Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.08.08, 15:56   #26 (linkki)
koukussa
(Vierailija)

hups, ei Amerikan dream vaan American Cream =)
  Vastaa viestiin
08.09.08, 15:31   #27 (linkki)
anze
(Vierailija)

mursu

mursu
  Vastaa viestiin
08.09.08, 19:49   #28 (linkki)
öh
(Vierailija)

Joskus kevättalvella tuli Lushin esite kotiin ja se oli niin typerästi ja halvasti kirjoitettu sekä taitettu, ettei tehnyt mieli kokeilla yhtäkään tuotetta. Vaikka esite olisikin ollut ok, niin luulen että yksin liikkeen luotaan työntävän äklöttävä hajumaailmakin olisi riittänyt pitämään minut loitolla. Koko se käytävän pätkä isossa omenassa haisee esanssille.

Mutta teillä onkin ollut paljon hyviä kokemuksia... Joten ehkä uskaltaudun sisään liikkeeseen tutkimaan ensi kerralla kun käyn io:ssa:).
  Vastaa viestiin
11.09.08, 22:42   #29 (linkki)
Hollanninkukka
(Vierailija)

Kävin tänään

Ostin Hybrid ja Ultimate Shine palashampoota,Rock Star ja Extra Virgin Olive saippuaa.
American Cream hoitoainetta. Maksoi 35e vaan jospa se on tarpeen. Kerron vaikutuksia myöh,jos ketään kiinnostaa. Minua kiinnosti kun luin palstaa.
  Vastaa viestiin
26.09.08, 18:55   #30 (linkki)
jiihaa!
(Vierailija)

Nyt kaikki lasimaisista hiuksista kärsivät Lush-ostoksille mars! Millään volyymishampoolla en ole näin ilmavia hiuksia saanut. Kyselin myyjältä suosituksia hiustyypilleni ja hän suositteli New-palashampoota. Hajusta en tykkää mutta vaahtoavuus on huippua, sekä lopputulos. Ihanaa!
  Vastaa viestiin
29.10.08, 19:28   #31 (linkki)
Huge fan
(Vierailija)

Ensimmäisen kerran Lushiin tutustuin muutama vuosi sitten Lontoossa vieraillessani ja silloin mukaan tarttui näitä vartalokuorinta juttuja(king of skin, buffy jne.), hyytelömäistä Whoosh suihkugeeliä, Flying Fox suihkugeeliä ja Angels on bare skin kasvojen kuorinta-ainetta. Seuraavalla reissulla tavaraa tuli mukaan tuplamäärä.
En lähtisi välttämättä postimyynnin kautta ostamaan näitä, koska tuoksut ovat tosiaan joko juuri sellaisia joista pidän, tai ei lainkaan omaan makuun.
Kylpypommeja ja -suliakin pääsin vihdoin kokeilemaan kun lähdettiin hääpäivää viettämään kylpyammeelliseen hotskaan. =)
Ekakertalaisille vinkki: kannattaa antaa niiden myyjien viedä ihan kädestä pitäen kokeilemaan eri tuotteita, niin siinä samalla näkee miten ne tuotteet toimivat ja löytää sen oman tuoksumaailmansa.
Viime joulun tienoilla Lushista sai joitain kausituotteita joissa tuoksut oli menneet aika metsään, mutta viimevuoden halloweenin kausijutut olivat sitten sitäkin upeampia. Jopa reilu 60-vuotias isäni on Lushin shampoopalojen vakiokäyttäjä. Tämän vuoden joululahjoja ei tarvitse kaukaa hakea, tiedän jo mitä suurimmalle osalle sukulaisia tuolta käyn hakemassa. =)
  Vastaa viestiin
26.01.09, 17:59   #32 (linkki)
Tuleva Lushisti
(Vierailija)

Tykkään Lushin orgaanisuudesta/ekologisuudesta/luonnonmukaisuudesta, sekä ihanan hajuisista tuotteista, jotka ovat myös nättejä katella. Ja tietysti pidän siitä, miltä ne tuntuvat ja mitä saavat aikaan. Olen kokeillut saippuoista: Honey I washed the kids, Rockstar, Godmother. Tilauksessa Porridge. Käytän saippuoita lähinnä käsien pesuun, mutta joskus myös vartaloon. Tuoksut ovat kivoja ja suht voimakkaita, suosikkia ei tosin vielä ole löytynyt. Saippuat eivät kuivat käsiä.
Nestemäisistä hoitoaineista olen kokeillut American creamia, ja näytteen verran Retreadia. Kumpikaan ei tuoksultaan oikein miellyttänyt, vaikkeivät huonojakaan olleet. Tuoksu säilyy hiuksissa pitkään. Ensimmäinen ei hoida paksuja hiuksia tarpeeksi, jälkimmäinen hoisi ihan hyvin.
Kiinteistä shampoista olen kokeillut Blondea. Miellyttävä ja laimea tuoksu, pesee/vaahtoaa/toimii hyvin, jättää hiukset SUPER ilmaviksi. Riittoisa. Käyttö helppoa.
Buffy vartalovoi. Kuorii miellyttävästi ja hyvin, öljyt kosteuttavat ja jäävät suihkun jälkeen iholle sopivasti eli ei tunnu liian rasvaiselta. Olen laiska käyttämään kosteusvoiteita ja enkä niistä muutenkaan niin perusta, joten Buffy on kätevä kun sen saa nopeasti suihkussa pistettyä. Tuoksu miellyttävä ja laimea. Ainoana miinuspuolena liian nopea sulaminen/kuluminen.
Sweet Japanese Girl kasvokuorinta/kosteutus/mustapäiden-karkoitus-juttu, kuorii ja kosteuttaa mukavasti, tehoa mustapäihin en ole huomannut mutta ehkä vaatii enemmän aikaa. Tuoksu hyvä ja laimea, riittoisuus hyvä.
Therapy -hierontapala, tuoksusta tulee mieleen Fazerina eli semmonen appelsiinin ja suklaan sekoitus, tuoksu on voimakas mutta miellyttävä, pala toimii hieronnassa sekä kosteutuksena, itse käytän molempiin tarkoituksiin.
  Vastaa viestiin
26.01.09, 20:13   #33 (linkki)
;)))
(Vierailija)

American Cream hoitoaine myös käytössä silloin tällöin ja lilan värinen palashampoo odottaa hetkeä, kun itsetehdyt palashampoot loppuu.
Lushin palashampoon rasia on ostoslistalla. Lähteekö se saippua sieltä pienestä metallirasiasta hyvin ulos?
  Vastaa viestiin
27.01.09, 06:17   #34 (linkki)
Mairee
(Vierailija)

Silikoni

Onko noissa Lush-shampoissa silikonia? Lätistääkö tukan niinku markettishamppoot?
  Vastaa viestiin
27.01.09, 18:59   #35 (linkki)
lushfani
(Vierailija)

katso

EI ainakaan palashampoissa. Katso http://www.lush.fi tai vaihda com perään ja katso brittisivut. Siellä on joka tuotteesta täydellinen inci.
  Vastaa viestiin
27.01.09, 22:15   #36 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2009
Lush

Mulla on edelleen kaapissa Lushin rockstar-saippuaa, jonka menin ostamaan Hollannista. Matkoilla ne ovat näppäriä kun pitää pientä palaa saippuapurkissa mukana, mutta muuten en käytä.

Ostin myös jonkinmoisen kasvorasvan, en muista minkä, mutta piti olla kosteuttava. Ei se hintaansa nähden (about 17 euroa) ollut mikään kummoinen ja haisi aika karmealla, mutta tulipa kokeiltua. Kosteutti kyllä kivasti mutta se haju... En toiste kajoa..
Minulla on myös se säilytysrasia saippualle ja hyvi pitää :)
  Vastaa viestiin
28.01.09, 20:50   #37 (linkki)
Hollanninkukka
(Vierailija)

Ei kiinnosta enään

Muutamia tuotteita kokeilin, ykskin homehtui purkkiin. Kiitos, mieluummin säilöntäaineellisia, jos kerran ei muuten kestä. Palasaippuat leikattuna ruman mallisia.
Shampoot ja hoitoaineet ei vakuuttaneet; no, ehkä kiva tuoksu, siinä se.
  Vastaa viestiin
29.01.09, 20:44   #38 (linkki)
heheh
(Vierailija)

sex bomb

Kävin juuri kylvyssä Sex Bomb kylpypallon kera :))))) IHANA
  Vastaa viestiin
05.03.09, 16:17   #39 (linkki)
tahtoo lisää
(Vierailija)

Olin viime launtaina ekaa kertaa Lushin liikkeessä ja ostin:
- Karma Komba shampoopala (uskomattoman hyvä, en enää käytä mitään muuta!)
- Sultan of Soap saippua (tuoksu mahtava, ei juurikaan kuivata kuten tavalliset saippuat)
- Porrigde saippua (vartalonpesuun aavistuksen verran parempi kuin Sultan of Soap, kermamainen, ihana)

Ja näytteen sain Jungle jotain -hiustenhoitoaineesta. Ei valittamista.

Äitini osti Honey I washed the kids -saippuan (tuoksu ihana) ja Trichomania (?) kiinteätä shampoota. Tykkää kovasti.

Menen toistekin :)
  Vastaa viestiin
05.03.09, 19:12   #40 (linkki)
Jolie-laide
(Vierailija)

Tykkään myös Honey I washed the kids- saippuasta. Viime reissulla mukaan tarttui Spice curls- saippuaa (tuoksuu ihan bataattipiirakalle) ja lisää hoitopaloja. Ehdoton suosikkini on Running to the Embassy. Hieron sitä jalkoihin suihkun jälkeen enkä huuhtele pois (toisin kuin ohjeessa). Jalat pysyy raikkaina ja pehmeinä kuin vauvalla.
  Vastaa viestiin
05.03.09, 19:43   #41 (linkki)
muuplääh
(Vierailija)

olen kokeillut Daddy O "hopeashampoota", joka on ihan kiva, jännä orvokin tuoksu jää aina leijumaan kylppäriin. Mutta keltaisuuden taittamiseen kampaamoaineet ovat ehkä parempia. Lisäksi olen kokeillut Marilyn-tehohoitista, joka on myös kiva. Hiukset tuntuvat ikään kuin syväpuhdistetuilta ja vaaleus korostuu, enkä kuitenkaan ole huomannut mitään kuivumista.
  Vastaa viestiin
05.03.09, 23:16   #42 (linkki)
“to hell with tiny pants”

Käyttäjän JolieLaide avatari

Rekisteröitynyt: 03/2009
Onko kellään herkän päänahan omaavalla kokemusta palashampoista?
  Vastaa viestiin
06.03.09, 00:02   #43 (linkki)
Velma.
(Vierailija)

Oma päänahkani ei ole ehkä erityisen herkkä, mutta hiuspohjani on todella kuiva ja sikäli ongelmainen. Lushin palamainen Soak and Float sampoo on parasta koskaan kokeilemaani! Vaikutus on huomattava, ja kestää pitkään.
  Vastaa viestiin
06.03.09, 16:51   #44 (linkki)
mn46
(Vierailija)

Lushin New-shampoopala on aivan huippu. Harmi vaan että Suomessa on Lushkin pilattu ylihinnoittelemalla tuotteet. Kesällä ostin New-shampoon Iso-Britanniasta ja maksoi vähän alle 5 puntaa eli noin 5 euroa. Lahden Lushista ostin pari viikkoa sitten samaista shampoota ja sain pulittaa siitä muutamaa senttiä vaille 13 euroa! No, onneksi on liput Lontooseen jo varattuna tälle keväälle...
  Vastaa viestiin
06.03.09, 22:54   #45 (linkki)
eiviei
(Vierailija)

what

Ei sitä tartte lontooseen matkustaa, tilatkaa netistä. www.lush.fi ja sieltä UK. tulee halvemmaksi postikuluineen. itse tein vertailutilauksen samoista tuotteista ja noin 20-30 euroa tuli halvemmaksi
  Vastaa viestiin
07.03.09, 14:38   #46 (linkki)
annelie
(Vierailija)

Helsingin keskustassa, Citykäytävällä, on Lushin liike. Ostin sieltä Jumping Juniper-palashampoon ja sain kaupanpäälle sitruunantuoksuisen saippuapalan. :)
  Vastaa viestiin
06.07.09, 00:56   #47 (linkki)
Elin S.
(Vierailija)

Pintakuivan sekaihon pelastaja!

Minulla on pintakuiva sekaiho, ja SWEET JAPANESE GIRL on minulle loistava saippua talvella, käytän sitä siis koko ajan, en vain paria viikkoa. Kesäksi vaihdan HERBALISMiin, koska iho hikoaa öisin enemmän, ja silloin SJG olisi liian tujua. Kumpikaan ei kuivata ihoa, mutta laitan vanhasta tottumuksesta vielä BREATH OF FREAH AIRia pesun jälkeen.

Pesen kasvot nykyään vain iltaisin, ennen pesin aamuin- illoin, eikä iho pysynyt puhtaana. Lushin tuotteiden käytön aloituksen jälkeen pesu kerran päivässä on riittänyt mainiosti. Käytän myös erilaisia vartaloita ja näin kesäisin vartalotalkkeja. Lushin voiteet + hierontapalat ovat siitä ihmeellisiä, että niitä voi käyttää koko kroppaan (ei kasvoihin kuin kasvorasvoja) jaloista kyynärpäihin. Matkalle otan yleensä mukaan vain yhden palan, ja sillä hoituu korppukantapäät samoin kuin hien haju kintuista, ja siitä kiittää matkaseurakin ;)

Joku kommentoi, että tuotteet voi homehtua, ja siitäkin olen itseasiassa kiitollinen: Aloitin Lush- kokeiluni tuorenaamiolla, ja taloudellinen luonne kun olen, tuli varmasti käytettyä tuote pois ja kasvojen iho kiitti terveellä hehkulla. DEOPALAT on myös olleet pelastus kun saan ihan naurettavia ihottumia + ärtyneisyyttä kainaloiden karvatuppeihin "tavallisista" shampoista, niin noita käyttäessäni en saa kainaloihin kipeitä paukkuja ja kesällä kehtaa kulkea narutopeissa :)

Shampoopalat ovet olleet armollisia hiuksilleni, enkä enää joudu kärsimään variksenpesistä, joita luonnonkihariin hiuksiini ennen ilmestyi.

Ainoa miinus tuotteissa Suomessa tosiaan on niiden kalliit hinnat. Onneksi asuu sisko Lontoossa, niin siellä tulee käytyä suht säännöllisin väliajoin ostamassa mitä tarvitsee. Kovin suuria varastoja tosiaan ei voi kerätä kun saippuat kuivuvat (parin suihkukerran kyllä ovat taas kuin uusia) + kasvovoiteet voi "vettyä", mutta muuten olen kyllä todella tyytyväinen Lushin tuotteisiin. Enää ei tarvi käyttää apteekin masentavia sairaalalta haisevia rasvoja tms, vaan voin hyvällä vegetaristin omatunnolla käyttää ihanan tuoksuisia voiteita + suihkugeelejä.

Ja siitä vaikeakäyttöisyydestä: Monet tuotteet säästävät vettä kun niitä käyttäessään tarvii niin vähän vettä ja muutenkin on mielenkiintoista oppia uusia olomuotoja peruspuhdistustuotteista :) Myös aavikolla kasvanut kummitätini on omaan kaappinsa haalinut muutamia Lushin tuotteita; aiemmin ei ole viitsinyt kun länsimaalaisten suhde veteen on niin höllä, eikä hän halua olla moisessa mukana :)

Suosittelen Lushia kaikille, jotka pitävät uuden kokeilusta ja eläinystävällisesta puleeraamisesta :)
  Vastaa viestiin
06.07.09, 09:59   #48 (linkki)
memsu
(Vierailija)

Kävin lauantaina toisen kerran Lushissa ja ostin Joy of Jelly -suihkuhyytelöä, Soft Coeur (?)-hierontapalan ja Ultimate Shine - shampoopalan.

Tuo suihkuhyytelö on aivan huippua! Tuntuu, että 100 g pala sitä riittää vuodeksi. Tuoksu on tosi hyvä, mutta en ihan vielä osaa käyttää sitä niin, etteivät hyytelönpalat tipu lattialle. Ilmeisesti sitä pitää ottaa Todella vähän ja hieroa se pieni pala käsien välissä vaahdoksi. Ja vaahtoa siitä todellakin tuleee!

Ihastuin kerrasta hierontapaloihin. Ensin vähän mietitytti maksaa 35 g palasta vajaa 8 euroa, mutta onneksi ostin. Näitä ostan enhdottomasti lisää. Tuoksut näissä hierontapaloissa ovat mielestäni aika onnistuneet: omani tuoksuu suklaalle ja vaniljalle. Tarjolla on käsittääkseni mm. mansikan ja mangon tuoksuisia hierontapaloja.

Ultimate Shine -shampoopalaa en ole vielä testannut, vaan käytän ensin tavallisen shampoon lopun pois. Tuossa on mukana jotain kimalletta, eli hiusten pitäisi kiiltää oikein kunnolla. Toivottavasti ei liikaa kuitenkaan :)

Eikun uutta ostoslistaa tekemään!
  Vastaa viestiin
06.07.09, 19:25   #49 (linkki)
lushtesti
(Vierailija)

miten te käytätte

Babyfacea ja Sweet japanese girl-pesupaloja?? Mun mielestä ne on niin rasvaista jankkia, että pitää heti putsata jollain muulla pesuaineella pois se kerros naamasta???
  Vastaa viestiin
18.07.09, 23:41   #50 (linkki)
Aynur
(Vierailija)

Dödöjen käyttö

Mitenkäs noita deodoranttipaloja käytetään? Jotenki ei tiedä et mistä siitä tarttuis kiinni, ku ei oo mitään "kahvaa", ja kun on kulmikas pala, niin eikö sitä oo epämiellyttävää hierasta kainaloon? Vai hierotaanko sitä eka käsiin, niinku shampoota tai saippuaa?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku