Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.07.10, 14:40   #26 (linkki)
annnA
(Vierailija)

: o

sain vast eilen tota osiksen hiuspuuterii ja en oo koittanu vielä ku en tänää oo ees tarvinnu sitä jne.mun kaveri o joskus kännissä kun oltiin laittanu sitä mun päähän ja muistan kyl seuraavalt ammult et hiukset tuntu tuuheilt eikä ollu rasvasen näköset voisko johtuu tost hiuspuuterista ? =) hehheh no toivotaan et toimii !
  Vastaa viestiin
15.07.10, 21:42   #27 (linkki)
vaalennettu
(Vierailija)

mä laitan vauvatalkkia isolla siveltimellä päähän, eikä tarvitse edes hoidella juurikasvua niin usein. letti pysyy tuuheena ja kuohkeena ku mikä, ja vauvatalkki on halpaa ja riittoisaa.
  Vastaa viestiin
16.07.10, 03:33   #28 (linkki)
sasae eik.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja annnA Näytä viesti
sain vast eilen tota osiksen hiuspuuterii ja en oo koittanu vielä ku en tänää oo ees tarvinnu sitä jne.mun kaveri o joskus kännissä kun oltiin laittanu sitä mun päähän ja muistan kyl seuraavalt ammult et hiukset tuntu tuuheilt eikä ollu rasvasen näköset voisko johtuu tost hiuspuuterista ? =) hehheh no toivotaan et toimii !
Mitä se kännissäolo vaikutti siihen puuterin toimivuuteen?
  Vastaa viestiin
13.10.11, 22:26   #29 (linkki)
Liinatukka
(Vierailija)

Käyttökokemus

En lukenut kaikkia kirjoituksia, mutta päätin varoittaa teitä kanssasisaret. Innostuin käyttämään hiuspuutereita kesällä. Ensin käytin yhden purkin "Big sexy hair"-nimistä (en muista valmistajaa) ja sen jälkeen Osiksen 1:stä.
Ne minun mielestä oli ihan hyviä ja toimi- niinpä käytin päivittäin. Kunnes muutama viikko sitten huomasin hiusteni olevan kumman ohuet. Ohuet ja pehmeät ne ovat olleet aina, mutta nyt hiuksia on määrällisesti paljon lähemmän. Lisäksi niitä lähtee huomattavasti. Päänahkani on kutiseva.
Olen vakaasti sitä mieltä, että hiuspuuterin liika käyttö sai tämän aikaan, päänahan huokoset tukkeutuivat ja hiuksia alkoi lähteä.
Tosi kurjaa olla tällainen harvahius, mutta toivon, että tilanne vielä korjaantuu kun otan vähäksi aikaa "säästökuurin":ei tököttejä, ei värejä, ei kuumalla kihartamista.

Ole varovainen sen puuterin kanssa, älä laita päänahkaan ja vain kohtuukäyttöä:)
  Vastaa viestiin
13.10.11, 23:42   #30 (linkki)
kiitos
(Vierailija)

aika

...vaikeeta olla laittamatta päänahkaan. Kiitos varoituksesta.
  Vastaa viestiin
15.11.11, 09:20   #31 (linkki)
Mimmu
(Vierailija)

Osis-hiuspuuteri

Minulle alkoi ilmaantua aika ajoin kutiavaa, paukamaista ihottumaa päästä mahan alueelle.
Minulla on kumi-ja nikkeliallergia joten näitä olen välttänyt.
Aloin tosiaan ihmettelemään mistä tuo paukamainen ja kutiava ihottuma voi johtua ja luettuani tuoteselosteen kyseisellä tuotteella; siinä on mm. silikonia ja tulin siihen tulokseen että se aiheuttaa ihottuman. Hyvä tuote mutta en voi enää käyttää :-(
  Vastaa viestiin
26.01.12, 20:18   #32 (linkki)
Linnea
(Vierailija)

Pööh täällä mun vastaus :3

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiiltopää Näytä viesti
Luin lehdestä Osiksen hiuspuuterista, jonka pitäisi tuoda mattapinta ja tukea liukkaille, kiiltäville hiuksille. Onko kellään käyttökokemuksia ko. tuotteesta? Mulla on ärsyttävä liukas, suora tukka ja olen aina kadehtinut ns. karkeatukkaisia ihmisiä. Oisko tuo hiuspuuteri pelastus mulle?
Oon ite 16-vuotias ja mulla on ihan aidot hiukset tonne lantion alapuolelle asti. Olin harkinnut eka niiden leikkaamista, että saisin kuohkeemmat hiukset. Toi Osiksen puuteri kuitenkin pitää munki hiukset kunnolla ja toimii täydellisesti... Ei tarvitse leikata tai alkaa tapaa niitä pikkuhiljaa tupeeraamalla. Ja kyllä. Se oli pelastus mulle, varmaan on sullekkin. ;D
  Vastaa viestiin
27.01.12, 14:58   #33 (linkki)
puuteroitu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinatukka Näytä viesti
En lukenut kaikkia kirjoituksia, mutta päätin varoittaa teitä kanssasisaret. Innostuin käyttämään hiuspuutereita kesällä. Ensin käytin yhden purkin "Big sexy hair"-nimistä (en muista valmistajaa) ja sen jälkeen Osiksen 1:stä.
Ne minun mielestä oli ihan hyviä ja toimi- niinpä käytin päivittäin. Kunnes muutama viikko sitten huomasin hiusteni olevan kumman ohuet. Ohuet ja pehmeät ne ovat olleet aina, mutta nyt hiuksia on määrällisesti paljon lähemmän. Lisäksi niitä lähtee huomattavasti. Päänahkani on kutiseva.
Olen vakaasti sitä mieltä, että hiuspuuterin liika käyttö sai tämän aikaan, päänahan huokoset tukkeutuivat ja hiuksia alkoi lähteä.
Tosi kurjaa olla tällainen harvahius, mutta toivon, että tilanne vielä korjaantuu kun otan vähäksi aikaa "säästökuurin":ei tököttejä, ei värejä, ei kuumalla kihartamista.

Ole varovainen sen puuterin kanssa, älä laita päänahkaan ja vain kohtuukäyttöä:)

Kiitos varoituksesta. Ajattelinkin, ettei varmaan pitäisi käyttää kuin silloin tällöin.

Olen käyttänyt kuivashampoota hätätapauksessa, kun ei ole ehtinyt pestä tukkaa,
mutta ne eivät kyllä kohota kuten hiuspuuteri.

Tämä Osiksen puuteri kohottaa todella hyvin (koostumukseltaa ihan erilainen kuin kuivashampoo) mutta en tosiaan uskaltaisi käyttää päivittäin.

Pesu syväpuhdistavalla shampoolla varmaan auttaa asiaa, ettei puuteri jää kertymään päänahkaan, mutta sitäkään ei pitäisi käyttää usein.
  Vastaa viestiin
27.01.12, 17:29   #34 (linkki)
Batiste
(Vierailija)

Olen käyttänyt jo vuosia Batisten kuivashampoota (halpaa, alle 3 £), pelastaa pari-kolme päivää, kun ei jaksa/ehdi pestä, tuoksuja on monta ja kuohkeutta mukavasti hiuksia, pitää ne irti päänahasta. Mitään haittavaikutuksia hiusille en ole huomanmnut.
  Vastaa viestiin
28.02.12, 11:13   #35 (linkki)
päivi
(Vierailija)

liukas lasimainen hius!

Osiksen puuteri on hyvä, lähes ainoa keino saada sileät hienot hiukset irti päänahkasta.Aikaisemmin käytin ns. tukikäsittelyä, mutta nyt kantakampaajani lopetti tukikäsittelyjen tekemisen ja ainoa vaihtoehto olisi permanentti. Puuteri korvaa tukikäsittelyn.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiiltopää Näytä viesti
Luin lehdestä Osiksen hiuspuuterista, jonka pitäisi tuoda mattapinta ja tukea liukkaille, kiiltäville hiuksille. Onko kellään käyttökokemuksia ko. tuotteesta? Mulla on ärsyttävä liukas, suora tukka ja olen aina kadehtinut ns. karkeatukkaisia ihmisiä. Oisko tuo hiuspuuteri pelastus mulle?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku