| |  | | |
01.10.11, 18:10
|
#5276 (linkki)
| | catpeople
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FriiBee Pitikin vielä sitä kommentoida että onko nyt kaikki porridge saippua sellaisia että jyvät yhdellä sivulla? kun LUSH.com saippua kuvassakin näyttäisi niin olevan? Cityn myymälässä oli näin kanssa..samoin ku noubar. | Mä kävin Cityssä torstaina ja huomasin myös, että Porridgessa oli jyviä vain yhdellä sivulla. Oli ihan sillä hilkulla etten ostanut sitä, mutta onnistuin sentään siinä kohdassa hillitsemään himoni ;) Järkeilin, että mulla on vielä vähän Porridgea jäljellä ja se nyt kuitenkaan ei ole poistuvia tuotteita, joten sitä ehdin hommata lisää myöhemminkin.
Tällä kerralla menin ostamaan joko Lemslipiä tai Ring of Rosesia. Sitten järkeilin, että vaikka Lemslipissä kerrassaan ihastuttava sitrustuoksu olikin, mulla on vielä kotonakin sitrustuoksuista Sexy Peeliä ja Dermosilin Lime saippuaa. Lisäksi jouluna tulee hankittua Snowglobea ja Lushin pysyvässäkin valikoimassa on vielä Bohemiankin, niin sitrustuoksuista saippuaa saa kyllä muutoinkin. Joten hankin sitten Ring of Roses -saippuan, koska siinä oli minusta uniikimpi tuoksu. Lisäksi järkeni petti kun menin ja nuuhkaisin Vanilla in the Mistiä. Sitäkin oli sitten pakko ostaa 100g, koska se vain tuoksui niiiin ihanalta...Tiedän vanhastaan, että sen tuoksu on niin makea, että se käy ärsyttämään mua pitkään käytettynä, mutta päätin että pilkon sen niin pieniin palasiin, että pala kuluu pois viikossa ennenkuin ehdin saada ällöreaktoita. Ja sekin kun kuitenkin lopetetaan, niin enhän mä voinut vastustaa sitä ;)
| |
| | |
01.10.11, 19:45
|
#5277 (linkki)
| | Love, Peace & Lush :)
Rekisteröitynyt: 03/2010
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dara Yritin äsken poistaa kokeeksi tittelini catpeople, mutta en onnistunut siinä. Onnistuin kuitenkin vaihtamaan sen, eli ehkä sinäkin voisit keksiä jonkun muun tekstin siihen tilalle?
Vaihto onnistuu seuraavaa reittiä: Oma käyttäjätili -> Titteli -> kirjoita kenttään haluamasi teksti -> klikkaa kohtaa "tallenna muutokset" | Kiitos! Onnistui :)
Olen tässä miettinyt, että mitähän jouluretroja tulee myyntiin.. Toivelistalla ovat ainakin Jingle Spells, Ruby Red Slippers ja Magic.
| |
| | |
01.10.11, 21:54
|
#5278 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä ainakin sain mailitse pyytämäni näytteet pakettiini. :)
| |
| | |
02.10.11, 07:30
|
#5279 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2011
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Abeja Saippuoita en tarviis yhtään, mut silti tahtosin kaikkia 4 joulusaippuaa, ja tota Ladyä ja muutamaa valikoimasta poistuvaa, voi voi... | Tämä nyt ei ainakaan auta tilannetta, mutta niitä joulusaippuoita on itse asiassa viisi... plus Lady C ja jouluretroissa tietenkin saattaa olla tai olla olematta saippuaa... saattaa tulla sen verran saippuaa hamstrattua, että näillä pesee varmaan seuraavaan jouluun asti :D etenkin kun suihkugeeliä ja jellyäkin täytyy saada. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HoneyT.T.(ei-kirj) Olen hyyyyvvin pettynyt Halloween-tuotteisiin.
Mutta tuli sitten laitettua tilaus muutamista poistuvista, uusista ja joulutuotteista. Retro-joulukama kiinnostaisi kyllä myös.
Pitääköhän sitä alkaa käytellä noita joulukamoja kohta niiden saavuttua.. kun retrotkin saa (niitä on paras tulla, ja Magicin on oltava mukana, ja Ruby Red Slippersin) niin siinä on jo kuukaudeksi kylvettävää. | Täytyy myöntää, että en minäkään nyt ole mitenkään rakastunut noihin "Halloween"-tuotteisiin - jotka ei kyllä edes ole Halloween-tuotteita vaan Kuolleiden päivä -tuotteita, ihan eri bileet, Lush hei... Tosin sehän oli ihan viime tippaan epäselvää (jos Lushin edustajia on uskominen, niin siis myös johtoportaalle itselleen epäselvää) tuleeko niitä lainkaan, joten en kyllä odottanutkaan monia uusia tuotteita tai isoa valikoimaa, mutta olis ne voineet jotain jännää vaikka kaivella esiin jostain vähän viime vuotta kauempaa jos eivät uutta ehtineet/jaksaneet/pystyneet luomaan. Siis viime vuonna oli kolme tuotetta, jotka kaikki tuoksui samalta keskenään, ja tänä vuonna kolme tuotetta, jotka kaikki tuoksuu samalta kuin viimevuotiset, tuo on jo laiskaa... :D
Sinänsä sen kyllä ymmärtää ettei Halloween ole mikään ykkösprioriteetti Lushille, nyt on kuitenkin joulutuotteet ja kaikki isot muutokset, uudet sivut, uudet tuotteet, poistuvat tuotteet... eikä Halloween kuitenkaan ole mikään iso tapaus UK:ssa.
Kirjoittele ihmeessä kokemuksia niistä joulutuotteista sitten kun kokeilet, siis uusista varsinkin! Itse aion jättää tänä vuonna joulutuotteiden hankinnan sen verran myöhäiseksi, että muiden käyttökokemukset kiinnostaa sitäkin enemmän.
Minäkin muuten haluaisin RRS:n jouluretroihin, ja jotenkin itse asiassa uskon että sen paluu retroihin on melkein todennäköistäkin (tai sitten tämä on vaan toiveajattelua. :D)
| |
| | |
02.10.11, 07:39
|
#5280 (linkki)
|
|
Ilmeisesti ainakin UK:ssa kasvoputsarit (ml. Buche de Noel) myydään jatkossa jossain hitsin kuivatussa maissinlehdessä. Ihan kiva idea sinänsä, mutta ei tuo kovin käytännölliseltä kuulosta sellaiselle tuotteelle, jota on kuitenkin tarkoitus käyttää pitempään kuin muutama päivä... Meinaakohan ne lähettää myös tilatut tuotteet tuollaisessa paketissa vai saadaankohan me jatkossakin jouluhalot ja muut mustassa purkissa?
Kuulemma tuollainen pakkaus kestää hyvänä 3-4 viikkoa, mikä on minusta aika vähän kasvoputsarille - pitänee siis alkaa siirtää itse ne putsarit tyhjiin vanhoihin mustiin purkkeihin, jos ne tosiaan alkaa jatkossa tulla maissinlehtiin käärittynä. Ei näin, Lush...
| |
| | |
02.10.11, 09:12
|
#5281 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mua alkaa jo hieman ärsyttää noiden halloween tuotteiden kanssa.. Siis kun niitä ei saa tilata?! Ne on unavailable mutta silti siellä sivulla esillä.. Eiks niitä vois sitte vasta sinne laittaa ku niitä sais myös tilata, huoh. Odottelen vaan kun on muuten tilaus jo kasassa mutta haluisin sitä Lady Catrina saippuaa ja Calacas jellyä kokeilla myös! Ja kiire sen takia että saisin niitä poistuvia tuotteita ennen kuin loppuu.. Argh! :D Onks kellään tietoa koska ne tulee myyntiin vai tuleeko ylipäätään koskaan....?
| |
| | |
02.10.11, 10:55
|
#5282 (linkki)
|
|
^Ilmeisesti viikon sisään pitäisi tulla. Musta henk.koht. on kyllä paljon kivempi näin että ne on jo näkyvillä vaikka eivät vielä olekaan saaneet niitä myyntiin, tietää ainakin mitä tulee.
US:n Lushilla on keskiviikkona joku chat party, jossa on ihan mahtavia (joskin erittäin kylpypainotteisia) jouluretroja saatavana ja Halloween-retroja myös. Haluaisin melkein kaiken noista. Humango!! <3 Limited edition products available for the chat party:
- Iced Wine Jelly 240g $10.95
- Christmas Kisses Bubble Bar $6.95
- A Gold Star Bubble Bar $7.95
- Ruby Red Slippers Bubble Bar $6.95
- Bling Crosby Bubble Bar $7.95
- Green Party Bath Bomb $5.95
- Silver Cloud Bath Bomb $5.95
- Snowdrop Bath Bomb $5.95
- Jacko Ballistic Bath Bomb $5.95
- Cobweb Ballistic Bath Bomb $5.95
- Calacas Shower Jelly $5.95
- Lady Catrina Soap (100g) $6.95
- Pumpkin Knot Wrap $3.95
- Humango Bath Bomb $14.95
- Magic Bath Bomb $6.95
Hmm, tuliskohan jotain noista myös UK:n jouluretroihin? Toivottavasti!
| |
| | |
02.10.11, 13:29
|
#5283 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2010 Sijainti: Salo
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Butterball Tämä nyt ei ainakaan auta tilannetta, mutta niitä joulusaippuoita on itse asiassa viisi... plus Lady C ja jouluretroissa tietenkin saattaa olla tai olla olematta saippuaa... saattaa tulla sen verran saippuaa hamstrattua, että näillä pesee varmaan seuraavaan jouluun asti :D etenkin kun suihkugeeliä ja jellyäkin täytyy saada. | Mulla kävi juuri näin viime jouluna! Siis että edelleen pesen niillä saippuoilla itseäni ja musta tuntuu, että ihan vuoden päästä jouluun asti! :D
Saippuat nyt vaan on minun suurin rakkaus ja koko ajan musta tulee kovempi ja kovempi käsienpesijä ja suihkussakäyjä! ;)
Tossa BUTTERBALLin listassa on Iced Wine, onko tuo sellainen lista, että noita voi tilata vain puhelimitse vai miten?
| |
| | |
02.10.11, 13:49
|
#5284 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Butterball US:n Lushilla on keskiviikkona joku chat party, jossa on ihan mahtavia (joskin erittäin kylpypainotteisia) jouluretroja saatavana ja Halloween-retroja myös. | ...
- Silver Cloud Bath Bomb $5.95
Tuo on se ihana vanha kylpypommi, jonka voi halkaista: Silver Cloud - Lush bath bomb - YouTube
Onnistuu helposti, minäkin kokeilin aikoinaan. Sisällä on pieni kuutio kimalletta ja mm. joulupukki :)
- Cobweb Ballistic Bath Bomb $5.95
Tämä saisi tulla joskus Eurooppaankin!
- Humango Bath Bomb $14.95
Tää on ihana. Jättipallo!
| |
| | |
02.10.11, 14:45
|
#5285 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2010 Sijainti: Kerava
|
Muistutuksena ettei rapakon takaa lähetetä international tilauksia...postimaksut olisivat älyttömät. Ehkä ne järkkää taas enklantiin oman partynsa.
Ihmetyttää kyllä kovasti ettei UK:hin tullu noita kurpitsa juttuja O.o eiks se nyt olisi lähempänä syksyn tuoksumaailmaakin.
DOTD:
Lady catrina oli ihanan tuoksuinen, mutta se pirun saippua ei halunnut mulla edes vaahdota :D oli vuodenkin jälkeen ihan liian pehmeä. Calacas jellystä sain ihottumaa. Tuoksu on hyvä mutta tuotteet eivät.
| |
| | |
02.10.11, 14:53
|
#5286 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja FriiBee Muistutuksena ettei rapakon takaa lähetetä international tilauksia...postimaksut olisivat älyttömät. Ehkä ne järkkää taas enklantiin oman partynsa. | Joo näinhän se on, mutta en ole ihan varma onko postikulut oikea syy. Moni varmaan maksaisi sen extran, että saisi näitä vain USA:ssa tai Japanissa olevia erikoisherkkuja testattavaksi.
Tai no.. ainakin yksi :) Halvepi se postimaksu on kuin lentolippu ;)
| |
| | |
02.10.11, 16:36
|
#5287 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2011
|
Joo mä tajusin sit myöhemmin et viishän niitä himputin saippuoita olikin. Huoh. Joulu + LC + poistuvat laskien tahtoisin tusinaa eri saippuaa ja jellyt ja suihkugeelit päälle. Ja sit tulee kuitenki uusia ja uusretroja jne. Ottaen huomioon olemassaolevat varastot ei pitäis tilata ton alan tuotteita ollenkaan. Mikä taas ei tule kuuloonkaan. Hehee. Yritän olla edes puolijärkevä siis. Jos jättäis aiemmin testatut joulusaippuat kokonaan pois. AD oli kyllä ihana... mut jos sit seuraavana jouluna. Hmm. Snow Cake jonka viime vuonna sain jossain lahjapaketissa oli semmonen vanhan juuston oloinen ulkoisesti. Tuoksu sentään oli ihan ok mut tosi tavallinen ja mieto. En tunnistanut mitään marsipaania kyllä. En tiedä oliko kalikka vanhentunu vai onko ne tommosia normaalistikin. Olettaisin tuoksun olevan parempi eikä noin mitäänsanomaton, kun sitä joka joulu tulee ja ostetaan ja ihastellaan joten sikäli olis kiva testata uudestaan. Mut jos sit seuraavana jouluna? Hmm. Snow Globeen en hirveesti ihastunut - toisaalta sekin oli lahjapakettitapaus. Voi hyvä ihme... Yritin muuten eilen taas saada aikaseks alle kakskiloista pakettia ja taas yhtä huonolla menestyksellä kuin aina ennenkin. Mä oon vissiin toivoton tapaus.
| |
| | |
02.10.11, 16:53
|
#5288 (linkki)
|
|
Mä tossa kesällä kyselin jo, että onko joku laittanut kylpypalloa tms. kylpytuotetta jalkakylpylaitteeseen? Kamalasti tekisi mieli kokeilla, kun on nuo jalkakylvyt muuten jääneet vähille, mutten tiedä miten kyseinen vempain mahtaisi reagoida...
| |
| | |
02.10.11, 17:35
|
#5289 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja jandy Mä tossa kesällä kyselin jo, että onko joku laittanut kylpypalloa tms. kylpytuotetta jalkakylpylaitteeseen? Kamalasti tekisi mieli kokeilla, kun on nuo jalkakylvyt muuten jääneet vähille, mutten tiedä miten kyseinen vempain mahtaisi reagoida... | En ole kokeillut jalkakylpylaitteessa, mutta tässä mun "viisi senttiä" ideaan liittyen :)
Kylpypallo ehkä ok, mutta jos se on sellainen tavaraa sisältävä niin laittaisin sukan sisälle, ettei sotke konetta (tavaralla tarkoitan esim. merilevänpätkiä, kukkasia, joulupukkeja, tähtiä, glitteriä, heinänkorsia yms) ja on helpompi puhdistaa. Niin ja halkaisisin pallon isolla veitsellä ainakin puoliksi, varmaan neljäsosakin olisi ok.
Bubble Barit vaahtoavat runsaasti, joten ne kannattaa pieniä vielä pienemmäksi. Luulisin, että sen laitteen oma poreilu saisi vaahtoamista aikaan?
Lushilla on myös tuotteita, jotka ovat normaalia pienempiä. Esim. Ickle Baby Bot, sellainen tenavien kylpypommi (sopii kyllä aikuisillekin). Kylpysulat ovat ihanan kosteuttavia, mutta se jalkakylpylaite pitää varmaan pestä sen käytön jälkeen.. no niinhän se ammekin tosin pitää. Kylpysulaa on helppo palastella pienemmäksi.
Toivottavasti tästä oli vähän apua. Onkohan kukaan muu kokeillut?
| |
| | |
02.10.11, 17:51
|
#5290 (linkki)
|
|
Itse en kyllä uskaltais välttämättä laittaa mitä vaan jalkakylpylaitteeseen. Öljyjä sisältävät voi olla hankalia - varmaan vaikee putsata ja voi tukkia pitemmän päälle itse laitetta. Sama koskee sekalaisia virityksiä sisältäviä juttuja. Toi sukkaidea vois toimia kukkien tms. kanssa, mutta tokkopa se glitteriä pitelis? Eikö laitteen käyttöohjeessa sanota mitään avuliasta aiheeseen liittyen? Tai löytyiskö valmistajan sivuilta netistä? Omistan itsekin jalkakylpylaitteen, mutta aniharvoin sitä on tullut käytettyä ja silloin pelkällä vedellä. Peruspesuvati miellyttää mua enempi ja siihen voi sit lätkiä mitä mössöjä mieleen juolahtaa. :)
| |
| | |
02.10.11, 18:10
|
#5291 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Abeja Itse en kyllä uskaltais välttämättä laittaa mitä vaan jalkakylpylaitteeseen. Öljyjä sisältävät voi olla hankalia - varmaan vaikee putsata ja voi tukkia pitemmän päälle itse laitetta. Sama koskee sekalaisia virityksiä sisältäviä juttuja. Toi sukkaidea vois toimia kukkien tms. kanssa, mutta tokkopa se glitteriä pitelis? Eikö laitteen käyttöohjeessa sanota mitään avuliasta aiheeseen liittyen? Tai löytyiskö valmistajan sivuilta netistä? Omistan itsekin jalkakylpylaitteen, mutta aniharvoin sitä on tullut käytettyä ja silloin pelkällä vedellä. Peruspesuvati miellyttää mua enempi ja siihen voi sit lätkiä mitä mössöjä mieleen juolahtaa. :) | Itse asiassa en ole edes käyttöohjeisiin perehtynyt, kun olen ajatellut, että on selvää, ettei sinne saisi sellaisia laittaa, mutta mietiskelin, jos joku olisi sitä ohjetta uhmannut hyvin lopputuloksin! :)
Ehkä mä uskaltaudun kokeilemaan pienen määrän jotain bubble baria, Sakura kylpypallo on kaiketi mahdoton ajatus tai jos tosiaan tunkasen sen sukkaan!
| |
| | |
02.10.11, 18:18
|
#5292 (linkki)
|
|
No joo, en itsekään yleensä just minkään vempeleen käyttöohjeita lue. :) Jos vehje on simppeli en katso tarpeelliseksi ja jos käytössä on ongelmia ei käyttöohjeista yleensä ole hyötyä kuitenkaan.
Kerro sit kuin kokeilussa kävi.
| |
| | |
02.10.11, 20:04
|
#5293 (linkki)
|
|
Uuuugh sinne meni tilaus...lompakkoon sattuu :´(
Celebrate lip tint
northern lights
candy cane
golden wonder
3 gold rings
australian igloo
superstars
candy mountain
buche de noel
yms. muuta tarpeellista :P Jäin 100g alle 2kg :D ai niin LOVE solid tulee myös, tosi ihana tuoksu ja erittäin sopiva syksyyn.
Haluaisin itselleni ostaa joululahjaksi sen peltirasian Golden collection?, mutta jos joutuu DHL:n kautta postittaan ni sitten en kyllä viitsi :) Tulisivat jo nettisivulle.
| |
| | |
02.10.11, 23:05
|
#5294 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2011 Sijainti: Pirkanmaa
|
Sattuu lompsaan täälläkin ja lujaa, onneks 2/3 noista rahoista tulee takaisin kun oli yhteensä 10 ihmisen kimppatilaus :D Musta on todellakin tullut pahimmanlaatuinen diileri, koukutan muutkin ihmiset tähän...
Mulle tulee joulujutuista nyt:
Snowcake
Celebrate lip tint
Buche De Noel
The Jilted Elf 100 g
Candy Cane soap
Pow Wow
Northern Lights
Australian Igloo
Ja näitten lisäks vielä semmosia juttuja, joita tarvii täydentämään varastoja... Ai niin ja poistuvista retroista nappasin Banana Moonin ja Gumback Expressin.
Mä nykyään tilaan lähinnä tälleen kimpassa, säästyy postikuluissa. Mulla kun menee hyvin hyvin helposti tilaus yli sen 2 kg...
| |
| | |
02.10.11, 23:48
|
#5295 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2007 Sijainti: Etelä-Suomi
| Lushisti ja Dara
... teille on sähköpostiviestit.
| |
| | |
02.10.11, 23:55
|
#5296 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jandy Tossa BUTTERBALLin listassa on Iced Wine, onko tuo sellainen lista, että noita voi tilata vain puhelimitse vai miten? | En tarkemmin tutkinut niitä tilausmetodeja, kun tosiaan noita ei tänne Eurooppaan voi tilata... Laitoin tuon listan ihan vaan kuriositeettiarvon takia ja koska mietin että löytyisiköhän tuosta listasta myös meidän tulevat retrot... :) (Totta puhen harkitsin ainakin kaksi ja puoli sekuntia tilaavani yhden jokaista listan tuotetta kaverin luo ja pistäväni hänet postittamaan ne tänne... mutta en nyt ihan niin pimahtaneeksi addiktiksi vielä taida ryhtyä... :D) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Abeja Snow Cake jonka viime vuonna sain jossain lahjapaketissa oli semmonen vanhan juuston oloinen ulkoisesti. Tuoksu sentään oli ihan ok mut tosi tavallinen ja mieto. En tunnistanut mitään marsipaania kyllä. En tiedä oliko kalikka vanhentunu vai onko ne tommosia normaalistikin. Olettaisin tuoksun olevan parempi eikä noin mitäänsanomaton, kun sitä joka joulu tulee ja ostetaan ja ihastellaan joten sikäli olis kiva testata uudestaan. | Snowcake on mun lemppari kaikista joulusaippuoista, ja itse asiassa ainakin top3-listalla ihan kaikissa Lush-saippuoissa. Se on tosi vaatimattoman tuoksuinen kuivana, mutta käytössä tuoksuu aivan jumalaiselta, se tuoksu jää myös iholle, ja lisäksi se tuntuu aivan upean pehmeältä ja kermaiselta käytössä. Tuoksu on kyllä sellainen pehmeä, lempeä, ja ehkä mietokin, mutta minusta kaikkea muuta kuin tavallinen. Vaikea kyllä sanoa onko tuo sun pala ollut huono, voi olla että on tai sitten se vaan ei ollut sun juttu, ei siitä kaikki tykkää. Pyydä näytettä? Liikkeessä tuoksuttelukaan ei oikein riitä, kun Snowcake tosiaan tuoksuu käytössä ihan erilaiselta kuin kuivana palasena. :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FriiBee Haluaisin itselleni ostaa joululahjaksi sen peltirasian Golden collection?, mutta jos joutuu DHL:n kautta postittaan ni sitten en kyllä viitsi :) Tulisivat jo nettisivulle. | Just ton mäkin haluaisin. En yleensä ole yhtään sellainen ihminen, joka hamstraa kaiken maailman purkkeja ja purnukoita nurkkiinsa, enkä ole ikinä ennen halunnut näitä Lushinkaan rasioita, mutta toi on jotenkin vaan niin nätti, ja sattuu olemaan sisältökin kuin mulle tehty. Se painaa 33.3 oz eli noin kilon, joten ei pelkästään sen takia tarvis DHL:n kautta tilata, mutta enhän minä nyt pelkästään sitä pystyisi ostamaan, enkä muutenkaan saa joulutilausta millään pidettyä alle kahdessa kilossa... | |
| | |
03.10.11, 14:24
|
#5297 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Butterball En tarkemmin tutkinut niitä tilausmetodeja, kun tosiaan noita ei tänne Eurooppaan voi tilata... Laitoin tuon listan ihan vaan kuriositeettiarvon takia ja koska mietin että löytyisiköhän tuosta listasta myös meidän tulevat retrot... :) |
Juu juu, sitten se on siis mullekin ihan sama, miten saa tilata, kun ei tänne voi tilata :) Mä niin toivon, että IW:tä saisi vielä ennen joulua.
| |
| | |
05.10.11, 09:53
|
#5298 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2011 Sijainti: Pirkanmaa
|
Kaikki odottaa kuumeisina tilauksiensa saapumista, ei oo uusia puheenaiheita? :)
Mun pakettia ei oo vieläkään lähetetty! Tai ei ainakaan näy tilaushistoriassa lähetettynä, eikä oo tullu vahvistussähköpostia paketin lähtemisestä (se ensimmäinen tilauksen vastaanottoviesti kyllä tuli). Ja laitoin tilauksen jo sunnuntai-iltana! Ei kerkee ennen viikonloppua Suomeen :(
| |
| | |
05.10.11, 10:03
|
#5299 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ninjatipu Kaikki odottaa kuumeisina tilauksiensa saapumista, ei oo uusia puheenaiheita? :)
Mun pakettia ei oo vieläkään lähetetty! Tai ei ainakaan näy tilaushistoriassa lähetettynä, eikä oo tullu vahvistussähköpostia paketin lähtemisestä (se ensimmäinen tilauksen vastaanottoviesti kyllä tuli). Ja laitoin tilauksen jo sunnuntai-iltana! Ei kerkee ennen viikonloppua Suomeen :( |
Niillä on varmaan ruuhkaa :)
Tosin itse tilasin myös sunnuntaina ja ma se oli invoiced ja tiistaina lähetetty...O.o joten ota niistä selvää.
Ei ole nyt mitään uusia tuotteita kokeilussa niin ei voi niistä pälättää :D
Harmi kun Suomen Lushilla ei ollut mitään syksyaleja...se oli ihan kiva viime vuonna. eiks ne ollu samaan aikaan kuin hullut päivät.
| |
| | |
05.10.11, 11:17
|
#5300 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2010
|
No mulla on (taas) uus kokemus, mää voin lätistä. :D Jackie Oates on päässyt täällä käyttöön. Sävy osui tuurilla nappiin, tää on ihan passeli mulle, joka ostan lähes aina vaaleinta sävyä kaikista meikkivoiteista ja käytän läpikuultavaa puuteria, jottei naama mee liian tummaksi. Käytän tätä nyt meikkivoiteena. Purnukan kyljessä lukee että tää pitäis sekoittaa kosteusvoiteeseen jos käyttää meikkivoiteena, mutta en oo jaksanut ja ihan hyvin tämä levittyy ilmankin. Lopputulos on luonnollinen ja tää tuntuis jotenkin vähentävän otsan kiiltoa, nassu pysyy siistinä pitkään.
Alunperin toivoin oikeastaan saavani tästä peitevoiteen, mutta ei tää kyllä mitään finnejä ja finniarpia riitä peittämään. Siihen tarvitaan tintumpaa tavaraa kuin tämä voidemainen väri. Silmänalusiin ja nenänpieliin tää sen sijaan on ihan hyvä peitevoiteeksi.
Pieni miinus kuitenkin purkista, joka on vähän epäkäytännöllinen. Tykkään ostaa meikkivoiteeni pumppupulloissa, mutta nyt pitää lykätä sormi tonne purkkiin. Pitkähköjen kynsien kanssa siitä tulee varmaan ongelma sitten, kun voiteeseen kehkeytyy kunnon kuoppa. Sellaisella spaattelilla saattais saada siistimmin ja hygieenisemmin otettua, mutta en oo toistaiseksi jaksanut ryhtyä pelaamaan sellaisen kanssa. :P
Ja Snow Fairystä sen verran, että oon nyt pessyt hiuksiani vallan sillä, eikä se enää oo mun hiuksia mitenkään kihartanut. :D Mikähän siinäkin oli silloin kerran, kun tuli laineet hiuksiin sen kanssa pestyäni... Ihan hyvinhän tuo shampoona toimii. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Butterball Snowcake on mun lemppari kaikista joulusaippuoista, ja itse asiassa ainakin top3-listalla ihan kaikissa Lush-saippuoissa. Se on tosi vaatimattoman tuoksuinen kuivana, mutta käytössä tuoksuu aivan jumalaiselta, se tuoksu jää myös iholle, ja lisäksi se tuntuu aivan upean pehmeältä ja kermaiselta käytössä. Tuoksu on kyllä sellainen pehmeä, lempeä, ja ehkä mietokin, mutta minusta kaikkea muuta kuin tavallinen. | Veit jalat suustani! Voin yhtyä tähän ihan täysin. Snowcake on meillä nyt vessan käsisaippuana ja aaaah miten mä rakastan sitä! Se tuoksu, se pehmeä kermaisuus, mikä ihana ylellinen kokemus! Se on mun kokeilemista Lushin saippuoista, tai ylipäätään kaikista saippuoista ikinä, ehdottomasti ihanin. Suren jo etukäteen sitä, kun tää joskus multa loppuu, enkä "voi" ostaa uutta ennen kuin on jemmat pienentyneet huomattavasti. Aika haipakkaa se tuntuu kuluvan, vallankin kun mun on ollut ihan pakko päästä sen kanssa myös suihkuun.
Mieskin pitää Snowcakesta enemmän kuin Summer Puddingista, koska se on 'enemmän niinku oikee saippua'. :D
Viimeinen muokkaaja eifer; 05.10.11 11:48.
| |
| | | | |