| |  | |
20.02.08, 14:00
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | exuviance
Halusin käydä kivuttomassa ihonpuhdistuksessa, soitin Jklässä toimivaan Hjeronymus-kosmetologian liikkeeseen.. suosittelivat exuviance-hoitoa sen Hjeron sijaan.. mihin sitten lankesin, kun kertoivat olevan Hjeron menossa ohi ja tehokkaampi. No, hoito oli ihan kiva ja sain mukaani pussillisen tuotteita, kun oli joku tarjouskampanja meneillään. Käyttelin niitä hetkon aikaa ja innostuin tilaamaan ebayn kautta koko satsin (puhdistus, naamio, yö- ja päivävoiteen) kun sai niin halavalla..
Naama vain kuoriutui ja hilseili ja hilseili ja kuivui aivan käsittämättömän paljon ja kauan. Oli tietona, että pari viikkoa voisi niin tapahtua, mutta kun oli jo 2 kk tätä jatkunut, vaihdoin takaisin avoneihin. Iho rauhoittui heti.
En siis suosittele exuviance-sarjan mömmöjä, paitsi että se naamio, jota tekevät ihonpuhdistuksessakin, on ihan hyvä.
| |
| | |
20.02.08, 14:21
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla taas tuo on ainoa sarja, joka on toiminut ihooni. Ennen epäpuhdas ja rasvainen mustapäitä täynnä ollut iho on nyt lähes täydellinen! Mutta kaikki tuotteet eivät sovi kaikille.
Voitko vielä kertoa, miten tuo netin kautta osto onnistui? Ainakaan USA:sta noita ei saa tilattua suoraan maastavientisäännösten takia.
| |
| | |
20.02.08, 16:10
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen myös käyttänyt sarjan kokeilusatsin ja ei ole mitään hyvää sanottavaa. Kosmetologi suositteli nimenomaan herkälle ja kuivalle iholle, naama meni tosi huonoon kuntoon ja kuivui. Lisäksi tuotteissa oli tosi voimakkaat tuoksut. Ostin samalla jonkun peitevoiteen tms. joka osoittautui kuivaksi mömmöksi ja jäi käyttämättä.
| |
| | |
22.01.11, 16:09
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä kokemus
Moikka!
Olen kärsinyt aknesta jo reilun vuoden, koko ajan vain pahentunut ja mitkään ihonhoitotuotteet eivät ole auttaneet.
No kävin tossa hoidossa tämän kuun alussa ja sain (hirmuisen kalliilla) kokeilutuotteita mukaan. Ne riittin n. 2 viikoksi, jonka jälkeen kävin ostamassa puhdistusnesteen, kasvoveden, sekä rasvat.
Nyt on iho suhteellisen hyvässä kunnossa, vaikka olenkin tuotteita käyttänyt vasta alle kuukauden. Epäpuhtauksia on edelleen siellä täällä, erityisesti mustapäitä, mutta tulehtuneet, suuret finnit ovat vähentyneet huomattavasti. Paras ihonhoitotuote jota olen kokeillut tähän mennessä, tuotteet ovat hellävaraisia ja eivätkä kuivata lainkaan. Ainakaan nuo akne-versiot.
Kalliitahan nuo ovat (itselläni meni sellaiset 150 euroa noihin neljään puteliin), mutta hyvin riittoisia. Pieni pisara puhdistusemulsiota riittää koko kasvoihin.
Mutta saa nyt sitten nähdä miten toimivat pitkällä aikavälillä. Elättelen toivoa, että kokeilupakkauksen kasvonaamio (ihana!) riittäisi vielä muutamaan kuorintakertaan, sillä se kuulemma auttaa arpia katoamaan.
Tuoteita saa kaiketi tilattua eBaysta, mutta en ole vielä itse uskaltanut kokeilemaan, kun sinne pitäisi joku tili luoda. Onko kenelläkään siitä kokemuksia?
| |
| | |
22.01.11, 20:07
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ebaysta ostaminen on suht helppoa, olen kanssa ostellut Exuviancea. Mutta tarvitset myös PayPal-tilin maksamiseen - yleensä osoitteesikin tulee sitä kautta myyjälle (muistelisin).
| |
| | |
19.11.11, 09:44
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Positiivinen kokemus
Kävin aikuisiän aknen vuoksi ihonhoidossa, ja siellä käytettiin kyseistä tuotesarjaa. Ostin akneihon kokeilupakkauksen kotiin, ja aioin kokeilla sitä pari viikkoa. Ensin ihoni meni tosi rikki, leuanympärys kuivui täysin ja meinasin lopettaa kokeilun parin päivän jälkeen. Soitin kuitenkin kosmetologille ja kerroin asiasta. Hän sanoi, että se on normaali ihon reaktio, koska iho uusiutuu, ja se menee ohi noin viikossa. Hän antoi vinkiksi laittaa leuan ympärystään kokeilupakkauksen iltavoidetta, joka on vähän paksumpaa. Se auttoikin aika nopeasti, ja ihon kuivuus hävisi kokonaan ekan viikon loppupuolella. Iho tuli tosi hyväksi, finnit hävisivät ja iho alkoi korjautua. Aineet riitti mulle vajaa kolme viikkoa (tosin on osaa vieläkin vähän jäljellä). Ajattelin sitten, että jatkan pesua ihan sebamedilla ja toisella akneihon antibakteerisella seerumilla (mustakuminaöljy), mutta nyt finnit ovat alkaneet tulla takaisin ja tällä hetkellä naamassa neljä isohkoa ihonalaista paukuraa. Syy, miksi tein näin oli se, että tuotteet on tosi kalliita ja olen odottanut, että tuohon nettikauppaan, josta joku toinen laittoi linkin ylle, tulisi lisää niitä tuotteita, joita sieltä puuttui kyseisestä sarjasta. Nyt kun tilanne on naamassa tämä, päätin että tilaus on pakko tehdä. Tilasin tuotteita eräästä toisesta nettikaupasta halvalla, josta ei tosin löytynyt ihan kaikkia tuotteita, mutta tärkeimmät sain sieltä ja rasvat korvasin yhdellä toisella rasvalla, joka sopii myös akneiselle iholle hyvin.
Eli suosittelen lämpimästi kokeilemaan tätä sarjaa, ja vaikka aluksi menisi iho kuivaksi, niin kannattaa jatkaa sinnikkäästi! Muita tuotteita en aio enää naamaani laittaa, kun saan tuotteet postissa. Tässä linkki siihen nettikauppaan, josta nyt tein tilauksen: Exuviance by NeoStrata - buy Exuviance skincare online at OnlyNature | |
| | |
26.01.12, 10:25
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei
Kirjoitin aiemmin yllä olevan viestin, ja ajattelin tulla tänne vielä jakamaan kokemuksiani. Eli jatkoin tuon Exuviance -sarjan käyttöä, ja vaikka aluksi se tuntui hyvältä ja finnit lähti, niin sitten alkoi taas iho kuivua (ehkä kylmä ilma vaikutti?), ja finnejäkin alkoi taas tulla lisää. Mun oli pakko lopettaa sarjan käyttö, koska ihoni oli kireä ja jotenkin luonnottoman oloinen.
Otin otsonoidun oliiviöljyn käyttööni, ja se on puolestaan tehnyt ihoni paljon luonnollisemmaksi, pehmeämmäksi ja iho korjautunut. Tämän lisäksi ihooni on kuitenkin vaikuttanut merkittävästi kolme eri seikkaa: ruokavalio, stressi ja nukkuminen. Mitä enemmän valvomista ja stressiä sitä huonommin ihoni voi (tulee pahoja hormoonifinnejä). Ruokavalio vaikuttaa myös todella paljon, ja olen alkanut noudattaa vähähiilihydraattista sekä myös vähärasvaista ruokavaliota, ja ihoni on huomattavasti parempi. Otsonoitu oliiviöljy on kyllä auttanut myös, ja jatkossa käytän sitä (lähtee finnit nopeammin pois, jos niitä tulee, ja iho on korjautunut). Tärkeimmältä näyttää nyt seuraavien ruoka-aineiden poisjättö: viljat, suurin osa hedelmistä (ainakin omena, en ole varma mitkä muut pahimpia), sokeri, punaviini (alkoholi), mutta toisaalta myös rasvaiset ruuat kuten juustot, suklaa, voi, kerma ym tekee iholleni huonoa. Syön paljon kasviksia, kalaa/kanaa, raejuustoa, rahkaa, siemeniä, pähkinöitä, makeutuksena käytän hunajaa. En ole syönyt mitään herkkuja myöskään ollenkaan. Mahdollisimman puhdasta ja luonnonmukaista ruokaa, hyvin unta ja stressitön elämää, liikuntaa säännöllisesti sekä voiteena kasvoille otsonoitu oliiviöljy: kaikista parhaat tulokset ja vointi paras :)
| |
| | | | |