Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.03.08, 13:07   #1 (linkki)
Tiina*
(Vierailija)

Sirpa Mansner ja Katjamaria-team

Etsin uutta ammattitaitoista kampaajaa, ja kuulisin mielelläni kokemuksia Sirpa Mansner -kampaamoiden palveluista (esim. Stockmannin yläkerran tai Malmin liike)? Entä Katjamaria-team? Kiitos jo etukäteen!
  Vastaa viestiin

15.03.08, 13:24   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Mä olen käyttänyt Sirpa Mansner-ketjun palveluita jo jonkin aikaa. Olen käynyt Stockan yläkerrassa ja Kaisaniemessä. Kaverini mukana olin, kun hänelle tehtiin hääkampaus Vuosaaren Mansnerilla.
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia.
  Vastaa viestiin
17.03.08, 14:03   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2007
Minä kierrän Sirpa Mansnerin kaukaa. Erehdyin menemään Stockmannin kanta-asiakastarjouksen perässä kaksivärivärjäykseen ja leikkaukseen.

Olin etuajassa mutta hiukseni leikanneella tytöllä ei ollut halua tai aikaa tai ammattitaitoa kuunnella mitä kysyin, ehdottaa mitään vaikka olisin kuullut mielelläni hänen mielipiteensä uudesta mallista - pyysin mallinmuutosleikkausta. Minkäänlaista dialogia en saanut syntymään kampaajan kanssa, joka kaiken lisäksi meni leikkaamaan/värjäämään jonkun muun hiuksia sillä aikaa kun istuin värit päässä.

Jäi ikävä fiilis, kiire tuntui olevan eikä asiakkaan kysymyksiin vastattu. Lopulta "kaksivärivärjäys" = tyvikasvun värin korjaus ja kuusi vaaleampaa raitaa. Hiuksia ei ole koskaan leikattu niin huolimattomasti kuin siellä: sisareni sai leikata kotikonstein niskan tasaiseksi.

Tein valituksen mutta minkäänlaista korvausta en saanut. Stockmann ei ottanut asiaan kantaa, koska Sirpa Mansner on heillä vain vuokralla.

Vastaa viestiin
17.03.08, 14:18   #4 (linkki)
Tiina*
(Vierailija)

Kiitos ainokainen ja sesuelle vastauksista. Sensuelle, olisiko sinulla sitten joku kampaamo, mitä suosittelisit Mansnerin tilalle? Tietysti kuulisin mielelläni lisääkin kommentteja Hesan kampaamoista. Tarkoitus olisi siis laittaa hiukset kokonaan uusiksi, ja etsin ammattitaitoista, luotettavaa kampaajaa.
  Vastaa viestiin
18.03.08, 11:05   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina*
Kiitos ainokainen ja sesuelle vastauksista. Sensuelle, olisiko sinulla sitten joku kampaamo, mitä suosittelisit Mansnerin tilalle? Tietysti kuulisin mielelläni lisääkin kommentteja Hesan kampaamoista. Tarkoitus olisi siis laittaa hiukset kokonaan uusiksi, ja etsin ammattitaitoista, luotettavaa kampaajaa.
Valitan, en osaa neuvoa. Värjään hiukseni itse ja ne leikkaa hyvä mutta halpa kampaaja joka osaa säilyttää saman mallin. Goldwellin kampaajakoulun malliksi voit kokeilla mennä jos uskallat, mutta siellä pitää muistaa että olet malli ja opetusmateriaalia, ja lopputulos voi olla todella räväkkä tai huipputylsä. Itse olen saanut siellä aikoinaan monta kertaa hyvät "uudet hiukset", sillä opettajat ovat todella ammattitaitoisia.

Vastaa viestiin
05.10.10, 22:15   #6 (linkki)
1990
(Vierailija)

Sirpa Mansner

Älkää menkö stockmannin Sirpa Mansnerille!

Soitin varatakseni ajan ja sanoin, ettei sillä ole väliä kuka se kampaaja on. Sain sitten jonkun kampaajan, joka oli toiminut virassaan n. kuukauden ja hiuksistani tuli aivan kamalat. Toivoin vaaleanruskeaa sävyä, mutta sainkin mustia raitoja, jotka eivät alkaneet edes tyvestä saakka, vaan 3cm sen jälkeen. Olen kuullut, ettei raitoja laitettaisikaan ihan tyvestä saakka, mutta omani menivät ainakin piloille. Näytti siltä, että minulla olisi jo järkyttävä juurikasvu. Ja hintaluokka oli siis yli sen 100e, joten saa nähdä mitä tapahtuu jos he eivät sieltä suostu korjaamaan kunnolla hiuksiani normaalin näköisiksi. Tänään kävin siellä ja huomenna soitan valittaakseni.
  Vastaa viestiin
11.03.11, 22:33   #7 (linkki)
marie
(Vierailija)

Suurten kampaamoketjujen ongelma ei useimmiten ole työntekijöiden ammattitaidottomuus tai hutilointi; kampaajat ovat hyvinkin ammattitaitoisia ja asiakaspalvelutaitoisia, mutta johdon tasolta painostetaan jatkuvasti tekemään nopeammin ja nopeammin, jopa useita asiakkaita "päällekkäin". Raha ja tuottavuus menee asiakkaan edun edelle, ja itse kampaajilla on kova stressi ja pitkät työpäivät. Lisäksi palkka on surkea ja työntekijöitä hyväksikäytetään minkä ehditään. Ei mitään kunnioitusta johdon tasolta, seisot vaikka päälläsi 12 tuntia tuottaaksesi lisää rahaa ja palkaksi saat vain haukut...
  Vastaa viestiin
12.03.11, 10:52   #8 (linkki)
työhyvinvointi
(Vierailija)

OT, mutta kampaajalla käynti ei ole pelkkää hiusten leikkausta tai värjäämistä. Sen käynnin pitäisi olla hemmottelua ja vastiketta rahalle. Jos kampaamon ilmapiiri on kireä tai stressaantunut, se heijastuu asiakkaisiin ja tunnet itsesi ei toivotuksi vieraaksi, josta pyritään pääsemään mahdollisimman pian eroon, että saadaan seuraava sisään.
Minä käyn vain leikkauttamassa etuhiuksia ns. vakkarikampaajalla ja hän muistaa aina nimeni ja tärkeimmät kuulumiseni. Olen aina ihmeissäni, sillä minähän vain käväisen siellä.
  Vastaa viestiin
15.03.11, 17:44   #9 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Mansnerista...

Kerran kävin unioninkadun Mansnerilla. Pitkille hiuksille oli varattu aivan liian vähän aikaa, lopputuloskin oli sen mukainen ja joudun käydä raitoja korjauttamassa. Korjaukseen sentään suostuivat ilman mitään nahistelua, joten siitä kyllä pointsit heille. Tosin niitä takaraivossa olleita poikkiraitoja ei oikein peittoon edes saanut, mutta sentään yrittivät. Jos ei työtä olisi niin kiirellä tehty, niin olisi tuoltakin vältytty.
  Vastaa viestiin
07.05.11, 16:26   #10 (linkki)
Pettynyt
(Vierailija)

Kävin kerran Malmin Sirpa Manserilla ja sinne en toiste enää mene. Halusin latvojen tasoitusta ja vaaleiksi värjättyjen hiusten tyvivärjäystä. Työhönsä kyllästyneen oloinen viisikymppinen kampaaja ei edes kuunnellut mitä halusin, vaan lähti sekoittamaan väriä. Aikaisemmin Peili -hiussalissa Forumissa värjätyt luonnollisen kylmän vaaleat hiukseni saivat keltaoranssin tyven. Hiusteni tasoituksenkin kampaaja onnistui hutiloimaan niin, että päähäni jäi kaksi kappaletta 2cm muita pidempiä hiusosioita. Ihmekös kun tulee kiire, kun pitkien hiusten värjäykseen ja tasoitukseen oli varattu tunti aikaa. Kiireissään sulkemisajan lähestyessä minut hoppuutettiin ulos salongista.

Äitini nähdessä hiukseni (asun vielä kotona) hän kehotti minua menemään seuraavana päivänä näyttämään hiuksia salonkiin, jos heidän tekemänsä virheet olisivat vielä korjattavissa. Asiakaspalvelu oli ala-arvoista. Keskustelin luullakseni paikan hieman johtavassa olevan kampaajan kanssa ja hän väitti, ettei hiuksille olisi voinut tulla muuta lopputulosta. Hän oli todella vihainen ja loukkaantuneen oloinen, vaikka esitin asiani ystävällisesti ja toivoin vain, että saisin hiukseni kuntoon, että kehtaisin ulkona näyttäytyä. Mitään korvausta tai parannusehdotusta he eivät suostuneet antamaan. Hän suostui kuitenkin vastenmielisin elein leikkaamaan hiuksiini jääneet pidemmät hiusosiot. Pitkän keskustelun jälkeen hän suostui antamaan halveksuva ilme katseillaan hopeashampoon kylmentämään vahvasti kellertävää tyviväriäni. Koko keskustelun ajan kampaaja kohteli minua, asiakasta, todella halveksuvasti ja ylimielisesti. Poistuin salongista miltein itku kurkussa kampaajan törkeän käytöksen vuoksi. Lisättäköön, että tästä kellertävästä tyviväristä ja hutiloiduin leikatusta suoraan leikattujen hiusten tasoituksesta maksoin 89e. Kyllä harmitti.

Tätänykyä käyn vain Forumin Peili Hiussalissa. Kampaajat ovat todella ammattitaitoisia ja lopputulokseen olen aina ollut 100% tyytyväinen. He todella osaavat hommansa ja heillä on hyvät tuotteet käytössään. Hintakaan ei ole paljoa Sirpa Manseria kalliimpi, ja mielellään maksan parikymppiä enemmän huolellisesta ja ammattitaitoisesta työstä.
  Vastaa viestiin
09.05.11, 18:33   #11 (linkki)
pjpjpijpj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina* Näytä viesti
Etsin uutta ammattitaitoista kampaajaa, ja kuulisin mielelläni kokemuksia Sirpa Mansner -kampaamoiden palveluista (esim. Stockmannin yläkerran tai Malmin liike)? Entä Katjamaria-team? Kiitos jo etukäteen!

Itse en mene enää Mansnerille. Kerran menin poikkeuksellisesti, koska oli joku permistarjous. Permis kesti sitten noin kolme viikkoa, vaikka minulla kestää aina hyvin (tukka sen verran "pehmeä"). 45 vuoden ikään mennessä en ollut sellaista pikapermistä ennen nähnyt. Se oli vain rahat pois -meininkiä. Lisäksi kampaaja oli sellainen hymytön ja ynseä.

Tavallisesti käynkin kampaamo Larjoksella Kaisaniemessä. Aiemmin perustaja Heikki Larjoksella ja nyt mm. hänen tyttärellään Katariinalla, jota voin suositella.
  Vastaa viestiin
07.09.11, 11:33   #12 (linkki)
Saksenjäljet
(Vierailija)

Missä leikkaa Meron Laine

Tietääkö kukaan missä leikkaa Meron Laine, joka ennen oli Mansnerilla Stockan alakerrassa. Sielktä ei suostuta kertomaan, vaikka tietävät varmasti. Haluaisin päästä juuri Meronin leikattavaksi, koska hän ymmärsi lyhyiden lasimaisten hiusteni luonteen.
  Vastaa viestiin
08.09.11, 20:13   #13 (linkki)
ent asiakas
(Vierailija)

En suosittele Katjamariateamia

Siellä on ollut vain negatiivisia kokemuksia. Omistaja itse (Katja) -jos vielä työskentelee- on hyvä.
  Vastaa viestiin
08.09.11, 22:25   #14 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjpjpijpj Näytä viesti
Itse en mene enää Mansnerille. Kerran menin poikkeuksellisesti, koska oli joku permistarjous. Permis kesti sitten noin kolme viikkoa, vaikka minulla kestää aina hyvin (tukka sen verran "pehmeä"). 45 vuoden ikään mennessä en ollut sellaista pikapermistä ennen nähnyt. Se oli vain rahat pois -meininkiä. Lisäksi kampaaja oli sellainen hymytön ja ynseä.
Samanlaisia kokemuksia. Asiakaspalvelu ynseää, työ tehdään kiireessä, virheitä ei edes suostuta näkemään. Asiakasta ei kuulla eikä keskustella, mitä hän voisi haluta vaikka asiakas tulee etuajassa paikalle. Värejä mennään tympääntyneen näköisenä sekoittamaan, vaikka asiakas haluaisi vielä keskustella värjäämisestä. Sama kampaaja värjää useampien asiakkaiden hiuksia samanaikaisesti. Raitojen kanssa sama juttu minulla kuin aikaisemmallakin keskustelijalla: selvästi erottuvat raidat alkoivat kolme senttiä tyvestä.

Stockan Mansneria en voi suositella. Kerran olen Stockan kanta-asiakkaana käynyt kun oli joku tarjous, mutta toista kertaa en mene.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 16:36   #15 (linkki)
tyytväinen asiakas :)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saksenjäljet Näytä viesti
Tietääkö kukaan missä leikkaa Meron Laine, joka ennen oli Mansnerilla Stockan alakerrassa. Sielktä ei suostuta kertomaan, vaikka tietävät varmasti. Haluaisin päästä juuri Meronin leikattavaksi, koska hän ymmärsi lyhyiden lasimaisten hiusteni luonteen.

Meron Laine työskentelee nykyisin Hiustrendissä Humalistonkatu 3 00250 Helsinki/ Töölö. 09-449261 :)
  Vastaa viestiin
12.10.11, 15:43   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Hassua, että Mansneria näin haukutaan.
Olen käynyt viime vuosina Vuosaaressa, Kaisaniemessä, joskus vuosia sitten Stokkallakin. Ja aina olen saanut just mitä olen halunnut, ja olen kokenut että toiveitani on kuultu.
Olen siis käynyt ottamassa juurikasvuun väriä ja latvojen tasauksen pitkiin hiuksiin, en sen kummempaa. Olen ollut tyytyväinen ja menen jatkossakin.
  Vastaa viestiin
16.10.11, 10:32   #17 (linkki)
uniq
(Vierailija)

valinnanvapaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Näytä viesti
Hassua, että Mansneria näin haukutaan.
Olen käynyt viime vuosina Vuosaaressa, Kaisaniemessä, joskus vuosia sitten Stokkallakin. Ja aina olen saanut just mitä olen halunnut, ja olen kokenut että toiveitani on kuultu.
Olen siis käynyt ottamassa juurikasvuun väriä ja latvojen tasauksen pitkiin hiuksiin, en sen kummempaa. Olen ollut tyytyväinen ja menen jatkossakin.
Itselläni ei kokemusta Mansnerista, mutta niillähän on varmaan kymmenkunta eri paikkaa; ja silloin vääjämättä tulee myös huonoja kokemuksia. (Hiukset ovat kuitenkin niin yksilöllinen juttu.)
Enemmän on varmaan tyytyväisiä asiakkaita kun ne availee uusiakin pisteitä. Ongelma on varmaan lievä "tuotantomaisuus" kun omistaja ei itse ole varmistamassa persoonallista linjaa.

Itse käyn jo viidettä vuotta samassa yksityisessä paikassa ja siellä on opittu mitä haluan; ei siis koskaan ongelmia. Ja hyviä yksityisiä paikkoja löytyy vaikka kuinka paljon. Kun haeskelin muotiliikkeitä löysin netistä sivuston jossa on myös hyviä kampaamoja WAZAP - Etusivu Ainakin AKA luova, Qhair ja Butik on saanut aika paljon kehuja.
Jokainen meistä tekee niin kuin haluaa. Itse maksan mielummin pari kymppiä ekstraa siitä, että voi olla varma että saa hyvää palvelua ja huomiota.
Jos menee uuteen paikkaan (vaikka tarjouksenkin perusteella) kannattaa sanoa, että tuli sinne koska on kuullut että siellä tehdään hyvää työtä ja kuunnellaan asiakkaan toivomuksia. Tulee vähän paineita tekijälle:)
  Vastaa viestiin
19.10.11, 14:58   #18 (linkki)
Saksenjäljet
(Vierailija)

Missä leikkaa Meron Laine

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tyytväinen asiakas :) Näytä viesti
Meron Laine työskentelee nykyisin Hiustrendissä Humalistonkatu 3 00250 Helsinki/ Töölö. 09-449261 :)
Kiitos Sinulle, joka kerroit tämän. Et usko miten iloiseksi teit!
  Vastaa viestiin
19.10.11, 15:12   #19 (linkki)
Nyrhitty
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt Näytä viesti
Kävin kerran Malmin Sirpa Manserilla ja sinne en toiste enää mene. Halusin latvojen tasoitusta ja vaaleiksi värjättyjen hiusten tyvivärjäystä. Työhönsä kyllästyneen oloinen viisikymppinen kampaaja ei edes kuunnellut mitä halusin, vaan lähti sekoittamaan väriä...
Huh..Olinkohan tuon samaisen tädin käsittelyssä kuin sinä. Meinasi itku tulla kun näin, mitä hiuksilleni oli tehty. Muut saman ketjun kampaajat ovat olleet osaavia, mutta tämä täti oli jostain ihan eri planeetalta, ja vaikutti tosi tympiintyneeltä.
  Vastaa viestiin
03.11.11, 11:56   #20 (linkki)
maippi
(Vierailija)

etsin kampaaja Heli Latvalaa ex Salon Sirpa Mansner Stockmann

heips, nyt pitäisi löytää huippukampaaja Heli Latvala on kuulema lopettanut Salon Sirpa Mansnerilla Stockalla, pls kertokaa mistä Helin löytää ?
  Vastaa viestiin
07.11.11, 21:41   #21 (linkki)
vierailija 1234567
(Vierailija)

uusi paikka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maippi Näytä viesti
heips, nyt pitäisi löytää huippukampaaja Heli Latvala on kuulema lopettanut Salon Sirpa Mansnerilla Stockalla, pls kertokaa mistä Helin löytää ?
Löytyy juuri avatusta Hair Levelistä. Löytyy näköjään nettisivutkin: Parturi-kampaamo Hair Level
  Vastaa viestiin
03.02.12, 18:06   #22 (linkki)
Vieras
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ent asiakas Näytä viesti
Siellä on ollut vain negatiivisia kokemuksia. Omistaja itse (Katja) -jos vielä työskentelee- on hyvä.
Katjamariateamin Katja puskee koiranputkea jo toista vuotta, ja koko puljun aikaisempi henkilökunta on saanut monoa, koska firma myytiin. Uusimmassa tai toiseksi uusimmassa Pinni-lehdessä on asiasta enemmän infoa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku