Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.08.09, 13:38   #51 (linkki)
Onneks
(Vierailija)

Onneks kenenkään ei ole pakko mennä mihinkään kampaamoon ollenkaan :) Sakset ja väripurkit vaan esiin...
  Vastaa viestiin
09.08.09, 12:10   #52 (linkki)
vampira
(Vierailija)

Kun se oikea löytyy...

Itse olen seurannut parasta tapaamaani kampaajaa, eli Jereä, kaikkiin niihin paikkoihin, joihin hän on töihin päätynyt. Ei tulisi mieleenkään hylätä toimivaa kampaajasuhdetta! Kaikkihan lähtee oikeasta henkilökemiasta; toisilla natsaa, toisilla hitsaa...

Olen 16 vuotta ollut kampaaja-asiakas ja käynyt siellä sun täällä, lähinnä värjäysasiakkaana. Kokemuksieni perusteella olen sitä mieltä, että miehet haluavat tehdä meistä naisista kauniita, seksikkäitä ja sädehtiviä, naiset sen sijaan kadehtivat esim. pitkää, paksua ja tervettä tukkaa ja leikkaavat sen alitajuisen tahallisesti huonosti.

Palautteen anto ei ole huono asia, vaikka sen tekee kasvotusten. Olipa palaute negatiivista tai positiivista, eihän meistä kukaan kehity ammatissaan jos koskaan ei kuule kommentteja työstään.

Sitä myös kummastelen, miksi en luottaisi osaavan kampaajan makuun ja antaisi hänen tehdä vapaasti haluamiaan sävyratkaisuja tms. Ammattitaitoinen kampaaja osaa tehdä asiakkaan omaan tyyliin variaatioita, jotka nostavat tyylin asteen verran parempaan suuntaan, tavalla jota asiakas ei välttämättä ole osannut edes haluta -koska ei voi nähdä itseään ulkopuolisen silmin.
  Vastaa viestiin
09.08.09, 15:55   #53 (linkki)
omppu.
(Vierailija)

Rahaa säästyy :)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onneks
Onneks kenenkään ei ole pakko mennä mihinkään kampaamoon ollenkaan :) Sakset ja väripurkit vaan esiin...
nykyajan kampaajat kun ovat mitä on, niin todellakin kantsii ostaa omat väri ja itse siistiä kuontaloaan. Ihan saman asian ajaa kun menee ammattitaidottomalle kampaajalle :)
  Vastaa viestiin
09.08.09, 21:30   #54 (linkki)
Amber123
(Vierailija)

You, help me please ! :)

Im 13 years old, and finder of Helsinki today's trendy and a skilled hairdresser. In fact, I cut hair in layers and paved tops. I have been satisfied with their handiwork, but I did not dare to start dyeing hair streaks. I own it is not only black colored long hair, which is my view, difficult to put the tracks. If any should experience the skill of the tracks in helsingin inside, Just so kind as to help me. Thank you! PS I feel sorry for using English, but I have lived abroad, so long that Finnish has been my time challenging.
  Vastaa viestiin
09.08.09, 21:34   #55 (linkki)
Amber1234
(Vierailija)

Suomeksi :D

Olen 13 vuotias, ja etsin helsingistä nykyajan trendikästä ja ammattitaitoista kampaamoa. Itse olen leikellyt hiuksiani kerroksittain, ohentanut ja tasoittanut latvoja. Olen ollut tyytyväinen omaan käsialaani, mutta en uskalla ruveta värjäämään raitoja hiuksiini. Omistan sitäpaitsi mustaksi värjätyt pitkät hiukset, joihin on käsitykseni mukaan vaikea laittaa raitoja. Jos jollain olisi kokemusta taidokkaasti laitetuista raidoista helsingin sisällä, niin olisitko ystävällinen ja auttaisit minua. Kiitos !
  Vastaa viestiin
09.08.09, 22:22   #56 (linkki)
Hyvä vitsi
(Vierailija)

Kukaan ei usko noin surkeaa englannin kieltä aidoksi, sorry vaan :) Noin surkeaa ei opeteta missään. Eli jos sulla on muita vitsejä niin anna tulla vaan, kyllä meille nauru kelpaa! Kyllä sun vahvin kieli edelleen on suomi, että parempi kun pysyttelet siinä vaan. Ellei tässä jälleen ole kyseessä häirikkömme Gisele?!?
  Vastaa viestiin
09.08.09, 22:51   #57 (linkki)
mmmmmmmmmmminna
(Vierailija)

Ei ihme jos kerran 13 vuotias olet. Kannattaa harkita lisää englannin-kielen tunteja ! :)

Suosittelisin Hairlekiinia.
  Vastaa viestiin
10.08.09, 01:26   #58 (linkki)
Giselekö taas!
(Vierailija)

Törppöä tekoenkkua = Gisele!!!
  Vastaa viestiin
25.08.09, 12:51   #59 (linkki)
aurikoinen päivä tänään
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja periaate
Minä en nyt vain periaatteen vuoksi mene kyseiseen ketjuun asiakkaaksi. Oli sitten Jere, Jami, tai Jaana siellä töissä. Kyse on nyt ihan sen firman imagosta. Siksi en kanna rahojani sinne. Muitakin paikkoja löytyy kuin se.
Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa... =D ......... -54teur..... ounou.
  Vastaa viestiin
25.08.09, 13:09   #60 (linkki)
Kuulostaa JO
(Vierailija)

ihan itsensä mainostamiselta... ;) J
  Vastaa viestiin
25.08.09, 13:22   #61 (linkki)
ounou-
(Vierailija)

Niillä luvuilla ei paljoa mainosteta... ounou...
  Vastaa viestiin
25.08.09, 14:28   #62 (linkki)
tiinaliina-
(Vierailija)

Jänöjussin mäenlasku

Ja niinkuin myrsky konsanaan
se syöksyi alaspäin,
eivät aavistaneet ollenkaan,
ett' vois käydä näin:
Kas satakunta volttia
ne teivät ilman holttia
ja vatsalleen ne kinokseen
näin lensi suksineen

Mutt' joku sitten hymyili,
se oli miehen työ,
ja mulla säilyi hattuni,
en sitä vielä syö.
Kas muista, XXXXXXXX ja XXXXXXXXX ystäväin,
ei pilvet ole maata päin,
se uskokaa vaan, kun neuvotaan
tai koetakaa uudestaan.
  Vastaa viestiin
25.08.09, 15:52   #63 (linkki)
?
(Vierailija)

Millä

luvuilla?
  Vastaa viestiin
25.08.09, 15:56   #64 (linkki)
Laylah
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinaliina-
Ja niinkuin myrsky konsanaan
se syöksyi alaspäin,
eivät aavistaneet ollenkaan,
ett' vois käydä näin:
Kas satakunta volttia
ne teivät ilman holttia
ja vatsalleen ne kinokseen
näin lensi suksineen

Mutt' joku sitten hymyili,
se oli miehen työ,
ja mulla säilyi hattuni,
en sitä vielä syö.
Kas muista, XXXXXXXX ja XXXXXXXXX ystäväin,
ei pilvet ole maata päin,
se uskokaa vaan, kun neuvotaan
tai koetakaa uudestaan.
Mikä tää nyt on? =DDD
  Vastaa viestiin
25.08.09, 15:59   #65 (linkki)
Minäkin haluan tietää
(Vierailija)

???
  Vastaa viestiin
25.08.09, 16:52   #66 (linkki)
öööööö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ?
luvuilla?
öööööö..... 60-70-80-90---luvuilla..?... öööö....
  Vastaa viestiin
30.08.09, 01:08   #67 (linkki)
mro vaa
(Vierailija)

mistäs sais laadukasta kampaamo palvelua halvalla ?
  Vastaa viestiin
30.08.09, 17:11   #68 (linkki)
Mahdotonta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mro vaa
mistäs sais laadukasta kampaamo palvelua halvalla ?
Mahdoton yhtälö. Laadukkaat kampaajat ovat valioyksilöitä, joten kyllä he ainakin normaalia hintaa pyytävät. Jos haluat halpaa ja hyvää, sun pitää hankkia se halpa erikseen ja hyvä erikseen :)
  Vastaa viestiin
02.09.09, 09:37   #69 (linkki)
minäkin haluan tietää
(Vierailija)

miksi vaihtuvuus on suurta

hairlekiinissä?
  Vastaa viestiin
02.09.09, 14:54   #70 (linkki)
?
(Vierailija)

Tarkoitatko kenties

Hairstorea?
  Vastaa viestiin
03.09.09, 13:04   #71 (linkki)
?
(Vierailija)

Lainaus:
Hairstorea?
Ai miten niin?
  Vastaa viestiin
04.09.09, 07:29   #72 (linkki)
höh
(Vierailija)

Lainaus:
Hairstorea?
Aika hyvin aliarvioitu kysyjää. Ihan kuin ei osata erottaa kahden eri kampaamon kirjoitusasua. Kai se sit niin menee, et ihmisiä pidetään ihan tyhminä.
  Vastaa viestiin
04.09.09, 08:00   #73 (linkki)
Otsatukallinen
(Vierailija)

Hei, mistä löytyy halvimmalla otsatukan leikkaus? Vai onko se joka paikassa kympin pintaan? Turhauttaa maksaa tonkin verran alle kymmenen minsan saksimisesta opiskelijan tuloilla... Pitäisi varmaan ostaa sakset ja opetella tasoittamaan itse oma tukka.
  Vastaa viestiin
04.09.09, 08:56   #74 (linkki)
Fiskarseilla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Otsatukallinen
Hei, mistä löytyy halvimmalla otsatukan leikkaus? Vai onko se joka paikassa kympin pintaan? Turhauttaa maksaa tonkin verran alle kymmenen minsan saksimisesta opiskelijan tuloilla... Pitäisi varmaan ostaa sakset ja opetella tasoittamaan itse oma tukka.
Onnistuu Fiskarseillakin, eli sieltä laatikosta vaan kaivat ne ja leikkaat. Vähän kerrallaan niin ei tuu koloja :)
  Vastaa viestiin
04.09.09, 08:56   #75 (linkki)
duippadaadiudiu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Otsatukallinen
No mulla se on ilmainen, koska leikkaan sen itse :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku