 kuin 15. vuotta.
Hän kouri tai asetteli rintojaa useaan otteeseen operaation aikana. Olipa sööttiä.
Odottiko hän minulta tippiä?

Koko lysti maksoi 29,50 € eli ihan ammattitaitoisen kampaajan hinnan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku