Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.05.08, 09:32   #1 (linkki)
kantsiiko mennä
(Vierailija)

Salon Sara Oulu

Salon Sara on avannut uuden liikkeen Kirkkokadulle. Onko kukaan käynyt siellä vielä? Kukahan siellä laittaa hiuksia...
  Vastaa viestiin

13.05.08, 21:18   #2 (linkki)
ei kantsi.
(Vierailija)

Vastaus

no samanlainen mitään sanomaton paikka kuin nuo muutkin... ei saa edes kahviin maitoa ja hiukset kuivataan paperipyyhkeellä. ei tuonne kannata rahoja viedä. jostain syystä vaan nuoria ja kokemattomia tyttöjä töissä... tai enpä ole ainakaan vanhempia nähny. kertoo varmaan paikan meiningistä aika paljon.
  Vastaa viestiin
24.05.08, 02:36   #3 (linkki)
piritta___
(Vierailija)

jaa

käväsin. en mene uudestaan. todellakaan...
  Vastaa viestiin
24.05.08, 21:11   #4 (linkki)
hieroi
(Vierailija)

Mitä tuotteita siellä myydään? Muita kampaamopalvekuja en tarvitse.
  Vastaa viestiin
11.06.08, 18:32   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2008
Rakennekynnet

Onko kenelläkään kokemusta rakennekynsistä täältä? Mielellään jos saisi rehellisen vastauksen ilman ylenpalttista haukkumista tai mainosta:)
  Vastaa viestiin
12.06.08, 13:33   #6 (linkki)
En minäkään
(Vierailija)

Minäkään en ollut kauhean tyytyväinen miten siellä hiukset leikkasivat. En suosittele.
  Vastaa viestiin
18.06.08, 21:47   #7 (linkki)
Pauliina80
(Vierailija)

minä olen ottanut kynnet, ja käynyt myös kampaajalla. Kynnet laittanut tyyppi oli kamalan epävarma ja hidas. Eivätkä kynsistä hyvät tullutkaan.

Kampaaja oli tyly ja kireä... repi hiuksia kamalasti niitä föönatessa. ei laittanut edes hoitoainetta värin jälkeen...
  Vastaa viestiin
05.07.08, 01:27   #8 (linkki)
tyttö91
(Vierailija)

hyii!!!

huh! löysimpä muitakin jotka eivät ole salon sarasta pitäneet. aivan älytön paikka. eivät tuntuneet tietävän hiustenhoidosta tuontaivaallista. lukivat vain purkkien takaa mitä niissä luki ja sitten yrittävät myydä. tukankin leikkasi niin tylsillä saksilla että mun kynsisaksetkin ois varmaan terävämmät xD joo meen kyllä virholle seuraavaksi, tuonne en rahojani anna!!!!!
  Vastaa viestiin
05.07.08, 13:48   #9 (linkki)
Tuo on kyllä niin totta!
(Vierailija)

Minulla oli siellä nuori tyttö palvelemassa ja hänellä oli todella ronskit otteet. Riipi melkein hiukset päästä ja oli todella kovakourainen. Onneksi "päähieronta" kesti vain hetken. Hiuksia pestessä mietin, että vielä ehdin juoksemaan karkuun mut sit aattelin et näyttäisin oudolta kadulla märällä päällä juoksemassa ;) En tiedä miten tuollasesta repimisestä voisi kohteliaasti ilmoittaa. Eihän kampaaja välttämättä edes tiedä olevansa kovakourainen jos kukaan ei sano asiasta...mutta mutta, takaisin en enää mene. Paras oli kun kotona mies sanoi, että tämähän on ihan juosten kustu! (siis kieroon leikattu). Paikan ilmekin on todella sotkuinen, voisivat hieman parantaa sitä.
  Vastaa viestiin
06.07.08, 00:11   #10 (linkki)
ellen__
(Vierailija)

Liukuhihna

liukuhihnahommaahan tuo näkyy siellä olevan. ihmeesti vaan riittää asiakkaita...
  Vastaa viestiin
09.07.08, 22:46   #11 (linkki)
Nina82
(Vierailija)

KAMALAA

Olin juuri avaamassa uutta viestiketjua Salon Sarasta kunnes huomasin tämän. Täällä on näyttävästi muitakin, jotka ovat olleet tyytymättömiä paikkaan. Täällä yksi lisää. Täytyy sanoa etten ole koskaan käynyt yhtä tietämättömällä tytöllä tukkaani leikkaamassa. Puhui huonosti suomea ja leikkasi huonosti. Väri oli ihan okei, mutta enpä olisi tästä kyllä maksanut satasta. Toiste en mene!
  Vastaa viestiin
10.07.08, 11:02   #12 (linkki)
Onko kokomusta
(Vierailija)

Mites muut Salon Sarat

Kirkkokadun liike ei näköjään kovin suosiolla ole pilattu, mut entäs esim. galleriassa oleva kampaamo?
  Vastaa viestiin
10.07.08, 11:14   #13 (linkki)
Tuo on kyllä niin totta!
(Vierailija)

Minä kävin juuri Galleriassa. En suosittele. Erittäin kiireisiltä vaikuttavat ja pallottelevat asiakasta kampaajalta toiselle kun eivät osaa päättää kuka leikkaa.
  Vastaa viestiin
10.07.08, 11:22   #14 (linkki)
mä vaan täältä Oulusta
(Vierailija)

Kävin Gallerian Sarassa leikkauttamassa, oli kiva kun oli mahdollisuus mennä ilman ajanvarausta. Ystävällinen palvelu, hiukset leikattiin hyvin, ei valittamista. Sain mitä halusin nopeasti eli hiustenleikkuun ja ostin hoitoaineen.
  Vastaa viestiin
10.07.08, 23:33   #15 (linkki)
eil^^
(Vierailija)

Samanlaisia nuo kaikki näkyy olevan. Kaikki niitten kampaajat näyttää naamasta (ja otteista) päätellen juuri päässeen koulusta... Ei näytä työ paljoa maittavan. Juoruavat vaan ainaki tuolla gallerian alakerrassa. Ja sitten yhtäkkiä lähtevät jonnekkin ylös pitkäksi aikaa. Kaikista hirveintä on paikkojen epäsiisteys. Pölyä paksu kerros kaikkien myytävänä olevien tuotteiden päällä. Yök!!! Asuin ennen Helsingissä ja siellä samantyylinen paikka on Hairstore... Liukuhihnaa nimenomaan kuten joku jo mainitsikin!
  Vastaa viestiin
10.07.08, 23:36   #16 (linkki)
On melko
(Vierailija)

ylihintainen laatuunsa nähden. täällähän on paljon muitakin kampaamoja kuin nuo sarat. äänestetään jaloillamme! :) mullaki kaks tyttöä arpo kumpi leikkaa mun pään. toinen sitten leikkasi kun toisen piti soittaa "tärkeä" puhelu. joopajoo...
  Vastaa viestiin
10.07.08, 23:37   #17 (linkki)
On melko
(Vierailija)

unohtu kirjottaa et paperilla tosiaan kuivataan hiukset. ei kovin hemmottelevaa.
  Vastaa viestiin
23.07.08, 11:14   #18 (linkki)
justme.....
(Vierailija)

eil^^ saralla on toinen liike yläkerrassa että varmaankin sinne lähtevät töitä tekemään pitkäksi aikaa...
  Vastaa viestiin
01.08.08, 21:19   #19 (linkki)
Tytti-89
(Vierailija)

ei valittamista

Ihmeellistä valittamista..olen ollut monta vuotta asiakkaana ja aina saanut mitä haluan.Itse en kyllä haluais harteille mitään vanhalle permanenttiaineelle haisevaa pyyhettä ja maitoa kahviin..
hanki baby elämä..
  Vastaa viestiin
05.08.08, 16:32   #20 (linkki)
mää vaan...
(Vierailija)

ihan ok

Kyllähän ne tytöt on juossu "ylös" 2krs. toiseen liikkeeseen, joka juuri muutti Saaristonkadulle.. Sieltä oon saanu hyvää palvelua.. tosin eräs neiti oli aika hidas leikkaamaan ja lopputulos ei muuttunu hirveesti.. Käyn edelleen muualla...
  Vastaa viestiin
05.08.08, 19:21   #21 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2008
Mä oon ollu tyytyväinen Toppilan Saraan. Siellä nuori nainen (nettisivujen mukaan Paula A.) on osannu leikata hiukseni just eikä melkein haluamallani tavalla. Värjäyksiä tai muuta en ole teettänyt, joten niistä en osaa sanoa. Ihan siisti se liike ainakin on.
  Vastaa viestiin
06.08.08, 17:51   #22 (linkki)
aino-oulu
(Vierailija)

no hitaita ne on kyllä leikkaamaan. noooh.. mä tykkään käydä enempi salon virholla. siellä on tutut kampaajat aina sekä parempi palvelu ja pyyhkeet!! =) ei mitään paperia =) Ja saa vaikka leivoksen kahvin kera...
  Vastaa viestiin
12.08.08, 21:35   #23 (linkki)
Maria, kiimingistä.
(Vierailija)

yksi tyytyväinen.

Itse olen käynyt Sarassa monesti, en ymmärrä noita pyyhe höpinöitä.. Mielummin hygieeninen ja puhdas kertakäyttöinen, kuin käytetty haiseva pyyhe. Hieronta päänahkaan tuntui mukavalta raskaan päivän jälkeen (: mistäköhän muuten johtuu muuten näin valtava nousu, kun paljosta ihmisistä. kaikki ei miellytä kaikkia :P
  Vastaa viestiin
14.08.08, 08:52   #24 (linkki)
Toimitusjohtaja Paula Nevala
(Vierailija)

Salon Sara Oy vastaa

Olemme kiitollisia palautteistanne liiketoiminnan kehittämisen kannalta. Toivoisimme tyytymättömien asiakkaiden tulevan avoimesti keskustelemaan liikkeisiimme.Vastaamme mielellään asiallisessa hengessä(ei pyyhkeet ja maitokahvi)
Mahdolliset kiusantekijät selvitämme virallista kautta.
Yst.terv.Salon Sara Oy:n henkilökunta
  Vastaa viestiin
14.08.08, 19:05   #25 (linkki)
Tytska
(Vierailija)

Hyvä palvelu!!

Käyn Salon Sarassa Piialla ja hän on todella ammattitaitoinen ja hyvin leikkaa lyhyet hiukset. Kerrankin olen löytänyt kampaajan joka uskaltaa ohentaa runsaita hiuksiani kunnolla ja lopputulos on todella upea.

Vinkiksi muillekkin että kannattaa käydä eri henkilöilla ko. paikassa, niin varmasti löytää sitten mieleisensä ja pääsee kampaajan kanssa samalle aaltopituudelle hiusasioissa!!

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku