Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.02.12, 18:17   #5826 (linkki)
lushmuilija

Käyttäjän SnowFairy avatari

Rekisteröitynyt: 10/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eifer Näytä viesti
Tähän vielä, luin foorumilta että Big ois joskus sanonut sorsivansa suihkugeelejä, koska niihin joutuu käyttämään muovipulloja. Oisko jellyjen kohdalla osittain kyse myös tuosta?
Voi hyvinkin olla. Muistaakseni sivuilla taisi jossain lukeakin, että haluavat pakkausmateriaalien vähentämiseksi kehittää nimenomaan kiinteitä tuotteita. Harmi vain, että ainakaan mun mielestä monetkaan kiinteät tuotteet eivät käytössä vain toimi yhtä hyvin kuin nestemäiset. Esim. kiinteät shampoot ovat turhankin peseviä, eli kuivattavia, hierontapalat ovat kyllä kivoja hierontaan, mutteivät kovin hyviä kosteusvoiteina jne. Tai sitten tässäkin on kyse eroista eri ihotyyppien välillä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eifer Näytä viesti
Meillä pääsi Candy Cane käyttöön ja voi hertsyygeli että se on ihaana. <3 Vaahtoaa erittäin hyvin (kuten ylipäätään Lushin kermaiset saippuat vaahtoaa kuultosisariaan paremmin) ja tuoksu on taivaallinen. Ainoo vaan että se tuoksu on jo vähän hävinnyt, kuten pelkäsinkin käyvän, vaikka olen säilyttänyt sen parhaalla tietämälläni tavalla. :/ CC:n tuoksuun ihastuneiden kannattanee siis käyttää se aika äkkiä pois eikä säilöä vuostolkulla, ettei haisu ihan häviä.
Mun CC oli varmaan alun pitäenkin mietotuoksuista erää, koska se tuoksuu harmittavan vähän. Tilasin sen syksyllä Briteistä, tosin otin käyttöönkin sen vasta vähän aikaa sitten. Nyt kun mulla on taas Rockstaria, ei sekään tuoksu niin voimakkaalle kuin mitä muistin sen tuoksuvan. Joko muisti tekee tepposet, tai sitten uudet, ei palmuöljyä sisältävät saippuat vaan eivät tuoksu niin vahvasti. Varmaan siksi mulla jää saippuat käsisaippuoiksi ja suihkussa käytän mieluiten geelejä ja jellyjä.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 10:43   #5827 (linkki)

Käyttäjän eifer avatari

Rekisteröitynyt: 11/2010
Äitienpäivän tuotteet on ilmestyny nettisivulle, JEIJ! Niille ei tällä hetkellä oo vielä omaa kategoriaa, mutta löytyvät nimen kanssa hakemalla ja noista muista kategorioista (saippuat ja kylpyvaahtojutut, paitsi Washing up fairya en tainnu nähdä missään noista kategorioista, mutta löytyy sekin haulla).

Kohta voikin sit laittaa tilausta menemään. :P Otan limited edition retroja, ystävänpäivätuotteita ja äitienpäiväasioita, ehkä naamarasvaa myös. Just ehdinkin katsella että kummasti mun Lush-jemma on pienentynyt, mutta niiden suoranaisesta loppumisesta ei näemmä ole pelkoa. ;D
  Vastaa viestiin
13.02.12, 11:43   #5828 (linkki)

Käyttäjän ninjatipu avatari

Rekisteröitynyt: 09/2011
Sijainti: Pirkanmaa
Apuva, viittinköhän tilata sen kauniin äitienpäiväpeltirasian? Sen lisäks haluisin Party Onin, Nuttsin ja sen vaahterasiirappisaippuan... Ja Puttya. Mies kyseli parin lempishampoopalansa perään, muita shampoita olis vielä, mutta ehkä sille vois Jumping Juniperia ainakin ottaa (tuntuu sopivan miehen talvitukalle parhaiten ja on melkein loppu).

Jospa tänään jaksaisin päivittää tonne vaihtotopiciin uusia juttuja... Mun varastossa olis vielä vähän pienentämistä, jos sitten kehtaisin esim. ostaa himoitsemani 500 g pullon It's Raining Meniä.

EDIT: Vaihtotopiciin päivitetty juttuja. Halvalla lähtee, jopa ilmaiseksi ;)

Viimeinen muokkaaja ninjatipu; 13.02.12 11:59.
  Vastaa viestiin
16.02.12, 18:24   #5829 (linkki)

Käyttäjän FriiBee avatari

Rekisteröitynyt: 09/2010
Sijainti: Kerava
Suomen LUSH TIMES tuli kotiin asti, jej O.o

Se pääsiäisen porkkana kylpyvaahto...10,95/100g! Kun kuitenkin comforter on 8,20/200g....ja hitusen epäilisin että tuosta viimeiseksi mainitusta saa taatusti yhtä monta kylpyä. Lahden toisella puolella porkkana lähtee kotiin hintaan 6,10€ -_-'

Pitää alkaa näemmä tosissaan kitsastelemaan noiden kylpymömpperöiden kanssa, huoh, onneksi varastossa 7 kpl christmas eve vaahtopaloja <3 alennukset on jees!

Mä olen nyt tässä pari kertaa nuuhkinut sea vegetable saippuaakin ja se alkaa tuoksumaan yhä houkuttelevammalta, mutta taidan jättää sen kokeilun keväämmäksi kun ei ole "kermainen" saippua.

Kokeiltavaksi sain BB seaweed tuorenaamion, mutta ihoni ei kärsi sikäli punoituksesta että ehkä anna sen jollekin toiselle kokeiltavaksi :) tai siis siihen se mainostetaan sopivan ja miehiselle iholle.

ÄITIENPÄIVÄN peltirasia on ihastuttava! Mä haluan sen vain rasian takia, mikään sen sisällä ei hirveämmin innosta xD Itsellä on se suomalaisen suunnittelema talvipeltirasia ja se on erittäin kätevän kokoinen :)
  Vastaa viestiin
17.02.12, 15:41   #5830 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FriiBee Näytä viesti
ÄITIENPÄIVÄN peltirasia on ihastuttava! Mä haluan sen vain rasian takia, mikään sen sisällä ei hirveämmin innosta xD Itsellä on se suomalaisen suunnittelema talvipeltirasia ja se on erittäin kätevän kokoinen :)
Mulla on kans se talvipeltirasia! Ja lisäks viime keväänä/kesällä ollut sarjakuvahahmorasia (saman kokoinen kun tuo luistelutyttörasia) ja lisäks tän jouluinen Golden Collection -rasia. Tuo viimeinen on edellisiä isompi. Musta tuo äitienpäivärasia näyttää kans sellaselta isommalta versiolta? Siinä kun on aika paljon tavaraakin sisällä.

Miten niin oon hurahtanut noihin peltirasioihin... :D
  Vastaa viestiin
18.02.12, 20:03   #5831 (linkki)
lushical
(Vierailija)

Viimeisimmän tilauksen tuotearvioita

Smitten
retrokäsivoide joka tuoksuu Snow Cake -saippualta. Hyvä koostumus ja mahtava tuoksu.

H'Suan Wen Hua
tekee hiukset todella pehmeiksi naamiona ennen pesua. Ja tuoksu mausteinen, koukuttava. Olen aiemmin käyttänyt kaksi purkkia. Talvituotteitten top 5:ssa.

Oatfix-tuorenaamio
Vihdoin tilasin tän kokeiluun ja eka kosketus oli upea, kun naamio pehmeä, tuore, kosteuttava ja herkullisen tuoksuinen. Toivottavasti ei jääkaapissa menee kovaksi.

Cosmetic Lad
Kosteusvoiteet olleet vähän heikko lenkki Lushilla. Celestial on hyväntuoksuinen mutta imeytyminen siinä ja siinä. Tämä tuntuu sopivan minulle paremmin. Incin pohjalta hyvät ainesosat.

Eau de Roma -kasvovesi.
Vanha suosikki, tulee kestämään vuoden. Hienojakoinen suihke, miellyttävä kevyt pehmeä tuoksu ja hyvä vaikutus ihoon.
  Vastaa viestiin
18.02.12, 21:46   #5832 (linkki)
Kangaroos Jump
(Vierailija)

Miten saa saippuasta häivytettyä hajua? Karma haisee niin voimakkaasti, että mies valittaa ja kylpyhuone lemuaa hirmuisesti, jos jää paljaalteen. Samoin haju jää myös petivaatteisiin. Muuten olisi ihan ok, mutta tosiaan liian voimakas.
Godmother ja Honey I wash the kids olivat aivan ihania tuoksultaan :)) Samoin tykkäsin Celestial -voiteesta, hyvä tuoksu ja imeytyy nopsaan.
  Vastaa viestiin
22.02.12, 05:12   #5833 (linkki)

Käyttäjän sarrrbe avatari

Rekisteröitynyt: 02/2008
En usko että mitenkään erityisesti saa hajua miedommaksi mutta se hälvenee ajan kanssa!
Ei mulla ainakaan ehkä viikkoa kauemmin vessa haise/tuoksu enää voimakkaasti.
  Vastaa viestiin
24.02.12, 15:58   #5834 (linkki)
Silli
(Vierailija)

hyi hitto kun Helsingin asematunnelin Lush-kauppa haisee.. ja vielä kun sekottuu steissillä majailevien pultsareiden aromiin niin ihan meinaa laatta lentää
  Vastaa viestiin
24.02.12, 18:59   #5835 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Maanantai-iltana tilattu ja tiistaina Englannista matkaan lähtenyt paketti saapui tänään. Eka kertaa sain aikaiseksi pienen paketin, jonka pystyi tilaamaan Royal Mailillä, mutta kotiin kannettuna tuli silti, nyt vain muun postin mukana. :)

Paketissa oli Party On jelly, Magnaminty, H'suan Wen Hua, 2xMarilyn, Canadian Maple ja pari juttua ystävälle. Hiusnaamioita jo olinkin jonkin aikaa kaipaillut ja Magnamintyä nyt tilasin ettei pääse loppumaan kesken, sitähän pitää aina olla. Jellyä tai saippuaa en totta vieköön olisi tarvinnut, mutta kun en ole vielä yhtäkään jellyä voinut vastustaa - kaikki on siis saatava kokeilla - ja koska iki-ihana Maple Taffy vetelee viimeisiään ni tilasin sen vaahterasiirapin takia ton saippua. Hyvä selitys, eikö? Jellyt sentään pärjäilee pakastimessa, jossa niillä on toisistaan seuraakin jo ihan kiitettävästi. Ne ei käytössä meinaa loppua millään. Toissavuotisesta Calacasista siirsin sen noin postimerkin kokoisen hippusen käsisaippuaksi - se oli jo niin pieni, että tuppasi karkailemaan käpälistä suihkussa ja olisi jo mahtunut solahtamaan lattiakaivosta. Ehkä se lähiaikoina loppuu kokonaan. Toissajouluisessa Gold, Frankincense and Beerissä sen sijaan riittää vielä tekemistä pitkäksi aikaa. Huh huh. Saippuoiden säilyvyys selvinnee mulle jossain vaiheessa... :)

Peräjälkeen tilattu ja samaan aikaan lähtenyt Steamcream-erä Feeluniquelta ei sen sijaan vielä saapunut, pah. Odotan uteliaana, en ole käyttänyt sitä aiemmin. Jos pidän voiteesta niin noita purkkeja tulee muuttamaan tähän talouteen... ööh... muutama... siis aivan ihania ja tommosille on tarvettakin. Kukahan rontti Steamcreamiäkin suositteli joskus viime syksynä tms. On se onni etten ole sentään sortunut himoitsemaan Lushin peltirasioita. Ainakaan siis vielä, hehe.

Ja voiteista puheen ollen, Lushin voiteista Dream Cream (kohta loppu) ja Sympathy (nyt käytössä) sekä Celestial (tämän talven nassuvoiteeni) ovat kaikki ihania, aah.

Viimeinen muokkaaja Abeja; 26.02.12 17:36.
  Vastaa viestiin
26.02.12, 22:30   #5836 (linkki)
Hetkinen..
(Vierailija)

eikö tämä ketju ole tuotteen mainostusta? luulin olevan kiellettyä täällä.. Miten tyhminä meitä oikein pidätte?
  Vastaa viestiin
26.02.12, 23:07   #5837 (linkki)
yksi lushahtanut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen.. Näytä viesti
eikö tämä ketju ole tuotteen mainostusta? luulin olevan kiellettyä täällä.. Miten tyhminä meitä oikein pidätte?

Ei. Tämä ketju on täynnä tuotekokemuksia ja kokemusten vaihtoa. Ei sun tarvitse tilata / ostaa Lushilta, löydät täältä muitakin ketjuja. Eikä tässä(kään) ketjussa ole pelkkää suitsutusta. Aina sieltä joku en-tykkää tuote löytyy vaikka kuinka olisi tuotteisiin ihastunut.
  Vastaa viestiin
26.02.12, 23:15   #5838 (linkki)
lushical
(Vierailija)

Lainaus:
Mä ainakin löysin tän ketjun kun olin jo tuotteita ostanut ja niistä kovin kiinnostunut hyvän ensivaikutelman ansiosta. Erilaiset kokemukset ovat olleet kiinnostavia lukea ja koska aion ko. firman tuotteissa pysytellä, ei pahemmin haittaa kun löytyy asiaan perehtyneitä :).
  Vastaa viestiin
26.02.12, 23:18   #5839 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silli Näytä viesti
hyi hitto kun Helsingin asematunnelin Lush-kauppa haisee.. ja vielä kun sekottuu steissillä majailevien pultsareiden aromiin niin ihan meinaa laatta lentää
Odotapas kunhan kesähelteet tulevat ;) Mutta samaa voisin sanoa mm. intialaisista ravintoloista joiden kaduille leviävä lemu on minusta epämielyttävää.

Lainaus:
Mainonta on maksettua...ei ole tilille tippunut senttiäkään tai ilmaantunut ilmaispakettia postissa :) Ja miten on mainontaa sanoa että firman yhä kohoavat hinnat ovat hävytöntä toimintaa joidenkin tuotteiden laatuun nähden.

Tuotekokemuksia ja arvosteluja lähinnä ja samanhenkisten ihmisten hassuja höpinöitä :) ei ole pakko ostaa, mutta jos haluaa kokeilla niin saa ainakin joitain suomenkielisiä arvosteluita tuotteista.

Asiasta leppäkerttuun....

Uskollinen naamarasvani vanishing cream tuntuu aiheuttavan iho-ongelmia :( pitihän tämä arvata kun kyseessä on kuitenkin öljypohjainen tuote. En tiedä uskallanko muitakaan voiteita kokeilla kun menee niin helposti tukkoon huokoset ;(

Mask of Magnaminty pelastaa jälleen!

BB Seaweed naamio näyte ehtikin homehtua ennen kokeilua :D taisi unohtua laukkuun xD
  Vastaa viestiin
27.02.12, 21:26   #5840 (linkki)

Käyttäjän eifer avatari

Lainaus:
Tämän perusteella aika helvetin tyhminä.

Meikämannelle saapui lemuava paketti. ;D Tuli seuraavaa, osan tuotteista puolitin kaverin kanssa:

Putty For Your Hands (puolikas)
Sweetheart (puolikas)
Nutts
Chou Chou I Love You
Imperialis
Caca Brun
Party On (puolikas)
Washing Up Fairy

Nutts-hierontapala haisee aivan taivaalliselle. Sellaiselle että sen vois syödä. Tuoksuu valkosuklaalle ja pähkinälle. Aaaamnamnam. Ehdottomasti suositeltava näin niinkun haistelun perusteella ja näytti tuo sulavankin nopeasti. Imeytymisestä en vielä tiedä. Otankin sen seuraavaksi käyttöön enkä Strawberry Feels Foreveria, kuten oli tarkoitus.

Myös Sweetheart-saiputin haisee ihanalle, mutta ihan hirrrveen vahvalle! Mulla alko pää särkemään sekä töissä kun tsekkasin paketin että nyt kotona sitä purkaessa. Ja mä en edes ole herkkä hajuille. Oli pakko avata ikkuna, kun nyt ei kestä tätä haisua. :D Miesparka joutuu kohta nukkumaan lemuavaan makkariin... Ja kaveriparka joka myös tilas tätä, vaikkei olis halunnut voimakkaan hajuista saippuaa. ;< Noh, kalikka on kovin tuore, kyllä se varmaan siitä.

Lisäys seuraavana aamuna: Tulikin muuten sellainen megaluokan päänsärky tosta Sweetheartin hajusta ettei sellaista ole pitkään aikaan ollutkaan. Pitelin päästä kiinni ja uikutin. o_O Eipä oo mikään haju ennen tehnyt tällaista. Toivottavasti ei tule tavaksi.

Putty For Your Handsin haisu yllätti epämieluisasti: Laventelia! Arkkivihollistani laventelia! Tää oli ansa! Sain loppuiäkseni tarpeeksi laventelinhajua yhdestä purkista Vanishing Creamia ja 50 grammasta Twilight-suihkugeeliä, kiitos vain. Huomasin myös että siinä Puttyssä on käyttöaikaa vain kolme kuukautta, kannattaa muidenkin huomioida tämä.

Ja Party On -jelly haisee minusta pelkästään eukalyptukselle. Ihan kiva, mutta aika yksioikoinen haisu. Etukäteen vähän pelkäsin että haiseeko se samalle kuin Northern Lights, mutta kyllä niiden tuoksut on selvästi erilaiset. Saippuassa on enemmän Tolua.

Viimeinen muokkaaja eifer; 28.02.12 07:24.
  Vastaa viestiin
28.02.12, 17:48   #5841 (linkki)

Kiitos eifer arvioista! Pitäis nyt itekin laittaa se tilaus menemään, ettei vaan karkaa käsistä noi spessut :)

Onko kellään käsitystä (vai onko multa taas vaan menny ohi), että jääkö Putty pysyvästi valikoimiin? Vois olettaa, kun vastaavaa toista tuotetta ei ole.
  Vastaa viestiin
29.02.12, 10:59   #5842 (linkki)

Käyttäjän eifer avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ninjatipu Näytä viesti
Onko kellään käsitystä (vai onko multa taas vaan menny ohi), että jääkö Putty pysyvästi valikoimiin? Vois olettaa, kun vastaavaa toista tuotetta ei ole.
En oo ainakaan nähnyt tällaista tietoa. Chou Chou, A Million Kisses ja 25:43 sen sijaan ovat foorumihuhujen mukaan jäämässä pysyviksi. En oo kyllä nähnyt kenenkään Lushilta varmistavan noita tietoja. Toivon kuitenkin 25:43:n jäävän koska en raatsinut ostaa sitä nyt.

Vähän hassuun aikaan muuten julkaisivat Puttyn. Sehän ois oivallinen keskelle talvea jos se nyt niin hyvin kosteuttaa käsiä kuin väittävät. Sen sijaan se tuotiin kevään korvalle, kun kosteutustarve jo vähenee. Heh.

Nuttsista vielä, että se sulaa iholle ihan supernopeasti! Helposti tulee laitettua liikaa sen takia, mutta kyllä se imeytyykin varsin hyvin. Ei varmaan kannata jättää sitä huoneenlämpöön kun tulee lämpimämmät ilmat... Iholla sen tuoksu ei ole ihan niin muikea kuin palasta nuuskittuna, mutta nämähän taitaa olla käyttäjäkohtaisia juttuja.

Chou Chou -hammastahnatabut ovat jännä tuttavuus. Niiden maku nyt ei mielestäni ole ihan niiiin hyvä kuin miksi sitä on hehkutettu, mutta ihan miellyttävä silti, ja aika voimakas. Onpahan ainakin vaihtelua tavanomaisten hammastahnojen minttulinjaan. Aattelin että käytän niitä iltaisin ja aamulla pesen tavallisella fluorihammastahnalla. Yleensähän mä siis en pese hampaita lähes koskaan iltaisin (hyi minua!), joten funtsin että tällainen muutos nyt ei ainakaan pahasta liene, vaikka se kaipaamani fluori noista tableteista uupuukin. Tuleepahan pestyä leegot iltaisin edes vähän useammin. Nuo tabletit muuten vaahtoavat ihan julmetusti, pitää sylkäistä ylimääräistä vaahtoa pariinkin otteeseen pois ettei siihen esim. tukehdu. :D Vaahdon puolesta riittäis puolikaskin tabu per pesukerta aivan mainiosti.

Viimeinen muokkaaja eifer; 29.02.12 11:41.
  Vastaa viestiin
29.02.12, 21:20   #5843 (linkki)
lushlalaa
(Vierailija)

Iso Omena

Hei, onkos kukaan ehtinyt käydä Isossa Omenassa tutkimassa, mitä "lahjakoreissa" on tarjolla? Siellähän taitaa olla semmoinen kampanja päällä tämän viikon, että 25 tai 50 eurolla ostavat saavat valita lahjakorista jonkun tuotteen kaupan päälle...
  Vastaa viestiin
29.02.12, 21:58   #5844 (linkki)

Onneks en lukenu mitään kehuja Nuttsista ennen tilaustani ni en sortunu tilaamaan sitä. Yleisesti ottaen en ole pahemmin perustanut hierontapalojen tuoksusta, en tykänny Mange Toosta, Peacesta, Friendsistä, Hottiesta enkä Therapystä. Strawberry on ok, Each Peach vielä parempi mut meni tosi nopsaan. Se mikä se nyt oli Merry Xmas jouluretro on vielä kokeilemati, mut nuuhkittuna lupaavan oloinen. Wiccy olis muuten hyvä, mut ne himputin pavut käy hermoille, enkä kyllä enää ala nyppimään niitä pitkin kylppärin lattiaa, joten toista palaa en tule tilaamaan.

Party On tuli testattua eilen ja tykkäsin, kivan raikas.

Feeluniquen pakettikin tuli viimein tänään, jollain hitaammalla kyydillä kaiketi kuin Lushin paketti, joka siis saapui jo perjantaina - molemmat tilattiin ja lähtivät matkaan samaan aikaan. Ihania purnukoita, voide (siis Steamcream) kivan oloinen ensikäytön perusteella ja pidän tuoksusta. Joku elefantti lienee vaan epähuomiossa tallannut paketin päälle ja toinen purnukka oli laidasta liiskana ja osa voiteesta pitkin poikin, plääh. :( Vaikka kuinka on ilmanen postitus ni kannattasko kuitenki voiteet pakata johki laatikkoon eikä pehmokirjekuoreen, lähetykset kun joutuu usein aika kovan kohtelun uhreiksi matkan varrella.

Viimeinen muokkaaja Abeja; 29.02.12 22:51.
  Vastaa viestiin
29.02.12, 22:33   #5845 (linkki)
Cat servant

Käyttäjän Princess Melissa avatari

Sijainti: Tukholma
Pitänee muuttaa mielipidettä tuosta 25:43 parfyymistä... Olen nyt käyttänyt sitä muutaman viikon ajan ja olen totaalisen rakastunut siihen. Töissäkin monet ovat tulleet nuuhkimaan minua ja tivanneet, että mistä ihmeestä olen löytänyt noin ihanan tuoksun.

Yksi työkaveri hurahti totaalisesti Lusheihin kun neuvoin tilaamaan parfyymiä Englannista. Hän klikkaili sitten kaikkea muutakin mukavaa ostoskoriinsa ja on jo suunnittelemassa uutta tilausta, vaikka ensimmäinen tilaus tuli vasta viikko sitten.
  Vastaa viestiin
01.03.12, 15:08   #5846 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Princess Melissa Näytä viesti
Pitänee muuttaa mielipidettä tuosta 25:43 parfyymistä... Olen nyt käyttänyt sitä muutaman viikon ajan ja olen totaalisen rakastunut siihen. Töissäkin monet ovat tulleet nuuhkimaan minua ja tivanneet, että mistä ihmeestä olen löytänyt noin ihanan tuoksun.

Yksi työkaveri hurahti totaalisesti Lusheihin kun neuvoin tilaamaan parfyymiä Englannista. Hän klikkaili sitten kaikkea muutakin mukavaa ostoskoriinsa ja on jo suunnittelemassa uutta tilausta, vaikka ensimmäinen tilaus tuli vasta viikko sitten.
Kylläpäs tuo parfyymi saa kovasti kehuja :) pitäisiköhän sortua ja tilata <3
Mun aivoni ovat saaneet idean että meitsi tarttisi RUBRUBRUB-suihkugeelin vaikka edellisenkin annoin ystävälleni kun en oikein konseptista innostunut :D Pitää vaan malttaa ja tilata se kesäksi jos vielä haluttaa.
  Vastaa viestiin
03.03.12, 15:22   #5847 (linkki)
catpeople

Käyttäjän Dara avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lushlalaa Näytä viesti
Hei, onkos kukaan ehtinyt käydä Isossa Omenassa tutkimassa, mitä "lahjakoreissa" on tarjolla? Siellähän taitaa olla semmoinen kampanja päällä tämän viikon, että 25 tai 50 eurolla ostavat saavat valita lahjakorista jonkun tuotteen kaupan päälle...
Minä kävin tänään Ompussa. 25 euron lahjakorissa oli aika vähän valikoimaa: pari 100ml pulloa Glögg -suihkugeeliä, monta purkkia The Jilted Elf -suihkujellyä, pieni pala Snowglobe -saippuaa, yksi Amandopondo -kypyvaahtoviipale, yksi Ma Bar -kylpyvaahtoviipale, yksi 100ml pullo Charlotte Islandia, muutama huulituote, lähinnä huulikiiltoja ja pari Lip Service huulirasvaa.

50 euron lahjakoria en kauheasti penkonutkaan, mutta bongasin siitä isoja (oisko ollut 250ml) pulloja Glöggiä, pari tosi muhkeaa pötikkää Demon in the Darkia, jotka taitaa ollakin viimeisiä mitä vielä on jäljellä. Lisäksi oli sellainen kolmen huulikiillon pakkaus, joka sisälsi Celebraten, Chilli Tinglen ja Snow Fairyn. Joitain tuoksuja läytyi tästä korista myös, itse huomasin ainakin Karman, Orange Blossomin ja Tuca Tucan.

Mä ostin tällä kertaa vain kolme tuotetta:
Sympathy for the Skin
-vartalovoiteen, koska rakas Dream Creamini vetelee viimeisiään ja tätä on hehkutettu tässä ketjussa niin vuolaasti,
The Sacred Truth -tuorenaamion, koska tartten kosteuttavaa naamiota talven kuivattamalla pärställeni ja halusin kokeilla jotain, mitä en ole aiemmin kokeillut.
Sweetheart -saippuankin ostin vaikka olen edelleen saippuaostolakossa... Mutta mulla on nyt kuulkaa tosi hyvät perustelut, miksi tämä ei varsinaisesti ollut lakkorikkuruutta ;)
(Ensinnäkin kyseessä on kohta poistuva kausituote, joten ei kai sellaisia tarvitsisi edes lakon piiriin laskea. Toiseksikin mieheni lupasi mulle ostaa tämän saippuan Ystävänpäivälahjaksi, mutta silloin ei tullutkaan käytyä Lushissa, joten kai tämän voi laskea lahjaksi vaikka itse sen ostinkin? Kolmanneksi viimeisen kuukauden verran vakavasti sairaana ollut kissani sai tänä aamuna vihdoin eläinlääkäriltä terveen paperit, joten pitäähän sitä kai jotenkin juhlia että enää ei tartte kokoajan pelätä ja olla hirveän huolissaan.)

25 euron lahjakorista nappasin lahjaksi Lip Service -huulivoiteen, ja kaupan päälle sain vielä näytteeksi yhden Breath of God -hammastahnatabletin. Tänä iltana aionkin sitten hemmotella pärstääni tuoreella uudella naamiollani, antaa kropalleni vähän sympatiaa purkista ja tehdä henkäyksestäni jumalaisen hammastahnatabulla. Lopuksi palvelen huuliani anteliaalla kerroksella huulirasvaa ;)
  Vastaa viestiin
03.03.12, 15:30   #5848 (linkki)
catpeople

Käyttäjän Dara avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ninjatipu Näytä viesti
Kysyin Ompussa tätä, ja myyjä sanoi että ainakin se olisi tarkoitettu pysyvään valikoimaan. Tosin Suomeen on tilattu vain pieni erä sitä nyt, joten jos se saakin suosiota, saattaa loppua meiltä aika äkkiä.
  Vastaa viestiin
03.03.12, 16:19   #5849 (linkki)

Dara - ihan erinomaiset perustelut oli tosiaan, tottahan nuo hyväksytään. ;)

Ja hienoa, että kissasi on toipunut. Terveisiä ja silityksiä.
  Vastaa viestiin
03.03.12, 20:54   #5850 (linkki)
catpeople

Käyttäjän Dara avatari

Kiitos paljon Abeja! Kisu sai terveiset ja silitykset. Jälkimmäistä lajia se onkin saanut tänään erikoisen paljon, sillä olen ollut koko päivän niin helpottunut etten malta olla lääppimättä kattiparkaa kokoajan ;)

Olen tässä päivän mittaan nuuhkinut Sweetheartia vähän päästä. En osaa eritellä, mille se oikein tuoksuu, mutta tuoksu on jokatapauksessa todella ihana! Samaan aikan makeahkon kukkainen ja raikkaan hedelmäinen. Vaniljaa en juuri tunnista, tosin ehkä se on se miellyttävä pehmentävä vivahde...? En ole vielä veden kanssa ihan käytössä kokeillut, mutta ainakin kuivana saippua tuoksuu niin hurmaavalta, etten malta odottaa että saan ottaa sen käyttöön :)

Ensikokeiluni sekä naamiosta että Sympathysta ehdin jo tehdä. Suoritin iltapesuni tänään jo kuudelta, eli monta tuntia aiemmin kuin yleensä, koska en malttanut odottaa päästä kokeilemaan uusia tuotteitani.

Ensivaikutelma molemmista on positiivinen. The Sacred Truth tuntui kivalta naamiolta. Se oli helppo levittää kasvoille, ei murentunut levitettäessä lainkaan samoin kuin esim. Oatfix ja CC, joita tuorenaamioista aiemmin olen kokeillut. Tuoksu tässä ei tosin yhtä ihana ole kuin noissa toisissa, muttei yhtään huono kuitenkaan. Tämän tuoksu on jännä, jotenkin maanläheinen, aavistuksen yrttinen, pehmeä ja mieto. Jälkeenpäin kasvojen iho tuntui kosteutetulta, vaikkei tämä naamio yhtä koisteuttavalta tuntunutkaan kuin superkosteuttaja Oatfix, joka pelasti mun pärstäni viime talven paukkupakkasina. Tosin kevättä kohdenhan tässä menossa ollaan nyt, joten kasvojenkin kosteutustarve vähenee. Mielelläni tätä käyttelen keväälläkin, jolloin uskoisin sen olevan iholleni jopa parempi kuin Oatfix, joka puolestaan on lämpimemmillä keleillä jopa liiankin öljyisen tuntuinen iholleni kovin useasti käytettynä.

Sympathy for the Skin -vartalovoidetta täällä on ylistetty, eikä turhaan. Mä taisin rakastua tähän ihan päätäpahkaa just tänä iltana. Tuoksu on ihana ja voide tuntuu todella kosteuttavalta. Laitoin sitä jopa kasvoilleni, saas nähdä aamulla mitä pärstävärkki tykkää ;) Koostumus tässä on aavistuksen ohuempi kuin Dream Creamissa, mutta silti tämä tuntuisi rasvaisemmalta voiteelta kuin se. Vitsit että on varmaan nyt pakko koklata lisääkin näitä Lushin vartalovoiteita, kun ainakin nämä kolme, mitä olen jo kokeillut (Dream Cream, Sympathy ja Karma Kream) ovat kaikki minulle tosi mieleisiä. Mitähän sitä seuraavaksi sitten testaisi? Kehuikos joku täällä Coco Lotionia?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku