Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.01.12, 14:13   #276 (linkki)
huih..
(Vierailija)

Tulipa vaan tässä mieleen, ettei vain kukaan onneton ole hakenut hairlekiiniin liikkeenhoitajaksi? Hakevat kamppiin semmoista. Kaikki hyvät työntekijät nostaneet kytkintä siitä firmasta. Toivottavasti kukaan raasu ei tietentahtoen mene sinne itselleen murheita hakemaan...!
  Vastaa viestiin
19.01.12, 11:31   #277 (linkki)
Kokemuksia
(Vierailija)

Kampaamo 2012

Kerätään kampaamokokemuksia yhdessä!!

Parturi-Kampaamot - Arvostelut ja kokemukset | Puskaradio / Kategoriat
  Vastaa viestiin
23.01.12, 00:21   #278 (linkki)
mamma_hermanni
(Vierailija)

lupaamani palaute:

Kävin ottamassa värin+raidat ja leikkauksen tuolla uudessa Studio-Backstagessa Helsingin Hakaniemessä. Käyn kampaajalla aika harvoin. Tosi hyvännäköistä jälkeä tuli, kotiäidistä kuoriutui taas salonkikelpoinen :) mukava palvelu (+tee/kahvi) ja lämminhenkinen paikka. Helpot yhteydet eikä hinnallakaan täysin pilattu uuden verokorotuksen jälkeen.

Suosittelen lämmöllä oman kokemukseni kautta. Isot miinukset ettei liikkeellä ole vielä minkäänlaista sähköistä ajanvarausta ja kummallakin kampaajilla omat ajanvarausnumerot joka tekee varauksesta hieman sekavaa jos tulee uutena asiakkaana.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 00:23   #279 (linkki)
mamma_hermanni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma_hermanni Näytä viesti
Kävin ottamassa värin+raidat ja leikkauksen tuolla uudessa Studio-Backstagessa Helsingin Hakaniemessä. Käyn kampaajalla aika harvoin. Tosi hyvännäköistä jälkeä tuli, kotiäidistä kuoriutui taas salonkikelpoinen :) mukava palvelu (+tee/kahvi) ja lämminhenkinen paikka. Helpot yhteydet eikä hinnallakaan täysin pilattu uuden verokorotuksen jälkeen.

Suosittelen lämmöllä oman kokemukseni kautta. Isot miinukset ettei liikkeellä ole vielä minkäänlaista sähköistä ajanvarausta ja kummallakin kampaajilla omat ajanvarausnumerot joka tekee varauksesta hieman sekavaa jos tulee uutena asiakkaana.
Studio Backstage

:: Hiusmuotoilija Jami M ::
  Vastaa viestiin
23.01.12, 14:37   #280 (linkki)
Muukalainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EX. peikkopää Näytä viesti
Minä olen kokeillut kaikki hienommat ja niin sanotut " trendi" kampaamot. Nyt olen jo vuoden käynyt samalla kampaajalla Emilialla. Siirty nytten uuteen kluuviin hair & facen tiloihin.Tämä neiti tekee kaikkensa että saa sinun ajatuksestasi kiinni. Itse muistan ensimäisen kerran kun kävin niin alussa juteltiin pitkään niin että mitä juuri MINÄ haluan, 20 vuoden aikana ei kukaan ole kyselly niin tarkkaan mitä minä juuri haluan vaan usein sen jälkeen kun sanon valeeta niin kampaaja ryntää pois. Olen joka kerta yhtä tyytyväinen lopputulokseen. Eikä tarvitse vaihtaa kampaajaa jos haluaa jotain uutta minulla tyyli muuttuu vähän joka kerta. Suosittelen lämpimästi. Pirteä ja sosiaalinen tapaus!

Tässä liikkeessä Anne on ehkä maailman paras raidottaja! Olin ihan yllättynyt että hiuksiini saa niinkin kylmän sävyn, aina ennen kun raitani ovat jääneet keltaisiksi :S
Suosittelen lämpimästi!
  Vastaa viestiin
26.01.12, 17:48   #281 (linkki)
jimmy
(Vierailija)

Voxy

Käytiin tänään kamun kanssa Parturi-kampaamo Voxyssa Lindalla ja ihan loistavaa jälkeä tuli, vaikka yli olkapäiden mittaisista mallinmuutosleikkautin hyvin hyvin lyhyiksi. Kuvat oli messissä ja niistä sitten sai just oikeanlaisen lopputuloksen aikaan. Meininki oli rento, kampaajat tosi mukavia ja siellä viihtyi ja olisi viihtynyt vaikka kauemminkin jos tarve olisi tullut! Ehdottomasti tulen käymään toistekin.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 13:55   #282 (linkki)
Saxsarit
(Vierailija)

Haagassa uusi parturi-kampaamo

Pohjois-Haagassa avattu tammikuussa Saxsarit jossa upouudet tilat ja alueelle kilpailukykyinen hintataso. Parkkipaikat ovat oven edessä ja kahvit oikeasta kupista sisältyvät hintaan. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
08.02.12, 10:47   #283 (linkki)
entinen blondi
(Vierailija)

karmeeta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Näytä viesti
Suomalaiset ikänaiset, heillä ihme vimma hiusten värjäykseen piilottaakseen ikääntyvän naisen todellisen lookin. Ja siinä savotassa suomalaiset kampaamot panevat parastaan.
Mikä on lopputulos? Aivan karmea. Aivan värivammaisia värjäreitä.
Otan tuoreeksi esimerkiksi laulaja Virve Rostin. Kukahan värineropatti ehdottanut tälle hiusten värin?
Ei minkäänlaista tyylitajua kummallakaan. Karseenvärinen kuontalo.
Ovatko naiset värisokeita tolloja?

kampaamo mirakatissa vai mikä lie on todella ammattitaidoton ja sokea kampaaja
  Vastaa viestiin
10.02.12, 13:09   #284 (linkki)
aasiakas
(Vierailija)

Mikä liike antoi raskaana olevalle fudut?

Kuukauden tyntekij tuli raskaaksi – sai potkut - Ilta-Sanomat

tietäkö kukaan, mistä liikkeestä on nyt kyse?
  Vastaa viestiin
13.02.12, 12:35   #285 (linkki)
Siiri
(Vierailija)

Tyyli

Onko kenelläkään kokemusta Kampaamo Tyylistä Helsingistä? Ajattelin kokeilla paikkaa mutta mielellään kuulisin jonkun kommentin?
  Vastaa viestiin
14.02.12, 11:34   #286 (linkki)
henna
(Vierailija)

hyvä kampaamo hakaniemessä

Itse suosittelisin Studio Backstagea Hakaniemessä! Kävin ihan muutama viikko sitten siellä Carolina nimisellä kampaajalla ja sain vihdoin kauan kaipaamaani uudistusta hiuksiin. Paikka ja tunnelma oli tosi lämminhenkinen ja rento!

Suuri plussa oli se että sieltä saa myös kosmetologi palveluita ja innostuinkin samalla varaamaan jo ajan ripsipidennyksiin, joten niitä kokeilemaan seuraavaksi! :)
  Vastaa viestiin
15.02.12, 15:06   #287 (linkki)
Nyt löytyi
(Vierailija)

Kampaamo Flow Hair

Olin ystäväni seurana kyseisessä kampaamossa alkuvuodesta. Vaikka itse en istunutkaan asiakastuolissa, niin kampaajat huomioivat minutkin. Tuon parin tunnin aikana kun ystäväni istui kammattavana, minulle tarjottiin kahvi/tee plus herkullinen keksilautanen! Olin niin otettu tästä, että varasin itsellenikin ajan (olen kotivärin suurkuluttaja, koska kokemuksia löytyy myös pilatuista hiuksista). Ystäväni on käynyt kyseisessä kampaamossa jo useita vuosia, kertaakaan pettymättä.

Kun aikani koitti, olin enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Palvelu oli taas todella hyvää ja toteutettiin perinpohjin toiveeni ja tarpeeni. SUOSITTELEN!!!

Flow Hairin kampaajat ovat todella ystävällisiä ja ammattitaitoisia.
  Vastaa viestiin
27.02.12, 19:40   #288 (linkki)
paussi
(Vierailija)

hair

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt löytyi Näytä viesti
Olin ystäväni seurana kyseisessä kampaamossa alkuvuodesta. Vaikka itse en istunutkaan asiakastuolissa, niin kampaajat huomioivat minutkin. Tuon parin tunnin aikana kun ystäväni istui kammattavana, minulle tarjottiin kahvi/tee plus herkullinen keksilautanen! Olin niin otettu tästä, että varasin itsellenikin ajan (olen kotivärin suurkuluttaja, koska kokemuksia löytyy myös pilatuista hiuksista). Ystäväni on käynyt kyseisessä kampaamossa jo useita vuosia, kertaakaan pettymättä.

Kun aikani koitti, olin enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Palvelu oli taas todella hyvää ja toteutettiin perinpohjin toiveeni ja tarpeeni. SUOSITTELEN!!!

Flow Hairin kampaajat ovat todella ystävällisiä ja ammattitaitoisia.
Hgin Kalliossa on Pause-kampaamo kaikkine palveluksineen, ammattitaitoiset kampaajat, todella hyvää jälkeä ja edullinen siihen nähden, että lähdet kauniina ulos. Suosittelen lämpimästi, 5. llinjalla.
  Vastaa viestiin
01.03.12, 15:44   #289 (linkki)
jenni85
(Vierailija)

pese ja pidä

Olen käynyt lukuisilla kampaajilla, jotka on "kuunnelleet". Olleet ymmärtäväisiä kuinka aiemmat on tehneet juuri päinvastoin kuin olen halunnut. Ja kas, lopputulos on lähes aina ollut sama: olen tyytymätön, kun kampaaja on toiminut juuri päinvastoin mistä oli puhetta. Yleensä ne vielä selittelee että "oli pakko" milloin mistäkin syystä. Heillä oli visio tai jotain. Saavat visioida jos olisivat sitten joka aamu laittamassa tukkaani visionsa mukaan. Mutta eivät ole enkä minä tukkaani laittele. Pesen ja pidän ja sen teen jokaiselle aina selväksi. "Voisit kokeilla jotain uutta". Mutta kun en halua. Joka kerta tukkani on uuden näköinen ja en halua. "Mä vähän otin tosta enemmän..". "Ajattelin että saat tän kivasti laitettua..." mutta kun EN laita. Edelleenkään.

Olisikin reilua jos kampaaja suoraan sanoisi ettei halua leikata kuten pyydän, eikä sitten leikkaisi. Voisin ainakin valita jonkun toisen.

Ne muutamat kerrat kun olen ollut tyytyväinen tai edes suht, on kampaajana ollut joku hieman iäkkäämpi nainen. Liekö kuuntelutaito kehittyy vasta iän myötä. Nuoret on innokkaampia toteuttamaan niitä visioitaan.
  Vastaa viestiin
01.03.12, 19:36   #290 (linkki)
Vidal Sassoon
(Vierailija)

Kampaajiin pettyneille, ja varsinkin taipuisat / luonnonkiharat omaaville suosittelen hakusanaa "Prof". Sieltä löysin sen mitä olin kauan etsinyt. Enää en ollut outo ja liikaa vaativa (muka-tietävä) asiakas.
  Vastaa viestiin
03.03.12, 19:12   #291 (linkki)
Jarppa
(Vierailija)

Jaahas

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vidal Sassoon Näytä viesti
Kampaajiin pettyneille, ja varsinkin taipuisat / luonnonkiharat omaaville suosittelen hakusanaa "Prof". Sieltä löysin sen mitä olin kauan etsinyt. Enää en ollut outo ja liikaa vaativa (muka-tietävä) asiakas.

Laamanen se on kova poika mainostamaan "kouluaan". Go prof!
  Vastaa viestiin
06.03.12, 13:08   #292 (linkki)
maryhh
(Vierailija)

Mitä suosittelisitte?

Etsin hyvää kampaamoa myös Helsingistä. Hiukseni ovat melko pitkät ja haluaisin niihin uuden värin ja raidat eli monivärisen lopputuloksen. Minulle tärkeintä olisi värjäystuloksen onnistuminen. Missä kampaamossa on osaava kampaaja, jolta saa sellaisen värjäyslopputuloksen, kun on yhdessä suunniteltu? Oikean sävyn löytäminen kun ei tunnu olevan kovinkaan helppoa.
  Vastaa viestiin
06.03.12, 23:23   #293 (linkki)
kvg =)
(Vierailija)

kvg =)

Kokeillaan Goggelia

https://www.google.fi/search?q=kampa...ient=firefox-a
  Vastaa viestiin
10.03.12, 23:33   #294 (linkki)
LMPAR
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maryhh Näytä viesti
Etsin hyvää kampaamoa myös Helsingistä. Hiukseni ovat melko pitkät ja haluaisin niihin uuden värin ja raidat eli monivärisen lopputuloksen. Minulle tärkeintä olisi värjäystuloksen onnistuminen. Missä kampaamossa on osaava kampaaja, jolta saa sellaisen värjäyslopputuloksen, kun on yhdessä suunniteltu? Oikean sävyn löytäminen kun ei tunnu olevan kovinkaan helppoa.
Ohan noista mistä valita Peruutusaika.fi - Löydä kaikkien Suomen kampaamoiden ja partureiden hintatiedot, yhteystiedot ja arvostelut
  Vastaa viestiin
14.03.12, 19:21   #295 (linkki)
Vidal Sassoon
(Vierailija)

Harmi ettei "Jarppa" uskonut kyseessä olevan tyytyväisen asiakkaan kirjoitus. Halusin jakaa täällä hyvän vinkin muillekin, koska itse olen turhautuneena juossut kampaajalta toiselle, ja saanut sekä osaamatonta että huonoa palvelua. Kunnes nyt.

Vidal Sassoonista minulle vinkkasi Jenkeissä asunut tuttavani. Sassoonin kampaajat ottavat huomioon hiusten kasvusuunnan, taipuisuuden ja rakenteen. Näin taipuisuutta voidaan käyttää hyväksi oikeanlaisessa mallissa. Tähän en ollut kampaajalla ennen törmännyt. Päinvastoin, olin rasittava asiakas kun tunsin hiukseni niin tarkkaan - kampaajat eivät ymmärtäneet mitä hiuksillani tehdä.

Ihan itse päädyin Profin sivuille ja päätin aloittaa Sassoon-kokeiluni sieltä. Muitakin kampaamoja löytyi, jotka em. oppeja käyttävät, ja hyviltä vaikuttivat kaikki.

En tiedä mitä pahaa Jarpalle on tapahtunut, mutta jos on epätoivoinen kampaajien suhteen (etupäässä tarkoitan kihartuvien hiusten omaavia), ei varmaan pahemmin voi pettyä Sassoonin kampaajiin.

Tiedän, liian hyvältä ja mainostamiselta kuulostaa. Pitäisi kirjoittaa huonompaa suomea jotta olisi katu-uskottava;)
  Vastaa viestiin
15.03.12, 12:33   #296 (linkki)
A happy costumer
(Vierailija)

Osaavaa ammattitaitoa

Häämeikki, kampaus, meikkaus- ja kampaamopalvelut, valokuvaus, glamour-kuvaus - MARILYN (töölö, helsinki)
Tämä meikkaaja-kampaaja-stylisti Töölöössä on tehnyt monia tunnettujakin ihmisiä mm. lehtikuvauksiin jne. Täältä saa todella kattavaa palvelua meikkauksista värjäyksiin ja hiustenleikkuuseen, myös meikkikurssin!
  Vastaa viestiin
15.03.12, 21:46   #297 (linkki)
tyytyväinen asiakas
(Vierailija)

Marilyn, www.marilyn.fi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A happy costumer Näytä viesti
Häämeikki, kampaus, meikkaus- ja kampaamopalvelut, valokuvaus, glamour-kuvaus - MARILYN (töölö, helsinki)
Tämä meikkaaja-kampaaja-stylisti Töölöössä on tehnyt monia tunnettujakin ihmisiä mm. lehtikuvauksiin jne. Täältä saa todella kattavaa palvelua meikkauksista värjäyksiin ja hiustenleikkuuseen, myös meikkikurssin!

Suosittelen itsekin ERITTÄIN lämpimästi tuota Marilyniä, joka sijaitsee töölössä! Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Kokenut ja ammattilainen parhaimmillaan!
  Vastaa viestiin
17.03.12, 15:26   #298 (linkki)
tyytyväinenasiakas
(Vierailija)

hyvä kampaamo helsingissä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja *Satu* Näytä viesti
On huonoja kokemuksia hiusten leikkaamisesta, etenkin otsatukan, joka leikataan aina "risaiseksi" ja epätasaiseksi. Ei auta vaikka mitä sanoo. Siis missä olisi hyvä leikkaaja ja värjääjä, Helsingin alueella, lähinnä keskusta/Töölö ym.
MENKÄÄ PROF HELSINKIIN olen itse käynyt siellä reilu vuoden ja olen aina erittäin tyytyväinne siellä osataa leikata tukkaa ja värjätä niitä leikkauksiä!
minulle kerrottii heidän ideologiasta ja olen siitä hyvin kiinostunt ja oli ilo kuulla niin intohimoselta nuorelta kampaajalta niin pljon tietoa! SUOSITTELEN!
  Vastaa viestiin
17.03.12, 23:50   #299 (linkki)
Rosadali
(Vierailija)

yksi sadasta

Kampaajille tuntuu olevan tuo värien tuntemus joskus aivan tuskaa. Jouduin kiertelemään aika monta paikkaa ennenkuin löysin tekijän, joka oikeasti tajuaa värien päälle. Monet paikat vaan änkytti ettei sellaista voi tehdä, ei mahdollista. Luulen että syynä oli pelkästään laiskuus ja osaamattomuus, koska väri-idea ei ollut ihan tavallisin. Lopulta löysin keskustasta aivan mainion paikan, jossa saa mitä pyydetäänkin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maryhh Näytä viesti
  Vastaa viestiin
19.03.12, 15:55   #300 (linkki)
cinnamon
(Vierailija)

aka luova
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: