Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.12.07, 15:25   #1 (linkki)
Kiiltopää
(Vierailija)

Hiuspuuteri?

Luin lehdestä Osiksen hiuspuuterista, jonka pitäisi tuoda mattapinta ja tukea liukkaille, kiiltäville hiuksille. Onko kellään käyttökokemuksia ko. tuotteesta? Mulla on ärsyttävä liukas, suora tukka ja olen aina kadehtinut ns. karkeatukkaisia ihmisiä. Oisko tuo hiuspuuteri pelastus mulle?
  Vastaa viestiin

19.12.07, 16:09   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Mä kaipaisin myös karkeutta. Hennasta saan apua vähän, mutta en riittävästi. Mitä suositelisitte? Minkälaista shampoota ja hoitoainetta mun kannattaisi käyttää?
Silikonit jätin jo pois, mutta sitten tukkani on vain sähköinen silkohapsi. Haluaisin hevosenjouhimaisen, vahvan tukan. Haaveko vain?
  Vastaa viestiin
19.12.07, 18:17   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Dust it

Olen käyttänyt Osiksen hiuspuuteria jo pitkään ja aion jatkossakin pysyä sen käyttäjänä. Omistan puolipitkät, hennot ja liukkaat hiukset mitkä näyttävät helposti lötsähtäneiltä. Ripottelen puuteria jakaus jakaukselta päähän ja hieron lopuksi sormenpäillä jolloin hiukset kohoavat tyvestä. Helppo korjata kampausta päivän mittaan. En ole kokeillut pituuksiin mutta tyvestä kohottajana toimii.
  Vastaa viestiin
19.12.07, 19:42   #4 (linkki)
Dealer*
(Vierailija)

Mitä, mitä? kuulostaa kiinnostavalta!?
Rasvoittaako päänahkaa normaalia nopeammin? Käytätkö Brush lisäksi jotain muita muotoilutuotteita?
  Vastaa viestiin
20.12.07, 09:06   #5 (linkki)
Alkup. kirjoittaja
(Vierailija)

Ei pitäisi rasvoittaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dealer*
Rasvoittaako päänahkaa normaalia nopeammin? Käytätkö Brush lisäksi jotain muita muotoilutuotteita?
Ei ainakaan pitäisi rasvoittaa, tuotekuvauksen mukaan tuo on "seuraavan päivän pelastaja", eli käsittääkseni juurikin vie rasvaa pois jos ei ehdi pesemään tukkaa.

Vastaa viestiin
20.12.07, 09:51   #6 (linkki)
B&B
(Vierailija)

Bumble & Bumblella pitäisi kait myös olla näitä?
  Vastaa viestiin
20.12.07, 15:42   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Lainaus:

Koska itse käytän tätä puuteria vain tyveen luomaan kohotusta, käytän pituuksiin joko Cutrinin Chooz- monitoimisprayta ta sitten Tigin Big&Biggeria tai Superstaria. Ei rasvoita mulla ainakaan hiuksia mutta tuntuu sormenpäissä hieman "tahmaiselta" tai vast. kun hieron sitä. Kannattaa oikeasti kokeilla, mielestäni aivan loistava tuote juuri sen vuoksi ettei hiukset näytä rasvaisilta toisin kuin joskus vahan kanssa pelatessa.

Vastaa viestiin
21.12.07, 13:34   #8 (linkki)
bumblemania
(Vierailija)

Minä käytän Bumble & Bumblen hair powder whiteä (sitä on saatavissa erisävyisille hiuksille) - loistava tokapäivän pelastaja. Käytän kuin kuivashampoota eli suihkutan tyveen ja latvoihin, odotan minuutin ja harjaan sitten ylimääräiset aitoharjaksisella hiusharjalla pois. Toimii...
  Vastaa viestiin
21.12.07, 20:10   #9 (linkki)
Dealer*
(Vierailija)

Kiitos vinkeistä, laitetaan tuo ostoslistalle!
  Vastaa viestiin
22.12.07, 08:57   #10 (linkki)
erilainen
(Vierailija)

Bumble

tuo bumblen puuterin käyttötarkoitus taitaa olla eri kuin osiksen, koska osiksen puuteria ei harjata pois. bumblen käyttötapa kuulostaa enemän kuivashampoolta.
  Vastaa viestiin
19.07.08, 11:01   #11 (linkki)
bumssi
(Vierailija)

Bumble & Bumblea Suomeen?

Osaisiko joku vinkata, mistä tuota Bumble & Bumblea saa /voi tilata Suomeen? Katsoin jotain nettikauppaa, mistä voi tilata vain jenkkeihin..
  Vastaa viestiin
19.07.08, 16:30   #12 (linkki)
bumbleandbumblecomin
(Vierailija)

sivuilla oli tästä hiuspuuterista esittely. Aika kallis kylläkin, 34 £. Tuotetta näkyi olevan erivärisille hiuksille.
* Styling ease, dry cleansing and tinting for white, silver, platinum, ash and champagne blondes.* Who: Ideal for oily (or less than clean) hair, styling fine hair and root touch-ups.When: On dry hair.* How to style or tint: Hair Powder requires a slightly oily surface to adhere to (we recommend a light application of Styling Wax as a base if hair is clean); section dry hair at the scalp; hold can 10-12 inches away from hair and spray thoroughly, being sure to penetrate all layers (if an overall effect is desired); let dry; shake out excess with fingers and style. * How to absorb oil (dry cleanse): Hold can 10-12 inches from dry hair; spray thoroughly, concentrating on oily areas; let dry; brush out thoroughly and style.* Important note: Be sure to protect clothing, bath and bed linens during use (spots can be easily removed with a mild soap and water).
  Vastaa viestiin
20.07.08, 00:36   #13 (linkki)
Mikä vika?
(Vierailija)

Tuo Bumblen tuote aiheutti punaisia, kutisevia ja hilseileviä laikkuja päänahkaani.
Mikä raaka-aine sen saattoi tehdä??? Talkki???
  Vastaa viestiin
19.11.08, 01:14   #14 (linkki)
detton
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alkup. kirjoittaja
Lainaus:
Ei ainakaan pitäisi rasvoittaa, tuotekuvauksen mukaan tuo on "seuraavan päivän pelastaja", eli käsittääkseni juurikin vie rasvaa pois jos ei ehdi pesemään tukkaa.
todella kätevä aine! Itse tykkään tosi paljon! Kirjaimellisesti "seuraavan päivän pelastaja", eli mun hiukset ei todellakaan näytä siltä, et olisin viikko sit pessyt viimeksi hiukset! näyttää ihan siltä kuin olisi puhtaat, raikkaat ja upeat hiukset! Käytän jatkossakin. Voi olla hintavaa, mutta kestää pitkään, ja todellakin on hintansa väärti!!! SUOSITTELEN KAIKILLE!!!
  Vastaa viestiin
19.11.08, 18:28   #15 (linkki)
liuhuletti
(Vierailija)

Minä olen kokeillut äidillä käydessäni hänen Osis-hiuspuuteriaan. Olen todella, todella liukas- ja ohuttukkainen, hiukset ei pysy edes ponnarilla jos en laita niihin mitään muotoiluainetta.

Hiuspuuterista sen verran, että sitä kannattaa laittaa todella varovasti. Itselläni se vähän jo rasvaiseen tyveen klimppiintyi inhottavasti niistä kohdista mihin meni liikaa. Tyveä kyllä munkin mielestä kohotti hyvin.
Sekin kannattaa pitää mielestä että tukasta tulee ihan matta tuolla puuterilla (ainakin omani), se ei kiillä Yhtään. Liiallisesti käytettynä saisi varmaan ainakin oman tukkani näyttämään puuteroidulta, harmaalta renessanssiperuukilta;).

Klimppi- ja mattaefektiä saanee vähennettyä riittävän vähäisellä käytöllä ja harjaamalla tukan läpi puuterin käytön jälkeen... Joten voisinpa sitä itsellenikin hankkia, pahan (pahimman) päivän varalle.
  Vastaa viestiin
17.10.09, 13:36   #16 (linkki)
Deena
(Vierailija)

Eilen kokeilin ensimäistä kertaa Lanzan hiuspuuteria ja tykkäsin kovasti!! Minulla on polkkatukka ja aika hento vaalea hius. Ihanasti kohosi tyvestä tukka ja pysyi koko päivän eikä jättänyt tukkaa limaiseksi. Lanzan puuteri oli aika kallis(28€) mutta on varmaan melko riittoisaa.
  Vastaa viestiin
23.10.09, 23:08   #17 (linkki)
SannaSu
(Vierailija)

Ostin kampaajalta KC:n 4R hiuspuuterin (9,90) ja toimii hyvin, minulla on paljon ohutta hiusta joka erittäin liukas. Tämä puuteri suihkutetaan hiuksen tyveen ja hierotaan kevyesti, ennemminkin päänähkaan.
Ei tee hiusta tahmaiseksi ja kuohkeus kampauksessa pysyy pitkään.
Vähentää hiuksien rasvoittumista.
Loistotuote. Aion lisätä sen omaan hiushoitoarmeijaani.
Saas nähdä vähentääkö vielä talven aiheuttamaa sähköisyyttä, toivottavasti
  Vastaa viestiin
23.10.09, 23:08   #18 (linkki)
SannaSu
(Vierailija)

Ostin kampaajalta KC:n 4R hiuspuuterin (9,90) ja toimii hyvin, minulla on paljon ohutta hiusta joka erittäin liukas. Tämä puuteri suihkutetaan hiuksen tyveen ja hierotaan kevyesti, ennemminkin päänähkaan.
Ei tee hiusta tahmaiseksi ja kuohkeus kampauksessa pysyy pitkään.
Vähentää hiuksien rasvoittumista.
Loistotuote. Aion lisätä sen omaan hiushoitoarmeijaani.
Saas nähdä vähentääkö vielä talven aiheuttamaa sähköisyyttä, toivottavasti
  Vastaa viestiin
31.10.09, 14:38   #19 (linkki)
Mademoiselle
(Vierailija)

Ostin eilen tuon Osiksen. Okei hiukset nousivat, mutta tulivat karkean tahmaisiksi, samoin kädet. Ehkä spray toimisi paremmin, koska Osiksen pullosta tupsahtaa aikamoinen läjä. Silikonia näytti olevan, ettei tuota ihan joka päivä käytä.
  Vastaa viestiin
31.10.09, 18:09   #20 (linkki)
kerran kokeillut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mademoiselle Näytä viesti
Ostin eilen tuon Osiksen. Okei hiukset nousivat, mutta tulivat karkean tahmaisiksi, samoin kädet. Ehkä spray toimisi paremmin, koska Osiksen pullosta tupsahtaa aikamoinen läjä. Silikonia näytti olevan, ettei tuota ihan joka päivä käytä.
Kiva kuulla, etten ainoastaan minä epäonnistu tuon Osiksen kanssa, ja mulle sitten kertakokeilu riittikin. Ei tukenut, mutta tahmasi kyllä. Se purkki jäi sitten kaappiin.

Sitä levitystapaa jäin miettimään, että saisikohan sen juuriin siistimmin ja tasaisemmin vaikka puuterivipalla? Laittaisi tuota puuteria hiukan vaikka jonkin lautasen tai kannen päälle ja siitä kahtia taitetulla vipalla kevyesti jakauksiin. Saisi ainakin karisteltua liiat pois ennen levitystä. Toimisiko?
  Vastaa viestiin
04.11.09, 21:43   #21 (linkki)
Mademoiselle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kerran kokeillut Näytä viesti
Kiva kuulla, etten ainoastaan minä epäonnistu tuon Osiksen kanssa, ja mulle sitten kertakokeilu riittikin. Ei tukenut, mutta tahmasi kyllä. Se purkki jäi sitten kaappiin.

Sitä levitystapaa jäin miettimään, että saisikohan sen juuriin siistimmin ja tasaisemmin vaikka puuterivipalla? Laittaisi tuota puuteria hiukan vaikka jonkin lautasen tai kannen päälle ja siitä kahtia taitetulla vipalla kevyesti jakauksiin. Saisi ainakin karisteltua liiat pois ennen levitystä. Toimisiko?
Voisi toimiakin.
Kokeilin sitä uudestaan eilen ihan varovasti. Ripautin otsatukan juureen hieman ja hieroin sen ensin päänahkaan ja vetelin sitten sormilla hiusten läpi. Tällä kertaa onnistuin paremmin ja aamukahvipöydässä sain kehut makeesta kampauksesta:).
  Vastaa viestiin
05.11.09, 09:22   #22 (linkki)

Käyttäjän -ellen- avatari

Rekisteröitynyt: 11/2007
Mie käytän ihan tavallista perunajauhoa, mutta käytän sitä enemmänkin hiusten rasvaisuuden piilottamiseen. Perunajauho ei kyllä valitettavasti anna volyymiä tai rakennetta, mutta jos on kiire, eikä kerkiä pestä hiuksia, toimii oikein hyvin rasvaisuuden poistajana/piilottajana.
  Vastaa viestiin
05.11.09, 10:05   #23 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Espoo
sirottele kämmenelle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mademoiselle Näytä viesti
Voisi toimiakin.
Kokeilin sitä uudestaan eilen ihan varovasti. Ripautin otsatukan juureen hieman ja hieroin sen ensin päänahkaan ja vetelin sitten sormilla hiusten läpi. Tällä kertaa onnistuin paremmin ja aamukahvipöydässä sain kehut makeesta kampauksesta:).
En ole edes yrittänyt tupsutella suoraan putelista päähän - tulisi varmasti liikaa kerralla. Sirottelen puuteria kämmennelle ja sitä kautta päähän. Näin on helpompi säädellä puuterimäärää.
  Vastaa viestiin
26.11.09, 21:45   #24 (linkki)
Lanza
(Vierailija)

hiuspuuteri

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nallepuh52 Näytä viesti
En ole edes yrittänyt tupsutella suoraan putelista päähän - tulisi varmasti liikaa kerralla. Sirottelen puuteria kämmennelle ja sitä kautta päähän. Näin on helpompi säädellä puuterimäärää.
L'ANZA Art Elements Powder Up Texturizer, 15g
Powder Up kilpailu! | Facebook
Naps - Helsinki Könkkäsin Annanakdulle/Uudenmaankadun melkein kulma , mutta se oli loppu. Niiden kakkospaikka Pikku-Roban ja Yrjönkadun kulmassa oli vika (se Gloorin talo) hintavaa 28 euria, mutta riittosaa . Huomenna kuulema tulee lisää Lanza Art Elements Powder Up Texturizer 15g Hair Care
  Vastaa viestiin
28.11.09, 09:16   #25 (linkki)
Maikki
(Vierailija)

Osis puuterista

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nallepuh52 Näytä viesti

Kampaajani antoi vinkin, että kannattaa laittaa teippi siihen puuteripurkin suulle niin että ainakin puolet niistä rei'istä menee umpeen. Näin sieltä ei tupsahda sitäpuuteria liikaa. Kannattaa kokeilla, ja tuotettakin kuluu paljon vähemmän.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku