Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.11.07, 12:34   #1 (linkki)
Help...
(Vierailija)

USA:n vaatekoot (Victoria's Secret)

Osaisiko joku auttaa USA:n vaatekokojen kanssa, olen tilaamassa vaatteita Victoria's Secretiltä, mutta olen epävarma mitä vastaavat seuraavat koot USA:ssa:

0=?
2=?
4=?
6=?
8=?

Vastaa viestiin

20.11.07, 12:44   #2 (linkki)
Jenkkikokoinen 8
(Vierailija)

Olen kokoa 38 ja käytän jenkkikokoa 8.
Kengät menee myös samalla tavalla eli 38 on jenkki-8.
  Vastaa viestiin
20.11.07, 13:12   #3 (linkki)
mjhb
(Vierailija)

ks. http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1654673
  Vastaa viestiin
20.11.07, 16:37   #4 (linkki)
me and...
(Vierailija)

Annettiin vähän virheellistä tietoa tuossa linkissä. Siinä joku sanoi olevansa 172 cm 56 kg ja käyttävänsä kokoa 0. Nolla koko on niin pieni, että ei mahdu tuon kokoiselle ihmisille. Koot menevät näin 2=32, 4=34, 6=36, 8=38, 10=40, 12=42, 14=44, 16=46.

Ihmisillä on tietenkin eri mallisia vartaloita ja se vaikuttaa kokoon. Nolla on siis todella pieni, Eva Longoria on kokoa 0, minikokoinen nainen.
  Vastaa viestiin
07.07.08, 13:30   #5 (linkki)
vierailija ;)
(Vierailija)

Olen kokoa 2 tai 4 ja haluaisin farkut usasta,olen ihan pihalla näistä pituus jutuista,kun on 30'',32'' ja 34'' inseam. joten en tiedä että minkä niistä otan?
  Vastaa viestiin
07.07.08, 13:41   #6 (linkki)
ööömi
(Vierailija)

vierailija ;),
samalla tavalla niissä menee pituudet kuin Suomessakin farkuissa (ainakin Only, H&M, Levis, Lee...). Ja yhtä lailla pituuksissa on pieniä eroja eri merkkien välillä. Eli kauppaan vaan kokeilemaan, mikä pituus on sopivin.
  Vastaa viestiin
07.07.08, 14:03   #7 (linkki)
shoppailija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja me and...
Annettiin vähän virheellistä tietoa tuossa linkissä. Siinä joku sanoi olevansa 172 cm 56 kg ja käyttävänsä kokoa 0. Nolla koko on niin pieni, että ei mahdu tuon kokoiselle ihmisille. Koot menevät näin 2=32, 4=34, 6=36, 8=38, 10=40, 12=42, 14=44, 16=46.

Ihmisillä on tietenkin eri mallisia vartaloita ja se vaikuttaa kokoon. Nolla on siis todella pieni, Eva Longoria on kokoa 0, minikokoinen nainen.
No jaa, itse olen 161/50kg, mitat 86-60-92. Minä esim. käytän VS:n French Cuff kauluspaidoista kokoa petite XXS (vastaa VS:n kokoa 00). Paita istuu hyvin, eivätkä napit pullota, vyötäröllä hyvin tilaa, ei kinnaa tai kiristä (paitsi että en voi käyttää topattuja rintaliivejä tuon paidan kanssa, silloin kiristää tissien kohdalta). Muuten käytän yleensä VS:n kokoa XS, koska XXS:ää ei kaikista tuotteista löydy. Suomessa ostan yleensä kokoa 32 tai 34. Ja ihmettelin kovasti kun joku jossain väitti VS:n vaatteiden olevan hyvinkin pieniä...

Vastaa viestiin
17.03.09, 09:11   #8 (linkki)
Nittatuulikki
(Vierailija)

Usa kokomuutotaulukko

http://www.usatourist.com/english/tips/Womens-Sizes.html

Tuolta löytyy infoa :)
  Vastaa viestiin
17.03.09, 09:13   #9 (linkki)
Nittatuuliki
(Vierailija)

USA hattukokoja

esim. täältä

http://www.qualityhats.com/stetson1.htm
  Vastaa viestiin
17.03.09, 09:26   #10 (linkki)
Victorian Salaisuus = isot koot, paitsi housuissa
(Vierailija)

VS takit, neuleet, mekot ja rintsikat on erittäin väljiä.
Niiden T-paidat ja svetarihousut on taas aika tiukkoja.

Minun VS-velourihousut on kokoa L, vaikka käytän Juicyissä S:ää tai M:ää (mallista riippuen)

Joudun aina ottamaan kuppikoon tai kaksi pienemmät rintsikat mitä esim. Gossardilta tai Triumphilta.

Omistan noin 45-50 vaatekappaletta VS:ltä joten tiedän :)
  Vastaa viestiin
20.05.09, 13:24   #11 (linkki)
tiedosta kiitollinen
(Vierailija)

lisätietoa?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Victorian Salaisuus = isot koot, paitsi housuissa

Joudun aina ottamaan kuppikoon tai kaksi pienemmät rintsikat mitä esim. Gossardilta tai Triumphilta.

Päteeköhän tämä sama myös bikineihin? Mulla ei ole aavistustakaan mikä koko kannattaisi tilata, normaalisti rintsikoissa koko 75A ja joissakin 70B mutta kummatkaan ei istu ihan täydellisesti. Mulle tuli VS:n mittausohjeilla ympäryskooksi 33 tuumaa, kannattaako silloin ottaa 32 vai 34?
  Vastaa viestiin
20.05.09, 15:40   #12 (linkki)
todennut elli
(Vierailija)

ne biksut on aika isokokoisia myös...
  Vastaa viestiin
21.05.09, 18:13   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedosta kiitollinen
Lainaus:

Päteeköhän tämä sama myös bikineihin? Mulla ei ole aavistustakaan mikä koko kannattaisi tilata, normaalisti rintsikoissa koko 75A ja joissakin 70B mutta kummatkaan ei istu ihan täydellisesti. Mulle tuli VS:n mittausohjeilla ympäryskooksi 33 tuumaa, kannattaako silloin ottaa 32 vai 34?
kokeile 32 C
  Vastaa viestiin
21.05.09, 18:15   #14 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Amerikan kokomitoituksesta viela etta taalla yleensa mitoitetaan vaatteet suuremmiksi kuin Euroopassa, siis koko 10 eli kokotaulukon mukaan 40 voikin vastata lahemmas kokoa 42 Suomessa. Mm. Gapin vaatteet on mitoitettu runsaiksi. VS'sta en ole ihan varma kun en ole kayttanyt vaatteita (nehan ovat taallakin vain postimyynnilla saatavissa).
  Vastaa viestiin
06.07.09, 11:43   #15 (linkki)
entiedä
(Vierailija)

AUTTAKAA

mikähän mahtaa olla koon 18/20 vastaava koko suomessa? ja kyse ilmeisesti lasten paidasta.... :s
  Vastaa viestiin
06.07.09, 17:54   #16 (linkki)
Victorian asiakas (asun Floridassa)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NY STYLE
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedosta kiitollinen
Lainaus:

kokeile 32 C
Häh? Miksi isompi kuppi?
Sillä Victoriasin C-kupit vastaa oikeasti D-kuppeja, eli kun minä olen eurokoko/brittikoko 80DD/36DD niin Victorialta joudun ottamaan 34D:n tai 36C:n. Niissä on monesti aika väljät ympärysmitatkin eli Victorian 36DD:t näyttivät minulla sovitettaessa joltain 38E tai 38F-kupeilta! =D

Vastaa viestiin
02.02.12, 15:36   #17 (linkki)
minä
(Vierailija)

kuppikoko

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NY STYLE Näytä viesti
kokeile 32 C

Jes, kuppikoot on amerikassa isoja.
Otan itselleni aina pienemmän kuppikoon, kun suomessa.
  Vastaa viestiin
16.04.12, 13:25   #18 (linkki)
hmm...
(Vierailija)

haluisin tilata bikinit victoria's secretiltä ja koot on näköjään isommat ku suomessa. suomessa kuppikoko on yleensä 75C ni voisko 34B olla sopiva? ja onko alaosissa sama juttu et ne on väljiä?
  Vastaa viestiin
16.04.12, 13:37   #19 (linkki)
VS-fani
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm... Näytä viesti
haluisin tilata bikinit victoria's secretiltä ja koot on näköjään isommat ku suomessa. suomessa kuppikoko on yleensä 75C ni voisko 34B olla sopiva? ja onko alaosissa sama juttu et ne on väljiä?
Olen huomannut väljyyttä vain sellaisissa VS tuotteissa joissa on kuppikokomerkintä, eli rintsikat, topit ja bikiniyläosat.

En muissa kuten topeissa, mekoissa, alaosissa, yöpaidoissa.
  Vastaa viestiin
16.04.12, 13:38   #20 (linkki)
VS-fani
(Vierailija)

TARKENNUS

Heillä on siis toppeja joissa kuppikoko myös, niin ne ovat aika väljiä.

Normaalitopit ilman rintsikkaosaa ovat normikokoisia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku