Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huiputettu Hei! Itse voin kertoa, minne ei ainakaan kannata mennä: SALON DOA Helsingissä. Ostin paikkaan lahjakortin Citydealista ja olen yrittänyt varata aikaa puhelimitse soittamalla paikkaan useita kymmeniä kertoja. Olen lähettänyt yhteydenottopyynnön tekstiviestitse ja yrittänyt varata aikaa Salon Doan kotisivujen kautta, mutta yllätys yllätys varausärjestelmä ei toimi. Kerran soitettuani tuntemattomasta numerosta herra Huseyin Ankay Salon Doasta vastasi, ja kertoi varausjärjestelmän ongelmista heti mainittuani Citydeal-lahjakortin. Hän lupasi soittaa takaisin seuraavana päivänä, mutta puhelua ei koskaan kuulunut.
Lahjakortti umpeutuu joulukuussa, katsotaan josko sitä ennen saan aikaa varattua... Eli varoituksen sanana kaikille kyseisestä "kampaamosta"! |
Salon Doa on muuten protestilistalla eli tuskin asiakkaita on tarpeeksi ja se jo kertoo paikasta jotain. Ja sit toinen juttu, tuo Ankay niminen kampaaja, ÄLÄ MENE missään nimessä hänelle. Kynii 5 minuuttia ja sit on hänen mielestä valmis, ihan sama mitä asiakas sanoo. Yleensä liian lyhyt ja erittäin epätasaisesti leiikattu. Kampaaja on myös todella rauhattoman ja levottoman oloinen.