| |  | | |
15.08.09, 02:06
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuoksu huh
Tilasin juuri kokeeksi vaikka mitä kivaa...ainoa miinus on erikoinen ja vahva "taustahaju" monessa tuotteessa. Ei mielestäni tuoksu luonnolliselle, vaikka sitähän näiden tököttien juuri pitäisi olla? Olen vannoutunut luontaiskosmetiikan käyttäjä, ja mielestäni muissa sarjoissa on paljon miedommat ja paremmat tuoksut. Ehkä näistä Lusheista pitävät ne, jotka muutenkin käyttävät voimakkaita hajuja. Katsotaan kuinka toimivat, jos ovat hyviä - saatan tottua tuoksuunkin :)
| |
| | |
16.08.09, 17:50
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Repesin Elin S:n kirjoittamalle :D
"Käytän myös erilaisia vartaloita ja näin kesäisin vartalotalkkeja."
:--------------------D hnaHAHAA !
| |
| | |
16.08.09, 18:04
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olipa joo muuten tosi hauskaa...
| |
| | |
17.08.09, 13:37
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Suomen Lushissa ryöstöhinnat
Olipa kiva taas asioida Lushissa Isossa-Britanniassa. Shampoopala oli alle 4 puntaa ja sen lisäksi sain valita minkä tahansa palasaippuan kaupan päälle. Tosi reilua :)
| |
| | |
17.08.09, 15:43
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | toisaalta...
Suomen Lushin webbikaupasta saa älyttömän hyvät ilmaiset lahjat kaupan päälle, ja pyytämättä :) Olen käynyt siinä keskustan liikkeessä ja siitäkin saa kaupan päälle jotain, lisäksi myyjät on tosi kivoja.
Mä tilaan ja ostan sekä Suomesta että Briteistä. Brittien webbikaupasta saa retrotuotteita, se on siitä hyvä.
| |
| | |
18.08.09, 10:02
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ai et Hesan Lushista saa kaupanpäällisiä? No ei tääl Lahdessa Lushista vaan mitään saa... pitääkin seuraavan kerran sanoo, et Hesassa toimitaan ihan eri tavalla.
| |
| | |
18.08.09, 10:38
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) |
^Sanos muuta! Olen asioinut Lahden Lushissa 3 kertaa (en missään muualla, joten ei ole vertailukohteita), ja ainoastaan ekalla sain pyytämättä näytteen hiustenhoitoaineesta. Viime kerralla ostin tuotteita 50 eurolla, ja sain näytteen kasvovoiteesta kun pyysin, ei mitään muuta. "Palvelu" oli kyllä todella hyvää, mutta silti...
| |
| | |
18.08.09, 14:43
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen käynyt kaksi kertaa Hesan Lushilla, ja molemmilla kerroilla sain saippuapalan kaupanpäälle (ostin mol. kerroilla kaksi kiinteää shampoota). Toinen oli sitruunainen saippua, toinen oli se ihana hunajasaippua. Lisäksi antoivat poikani pudottaa kylpypommin lasimaljaan. :)
| |
| | |
18.08.09, 14:49
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
^^ Aika jännä, minä olen taas saanut näytteitä joka kerta, vaikka olisin ostanut jotain alle kymmenen euron. Ehkä riippuu myyjästä.
| |
| | |
18.08.09, 15:13
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | Siis täh?
Taitaa riippua ostajan naamataulusta. Todella yllätys että Hesan Lushissa annetaan kylkiäisiä noin avokätisesti eli kokonaisia saippuapaloja! Lontoon Lusheista minäkin olen aina saanut hyvät näytteet ja kylkiäiset, mutta suomalaiseen kulttuuriin tuo kylkiäisten antaminen ei taida oikein kuulua. Näytteitäkin saa kerjätä ja koskaan ei kaupoissa niitä tarjota.
| |
| | |
18.08.09, 16:58
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikä shampoo olisi hyvä keskiruskeille (sävytetty), paksulle, piikkisuoralle, lasimaiselle tukalle? Toivoisin tukkaan ILMAVUUTTA ja taipuisuutta.
| |
| | |
18.08.09, 20:10
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja huono naamataulu? Taitaa riippua ostajan naamataulusta. Todella yllätys että Hesan Lushissa annetaan kylkiäisiä noin avokätisesti eli kokonaisia saippuapaloja! Lontoon Lusheista minäkin olen aina saanut hyvät näytteet ja kylkiäiset, mutta suomalaiseen kulttuuriin tuo kylkiäisten antaminen ei taida oikein kuulua. Näytteitäkin saa kerjätä ja koskaan ei kaupoissa niitä tarjota. | Eivät ne olleet niitä kokonaisia myytäviä, vaan pienempiä palasia. Mutta kyllä niistä iloa riitti pitkään.
| |
| | |
19.08.09, 00:31
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Minä olen saanut aina hyvää palvelua ja näytteitä, pienen palan saippuasta tai hoitoainenäytteen jne. Aika omituiselta kuulostaa että pärstäkerroin jotenkin vaikuttaisi siihen, saako näytteen vai ei. Itse olen Lahden Lushissa saanut aina ystävällistä palvelua (välillä ehkä vähän liiankin tungettelevaa omaan makuuni, en aina kaipaa myyjän apua). Sanotaanpa vielä suoraan että olen 17-vuotias,eli minua tuskin liehitellään sen takia, että näytän jotenkin kovin varakkaalta tms. :D
| |
| | |
19.08.09, 09:48
|
#64 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja senni. Mikä shampoo olisi hyvä keskiruskeille (sävytetty), paksulle, piikkisuoralle, lasimaiselle tukalle? Toivoisin tukkaan ILMAVUUTTA ja taipuisuutta. | Minä suosittelisin joko Cynthia Sylvia Stout Shampoota tai palashampoo NEW.
| |
| | |
19.08.09, 09:48
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | lisäksi..
Olen käynyt myös Tukholman Lushissa (yhdessä niistä :)) ja palvelu oli sieläkin tosi mukavaa. Tuolla firmalla täytyy olla joku mukavuusvaatimus kun ne palkkaa väkeä tai sitten työntekijät rakastaa niitä tuotteita ja on ihan täpinöissään kun saa olla siellä töissä.
Miten niin fantasioin Lush-myyjän työstä, vaikka olen aivan eri alalla :D
| |
| | |
21.09.09, 10:12
|
#66 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lushtesti Babyfacea ja Sweet japanese girl-pesupaloja?? Mun mielestä ne on niin rasvaista jankkia, että pitää heti putsata jollain muulla pesuaineella pois se kerros naamasta??? | Babyface on todella hyvä meikinpoistoaine. Ensin hieron palaa kädessä, sitten kasvoille ja pyyhin meikit veteen kostutetulla pumpulitupolla pois. Mun mielestä Babyface toimii samalla kosteusvoiteena, enkä siis yritäkään pestä sitä kasvoilta pois. | |
| | |
21.09.09, 12:53
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) | babyface
Babyface on öljyä kiinteässä muodossa. Sitä lämmitetään käsissä, sitten hierotaan käsilla kasvoille tai suoraan palalla. Sillä irtoaa kaikki meikit, myös silmämeikit. Lopuksi voi pyyhkiä paperilla tai kasvovedellä, miksei huuhdellakin. Ihon kuuluu jäädä öljyiseksi. Tämä on sama homma kuin öljyllä tehtävä puhdistus joka HUOM HUOM sopii erityisesti rasvaiselle iholle - öljy puhdistaa kaikista tehokkaimmin.
tollanen kiinteä pala on tosi näppärä ottaa reissuun mukaan!
| |
| | |
21.09.09, 20:42
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toi Babyface pala on mukava ottaa kuntosalille. Laitoin sitä myös saunaan mennessä ylävartaloon ja kasvoihin suojaksi.
| |
| | |
24.09.09, 16:30
|
#69 (linkki)
| | (Vierailija) |
Rockstar-saippua on mahtava tuote!
| |
| | |
24.09.09, 20:37
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) |
Näytteiden antamisesta:
itse olen lushilla töissä ja tiedän, että näytteitä pyritään antamaan paljon. Aina näytteitä ei kuitenkaan ole valmiiksi tehtyinä suurta määrää, joten luonnollisesti silloin suurempien ostoksien yhteydessä asiakas saa ''ekstraa''. Kohtelemme kaikkia asiakkaita tasavertaisesti eikä todellakaan ole olemassa mitään naamarajaa. Lush antaa poikkeuksellisen paljon näytteitä asiakkailleen verrattuna mihin tahansa muuhun yritykseen ja haluaa, että kaikki voisivat nauttia persoonallisista ja syötävän hyvistä tuotteista.
| |
| | |
27.09.09, 20:17
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse saippuoita tekevänä ostan iloisin mielin Lushin ihania saippuoita ja kokeilen aina uusia, siksi näytteiden antaminen on sitä parasta mainosta.
| |
| | |
30.09.09, 23:41
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) |
Laitoin jo tonne "väärään" ketjuun tämän, mutta laitetaan tänne oikeaankin.
Ne Lushin tuotteiden kakut ja kuutiot ja pyörylät on jotenkin niin jänniä, kun muualla on aina vaan pulloja ja purkkeja. Ihan kuin kävis välimerellisellä torilla, paljon värejä, tuoksuja ja silmäniloa, ihan kuin taidetta. Sitten vaan leikataan mieleisistä kakuista sopivia paloja ja pannaan pakettiin. Erikoinen ja hauska tuoteidea!
Kävin Lushilla just tänään, ja siistiä, tuoksuvaa ja viihtyisää siellä oli. Ja myyjät on mukavia, asiantuntevia ja kiinnostuneita asiastaan. Oikein kiva kokemus näin ensikertalaiselle.
Ostin pari tuotetta, mutta en kyllä taida tietää niistä paljonkaan :) No, pitääpä keksiä niille ihanan tuoksuisille palikoille jotain käyttöä, ettei jää koristeeksi. Ne kaks jotka ostin, oli jotain suihkusaippuoita (?), ja kaupan päälle testattavaks sain pienen palasen kiinteää samppoota. En ole vielä kokeillut niistä mitään, mutta tuskin ne nyt päivässä happanee ;)
Kuinka kauan ne muuten säilyy, kun niissä ei ole säilöntäaineita? Siis jos joku osais kertoa? Ja onko jotain muuta huomioitavaa näiden Lushien käytössä tai säilytyksessä?
| |
| | |
01.10.09, 08:11
|
#73 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lush Näytteiden antamisesta:
itse olen lushilla töissä ja tiedän, että näytteitä pyritään antamaan paljon. Aina näytteitä ei kuitenkaan ole valmiiksi tehtyinä suurta määrää, joten luonnollisesti silloin suurempien ostoksien yhteydessä asiakas saa ''ekstraa''. Kohtelemme kaikkia asiakkaita tasavertaisesti eikä todellakaan ole olemassa mitään naamarajaa. Lush antaa poikkeuksellisen paljon näytteitä asiakkailleen verrattuna mihin tahansa muuhun yritykseen ja haluaa, että kaikki voisivat nauttia persoonallisista ja syötävän hyvistä tuotteista. | Et taida sitten olla Lahden Lushissa töissä?
| |
| | |
01.10.09, 09:45
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lahden Lushilta ei näytteitä saa.
| |
| | |
01.10.09, 21:27
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) | lush!
Niin niissä paperiin käärityissä tuotteissa on viimeinen käyttöpäivä, yleensä sellaisessa tarrassa, jolla se paperi pysyy kiinni. purkeissa se on merkittynä myös. kesto riippuu tuotteesta, esim tuorenaamiot ei kestä kauaa.
| |
| | | | |